Cyfrowy Polsat i ADB nawiązują współpracę w celu rozwoju nowoczesnych rozwiązań TV dla swoich klientów – komunikat prasowy

Cyfrowy Polsat i ADB nawiązały współpracę w celu wspólnego rozwoju rozwiązań i nowoczesnych usług telewizyjnych. Firmy, wykorzystując swoje dotychczasowe technologie i wiedzę inżynierską, planują dostarczać nowe, atrakcyjne i konkurencyjne usługi telewizyjne oparte o nowo uruchomioną przez ADB platformę ConnectedOS znajdującą w chmurze i dekodery produkowane przez Cyfrowy Polsat.

Cyfrowy Polsat wdroży do produkowanych przez siebie dekoderów oprogramowanie firmy ADB oparte o rozwiązania telewizji zintegrowanej i spersonalizowanej, zwiększając doznania telewizyjne swoich abonentów i udostępniając zupełnie nowy sposób nawigacji i interakcji. Jednocześnie będzie dostawcą dekoderów dla ADB, które będzie je wykorzystywać przy tworzeniu kompleksowych produktów do personalizowanej telewizji dla swoich klientów biznesowych.

Naszym celem jest dostarczanie widzom atrakcyjnych, wysokiej jakości usług, dlatego nieustannie szukamy rozwiązań, które rozszerzą i wzbogacą naszą ofertę dla konsumentów, realizując jednocześnie nasze cele biznesowe – mówi Dariusz Działkowski, Członek Zarządu ds. Technicznych, Cyfrowy Polsat S.A.ADB jest uznaną globalną firmą z ogromną wiedzą lokalną. Partnerstwo z ADB będzie wspierało nasze działania mające na celu zapewnianie naszym abonentom coraz to bardziej zaawansowanych usług telewizyjnych, odpowiadających na ich rosnące potrzeby związane z dostępnością telewizji w dowolnym miejscu i czasie. Z drugiej strony Cyfrowy Polsat, ze swoją szeroką znajomością rynku płatnej telewizji, doskonałymi wynikami operacyjnymi i wieloletnim doświadczeniem w produkcji dekoderów, będzie doskonałym partnerem dla ADB, wspierającym rozwój kompleksowych rozwiązań tej firmy.

W nowej erze telewizji zintegrowanej dla operatorów i dostawców płatnej telewizji niezwykle ważne jest szybkie i sprawne dostarczanie rozwiązań, których oczekują widzowie oraz jednoczesna dbałość o wzrost przychodów od klienta i minimalizacja wskaźnika rezygnacji z usług – mówi Peter Balchin, Prezes Zarządu ADB.Nasza wiedza połączona z proponowanymi rozwiązaniami stawia nas w pozycji doskonałego partnera na rynku telewizji cyfrowej. Bardzo się cieszymy z możliwości współpracy z tak dużym i doświadczonym operatorem jak Cyfrowy Polsat oraz rozwoju naszych rozwiązań dla zintegrowanej i spersonalizowanej telewizji z wykorzystaniem nowoczesnych dekoderów Cyfrowego Polsatu.

ConnectedOS jest hybrydową platformą opartą o usługi w chmurze i centralne oprogramowanie zainstalowane w urządzeniu, pozwalającą rozwijać, wdrażać i zarządzać urządzeniami podłączonymi do Internetu i aplikacjami Internetu Rzeczy (IoT). Poprzez połączenie rozwiązań i usług, ConnectedOS upraszcza integrację, przyspiesza rynkowe wdrożenie usług operatora i zmniejsza koszty dostarczania interaktywnych usług telewizyjnych dla abonentów. Nowa platforma firmy ADB zostanie po raz pierwszy zaprezentowana podczas wystawy IBC 2015, która odbędzie się w Amsterdamie od 11 do 15 września br.

Cyfrowy Polsat jest największym dostawcą płatnej telewizji w Polsce i jedną z czołowych platform satelitarnych w Europie. Firma oferuje widzom dostęp do ponad 160 kanałów, a także takie usługi dodatkowe jak: pay-per-view (PPV), wideo na życzenie (VOD), online TV, catch up TV i multiroom. W 2007 roku Cyfrowy Polsat otworzył własną fabrykę dekoderów i od tego czasu wyprodukował kilka milionów sztuk urządzeń o różnych parametrach. Jest także właścicielem największej polskiej telewizji internetowej Ipla.

Rozwiązanie spersonalizowanej telewizji ADB to innowacyjna i bogata w funkcje kompleksowa oferta, która pozwala operatorom i dostawcom płatnej telewizji sprostać wyzwaniom zmieniającego się rynku mediów i zachowań konsumentów poprzez dostarczanie materiałów wideo i innych treści dla platform płatnej telewizji, serwisów VOD i internetowych (OTT). Sercem rozwiązania jest wielokrotnie nagradzane oprogramowanie ADB GraphyneTV, które wspiera dostarczanie treści dla telewizji linearnej, usług VOD na dekoderach z twardym dyskiem, serwisów wideo na życzenie i telewizji internetowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Next Post

SERWIS IPLA - 2 m-ce w prezencie dla Klientów Internet Power LTE 2.0

W ofercie Internetu Power LTE 2.0 Klienci otrzymują w prezencie 2 m-ce SERWISU IPLA, później mogą z niego korzystać za 10 zł/mies. W ramach SERWISU IPLA Klient ma dostęp do 3 pakietów: IPLA FILMY I SERIALE, IPLA WIEDZA NEWS ROZRYWKA, IPLA DZIECI. Poniższy schemat przedstawia zasady działania SERWISU IPLA: W okresie darmowym Klient może zrezygnować z usługi za pośrednictwem iCOK lub Infolinii. Może to również […]