Bieżące zużycie usług i pakietów internetowych w aplikacji modemowej

Dla Klientów korzystających z Internetu wprowadzona została nowa funkcjonalność w aplikacji modemowej – bieżące zużycie usług i pakietów internetowych.

Dzięki tej funkcjonalności można w prosty sposób uzyskać informacje o stanie wykorzystania jednostek danych na swoim koncie.

Funkcjonalność jest przeznaczona dla osób posiadających modem Cyfrowego Polsatu z oprogramowaniem zainstalowanym do maja 2012 r. oraz od listopada 2015 r.

W celu sprawdzenia bieżącego zużycia jednostek pakietu internetowego, wystarczy wybrać zakładkę Twoje konto w aplikacji modemowej:

Twoje_konto_aplikacja_modemowa_2

Za pośrednictwem aplikacji, oprócz monitorowania bieżącego zużycia danych, można również uzyskać informacje na temat okresu rozliczeniowego oraz terminu ważności niewykorzystanych jednostek. Prezentowane jest to w poniższy sposób:

Twoje_konto_aplikacja_modemowa_3

Twoje_konto_aplikacja_modemowa_4

4 thoughts on “Bieżące zużycie usług i pakietów internetowych w aplikacji modemowej

  1. Po kliknięciu w ikonę “Zużycie GB” Przekierowuje mnie na stronę z jakimiś śmiesznymi ofertami pakietów abonamentu internetowego (https://sklep.cyfrowypolsat.pl/internet), zamiast na tę właściwą stronę, na której mógłbym sprawdzić to zużycie.
    Bo wchodząc w zużycie danych, oczekiwałbym poznania tych danych bardziej, niż jakichś ofert… ale chyba nie w tym przypadku, bo wygląda na to że trzeba trzeba się oferować, nawet przy pomocy trefnego linku.

  2. Tak, mam dokładnie to samo. Chciałem sprawdzić bieżące zużycie pakietów internetowych i zamiast tego ciągle wyskakują mi te reklamy.

Skomentuj Anonim Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Next Post

Instrukcja aktywowania dekodera satelitarnego Cyfrowego Polsatu

Kiedy na ekranie telewizora dekoder Cyfrowego Polsatu wyświetla komunikat Błąd 04, Błąd 09, Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, Karta nieaktywna, Zakodowany sygnał, Odmowa dostępu, należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją (zakładam oczywiście brak zaległości płatniczych): Upewnić się czy kanał na którym wyświetla się powyższy komunikat, znajduje się w wykupionym pakiecie. Włączyć na dekoderze kanał Polsat HD znajdujący się na pozycji numer […]