Instrukcja aktywowania dekodera satelitarnego Cyfrowego Polsatu

Kiedy na ekranie telewizora dekoder Cyfrowego Polsatu wyświetla komunikat:

Błąd 04, Błąd 09, Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, Karta nieaktywna, Zakodowany sygnał, Odmowa dostępu;

należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

1. Podłącz do dekodera sygnał SAT
2. Zainstaluj na dekoderze listę kanałów CP
3. Ustaw dekoder na kanale z transpondera o częstotliwości 12284/H, który posiadasz w wykupionym pakiecie.

Lista kanałów do aktywacji znajdujących się na transponderze: 12284/H Modulacja: DVB-S2 8PSK FEC: 3/4 SR: 27500 Msym/s:

Extreme Sports HD – na liście kanałów Cyfrowego Polsatu nr 18
Polsat Food HD – na liście kanałów Cyfrowego Polsatu nr 24
HBO HD – na liście kanałów Cyfrowego Polsatu nr 27 i 132
CBS Europe HD – na liście kanałów Cyfrowego Polsatu nr 42
Travel Channel HD – na liście kanałów Cyfrowego Polsatu nr 78
Disney Junior – na liście kanałów Cyfrowego Polsatu nr 88
Discovery Science HD – na liście kanałów Cyfrowego Polsatu nr 127
TNT HD – na liście kanałów Cyfrowego Polsatu nr 152
Nat Geo People HD – na liście kanałów Cyfrowego Polsatu nr 160
Cartoon Network HD – na liście kanałów Cyfrowego Polsatu nr 173

4. Wykonaj ponowienie uprawnień poprzez konsultanta Infolinii Cyfrowego Polsatu dostępnej pod numerem tel.: 222127222 lub poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta.
Uprawnienia dostępne są na satelicie do 72 godzin od chwili ich wprowadzenia do systemu (wysłania na satelitę)
Uprawnienia przez kartę dekodera powinny zostać odebrane w ciągu 1 godziny od chwili podłączenia dekodera do sygnału i ustawieniu na kanale z transpondera o częstotliwości 12284/H.

W szczególnych przypadkach może wystąpić sytuacja, gdy karta odbierze polecenie parowania, ale pozostałe uprawnienia umożliwiające odbiór kanałów odebrane zostaną dopiero po chwili. Jeżeli w tym czasie zostanie zmieniony kanał, wówczas wystąpi konieczność ponownego oczekiwania na pozostałe uprawnienia.

84 komentarze

  • Daniel napisał(a):

    dekoder HD 3000 3.124.1.20 i na wszystkich kanałach mam ten komunikat

  • Daniel napisał(a):

    da sie z tym coś zrobić?

  • Daniel napisał(a):

    z zasilacza tak i nic. kanały wyszukało i też nic

  • Daniel napisał(a):

    a jak by samą kartę się wysłalo bez dekodera też może tak być?

  • Daniel napisał(a):

    aha ok dzięki za pomoc

  • marsik napisał(a):

    zakupiłem multiroom 2 tygodnie temu. Działało przez tydzień i po aktywacji karty z głównego dekodera dekoder 5500 przestał działać. Wymieniłem przedwczoraj na 5000. Działał 1 dzień – dzisiaj po komunikacie o odblokowanym sygnale i przełożeniu karty do dekodera dodatkowego – komunikat 04 Dekoder zablokowany. O co tu chodzi i co z tym zrobić, aby wreszcie normalnie działało? Co 3 dni wymieniać dekoder dodatkowy?! Proszę o pilną pomoc

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Zadzwonić do Biura Obsługi Klienta. Konsultant „zresetuje” usługę i ponownie nada pakiety na Multiroom.

  • Mareckisztos napisał(a):

    Witajcie. A czy ktos moze pomoc w sprawie braku ikonek programow w evobox? Przez kilka dni nie mialem zadnych informacji o kanalach wiec przywrocilem ustswienia i informacje wrocily i epg dziala lecz teraz na ponad 100 kanalow tylko z 15 ma ikonki a reszta w prostokacie ma tylko swoja nazwe a wczesniej bylo ok. Odlaczylem z zasilania na kilka minut ale nic nie poprawilo sie . Probowalem pozostawic na kanale 24 przez kilka godzin i takze nic. Dodalem siec wifi i takze nic. Czy ktos mial juz podobny problem? Bardzo bym prosil o pomoc.

  • Mareckisztos napisał(a):

    Marcin zapewne masz masz racje bo cala instalacja jak kable antena i konwerter sa stare nic nowego wiec moze i faktycznie nie ma sie czego spodziewac ze od razu wskocza ale moze kiedys bo nie powiem ze po ikonkach szybciej sie wyszukiwalo kanalow , jesli mowisz ze stary konwerter mam to jakiego typu nowy bys polecal ? Ten oryginalny do evobox na dwa podlaczenia antenowe ?

  • Mareckisztos napisał(a):

    Dziekuje bardzo za pomoc. Widze ze znasz sie na temacie 🙂 jeszcze raz dziekuje .

  • agnieszkalew1508 napisał(a):

    Dlaczego po wejściu na Internetowe Centrum Obslugi Klienta i wpisaniu adresu e-mail wyskakuje komunikat niepoprawny format. ??

  • agnieszkalew1508 napisał(a):

    Zadziałało. Czy dobrze zrozumiałam czytając o konwerterze do evobox że kabel ma być do złotego wejścia zamontowany ?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Do złotego gniazda konwertera i wejścia SAT1 w dekoderze. Jeśli kanały wcześniej były wyszukane na EVOBOXie przy podłączonym klasycznym konwerterze, to konieczne będzie wykonanie ustawień fabrycznych z kasowaniem nagrań i ponowna instalacja kanałów po wyborze konfiguracji z konwerterem UNICABLE (Inverto).

  • agnieszkalew1508 napisał(a):

    Dziękuję bardzo za odpowiedź

  • rybary napisał(a):

    Witam,
    mam prośbę o pomoc w  wyjaśnieniu faktu braku odpowiedzi na złożoną reklamację do Cyfrowy Polsat S.A..
    Nie wiem do kogo mogę skierować dokumenty dotyczące mojej umowy z Polsatem, które są przedmiotem sporu i złożonej do nich reklamacji…
     
    Miałem podpisaną w 2014r dwuletnią umowę z Polsatem w pakiecie zwanym smartDOM. Trzecim elementem w tym pakiecie jest Telewizja za kwotę 49,99zł minus kwota promocyjna 48,90zł = 1.09zł
    W dniu 08.07.2016 w Czeladzi  w Magicom -punkt polsatu cyfrowego przedłużyłem umowę na kolejne dwa lata. Umowa miała być na tych samych pakietach jak w poprzedniej!!!
    Pracownica obsługująca mnie zmieniła bez mojej wiedzy na pakiet 59.99zł czyli o 10zł wyższy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(dowiedziałem się że tak są szkoleni przedstawiciele polsatu aby celowo zawyżać abonament…) Dodatkowo włączono pakiet VOD tj kolejne 10zł, który po miesiącu mogę wyłączyć -jest to kolejne zmuszanie i naciąganie klientów!
    Ta umowa niefortunnie  została przez zemnie podpisana…W tabeli opłat widnieją cztery kwoty, gdy spytałem która mnie dotyczy sprzedawczyni odpowiedziała żebym się nimi nie sugerował, gdyż są to kwoty pełnych pakietów bez upustów!!!!
    Ja byłem pewien że podpisuję umowę zgodnie z poprzednią z 2014 roku !
    Wg mnie na umowie powinna być jedna kwota -49,99 minus upust 48.90 -do zapłaty 1,09zł czyli ta którą mam płacić !
     
    Czy takie praktyki stosowane przez Cyfrowy Polsat nie powinny być karalne?
     
    Gdy przyszedł termin płatności zaczęto mnie straszyć windykacją za nie zapłaconą kwotę 20,09zł. Dopiero wtedy zorientowałem się że mój pakiet został celowo zawyżony…Oczywiście w punkcie Magicom w Czeladzi dn. 09.08.2016r złożyłem REKLAMACJĘ w której jest napisane, że był to błąd sprzedawczyni!!!
    Gdy przesłałem tę informację do windykacji odpowiedziano mi że podpisałem umowę i muszę zapłacić!!!
    Oczywiście zapłaciłem wspomnianą kwotę ale czuję się oszukany i szykanowany przez windykację…
     
    Dotychczas nie otrzymałem odpowiedzi na złożoną reklamację – czy mam prawo uważać  ją za uznaną gdyż minęło prawie dwa miesiące…?
    Wysłałem ponownie kopię reklamacji listem poleconym do Kierownika sekcji korespondencji rynku indywidualnego -pani Iwona Czaplo-Młynarkiewicz, lecz odpowiedziano mi, „że w odniesieniu do przyjętej oferty zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z przedstawionymi warunkami a podpisując umowę potwierdziłem zgodność z wybranym zakresem usług”
    Ten super bełkot nadal nie wyjaśnia mojej reklamacji dotyczącą błędu sprzedawczyni!!!
     
    Nie wiem do kogo jeszcze można w tej sprawie sporu z polsatem się zwrócić, może pozostaje wystąpienie na drogę prawną !
    Proszę o pomoc
    Pozdrawiam
    rybary

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Jaka była treść tej reklamacji? Bez danych osobowych oczywiście proszę.

      Jeśli chodzi o szkolenia, to niestety nie jest tak. Szkoli się pracowników, jak przekonać klienta do chęci wykupienia wyższego abonamentu, ale nie szkoli się do oszukiwania! To nie są praktyki Cyfrowego Polsatu.

      (…) W tabeli opłat widnieją cztery kwoty, gdy spytałem która mnie dotyczy sprzedawczyni odpowiedziała żebym się nimi nie sugerował, gdyż są to kwoty pełnych pakietów bez upustów! (…)

      Co prawda rozumiem, co chciała powiedzieć pracownica APS-u (odnośiła to do rabatów smartDOM), ale danie wiary takim słowom, w mojej ocenie jest naiwne. Prawidłową reakcją byłoby drążenie tematu, dlaczego w tabeli są inne pakiety od dotychczasowych i wyższe kwoty.

      (…) odpowiedziano mi, „że w odniesieniu do przyjętej oferty zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z przedstawionymi warunkami a podpisując umowę potwierdziłem zgodność z wybranym zakresem usług” (…)

      Czyli jednak odpowiedziano na reklamację informując, że wykonywana jest zgodnie z podpisanymi zapisami umownymi. Reklamacja została rozpatrzona negatywnie.

  • Fanpolsatu:) napisał(a):

    Witam . Wymieniłem stary dekoder HD 5000 na evobox pvr , stary dekoder odbierał przez 5 lat jednak ostatnio zaczął bzikowac dlatego został wymieniony , mam problem jednak z nowym dekoderów najpierw nie instalował kanałów a jak już zainstalowałem to na każdym kanale jest napisane „tego kanału nie ma w twoim abonamencie jeśli uważasz, że jest to błąd skontaktuj się z centrum obsługi klienta ” dostałem wytyczne aby przełączyć na kanał numer 24 , ok mam na tym kanale ale jest czarny obraz i również ten napis , to normalne ? Tak ma być? Ile ma być to włączone? Z góry dziękuję za odpowiedź

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Cierpliwość, to cnota. Jak napisałem w tekście. Zwykle do godziny od ponowienia uprawnień karta się aktywuje. Konsultanci zawsze informują o 3 godzinach oczekiwania.

      • Fanpolsatu:) napisał(a):

        głównie chodziło mi tylko o to czy czarny obraz z takim napisem to normalne . Kiedyś , na starym dekoderze kazano mi oglądać kanał dla abonenta (na którym ciagle leciały reklamy ) i faktycznie to podziałało . Ale nic , wszystko już działa , dziękuje za odpowiedz .

  • Honorata napisał(a):

    Ja parę razy robiłam opcję „wznów połączenie z satelitą” czekałam po 4 godziny i nic, a dekoder mam 5 dni…

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      W takiej sytuacji dzwoni się do Biura Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu… Jakość sygnału na kanale Polsat Food też ma znaczenie. Jeśli sygnał jest słaby, to aktywacja nie przejdzie.

  • 1 2 3

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *