Komunikaty błedów dekoderów Cyfrowego Polsatu

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Błąd 01 – Problem z kartą” (Sagemcom ESI-88: Pojawia się komunikat „Sprawdź kartę”).

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Karta jest źle włożona do czytnika dekodera lub karta jest uszkodzona.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Sprawdź czy karta włożona jest prawidłowo do dekodera. Można delikatnie chip o delikatnym materiałem, np. ściereczką do czyszczenia okularów.

  • dekodery CPT (HDxx00) chip karty w kierunku wnętrza dekodera skierowany w dół;
  • Evobox PVR oraz Sagemcom ESI-88 – chip karty w kierunku wnętrza dekodera skierowany w górę;

2. Sprawdź czy numer karty widoczny jest w menu dekodera.

  • jeśli numer jest widoczny w MENU i kanały działają, to udało się rozwiązać problem;
  • jeśli numer jest widoczny w MENU i kanały nie działają, to odczytaj nowy komunikat błędu i postępuj zgodnie z instrukcją dla wyświetlonego błędu;
  • jeśli nadal nie możesz odczytać numeru karty w MENU i numer błędu nadal jest ten sam, przejdź do następnego kroku;

3. Przetrzyj chip karty na przykład o spodnie.
4. Power reset dekodera (odłączenie z prądu).
5. Jeżeli powyższe czynności nie przyniosą rezultatu, dekoder do wymiany w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży.

 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Błąd 02 – Problem z kartą” (Sagemcom ESI-88: Pojawia się komunikat „Sprawdź kartę”).
Błąd 05 – Problem z kartą” (Sagemcom ESI-88: Pojawia się komunikat „Sprawdź kartę”).
Błąd 06 – Problem z kartą” (Sagemcom ESI-88: Pojawia się komunikat „Sprawdź kartę”).
Błąd 07 – Problem z kartą” (Sagemcom ESI-88: Pojawia się komunikat „Sprawdź kartę”).
Błąd 08 – Problem z kartą” (Sagemcom ESI-88: Pojawia się komunikat „Sprawdź kartę”).

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Dekoder nie odczytuje karty.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Sprawdź czy karta włożona jest prawidłowo do dekodera.

  • dekodery CPT (HDxx00) chip karty w kierunku wnętrza dekodera skierowany w dół;
  • Evobox PVR oraz Sagemcom ESI-88 – chip karty w kierunku wnętrza dekodera skierowany w górę;

2. Sprawdź czy numer karty widoczny jest w menu dekodera.

  • jeśli numer jest widoczny w MENU i kanały działają, to udało się rozwiązać problem (mam nadzieję na długo);
  • jeśli nadal nie możesz odczytać numeru karty w MENU i numer błędu nadal jest ten sam z w/w grupy błędów, przejdź do następnego kroku;

3. Przetrzyj chip karty na przykład o spodnie.
4. Sprawdź czy numer karty widoczny jest w menu dekodera.

  • jeśli numer jest widoczny w MENU i kanały działają, to udało się rozwiązać problem (mam nadzieję na długo);
  • jeśli nadal nie możesz odczytać numeru karty w MENU i numer błędu nadal jest ten sam z w/w grupy błędów, przejdź do następnego kroku;

5. Power reset dekodera (odłączenie z prądu).
6. Sprawdź czy numer karty widoczny jest w menu dekodera.

  • jeśli numer jest widoczny w MENU i kanały działają, to udało się rozwiązać problem (mam nadzieję na długo);
  • jeśli nadal nie możesz odczytać numeru karty w MENU i numer błędu nadal jest ten sam z w/w grupy błędów, przejdź do następnego kroku;

7. Jeżeli powyższe czynności nie przyniosą rezultatu lub komunikat błędu wraca (możliwy inny numer błędu), dekoder do wymiany w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży.
UWAGA!
Powyższe numery błędów mogą powodować w następstwie wyświetlenie błędu 04, błędu 09 lub „Tego kanału nie ma w twoim abonamencie”. Jeśli instrukcja postępowania dla tych komunikatów nie pomaga, to konieczna jest wymiana dekodera w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży.

 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Brak karty w dekoderze – włóż ważną kartę
Proszę włożyć kartę”.

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Brak karty w czytniku dekodera.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Włóż kartę do czytnika dekodera.

  • dekodery CPT (HDxx00) chip karty w kierunku wnętrza dekodera skierowany w dół;
  • Evobox PVR oraz Sagemcom ESI-88 – chip karty w kierunku wnętrza dekodera skierowany w górę;

 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Błąd 03 – Problem z kartą” (Sagemcom ESI-88: Pojawia się komunikat „Karta nieaktywna”)

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Karta nie jest sparowana z tym dekoderem. Najczęściej występuje po wymianie dekodera na nowy lub poprzez włożenie karty przypisanej do innego dekodera (np. z usługi Multiroom)

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Włóż właściwą kartę prawidłowo do dekodera.

  • dekodery CPT (HDxx00) chip karty w kierunku wnętrza dekodera skierowany w dół;
  • Evobox PVR oraz Sagemcom ESI-88 – chip karty w kierunku wnętrza dekodera skierowany w górę;

 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Błąd 04 – Problem z kartą” (Sagemcom ESI-88: Pojawia się komunikat „Karta nieaktywna”)

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Karta nie jest sparowana z dekoderem. Błąd typowy dla braku płatności. Ten typ błędu pojawia się również w dopiero co wydanych dekoderach abonentom, np. po wymianie serwisowej.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Upewnij się, że płatność za bieżący okres rozliczeniowy została dokonana i została zaksięgowana na koncie CP.
2. Upewnij się, że posiadasz aktualną wersję oprogramowania w swoim dekoderze (MENU -> USTAWIENIA -> AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA -> OK dla dekoderów CPT (HDxx00)
3. Ponów uprawnienia dla karty w wygodny dla Ciebie sposób:

  • ICOK (Internetowe Centrum Obsługi Klienta) pod adresem: https://icok.cyfrowypolsat.pl/icok/
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając kolejno: 3, 1, 1 i wprowadzając za pomocą klawiatury telefonu swój numer karty.
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając 0 (połączenie z konsultantem).
  • Dzwoniąc do APS-u (Autoryzowanego Punktu Sprzedaży), lista tutaj: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele … e-kupic.cp

4. Włącz jeden z kanałów: Polsat Sport News, Polsat Food, CBS Europa, TV6, Superstacja, Travel, Polsat Jim Jam, Disney Junior, Boomerang, MTV Rocks, ATM Rozrywka TV z TP 12284MHz, polaryzacja H (włączenie kanału Dla Abonentów może bardzo wydłużyć proces aktywacji karty lub może się nie udać).
5. Do 3 godzin lub do pojawienia się odbioru kanałów pozostaw dekoder na jednym z w/w kanałów i nie zmieniaj kanału, aby nie przerywać procesu aktywacji. Dlatego najlepiej włączyć kanał Polsat Food lub TV6, ponieważ są one dostępne w każdym pakiecie operatora.
6. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z TCOK łącząc się z konsultantem w celu sprawdzenia prawidłowego nadania pakietów w systemach CP i ewentualnego „zresetowania” nadania pakietów.

WAŻNE
Ponowienie uprawnień jest dostępne na satelicie przez 72h. Wykonanie 3 ponowień jednego dnia blokuje wykonanie kolejnego ponowienia do końca dnia.

UWAGA
Sagemcom ESI-88 – Jeśli dekoder każdego dnia około 18-ej blokuje się (komunikat: „Karta nieaktywna”), a ponowienie uprawnień odblokowuje dostęp do kanałów do następnego dnia, to jest to objaw zaległości w płatnościach.

 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Błąd 09 – Problem z kartą” (Sagemcom ESI-88: Pojawia się komunikat „Karta nieaktywna”)

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Karta nie jest sparowana z dekoderem. Komunikat występuję po dłuższym odłączeniu dekodera od zasilania lub braku sygnału z anteny satelitarnej. Ten typ błędu pojawia się również w dopiero co wydanych dekoderach abonentom, np. po wymianie serwisowej.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Upewnij się, że posiadasz aktualną wersję oprogramowania w swoim dekoderze (MENU -> USTAWIENIA -> AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA -> OK dla dekoderów CPT (HDxx00).
2. Ponów uprawnienia dla karty w wygodny dla Ciebie sposób:

  • ICOK (Internetowe Centrum Obsługi Klienta) pod adresem: https://icok.cyfrowypolsat.pl/icok/
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając kolejno: 3, 1, 1 i wprowadzając za pomocą klawiatury telefonu swój numer karty.
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając 0 (połączenie z konsultantem).
  • Dzwoniąc do APS-u (Autoryzowanego Punktu Sprzedaży), lista tuatj: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele … e-kupic.cp

3. Włącz jeden z kanałów: Polsat Sport News, Polsat Food, CBS Europa, TV6, Superstacja, Travel, Polsat Jim Jam, Disney Junior, Boomerang, MTV Rocks, ATM Rozrywka TV z TP 12284MHz, polaryzacja H (włączenie kanału Dla Abonentów może bardzo wydłużyć proces aktywacji karty lub może się nie udać).
4. Do 3 godzin lub do pojawienia się odbioru kanałów pozostaw dekoder na jednym z w/w kanałów i nie zmieniaj kanału, aby nie przerywać procesu aktywacji. Dlatego najlepiej włączyć kanał Polsat Food lub TV6, ponieważ są one dostępne w każdym pakiecie operatora.
5. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z TCOK łącząc się z konsultantem w celu sprawdzenia prawidłowego nadania pakietów w systemach CP i ewentualnego „zresetowania” nadania pakietów.

WAŻNE
Ponowienie uprawnień jest dostępne na satelicie przez 72h. Wykonanie 3 ponowień jednego dnia blokuje wykonanie kolejnego ponowienia do końca dnia.

 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Karta zablokowana skontaktuj się z centrum obsługi klienta Błąd karty (10)

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Karta nie jest sparowana z dekoderem. Komunikat występuję po dłuższym odłączeniu dekodera od zasilania lub braku sygnału z anteny satelitarnej. Ten typ błędu pojawia się również w dopiero co wydanych dekoderach abonentom, np. po wymianie serwisowej.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Sprawdź, czy w dekoderze znajduje się prawidłowa karta przypisana do tego dekodera.
2. Upewnij się, że posiadasz aktualną wersję oprogramowania w swoim dekoderze.
3. Ponów uprawnienia dla karty w wygodny dla Ciebie sposób:

  • ICOK (Internetowe Centrum Obsługi Klienta) pod adresem: https://icok.cyfrowypolsat.pl/icok/
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając kolejno: 3, 1, 1 i wprowadzając za pomocą klawiatury telefonu swój numer karty.
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając 0 (połączenie z konsultantem).
  • Dzwoniąc do APS-u (Autoryzowanego Punktu Sprzedaży), lista tuatj: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele … e-kupic.cp

4. Włącz jeden z kanałów: Polsat Sport News, Polsat Food, CBS Europa, TV6, Superstacja, Travel, Polsat Jim Jam, Disney Junior, Boomerang, MTV Rocks, ATM Rozrywka TV z TP 12284MHz, polaryzacja H (włączenie kanału Dla Abonentów może bardzo wydłużyć proces aktywacji karty lub może się nie udać).
5. Do 3 godzin lub do pojawienia się odbioru kanałów pozostaw dekoder na jednym z w/w kanałów i nie zmieniaj kanału, aby nie przerywać procesu aktywacji. Dlatego najlepiej włączyć kanał Polsat Food lub TV6, ponieważ są one dostępne w każdym pakiecie operatora.
6. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z TCOK łącząc się z konsultantem w celu sprawdzenia prawidłowego nadania pakietów w systemach CP i ewentualnego „zresetowania” nadania pakietów.

WAŻNE
Ponowienie uprawnień jest dostępne na satelicie przez 72h. Wykonanie 3 ponowień jednego dnia blokuje wykonanie kolejnego ponowienia do końca dnia.

 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Karta zablokowana skontaktuj się z centrum obsługi klienta Błąd karty (11)

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Karta nie jest sparowana z dekoderem. Komunikat występuję po dłuższym odłączeniu dekodera od zasilania lub braku sygnału z anteny satelitarnej. Ten typ błędu pojawia się również w dopiero co wydanych dekoderach abonentom, np. po wymianie serwisowej.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Sprawdź, czy w dekoderze znajduje się prawidłowa karta przypisana do tego dekodera.
2. Upewnij się, że posiadasz aktualną wersję oprogramowania w swoim dekoderze.
3. Ponów uprawnienia dla karty w wygodny dla Ciebie sposób:

  • ICOK (Internetowe Centrum Obsługi Klienta) pod adresem: https://icok.cyfrowypolsat.pl/icok/
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając kolejno: 3, 1, 1 i wprowadzając za pomocą klawiatury telefonu swój numer karty.
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając 0 (połączenie z konsultantem).
  • Dzwoniąc do APS-u (Autoryzowanego Punktu Sprzedaży), lista tuatj: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele … e-kupic.cp

4. Włącz jeden z kanałów: Polsat Sport News, Polsat Food, CBS Europa, TV6, Superstacja, Travel, Polsat Jim Jam, Disney Junior, Boomerang, MTV Rocks, ATM Rozrywka TV z TP 12284MHz, polaryzacja H (włączenie kanału Dla Abonentów może bardzo wydłużyć proces aktywacji karty lub może się nie udać).
5. Do 3 godzin lub do pojawienia się odbioru kanałów pozostaw dekoder na jednym z w/w kanałów i nie zmieniaj kanału, aby nie przerywać procesu aktywacji. Dlatego najlepiej włączyć kanał Polsat Food lub TV6, ponieważ są one dostępne w każdym pakiecie operatora.
6. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z TCOK łącząc się z konsultantem w celu sprawdzenia prawidłowego nadania pakietów w systemach CP i ewentualnego „zresetowania” nadania pakietów.

WAŻNE
Ponowienie uprawnień jest dostępne na satelicie przez 72h. Wykonanie 3 ponowień jednego dnia blokuje wykonanie kolejnego ponowienia do końca dnia.

 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Nieprawidłowa karta Sprawdź instalację karty w dekoderze Błąd karty (14)

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Włączenie kanału kodowanego za pomocą innego systemu szyfrującego (inny operator nc+, Orange, TnK HD).

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Chcąc mieć dostęp do tego kanału, należy podpisać umowę z operatorem posiadającym go w ofercie, uzyskując w ten sposób odpowiednią kartę kodową lub kartę z dekoderem.

 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie
Zakodowany sygnał
Odmowa dostępu

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Dekoder nie ma uprawnień na danym kanale (nie został opłacony abonament, nie został wykupiony pakiet). Komunikat występuję po dłuższym odłączeniu dekodera od zasilania lub braku sygnału z anteny satelitarnej. Ten typ błędu może pojawić się również w dopiero co wydanych dekoderach abonentom, np. po wymianie serwisowej. Jeśli komunikat pojawia się tylko na niektórych kanałach z wykupionego i opłaconego pakietu, to powodem może też być słaby sygnał z anteny satelitarnej z częstotliwości z której nadawany jest kanał. W dekoderach CPT (HDxx00) można sprawdzić siłę i jakość sygnału przytrzymując przez kilka sekund czerwony przycisk (obok zielonego) na pilocie. Jeśli paski  lub pasek jakości sygnału jest koloru żółtego, to ustawienie anteny wymaga korekty.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Podłącz dekoder do prawidłowo ustawionej i sprawnej anteny satelitarnej.
2. Upewnij się, że posiadasz aktualną wersję oprogramowania w swoim dekoderze (MENU -> USTAWIENIA -> AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA -> OK dla dekoderów CPT (HDxx00).
3. Ponów uprawnienia dla karty w wygodny dla Ciebie sposób:

  • ICOK (Internetowe Centrum Obsługi Klienta) pod adresem: https://icok.cyfrowypolsat.pl/icok/
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając kolejno: 3, 1, 1 i wprowadzając za pomoca klawiatury telefonu swój numer karty.
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając 0 (połączenie z konsultantem).
  • Dzwoniąc do APS-u (Autoryzowanego Punktu Sprzedaży), lista tuatj: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele … e-kupic.cp

4. Włącz jeden z kanałów: Polsat Sport News, Polsat Food, CBS Europa, TV6, Superstacja, Travel, Polsat Jim Jam, Disney Junior, Boomerang, MTV Rocks, ATM Rozrywka TV z TP 12284MHz, polaryzacja H (włączenie kanału Dla Abonentów może bardzo wydłużyć proces aktywacji karty lub może się nie udać).
5. Do 3 godzin lub do pojawania się odbioru kanałów pozostawiaw dekoder na jednym z w/w kanałów i nie zmieniaj kanału, aby nie przerywać procesu aktywacji. Dlatego najlepiej włączyć kanał Polsat Food lub TV6, ponieważ są one dostępne w każdym pakiecie operatora.
6. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z TCOK łącząc się z konsultantem w celu sprawdzenia prawidłowego nadania pakietów w systemach CP i ewentualnego „zresetowania” nadania pakietów.

WAŻNE
Ponowienie uprawnień jest dostępne na satelicie przez 72h. Wykonanie 3 ponowień jednego dnia blokuje wykonanie kolejnego ponowienia do końca dnia.

 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Samsung: „Brak zapisanych programów
Echostar: „Naciśnij MENU do zainstalowania
CPT (HDxx00): Wyświetlane MENU, nie ma możliwości wyjścia do listy kanałów
Sagem: Brak komunikatu, brak kanałów

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Dekoder nie ma zainstalowanej listy kanałów Cyfrowego Polsatu.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Sprawdź w MENU dekodera czy poziom sygnału jest prawidłowy.
2. Przeprowadź Instalację Cyfrowego Polsatu w MENU dekodera.

 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Brak sygnału
Szukam sygnału

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
– źle ustawiona antena
– nieprawidłowo podłączony zestaw antenowy lub odłączony przewód antenowy
– źle skonfigurowane ustawienia dekodera (np. wyłączone zasilanie konwertera, przełącznik DiseqC)
– uszkodzony element instalacji antenowej

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Sprawdź czy przewód antenowy jest podłączony do dekodera i czy wtyczka prawidłowo jest zarobiona lub nie jest luźna.
2. Sprawdź poziom sygnału w MENU oraz ustawienia dekodera (często pomaga wykonane „Ustawień Fabrycznych”.

a) W wypadku dekoderów PVR komunikat o braku sygnału pojawia się przy podłączeniu jednego przewodu antenowego konwertera uniwersalnego, a w MENU odbiornika wybranie opcji instalacji dwuprzewodowej.
3. Jeżeli to możliwe sprawdź sygnał za pomocą innego dekodera lub dekoder sprawdź na innej sprawnej antenie. W razie uszkodzenia dekodera udaj się z nim do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży w celu jego wymiany na sprawny.
4. Jeżeli nadal występuje brak sygnału odłącz dekoder od sieci i ponownie go podłącz.
5. Sprawdź mechaniczne uszkodzenia przewodu antenowego na całej jego długości wraz z poprawnością zarobienia wtyczek.
6. Sprawdź ustawienie anteny i/lub elementy instalacji antenowej (konwerter, przełącznik DiseqC, multiswitch, itp).
7. Wezwij wykwalifikowanego instalatora.

 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Zwarcie LNB”.

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Zwarcie na wtyczce (żyła styka się z oplotem, ekranem).
Uszkodzony mechanicznie przewód antenowy.
Uszkodzenie elektryczne i/lub mechaniczne konwertera, przełącznika DiseqC.
Uszkodzony dekoder.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Prawidłowo i z uwagą zarób wtyczki.
2. Wymień uszkodzony element.

 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Błąd instalacji”.

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
– źle ustawiona antena
– nieprawidłowo podłączony zestaw antenowy lub odłączony przewód antenowy
– źle skonfigurowane ustawienia dekodera (np. wyłączone zasilanie konwertera, przełącznik DiseqC)
– uszkodzony element instalacji antenowej

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Sprawdź czy przewód antenowy jest podłączony do dekodera i czy wtyczka prawidłowo jest zarobiona lub nie jest luźna.
2. Sprawdź poziom sygnału w MENU oraz ustawienia dekodera (często pomaga wykonane „Ustawień Fabrycznych”.
3. Jeżeli to możliwe sprawdź sygnał za pomocą innego dekodera lub dekoder podłącz do innej sprawnej anteny. W razie uszkodzenia dekodera udaj się z nim do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży w celu jego wymiany na sprawny.
4. Jeżeli nadal występuje brak sygnału odłącz dekoder od sieci i ponownie go podłącz.
5. Sprawdź mechaniczne uszkodzenia przewodu antenowego na całej jego długości.
6. Sprawdź ustawienie anteny i/lub elementy instalacji antenowej (konwerter, przełącznik DiseqC, multiswitch, itp).
7. Wezwij wykwalifikowanego instalatora.

22 komentarze

  • 111410203 napisał(a):

    Mam zgłoszenie na ekranie „bład 06” problem z kartą. Dlaczego ? Mam opłacony za 4,90 zł abonament do czerwca 2016r. Co mam robić ? Kartę pocierałam i wkładałam i nic to nie dało. Proszę zareagować . Mój nr tel :

  • Marcin Szczęsny napisał(a):

    Rozwiązanie jest podane w tekście powyżej. Jeśli wykonanie wszystkich (WSZYSTKICH!) 6 kroków nie rozwiązuje problemu, to zostaje wykonanie kroku numer 7.
    Moja reakcja jest adekwatna, do moich możliwości w tym temacie.

  • pat1 napisał(a):

    Na multiroomie pisze ze dekoder jest zablokowany i zeby wlozyc karte z dekodera glownego, robie tak i nic nie chce sie zmienic. Wczesniej normalnie odblokowywalam lecz teraz sie nie da. Prosze o pomoc.

  • Monika napisał(a):

    Na dekoderze widnieje napis „tu” yświetlane sąinformacje na temat nowej umowy. poprzednia nam się jeszcze nie skończyła, co to może być?

  • Dlugi napisał(a):

    Na dekoderze wyskakuje mi problem z karta prosze o pomoc

  • Przemysław napisał(a):

    Witam
    Mam problem z dekoderem Dekoder HD 6000 to znaczy gdy go podłączam do sieci cały czas miga czerwona dioda i nic się nie dzieje.

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Przytrzymanie przycisku włącz/wyłącz przez kilka sekund na dekoderze nie pomaga?
      Potem zostaje wymiana dekodera z zasilaczem w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży.

  • Kamila napisał(a):

    Dlaczego dwa dekodery działają jedynie na tych samych kanałach ?? Wlanczam na głównym kanał np. 24 i na drogim już inny kanał nie działa tylko 24 :/ ci jest nie tak ?? Dodam że opłacony jest do przodu , i sygnał jak i siła jest dobra :/ proszę o pomoc :/

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      W jaki sposób oba dekodery są podłączone do anteny. Dokładny opis poproszę. Opis wskazuje na błędne podłączenie.

  • Lucyna napisał(a):

    Na ekranie, w lewym górnym rogu ciągle wyświetla się ikona nagrywania z czerwonym znaczkiem zakazu. Wszystkie programy są dostępne, ale nie działa funkcja nagrywania, zatrzymania, cofnięcia programu. Przy próbie nagrywania dekoder informuje o braku dysku. Napis: „podłącz dysk do nagrywania”. Proszę o radę.

  • Tadeusz napisał(a):

    Witam.
    Od niedawna odtwarzanie nagrań z dysku zewnętrznego DTU 320 jest utrudnione.
    Zacina wizję a audio przebiega normalnie od czasu do czasu wizja wraca zgodnie z akcja bieżącą po czym znów się zatrzymuje.
    Proszę o pomoc.
    Pozdrawiam.

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Zacznij od powrotu do ustawień fabrycznych i formatowania dysku. Jeśli problem nie ustąpi, to Twoj dysk sprawdź z innym dekoderem i Twoj dekoder z innym dyskiem. Zrobisz to w APS-ie, tylko z dostępnością dysków może być trudniej.

  • Wojtek napisał(a):

    Witam
    ostatnio wymienilem dekoder na nowy wraz z karta deodujaca. Niestety drugi dekoder z usluga multiroom zada wlozenia karty ktora juz zdalem do CP. jakies sugestie..?
    Prosze o pomoc.

  • Antek napisał(a):

    Wymieniłem dekoder na EVOBOX, multiroom żąda karty od evobokxa, ale jej nie widzi. Co z tym zrobić?

  • Mateusz napisał(a):

    Pakiet Eleven działa mi tylko na głównym dekoderze a na mulitroomach już nie, co robić? Wyskakuje że nie jest w moim abonamencie ;/

  • Monika napisał(a):

    Próbuję podłączyć dekoder i za każdym razem pisze mi uruchamianie dekodera, proszę czekać. A po chwili mi się wyłącza dekoder z telewizorem! Dlaczego tak się dzieje? Co zźle robimy?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Szczegółowo, krok po kroku, opisz co robicie. Domyślam się, że chodzi o Evobox. Jaki konwerter i ile podłączonych wejść SAT i do którego?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *