Brak sygnału podczas i po opadach śniegu.

Nie będę kolejny raz tego samego opisywał, ponieważ mój wpis z 1 grudnia 2017r. nie stracił nic ze swojej aktualności i tylko przypomnę tutaj adres pod którym się on znajduje: http://icyfrowypolsat.pl/intensywniejsze-opady-sniegu-i-brak-sygnalu/

Jeśli w dniu dzisiejszym od rana powitał Cię na ekranie komunikat o braku sygnału z anteny, to będzie potrzebna najprawdopodobniej mała zmiotka lub miotła, aby delikatnie usunąć śnieg z anteny i/lub konwertera.

Na pewno nie ma żadnej awarii u operatora! Sygnał bez problemu jest wysyłany na satelitę przez Cyfrowy Polsat i na sprawnych instalacjach antenowych jest bez problemu odbierany. Nie tylko u mnie.

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  • 1
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Marcin Szczęsny

Instalator od 2006r, posiadający wykształcenie kierunkowe. W latach 2007-2013 Pełnomocnik Handlowy Cyfrowego Polsatu w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *