Instrukcja aktywowania dekodera satelitarnego Cyfrowego Polsatu

Kiedy na ekranie telewizora dekoder Cyfrowego Polsatu wyświetla komunikat:

Błąd 04, Błąd 09, Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, Karta nieaktywna, Zakodowany sygnał, Odmowa dostępu;

należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

1. Podłącz do dekodera sygnał SAT
2. Zainstaluj na dekoderze listę kanałów CP
3. Ustaw dekoder na kanale z transpondera o częstotliwości 12284/H, który posiadasz w wykupionym pakiecie.

Po jesiennych zmianach na transponderach Cyfrowy Polsat oczekiwanie na uprawnienia rekomenduje dokonywać na kanałach:

Polsat HD znajdujący się na pozycji 1
CBS Europa HD znajdujący się na pozycji 42
Disney Junior znajdujący się na pozycji 88
TNT HD znajdujący się na pozycji 152
Nat Geo People HD znajdujący się na pozycji 160

4. Wykonaj ponowienie uprawnień poprzez konsultanta Infolinii Cyfrowego Polsatu dostępnej pod numerem tel.: 222127222 lub poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta.
Uprawnienia dostępne są na satelicie do 72 godzin od chwili ich wprowadzenia do systemu (wysłania na satelitę)
Uprawnienia przez kartę dekodera powinny zostać odebrane w ciągu 1-3 godzin od chwili podłączenia dekodera do sygnału i ustawieniu na wskazanym kanale.

W szczególnych przypadkach może wystąpić sytuacja, gdy karta odbierze polecenie parowania, ale pozostałe uprawnienia umożliwiające odbiór kanałów odebrane zostaną dopiero po chwili. Jeżeli w tym czasie zostanie zmieniony kanał, wówczas wystąpi konieczność ponownego oczekiwania na pozostałe uprawnienia.

Jeśli czekasz już kilka godzin i na wszystkich kanałach masz nadal któryś z komunikatów: Błąd 04, Błąd 09, Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, Karta nieaktywna, Zakodowany sygnał, Odmowa dostępu, to przed kontaktem z konsultantem Biura Obsługi Klienta zrób tzw. reset wtyczkowy, czyli odłącz dekoder na kilka chwil od zasilania.

87 komentarzy

  • Božena napisał(a):

    co zrobic do aktywacji telewizyjnej karty z CI slotem i karta Polsatu cyfrowego – rodzinny pakiet i FERGUSON ARIVA 200HD?Muszy bycz aktywacja na terenie Polski?

  • Božena napisał(a):

    zadzwonilam do konsultanta i ciagle mi sie wyswietla ze dostep jest zakodowany i niczym nam ten pan, ktory tam siedzi, nie pomog
    co dalej robic?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Sygnał prawidłowy na częstotliwości podanej w instrukcji? Aktualne oprogramowanie dekodera?
      Dekoder widzi kartę? W MENU dekodera można odczytać numer karty i modułu?

  • Božena napisał(a):

    dobry wieczor, sygnal ponad 84%,oprogramowanie aktualne werzja 18.B.8, nie znalazlam nowsza, dekoder widzi karte, numer karty i modulu mozliwe odczytac, zapisuje sie bled 09 i informacja-tego kanalu nie ma w twoim abonamencie. częstotliwośc zmieniona u wszystkich stacji, ktore sa wyobrazone na liscie – mialo byc 12284(wczoraj tak bylo) – dzis sa na częstotliwości 12437/ 27500/ H – dla czego mi sie tak robi??

  • Božena napisał(a):

    teraz juz mam na częstotliwości 12284 Polsat food HD, zalogowalam sie do ICOK i Wykonala ponowienie uprawnień poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Napisane-Zlecenie zostało przyjęte. Prosimy pozostawić dekoder włączony na kanale 24 – Polsat Food HD.
    Odbiór kanałów zostanie przywrócony w terminie do dwóch godzin. To bylo wczoraj po 22 godz. Teraz nadal pisze:tego kanalu nie ma w twoim abonamencie

  • amq0 napisał(a):

    TVP1 i TVP2 Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, ponawianie sygnału nie pomaga

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      I nie pomoże. Już raz o tym pisałem. Data wyłączenia dubli kanałów SD zbliża się wielkimi krokami.

      • amq0 napisał(a):

        Jednak nigdzie nie widziałem oficjalnej informacji o wyłączeniu TVP1 i TVP2, prawdopodobnie przejdą na MPEG4, wiem tylko o wyłączeniu Polsat2, Polsat News, Polsat Play i Polsat Cafe, a w związku z tym klienci mający pakiet Mini HD stracą Polsat News, Polsat Play i Polsat Cafe, np. TVn-y SD przejdą na MPEG4 3 listopada, a TVP1 nie może być wyłączony bo na nim są przesyłane uprawnienia do pakietów Orange TV

        • Marcin Szczęsny napisał(a):

          Polsat-y w HD będą dostępne od pakietu Mini HD. Przesyłanie uprawnień dla Orange nie ma nic wspólnego z koniecznością utrzymywania kanałów TVP 1 i 2 w SD w Cyfrowym Polsacie. Poza tym częstotliwość zawsze można zmienić.

  • Z2016-445-508-831 napisał(a):

    Mam błąd 04 i komunikat Dekoder zablokowany. Dzwoniłem na linię dziś o 17.50 i wykonałem polecenia konsultantki. Wg niej miał być problem osunięty w ciągu 15min a właśnie mija 2 i pół godz i nic.

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Na jakim kanale włączony jest dekoder? Jaki jest sygnał na tym konkretnym kanale? Brutalny reset, tzn. wyłączenie z sieci pomaga?

  • Beata napisał(a):

    Od tygodnia brak kanalow tvnowskich caly czas pisze brak sygnalu . Przywracanie ustawienia fabryczne reset,aktualizacja oprogramowania nic nie pomogla co z tym fantem zrobic kto pomoze ?

  • Ania napisał(a):

    mam dekoder 5500s jest sygnał. Mam kanały ustawione ale wyświetla mi sie informacjabrak sugnału z anteny sayelitarnej a na niektórych kanałacj jest napisane tego kanału nie ma w twoin abonamencie. Dzwonłamteż na infolinie ale i to nie pomogło. Ale kiedy podłączyłam pdo inny telewizow na eurozłącze a nie na HDMI to wsztsko było w pożądku.

  • szymon napisał(a):

    witam mam problem z multi roomem 1 dekoder dział bez zarzutu a na drugim dekoderze wyskakuje mi bład 3 o tresci dekoder jest zablokowany co mam zrobic ?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Sprawdzić, czy prawidłowa karta włożona jest prawidłowo do kieszeni. Jeśli problem będzie występował nadal, to pozostaje telefon do Biura Obsługi Klienta. Możliwe, że dekoder z kartą będzie trzeba wymienić w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży.

  • paweł napisał(a):

    witam mam problem z dekoderem HD 2000 multiroom, pierwszy dekoder działa prawidłowo natomiast HD 2000 wyświetla komunikat tego kanału nie ma w twoim abonamencie. Sygnał 98% jakość sygnału 80%, został ponowiony sygnał przez BOK a dekoder ustawiony na kanale 24. Niestety minęło 12 godzin a komunikat dalej ten sam. Co mam zrobić

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Wyłącz brutalnie z zasilania na kilka chwil i uruchom ponownie. Jeśli nie zadziała, to telefon do BOK, aby ponownie nadali pakiety na tę kartę. Jeśli nadal nie ruszy, to dekoder (komplet) do wymiany.

  • Bien napisał(a):

    od dwóch dni zablokowane obydwa dekodery hd2000 oraz hd 5000 „tego kanału nie…..”, odłączyłem od zasilania , przywróciłem stan fabryczny , ponawiałem sygnał poprzez icok (kilkukrotnie ) przez dwa dni dekodery włączone na kanale 24 i nic . Czy to możliwe , żeby obydwa padły jednocześnie ?

  • Dorota napisał(a):

    Wczoraj rano telefonicznie przedluzylismy umowę, mamy dekoder główny Hd6000 i multiroom Hd500. W pakiecie juz aktywowany mamy za darmo na jakiś czas vod. Wieczorem rodzice oglądali coś z vod na dekoderze głównym, tata przełączyl na chwile na inny kanał (chyba chciał obejrzeć pogode), po powrocie na vod film był zablokowany a po chwili -tu uwaga- dekoder główny poprosił o odblokowanie kartą z dekodera multiroom. Sprawdziłam w ustawieniach tego głównego hd6000 pojawia się zakładka multiroom i wskazuje kartę z Hd500 jako kartę główna, w Hd500 pokazuje kartę główna kartę z Hd600 (ten dziala prawidlowo). Pan na infolinii był zaskoczony, przełączyć mnie dalej, pani konsultantka kazała ustawić dekoder na kanał 13 i miała ponowic uprawnienia. Do tej pory jest bez zmian, ale nie wiem czy rodzice za wcześnie nie przełączyć z tego kanału 13 na inny kanał. Dziś przez icok ponawiam sama, na kanale 24 bo tak jest w ich instrukcji i po pół godziny nic, widzę po wciąż istniejącej zakładce multiroom, której na dekoderze głównym nie ma prawa być. Czy mam ponowic uprawnienia znów tym razem zostawiając dekoder na tym kanale na godzinę lub dłużej czy nie obejdzie się bez wizyty w aps?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Oj, się podziało coś chyba z systemem Cyfrowego Polsatu przy przygotowywaniu i zatwierdzaniu umowy. Wymiana może pomóc, ale raczej tylko obu dekoderów. Proponuje jednak jeszcze wykonać telefon do Biura Obsługi Klienta i spróbować to odkręcić.

  • pawel napisał(a):

    witam,dekoder działał przez godz.a w tej chwili juz nie i apisane bląd 04 dek.zablokowany?ktoś sie orientuje ?

  • Jack napisał(a):

    U mnie dekoder wyłączył się sam bazę komunikatu wyłączenia, teraz włączam a tu czarny ekran więc wbilem na 19 kanał 3h i dalej nic to w końcu na jakim kanale kartę się aktywuje . Człowiek płaci i takie niespodzianki to spotykają

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Kanał numer 19, to TVP Sport HD. Jak widać kanał ten nie znajduje się na liście kanałów przeznaczonych do aktywacji karty. Ponadto czarny ekran może oznaczać też problem z sygnałem z anteny.

  • 1 2 3

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *