Cesja usługi telewizyjnej Cyfrowego Polsatu – aktualizacja po 25 maja 2018r.

OD 25 MAJA 2018R. OBOWIĄZUJĄ NOWE ZASADY CESJI UMOWY:

Podczas podpisywania zgłoszenia cesji konieczna jest obecność przyszłego Abonenta (cesjonariusza) jak i obecnego (cedenta) w punkcie sprzedaży Cyfrowego Polsatu.

Jakie dokumenty są potrzebne?

Przeniesienie praw i obowiązków z umowy (usługa – Telewizja):

  • dokument potwierdzający tożsamość nowego abonenta (np. dowód osobisty);

Po uzyskaniu niezbędnych informacji Cyfrowy Polsat rozpatrzy sprawę i w celu przedstawienia decyzji skontaktuje się z zainteresowanymi stronami telefonicznie lub listownie.

 

DO 24 MAJA 2018R. OBOWIĄZYWAŁY PONIŻSZE ZASADY:

Od 02.11.2015 r. zmiana w procesie związanym z przeniesieniem praw i obowiązków na nowego abonenta dla usługi telewizji satelitarnej w Cyfrowym Polsacie (cesja).

Zmiana ta, w stosunku do obecnie obowiązującego procesu, polega na konieczności wysłania przez Klienta do Cyfrowego Polsatu dodatkowego dokumentu:

Oświadczenie nowego abonenta

Dokument ten będzie dostępny też dla klienta i możliwy do wydrukowania ze Strefy Abonenta znajdującej się na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu lub w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu.

Niezmiennie pozostaje porozumienie dotyczące przeniesienia praw i obowiązków wraz z kompletem dotychczasowych dokumentów:

  • pisemna prośba, która powinna zawierać dane pozwalające na identyfikację Klienta (np. id kontraktu, nr karty, nr dekodera);
  • kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość nowego abonenta (np. dowód osobisty);
  • dane korespondencyjne nowego abonenta;
  • podpisany dokument Oświadczenia nowego Abonenta

Jako klient i potencjalny klient masz prawo zakryć swoje dane zawarte w kopii dokumentu potwierdzającego tożsamość takie jak zdjęcie, kolor oczu, wzrost, adres zameldowania i wzór podpisu tak, aby były one niewidoczne.

Wzór prośby:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

Cesja umowy

Proszę o przeniesienie praw i obowiązków, wynikających z zawartej miedzy mną a Cyfrowym Polsatem, na inną osobę.

Dane cesjonariusza:

Nazwisko i imię:
Adres zameldowania:
Adres korespondencyjny:
PESEL:
Nr telefonu kontaktowego:

Załącznik:

 

Podpis abonenta Podpis cesjonariusza
   

 

 

 

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

23 komentarze

  1. Dziś moja żona chciała dokonać cesji i odmówiono. Jest abonentem od 10 lat. Cesjonariusz nie widnieje w KRD i BIK. Jakieś żarty.

    1. Author

      Kiedy żona ostatni raz przedłużała umowę? Dekoder na własność, czy udostępniony?

  2. Jak mam przepisać umowę na siebie?
    Obecne umowa jest na moją babcię, która jest bardzo chora i przebywa w domu opieki?
    Na infolinii mówią że obecny i przyszły abonent muszą przyjść razem do APS.
    A moja babcia nie jest w stanie przyjść do APS bo cały dzień leży i nie może wstać

    1. Author

      Po wejściu wżycie RODO kilka procedur się zmieniło i jest tak jak mówią na infolinii. Wkrótce to opiszę, jak odgrzebię się z nawału prac.

    2. A czy jest jakaś możliwość przepisania umowy w takiej sytuacji kiedy obecny abonent nie jest w stanie przyjść do APS z powodu złego stanu zdrowia?

  3. Odmówiono mi przepisania umowy na mojego wnuczka, bo nie jest możliwa cesja tej umowy.
    Umowa jest w okresie podstawowym, była zawarta na 24 miesiące, pakiet Rodzinny HD za 19,99
    Jakie mogą być powody braku możliwości cesji?

    1. Author

      AMQ0 vel Alina1, tak jak pisałem we wcześniejszych komentarzach – CP odmawia cesji umów w jej okresie podstawowym i z udostępnionym dekoderem. Na własnym sprzęcie i po okresie podstawowym umowy wiem, że zgody są wyrażane przez CP.

    2. Dostałam odpowiedź że nie będzie możliwe przerejestrowanie tej umowy nawet jak przejdzie na czas nieokreślony.
      Tuner jest na własność.
      Czy po rozwiązaniu umowy będzie możliwe przerejestrowanie tego tunera na inną osobę i potem zawarcie nowej umowy na tym tunerze?

  4. Odmówiono mi przerejestrowania pakietu Darmowego HD, aktywowanego po rozwiązaniu umowy na podstawie stosownego zapisu, w tym przypadku nie rozumiem powodu odmowy.

    1. Author

      Nikt, nigdzie w CP nie obiecywał bezwarunkowej i nieskończonej zgody na wszelkie cesje umów.

    2. Ale pisał pan że nie mają problemów klienci posiadający sprzęt na własność i po okresie podstawowym umowy, a w tym przypadku też odmówili.

    3. Author

      Ja nie jestem wyrocznią, tylko podpowiadam.
      Pakiet Darmowy HD (z tego co mi wiadomo), jest traktowany przez CP jako promocja, a wszelkie sprzęty z uruchomioną promocją zwykle są przez CP blokowane do cesji.

    4. A czy można jakoś wynegocjować warunki przerejestrowania?
      Ja jestem osobą bardzo chorą i w związku z tym w razie potrzeby wymiany nie jestem w stanie przyjść do APS i dlatego chcę przerejestrować na członka rodziny (nie na osobę obcą dla mnie)

    5. Author

      Nie, nie podlega to żadnej negocjacji.

    6. Więc wypadałoby zmienić te zasady, bo w związku z tym że jestem osobą chorą nie mogę iść do APS w razie potrzeby wymiany i dlatego chcę przerejestrować na kogoś młodszego z rodziny, kto byłby w stanie iść do APS.
      A w przypadku mojej śmierci ten sprzęt będzie zupełnie bezużyteczny, bo jest brak zgody na przerejestrowanie i wtedy w grę wchodzi tylko rozwiązanie umowy za okazaniem aktu zgonu.
      Byłabym gotowa nawet więcej zapłacić za przerejestrowanie.

    7. Author

      Z tego typu uwagami zapraszam do CP.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.