Instrukcja aktywowania dekodera satelitarnego Cyfrowego Polsatu

Kiedy na ekranie telewizora dekoder Cyfrowego Polsatu wyświetla komunikat:

Błąd 04, Błąd 09, Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, Karta nieaktywna, Zakodowany sygnał, Odmowa dostępu;

należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

1. Podłącz do dekodera sygnał SAT
2. Zainstaluj na dekoderze listę kanałów CP
3. Ustaw dekoder na jednym z poniższych kanałów:

Polsat HD znajdujący się na pozycji 1
CBS Europa HD znajdujący się na pozycji 42
Disney Junior znajdujący się na pozycji 88
TNT HD znajdujący się na pozycji 152
Nat Geo People HD znajdujący się na pozycji 160

4. Wykonaj ponowienie uprawnień poprzez konsultanta Infolinii Cyfrowego Polsatu dostępnej pod numerem tel.: 222127222 lub poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta.
Uprawnienia dostępne są na satelicie do 72 godzin od chwili ich wprowadzenia do systemu (wysłania na satelitę)
Uprawnienia przez kartę dekodera powinny zostać odebrane w ciągu 1-3 godzin od chwili podłączenia dekodera do sygnału z satelity Hot Bird 13E i ustawieniu na wskazanym kanale.

W szczególnych przypadkach może wystąpić sytuacja, gdy karta odbierze polecenie parowania, ale pozostałe uprawnienia umożliwiające odbiór kanałów odebrane zostaną dopiero po chwili. Jeżeli w tym czasie zostanie zmieniony kanał, wówczas wystąpi konieczność ponownego oczekiwania na pozostałe uprawnienia.

Jeśli czekasz już kilka godzin i na wszystkich kanałach masz nadal któryś z komunikatów: Błąd 04, Błąd 09, Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, Karta nieaktywna, Zakodowany sygnał, Odmowa dostępu, to przed kontaktem z konsultantem Biura Obsługi Klienta zrób tzw. reset wtyczkowy, czyli odłącz dekoder na kilka chwil od zasilania.

91 komentarzy

  • pawel napisał(a):

    witam,dekoder działał przez godz.a w tej chwili juz nie i apisane bląd 04 dek.zablokowany?ktoś sie orientuje ?

  • Jack napisał(a):

    U mnie dekoder wyłączył się sam bazę komunikatu wyłączenia, teraz włączam a tu czarny ekran więc wbilem na 19 kanał 3h i dalej nic to w końcu na jakim kanale kartę się aktywuje . Człowiek płaci i takie niespodzianki to spotykają

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Kanał numer 19, to TVP Sport HD. Jak widać kanał ten nie znajduje się na liście kanałów przeznaczonych do aktywacji karty. Ponadto czarny ekran może oznaczać też problem z sygnałem z anteny.

  • Marek napisał(a):

    Witam

    Mam podobny problem jak powyżej.
    popstrykałem kanałami i po jakimś czasie błąd , wyłączyłem i ponownie włączyłem było ok.
    Potem znowu nie ma kanału na tym abonamencie.

    Czy ktoś w końcu naprawił ten problem? Jakieś propozycje?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Dwie opcje. Pierwsza, to problem z dekoderem i/lub kartą. Rozwiązanie, to wymiana dekodera z kartą i zasilaczem w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży. Druga – problemy z sygnałem z anteny. Przy sygnale z okresową, dużą ilością błędów (wysoki parametr BER) może się pojawiać komunikat na niektórych kanałach „Tego kanału nie ma w twoim abonamencie” zamiast „Brak sygnału…”. Bez pomiarów profesjonalnym miernikiem są to tylko podejrzenia.
      Jeśli jest to dekoder HDxx00, to sprawdź paski sygnału poprzez przytrzymanie czerwonego przycisku (obok zielonego) na pilocie przez kilka sekund w momencie kiedy pojawia się komunikat „Tego kanału nie ma…” oraz kiedy normalnie działa kanał. Jeśli w obu przypadkach masz długie, zielone oba paski, to raczej dekoder do wymiany. Jeśli paski są różne w każdym przypadku (pomarańczowy lub czerwony), to winna raczej jest po stronie instalacji antenowej (najczęściej konwertera).

  • Beata napisał(a):

    Witajcie mieszkam w Niemczech i kupiłam sobie cyfrowy Polsat zrobiłam wszystko jak się należy i mój dekoder nie chcę zastartowac a nie mam jak zadzwonić bo polska strona nie reaguje na zagraniczne numery tel. a polskiego nie posiadam. Co robić?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Jeszcze raz, od początku poproszę. Co się dzieje? Dekoder się włącza, czy nie? Jaki jest komunikat na ekranie TV (dokładnie)? Jaki jest sygnał z anteny satelitarnej? Jaki to dekoder?
      Jak mam pomóc po tak zadanym pytaniu?

  • 1 5 6 7

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *