Instrukcja aktywowania dekodera satelitarnego Cyfrowego Polsatu

Kiedy na ekranie telewizora dekoder Cyfrowego Polsatu wyświetla komunikat:

Błąd 04, Błąd 09, Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, Karta nieaktywna, Zakodowany sygnał, Odmowa dostępu;

należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

1. Podłącz do dekodera sygnał SAT
2. Zainstaluj na dekoderze listę kanałów CP
3. Ustaw dekoder na jednym z poniższych kanałów:

Polsat HD znajdujący się na pozycji 1
CBS Europa HD znajdujący się na pozycji 42
Disney Junior znajdujący się na pozycji 88
TNT HD znajdujący się na pozycji 152
Nat Geo People HD znajdujący się na pozycji 160

4. Wykonaj ponowienie uprawnień poprzez konsultanta Infolinii Cyfrowego Polsatu dostępnej pod numerem tel.: 222127222 lub poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta.
Uprawnienia dostępne są na satelicie do 72 godzin od chwili ich wprowadzenia do systemu (wysłania na satelitę)
Uprawnienia przez kartę dekodera powinny zostać odebrane w ciągu 1-3 godzin od chwili podłączenia dekodera do sygnału z satelity Hot Bird 13E i ustawieniu na wskazanym kanale.

W szczególnych przypadkach może wystąpić sytuacja, gdy karta odbierze polecenie parowania, ale pozostałe uprawnienia umożliwiające odbiór kanałów odebrane zostaną dopiero po chwili. Jeżeli w tym czasie zostanie zmieniony kanał, wówczas wystąpi konieczność ponownego oczekiwania na pozostałe uprawnienia.

Jeśli czekasz już kilka godzin i na wszystkich kanałach masz nadal któryś z komunikatów: Błąd 04, Błąd 09, Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, Karta nieaktywna, Zakodowany sygnał, Odmowa dostępu, to przed kontaktem z konsultantem Biura Obsługi Klienta zrób tzw. reset wtyczkowy, czyli odłącz dekoder na kilka chwil od zasilania.

101 komentarzy

  • Karta numer073540198204 napisał(a):

    Proszę o odblokowanie dekodera

  • Marcin Szczęsny napisał(a):

    Proszę o kontakt w tej sprawie z infolinią operatora lub skorzystać z ICOK (https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp). Powyższa strona internetowa jest stroną bloga o Cyfrowym Polsacie, prowadzoną przez osobę prywatną. Strona operatora jest dostępna pod adresem: http://www.cyfrowypolsat.pl

  • karta nr: 241151065575 napisał(a):

    174830374950
    Model: SAGEM ESI88 oprogramowanie głupieje i robi co chce.brak ustawienia listy kanałów ulubionych.brak wskazania moc sygnału i jakości.zawiesza się

  • Marcin Szczęsny napisał(a):

    Ten model dekodera już dawno jest bez wsparcia producenta. Paski sygnału działają w MENU Ręcznego Wyszukiwania Kanałów po wpisaniu prawidłowych parametrów transpondera, a wzięło się to z wpisanych na sztywno parametrów transpondera w w MENU Instalacji Kanałów Cyfrowego Polsatu i ekranie Pierwszego Uruchomienia. 1 października tego roku między innymi transponder o częstotliwości 12188V został przełączony z DVB-S na DVB-S2, dlatego dekoder pokazuje brak sygnału na tym ekranie MENU. Co do zawieszania się dekodera, to może być przyczyną słaby (nie braku, tylko złej jakości) sygnał z anteny. Proponuję w Ręcznym Wyszukiwaniu Kanałów wpisać parametry:
    – 11158 V DVB-S2
    – 11449 H DVB-S2
    – 12188 V DVB-S2
    – 12284 H DVB-S2
    i podzielić się z nami wskazaniami dekodera.

  • Marcin Szczęsny napisał(a):

    Zdecydowanie zacząłbym od zaproszenia instalatora z miernikiem w celu skorygowania ustawienia anteny.

  • magdalena napisał(a):

    co zrobić jeśli wyskoczył komunikat ” sygnał kodowany”?

  • lukasz napisał(a):

    mam taki problem czesc kanalow dziala a na kanalach aktywacyhnych mam nrak sygnalu sprawc polaczenie itd co wtedy

  • 1 2 3 8

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *