Instrukcja aktywowania dekodera satelitarnego Cyfrowego Polsatu

Kiedy na ekranie telewizora dekoder Cyfrowego Polsatu wyświetla komunikat:

Błąd 04, Błąd 09, Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, Karta nieaktywna, Zakodowany sygnał, Odmowa dostępu;

należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

1. Podłącz do dekodera sygnał SAT
2. Zainstaluj na dekoderze listę kanałów CP
3. Ustaw dekoder na kanale z transpondera o częstotliwości 12284/H, który posiadasz w wykupionym pakiecie.

Lista kanałów do aktywacji znajdujących się na transponderze: 12284/H Modulacja: DVB-S2 8PSK FEC: 3/4 SR: 27500 Msym/s:

Extreme Sports HD – na liście kanałów Cyfrowego Polsatu nr 18
Polsat Food HD – na liście kanałów Cyfrowego Polsatu nr 24
HBO HD – na liście kanałów Cyfrowego Polsatu nr 27 i 132
CBS Europe HD – na liście kanałów Cyfrowego Polsatu nr 42
Travel Channel HD – na liście kanałów Cyfrowego Polsatu nr 78
Disney Junior – na liście kanałów Cyfrowego Polsatu nr 88
Discovery Science HD – na liście kanałów Cyfrowego Polsatu nr 127
TNT HD – na liście kanałów Cyfrowego Polsatu nr 152
Nat Geo People HD – na liście kanałów Cyfrowego Polsatu nr 160
Cartoon Network HD – na liście kanałów Cyfrowego Polsatu nr 173

4. Wykonaj ponowienie uprawnień poprzez konsultanta Infolinii Cyfrowego Polsatu dostępnej pod numerem tel.: 222127222 lub poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta.
Uprawnienia dostępne są na satelicie do 72 godzin od chwili ich wprowadzenia do systemu (wysłania na satelitę)
Uprawnienia przez kartę dekodera powinny zostać odebrane w ciągu 1 godziny od chwili podłączenia dekodera do sygnału i ustawieniu na kanale z transpondera o częstotliwości 12284/H.

W szczególnych przypadkach może wystąpić sytuacja, gdy karta odbierze polecenie parowania, ale pozostałe uprawnienia umożliwiające odbiór kanałów odebrane zostaną dopiero po chwili. Jeżeli w tym czasie zostanie zmieniony kanał, wówczas wystąpi konieczność ponownego oczekiwania na pozostałe uprawnienia.

84 komentarze

  • Karta numer073540198204 napisał(a):

    Proszę o odblokowanie dekodera

  • Marcin Szczęsny napisał(a):

    Proszę o kontakt w tej sprawie z infolinią operatora lub skorzystać z ICOK (https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp). Powyższa strona internetowa jest stroną bloga o Cyfrowym Polsacie, prowadzoną przez osobę prywatną. Strona operatora jest dostępna pod adresem: http://www.cyfrowypolsat.pl

  • karta nr: 241151065575 napisał(a):

    174830374950
    Model: SAGEM ESI88 oprogramowanie głupieje i robi co chce.brak ustawienia listy kanałów ulubionych.brak wskazania moc sygnału i jakości.zawiesza się

  • Marcin Szczęsny napisał(a):

    Ten model dekodera już dawno jest bez wsparcia producenta. Paski sygnału działają w MENU Ręcznego Wyszukiwania Kanałów po wpisaniu prawidłowych parametrów transpondera, a wzięło się to z wpisanych na sztywno parametrów transpondera w w MENU Instalacji Kanałów Cyfrowego Polsatu i ekranie Pierwszego Uruchomienia. 1 października tego roku między innymi transponder o częstotliwości 12188V został przełączony z DVB-S na DVB-S2, dlatego dekoder pokazuje brak sygnału na tym ekranie MENU. Co do zawieszania się dekodera, to może być przyczyną słaby (nie braku, tylko złej jakości) sygnał z anteny. Proponuję w Ręcznym Wyszukiwaniu Kanałów wpisać parametry:
    – 11158 V DVB-S2
    – 11449 H DVB-S2
    – 12188 V DVB-S2
    – 12284 H DVB-S2
    i podzielić się z nami wskazaniami dekodera.

  • Marcin Szczęsny napisał(a):

    Zdecydowanie zacząłbym od zaproszenia instalatora z miernikiem w celu skorygowania ustawienia anteny.

  • magdalena napisał(a):

    co zrobić jeśli wyskoczył komunikat ” sygnał kodowany”?

  • lukasz napisał(a):

    mam taki problem czesc kanalow dziala a na kanalach aktywacyhnych mam nrak sygnalu sprawc polaczenie itd co wtedy

  • Daniel napisał(a):

    co zrobić gdy na ekranie wyświetla sie napis Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie jest tak na każdym kanale

  • Daniel napisał(a):

    Instrukcja została zastosowana i od wczoraj nic się nie dzieje

  • Daniel napisał(a):

    było dzwonione i jak narazie nic. czy można taki dekoder aktualizować zdalnie?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Jaki kanał masz włączony w oczekiwaniu na aktywację? Jaki masz sygnał na Polsat Food HD (przytrzymaj przez kilka sekund czerwony, ten obok zielonego, przycisk na pilocie dla dekoderów HDxx00 lub przycisk „i” w Evobox, na włączonym kanale)?

  • Daniel napisał(a):

    mam tak jak kazali na 24 czyli właśnie polsat food sygnał jest dobry

  • Daniel napisał(a):

    moc sygnału prawie do końca zielony kolor jakosć sygnału tez taka sama. nie zmieniam mam cały czas na tym jednym kanale

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Wyłącz brutalnie dekoder od zasilania na kilka chwil i włącz ponownie. Jeśli nadal nie będzie, to jeszcze zrób powrót do ustawień fabrycznych i wyszukiwanie kanałów.
      Jeśli do jutra mimo powyższego nie ruszy, to jutro udaj sie z dekoderem do APS-u.

  • Daniel napisał(a):

    no spoko. a jak to nie pomoże to co wtedy?

  • Daniel napisał(a):

    nie dam rady dostac sie do APS-u bo ja jestem za granica

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Na wszystkich kanałach masz taki komunikat? Czy
      Pojawia się też jakiś inny?
      Jeśli nie ruszy, to tylko wymiana dekodera pomoże i ewentualna aktywacja go w APS-ie.

  • Daniel napisał(a):

    dziś było dzwonione do Lipna do Cyfrowego Polsatu i tam powiedzieli że będą próbowali go aktualizować zdalnie bo prawdopodobnie zrobiłem błąd bo nie podłączyłem go w domu od razu tylko za granicą i nie zaktualizował się

  • 1 2 3

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *