Instrukcja aktywowania dekodera satelitarnego Cyfrowego Polsatu

Kiedy na ekranie telewizora dekoder Cyfrowego Polsatu wyświetla komunikat:

Błąd 04, Błąd 09, Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, Karta nieaktywna, Zakodowany sygnał, Odmowa dostępu;

należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

1. Podłącz do dekodera sygnał SAT
2. Zainstaluj na dekoderze listę kanałów CP
3. Ustaw dekoder na jednym z poniższych kanałów:

Polsat HD znajdujący się na pozycji 1
CBS Europa HD znajdujący się na pozycji 42
Disney Junior znajdujący się na pozycji 88
TNT HD znajdujący się na pozycji 152
Nat Geo People HD znajdujący się na pozycji 160

4. Wykonaj ponowienie uprawnień poprzez konsultanta Infolinii Cyfrowego Polsatu dostępnej pod numerem tel.: 222127222 lub poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta.
Uprawnienia dostępne są na satelicie do 72 godzin od chwili ich wprowadzenia do systemu (wysłania na satelitę)
Uprawnienia przez kartę dekodera powinny zostać odebrane w ciągu 1-3 godzin od chwili podłączenia dekodera do sygnału z satelity Hot Bird 13E i ustawieniu na wskazanym kanale.

W szczególnych przypadkach może wystąpić sytuacja, gdy karta odbierze polecenie parowania, ale pozostałe uprawnienia umożliwiające odbiór kanałów odebrane zostaną dopiero po chwili. Jeżeli w tym czasie zostanie zmieniony kanał, wówczas wystąpi konieczność ponownego oczekiwania na pozostałe uprawnienia.

Jeśli czekasz już kilka godzin i na wszystkich kanałach masz nadal któryś z komunikatów: Błąd 04, Błąd 09, Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, Karta nieaktywna, Zakodowany sygnał, Odmowa dostępu, to przed kontaktem z konsultantem Biura Obsługi Klienta zrób tzw. reset wtyczkowy, czyli odłącz dekoder na kilka chwil od zasilania.

Marcin Szczęsny

Instalator od 2006r, posiadający wykształcenie kierunkowe. W latach 2007-2013 Pełnomocnik Handlowy Cyfrowego Polsatu w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu.

110 thoughts on “Instrukcja aktywowania dekodera satelitarnego Cyfrowego Polsatu

  • 11 kwietnia 2016 at 16:47
    Permalink

    co zrobić jeśli wyskoczył komunikat ” sygnał kodowany”?

    Reply
    • 11 kwietnia 2016 at 16:55
      Permalink

      Postąpić zgodnie z instrukcją opisaną w treści powyżej. Oczywiście mówimy o komunikacie na kanale, który jest wykupiony.

    • 11 kwietnia 2016 at 17:06
      Permalink

      jest wykupiony. ostatnia data zapłaconego rachunku to 1.04.2016 … a rano telewizja działała normalnie dopiero później coś się stało …

    • 11 kwietnia 2016 at 17:11
      Permalink

      Czyli proszę postąpić zgodnie z powyższą instrukcją.

    • 11 kwietnia 2016 at 17:13
      Permalink

      dziękuję 🙂

  • 2 czerwca 2016 at 19:44
    Permalink

    mam taki problem czesc kanalow dziala a na kanalach aktywacyhnych mam nrak sygnalu sprawc polaczenie itd co wtedy

    Reply
    • 3 czerwca 2016 at 10:10
      Permalink

      Ustawić prawidłowo antenę.

  • 13 czerwca 2016 at 15:01
    Permalink

    co zrobić gdy na ekranie wyświetla sie napis Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie jest tak na każdym kanale

    Reply
    • 13 czerwca 2016 at 15:54
      Permalink

      Wystarczy przeczytać powyższą instrukcję i ją zastosować.

  • 13 czerwca 2016 at 16:58
    Permalink

    Instrukcja została zastosowana i od wczoraj nic się nie dzieje

    Reply
    • 13 czerwca 2016 at 17:03
      Permalink

      Zdecydowanie zadzwonić do Telefonicznego Biura Obsługi Klienta.

  • 13 czerwca 2016 at 17:06
    Permalink

    było dzwonione i jak narazie nic. czy można taki dekoder aktualizować zdalnie?

    Reply
    • 13 czerwca 2016 at 20:11
      Permalink

      Jaki kanał masz włączony w oczekiwaniu na aktywację? Jaki masz sygnał na Polsat Food HD (przytrzymaj przez kilka sekund czerwony, ten obok zielonego, przycisk na pilocie dla dekoderów HDxx00 lub przycisk “i” w Evobox, na włączonym kanale)?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *