Kiedy na ekranie telewizora dekoder Cyfrowego Polsatu wyświetla komunikat Błąd 04, Błąd 09, Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, Karta nieaktywna, Zakodowany sygnał, Odmowa dostępu, należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją (zakładam oczywiście brak zaległości płatniczych):
- Upewnić się czy kanał na którym wyświetla się powyższy komunikat, znajduje się w wykupionym pakiecie.
- Włączyć na dekoderze kanał Polsat HD znajdujący się na pozycji numer 1
- Wykonać ponowienie uprawnień poprzez konsultanta Infolinii Cyfrowego Polsatu dostępnej pod numerem tel.: 222127222 lub poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta w zakładce „Usługi” › „Telewizja” › „Usługi serwisowe” › “Wznów połączenie z satelitą”.
- Jeśli wykonanie kroków 1-3 nie przynosi efektu do 3 godzin, to można przejść do kolejnych kroków w odstępach kilkunastominutowych.
- Wykonać tzw. Power Reset, czyli po prostu odłączyć dekoder od zasilania na krótką chwilę.
- Wykonać “Przywrócenie ustawień fabrycznych” i zainstalować ponownie listę kanałów Cyfrowego Polsatu.
- Połączyć się z konsultantem Telefonicznego Biura Obsługi Klienta pod numerem telefonu 222 127 222.
Ponowione uprawnienia dostępne są na satelicie do 72 godzin od chwili ich wysłania na satelitę. Uprawnienia przez kartę dekodera powinny zostać odebrane w ciągu kilkunastu minut do 3 godzin od chwili podłączenia dekodera do sygnału z satelity Hot Bird 13E i ustawieniu na wskazanym kanale.
W szczególnych przypadkach (najczęściej w wypadku przedwczesnego przełączenia kanału) może wystąpić sytuacja, gdy karta odbierze polecenie parowania, ale pozostałe uprawnienia umożliwiające odbiór kanałów odebrane zostaną dopiero po chwili. Jeżeli w tym czasie zostanie zmieniony kanał, wówczas wystąpi konieczność ponownego oczekiwania na pozostałe uprawnienia.
Jeśli czekasz już kilka godzin i na wszystkich kanałach masz nadal któryś z komunikatów: Błąd 04, Błąd 09, Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, Karta nieaktywna, Zakodowany sygnał, Odmowa dostępu, to przed kontaktem z konsultantem Biura Obsługi Klienta zrób tzw. reset wtyczkowy, czyli odłącz dekoder na kilka chwil od zasilania oraz sprawdź poziom sygnału na kanale Polsat HD przytrzymując przez kilka sekund czerwony przycisk (obok zielonego) na pilocie od dekodera HDxx00 lub przycisk “i” w wypadku dekodera Evobox PVR. Zbyt słaby sygnał z anteny może być jednym z powodów długiego oczekiwania na aktywację karty. Zbyt słaby sygnał, to pasek jakości poniżej 50%.
Proszę o odblokowanie dekodera
Proszę o kontakt w tej sprawie z infolinią operatora lub skorzystać z ICOK (https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp). Powyższa strona internetowa jest stroną bloga o Cyfrowym Polsacie, prowadzoną przez osobę prywatną. Strona operatora jest dostępna pod adresem: http://www.cyfrowypolsat.pl
174830374950
Model: SAGEM ESI88 oprogramowanie głupieje i robi co chce.brak ustawienia listy kanałów ulubionych.brak wskazania moc sygnału i jakości.zawiesza się
Ten model dekodera już dawno jest bez wsparcia producenta. Paski sygnału działają w MENU Ręcznego Wyszukiwania Kanałów po wpisaniu prawidłowych parametrów transpondera, a wzięło się to z wpisanych na sztywno parametrów transpondera w w MENU Instalacji Kanałów Cyfrowego Polsatu i ekranie Pierwszego Uruchomienia. 1 października tego roku między innymi transponder o częstotliwości 12188V został przełączony z DVB-S na DVB-S2, dlatego dekoder pokazuje brak sygnału na tym ekranie MENU. Co do zawieszania się dekodera, to może być przyczyną słaby (nie braku, tylko złej jakości) sygnał z anteny. Proponuję w Ręcznym Wyszukiwaniu Kanałów wpisać parametry:
– 11158 V DVB-S2
– 11449 H DVB-S2
– 12188 V DVB-S2
– 12284 H DVB-S2
i podzielić się z nami wskazaniami dekodera.
Zdecydowanie zacząłbym od zaproszenia instalatora z miernikiem w celu skorygowania ustawienia anteny.