Instrukcja aktywowania dekodera satelitarnego Cyfrowego Polsatu

Kiedy na ekranie telewizora dekoder Cyfrowego Polsatu wyświetla komunikat:

Błąd 04, Błąd 09, Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, Karta nieaktywna, Zakodowany sygnał, Odmowa dostępu,

należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

  1. Upewnić się czy kanał na którym wyświetla się powyższy komunikat, znajduje się w wykupionym pakiecie.
  2. Wykonać “Przywrócenie ustawień fabrycznych” i zainstalować ponownie listę kanałów Cyfrowego Polsatu.
  3. Włączyć na dekoderze kanał Polsat HD znajdujący się na pozycji numer 1
  4. Wykonać ponowienie uprawnień poprzez konsultanta Infolinii Cyfrowego Polsatu dostępnej pod numerem tel.: 222127222 lub poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta w zakładce „Usługi” › „Telewizja” › „Usługi serwisowe” › “Wznów połączenie z satelitą” .

 

Ponowione uprawnienia dostępne są na satelicie do 72 godzin od chwili ich wysłania na satelitę. Uprawnienia przez kartę dekodera powinny zostać odebrane w ciągu kilkunastu minut do 3 godzin od chwili podłączenia dekodera do sygnału z satelity Hot Bird 13E i ustawieniu na wskazanym kanale.

W szczególnych przypadkach (najczęściej w wypadku przedwczesnego przełączenia kanału) może wystąpić sytuacja, gdy karta odbierze polecenie parowania, ale pozostałe uprawnienia umożliwiające odbiór kanałów odebrane zostaną dopiero po chwili. Jeżeli w tym czasie zostanie zmieniony kanał, wówczas wystąpi konieczność ponownego oczekiwania na pozostałe uprawnienia.

Jeśli czekasz już kilka godzin i na wszystkich kanałach masz nadal któryś z komunikatów: Błąd 04, Błąd 09, Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, Karta nieaktywna, Zakodowany sygnał, Odmowa dostępu, to przed kontaktem z konsultantem Biura Obsługi Klienta zrób tzw. reset wtyczkowy, czyli odłącz dekoder na kilka chwil od zasilania oraz sprawdź poziom sygnału na kanale Polsat HD przytrzymując przez kilka sekund czerwony przycisk (obok zielonego) na pilocie od dekodera HDxx00 lub przycisk “i” w wypadku dekodera Evobox PVR.

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Marcin Szczęsny

Instalator od 2006r, posiadający wykształcenie kierunkowe. W latach 2007-2013 Pełnomocnik Handlowy Cyfrowego Polsatu w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu.

110 thoughts on “Instrukcja aktywowania dekodera satelitarnego Cyfrowego Polsatu

  • 13 czerwca 2016 at 20:18
    Permalink

    mam tak jak kazali na 24 czyli właśnie polsat food sygnał jest dobry

    Reply
    • 13 czerwca 2016 at 20:25
      Permalink

      Co znaczy dobry? Konkretnie poproszę. Zmieniasz kanały, czy cierpliwie czekasz?

  • 13 czerwca 2016 at 20:28
    Permalink

    moc sygnału prawie do końca zielony kolor jakosć sygnału tez taka sama. nie zmieniam mam cały czas na tym jednym kanale

    Reply
    • 13 czerwca 2016 at 20:32
      Permalink

      Wyłącz brutalnie dekoder od zasilania na kilka chwil i włącz ponownie. Jeśli nadal nie będzie, to jeszcze zrób powrót do ustawień fabrycznych i wyszukiwanie kanałów.
      Jeśli do jutra mimo powyższego nie ruszy, to jutro udaj sie z dekoderem do APS-u.

  • 13 czerwca 2016 at 20:34
    Permalink

    no spoko. a jak to nie pomoże to co wtedy?

    Reply
  • 13 czerwca 2016 at 20:40
    Permalink

    nie dam rady dostac sie do APS-u bo ja jestem za granica

    Reply
    • 13 czerwca 2016 at 20:57
      Permalink

      Na wszystkich kanałach masz taki komunikat? Czy
      Pojawia się też jakiś inny?
      Jeśli nie ruszy, to tylko wymiana dekodera pomoże i ewentualna aktywacja go w APS-ie.

  • 13 czerwca 2016 at 20:55
    Permalink

    dziś było dzwonione do Lipna do Cyfrowego Polsatu i tam powiedzieli że będą próbowali go aktualizować zdalnie bo prawdopodobnie zrobiłem błąd bo nie podłączyłem go w domu od razu tylko za granicą i nie zaktualizował się

    Reply
    • 13 czerwca 2016 at 20:59
      Permalink

      A jaką masz wersję oprogramowania? I dekoder?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *