Dla Klientów korzystających z Internetu wprowadzona została nowa funkcjonalność w aplikacji modemowej – bieżące zużycie usług i pakietów internetowych.
Dzięki tej funkcjonalności można w prosty sposób uzyskać informacje o stanie wykorzystania jednostek danych na swoim koncie.
Funkcjonalność jest przeznaczona dla osób posiadających modem Cyfrowego Polsatu z oprogramowaniem zainstalowanym do maja 2012 r. oraz od listopada 2015 r.
W celu sprawdzenia bieżącego zużycia jednostek pakietu internetowego, wystarczy wybrać zakładkę Twoje konto w aplikacji modemowej:
Za pośrednictwem aplikacji, oprócz monitorowania bieżącego zużycia danych, można również uzyskać informacje na temat okresu rozliczeniowego oraz terminu ważności niewykorzystanych jednostek. Prezentowane jest to w poniższy sposób:
Po kliknięciu w ikonę “Zużycie GB” Przekierowuje mnie na stronę z jakimiś śmiesznymi ofertami pakietów abonamentu internetowego (https://sklep.cyfrowypolsat.pl/internet), zamiast na tę właściwą stronę, na której mógłbym sprawdzić to zużycie.
Bo wchodząc w zużycie danych, oczekiwałbym poznania tych danych bardziej, niż jakichś ofert… ale chyba nie w tym przypadku, bo wygląda na to że trzeba trzeba się oferować, nawet przy pomocy trefnego linku.
I jak, znalazł ktoś rozwiązanie?
Tak, mam dokładnie to samo. Chciałem sprawdzić bieżące zużycie pakietów internetowych i zamiast tego ciągle wyskakują mi te reklamy.
Mam taki sam problem. Przekierowuje mnie na stronę : https://sklep.cyfrowypolsat.pl/internet