Instrukcja aktywowania dekodera satelitarnego Cyfrowego Polsatu

Kiedy na ekranie telewizora dekoder Cyfrowego Polsatu wyświetla komunikat:

Błąd 04, Błąd 09, Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, Karta nieaktywna, Zakodowany sygnał, Odmowa dostępu;

należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

1. Podłącz do dekodera sygnał SAT
2. Zainstaluj na dekoderze listę kanałów CP
3. Ustaw dekoder na jednym z poniższych kanałów:

Polsat HD znajdujący się na pozycji 1
CBS Europa HD znajdujący się na pozycji 42
Disney Junior znajdujący się na pozycji 88
TNT HD znajdujący się na pozycji 152
Nat Geo People HD znajdujący się na pozycji 160

4. Wykonaj ponowienie uprawnień poprzez konsultanta Infolinii Cyfrowego Polsatu dostępnej pod numerem tel.: 222127222 lub poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta.
Uprawnienia dostępne są na satelicie do 72 godzin od chwili ich wprowadzenia do systemu (wysłania na satelitę)
Uprawnienia przez kartę dekodera powinny zostać odebrane w ciągu 1-3 godzin od chwili podłączenia dekodera do sygnału z satelity Hot Bird 13E i ustawieniu na wskazanym kanale.

W szczególnych przypadkach może wystąpić sytuacja, gdy karta odbierze polecenie parowania, ale pozostałe uprawnienia umożliwiające odbiór kanałów odebrane zostaną dopiero po chwili. Jeżeli w tym czasie zostanie zmieniony kanał, wówczas wystąpi konieczność ponownego oczekiwania na pozostałe uprawnienia.

Jeśli czekasz już kilka godzin i na wszystkich kanałach masz nadal któryś z komunikatów: Błąd 04, Błąd 09, Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, Karta nieaktywna, Zakodowany sygnał, Odmowa dostępu, to przed kontaktem z konsultantem Biura Obsługi Klienta zrób tzw. reset wtyczkowy, czyli odłącz dekoder na kilka chwil od zasilania.

110 komentarzy

  • Adrian napisał(a):

    Dzień dobry.
    Mam następujący problem – posiadam stary dekoder echostar dsb 717 jednak przy ustawieniach fabrycznych nie są wyszukiwane kanały CP (z TP 12284H znajduje tylko zone europa) bez problemu znajduje transpondery o niższych i wyższych częstotliwościach. Wersja oprogramowania echonav 4.1POLSAT-210P wiem że dekoder posiada tylko dvb-s a CP ma wiele kanałów pod s2. Czy jest jeszcze jakaś szansa na uruchomienie dekodera? Ponawianie sygnału nie daje rezultatu ze względu że nie wyszukuje kanału polsat HD. Dziękuję za odpowiedź.

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Nie ma szans na jego uruchomienie. CP oraz nc+ mają już wszystkie swoje transpondery przełączone do DVB-S2. Jeśli jest to dekoder, na którym jest jakimś cudem jeszcze umowa (aktywne, opłacane pakiety), to podlega on bezpłatnej wymianie na dekoder HD w dowolnym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży.

    • Adrian napisał(a):

      Dekoder własnościowy po starej umowie. Trochę szkoda że nawet FTA nie złapię… Dziękuję za odpowiedź i zakładam muzeum, pierwszy eksponat już jest 🙂

  • Roman napisał(a):

    Witam, Poradziłem sobie z ponowieniem sygnału bez problemów. Ale to wtopa z waszej strony, że po półtorej miesiąca użytkowania, nagle TYLKO na dekoderze GŁÓWNYM (który jest dlatego u 85-latka w pokoju, żeby nie musiał biegać z kartami od multiroomu po domu) nie można oglądać TV. I trzeba ponawiać sygnał. Dziadek przez dwa dni mi nic nie mówił, bo myślał , że coś popsuł.
    Ogólnie jestem z zaistniałej sytuacji niezadowolony i uważam, że zakładanie konta w necie po to, żeby wznowić sygnał jeśli nie ma się ŻADNYCH zaległości finansowych nie najlepiej świadczy o waszych usługach.

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Adresatem tych uwag powinien być operator usług.
      PS. Nie trzeba zakładać konta w Internetowym Centrum Obsługi Klienta, można ponowić uprawnienia telefonicznie.

  • Renia napisał(a):

    Mam dekoder HD 5000,po wyłączeniu go na czas burzy, nie mogę go ponownie uruchomić, w miejscu godziny, wyświetla się tylko czerwona kropka, nie pomaga wyciągnięcie wtyczki z kontaktu i ponowne włoźenie,próbowałem tak 3razy i nic, proszę o pomoc

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Dekoder z zasilaczem do wymiany na sprawny. Koniecznie oba elementy.
      Dobrze zgaduję, że zasilacz był tylko odłączony od dekodera, ale włączony do sieci?

  • Bela napisał(a):

    już drugi raz w ciągu 2 tygodni wymieniłem dekoder i dalej mam problem nie mogę odbierać programów zrobilam wszystko zgodnie z instrukcją i dalej wyskakują błędy dekoder się blokuje i wyskakują błędy włóż kartę albo nastepny komunikat włóż dysk po zresetowaniu gra 5 minut i znowu się zawiesza.nie wiem co robic

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Jaki to model dekodera? Jaki dysk? Czy dysk ma własne zasilanie? Czy wymieniając dekoder, wymieniłeś również zasilacz? Czy bez podłączonego dysku dekoder działa normalnie?

  • 1 9 10 11

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *