Aktualizacja listy kanałów na dekoderze w razie problemów po zmianach z 1 października 2015r.

W sytuacji, gdy:

  • lista kanałów na dekoderze nie została automatycznie zaktualizowana,
  • dekoder utracił część pozycji
  • lub na części kanałów pojawił się komunikat „brak sygnału”

należy pozostawić dekoder w trybie Standby (tryb czuwania) na 15 minut lub przeprowadzić powrót do ustawień fabrycznych i ponownej instalacji kanałów.

W sytuacji, gdy po przeprowadzeniu wskazanych działań na ekranie telewizora wciąż będzie pojawiał się komunikat „brak sygnału” lub kanał nie zostanie wyszukany, należy sprawdzić instalację antenową i dokonać jej dostrojenia.

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Marcin Szczęsny

Instalator od 2006r, posiadający wykształcenie kierunkowe. W latach 2007-2013 Pełnomocnik Handlowy Cyfrowego Polsatu w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *