Komunikaty błedów dekoderów Cyfrowego Polsatu

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Błąd 01 – Problem z kartą” (Sagemcom ESI-88: Pojawia się komunikat „Sprawdź kartę”).

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Karta jest źle włożona do czytnika dekodera lub karta jest uszkodzona.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Sprawdź czy karta włożona jest prawidłowo do dekodera. Można delikatnie chip o delikatnym materiałem, np. ściereczką do czyszczenia okularów.

  • dekodery CPT (HDxx00) chip karty w kierunku wnętrza dekodera skierowany w dół;
  • Evobox PVR oraz Sagemcom ESI-88 – chip karty w kierunku wnętrza dekodera skierowany w górę;

2. Sprawdź czy numer karty widoczny jest w menu dekodera.

  • jeśli numer jest widoczny w MENU i kanały działają, to udało się rozwiązać problem;
  • jeśli numer jest widoczny w MENU i kanały nie działają, to odczytaj nowy komunikat błędu i postępuj zgodnie z instrukcją dla wyświetlonego błędu;
  • jeśli nadal nie możesz odczytać numeru karty w MENU i numer błędu nadal jest ten sam, przejdź do następnego kroku;

3. Przetrzyj chip karty na przykład o spodnie.
4. Power reset dekodera (odłączenie z prądu).
5. Jeżeli powyższe czynności nie przyniosą rezultatu, dekoder do wymiany w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży.

 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Błąd 02 – Problem z kartą” (Sagemcom ESI-88: Pojawia się komunikat „Sprawdź kartę”).
Błąd 05 – Problem z kartą” (Sagemcom ESI-88: Pojawia się komunikat „Sprawdź kartę”).
Błąd 06 – Problem z kartą” (Sagemcom ESI-88: Pojawia się komunikat „Sprawdź kartę”).
Błąd 07 – Problem z kartą” (Sagemcom ESI-88: Pojawia się komunikat „Sprawdź kartę”).
Błąd 08 – Problem z kartą” (Sagemcom ESI-88: Pojawia się komunikat „Sprawdź kartę”).

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Dekoder nie odczytuje karty.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Sprawdź czy karta włożona jest prawidłowo do dekodera.

  • dekodery CPT (HDxx00) chip karty w kierunku wnętrza dekodera skierowany w dół;
  • Evobox PVR oraz Sagemcom ESI-88 – chip karty w kierunku wnętrza dekodera skierowany w górę;

2. Sprawdź czy numer karty widoczny jest w menu dekodera.

  • jeśli numer jest widoczny w MENU i kanały działają, to udało się rozwiązać problem (mam nadzieję na długo);
  • jeśli nadal nie możesz odczytać numeru karty w MENU i numer błędu nadal jest ten sam z w/w grupy błędów, przejdź do następnego kroku;

3. Przetrzyj chip karty na przykład o spodnie.
4. Sprawdź czy numer karty widoczny jest w menu dekodera.

  • jeśli numer jest widoczny w MENU i kanały działają, to udało się rozwiązać problem (mam nadzieję na długo);
  • jeśli nadal nie możesz odczytać numeru karty w MENU i numer błędu nadal jest ten sam z w/w grupy błędów, przejdź do następnego kroku;

5. Power reset dekodera (odłączenie z prądu).
6. Sprawdź czy numer karty widoczny jest w menu dekodera.

  • jeśli numer jest widoczny w MENU i kanały działają, to udało się rozwiązać problem (mam nadzieję na długo);
  • jeśli nadal nie możesz odczytać numeru karty w MENU i numer błędu nadal jest ten sam z w/w grupy błędów, przejdź do następnego kroku;

7. Jeżeli powyższe czynności nie przyniosą rezultatu lub komunikat błędu wraca (możliwy inny numer błędu), dekoder do wymiany w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży.
UWAGA!
Powyższe numery błędów mogą powodować w następstwie wyświetlenie błędu 04, błędu 09 lub „Tego kanału nie ma w twoim abonamencie”. Jeśli instrukcja postępowania dla tych komunikatów nie pomaga, to konieczna jest wymiana dekodera w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży.

 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Brak karty w dekoderze – włóż ważną kartę
Proszę włożyć kartę”.

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Brak karty w czytniku dekodera.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Włóż kartę do czytnika dekodera.

  • dekodery CPT (HDxx00) chip karty w kierunku wnętrza dekodera skierowany w dół;
  • Evobox PVR oraz Sagemcom ESI-88 – chip karty w kierunku wnętrza dekodera skierowany w górę;

 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Błąd 03 – Problem z kartą” (Sagemcom ESI-88: Pojawia się komunikat „Karta nieaktywna”)

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Karta nie jest sparowana z tym dekoderem. Najczęściej występuje po wymianie dekodera na nowy lub poprzez włożenie karty przypisanej do innego dekodera (np. z usługi Multiroom)

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Włóż właściwą kartę prawidłowo do dekodera.

  • dekodery CPT (HDxx00) chip karty w kierunku wnętrza dekodera skierowany w dół;
  • Evobox PVR oraz Sagemcom ESI-88 – chip karty w kierunku wnętrza dekodera skierowany w górę;

 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Błąd 04 – Problem z kartą” (Sagemcom ESI-88: Pojawia się komunikat „Karta nieaktywna”)

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Karta nie jest sparowana z dekoderem. Błąd typowy dla braku płatności. Ten typ błędu pojawia się również w dopiero co wydanych dekoderach abonentom, np. po wymianie serwisowej.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Upewnij się, że płatność za bieżący okres rozliczeniowy została dokonana i została zaksięgowana na koncie CP.
2. Upewnij się, że posiadasz aktualną wersję oprogramowania w swoim dekoderze (MENU -> USTAWIENIA -> AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA -> OK dla dekoderów CPT (HDxx00)
3. Ponów uprawnienia dla karty w wygodny dla Ciebie sposób:

  • ICOK (Internetowe Centrum Obsługi Klienta) pod adresem: https://icok.cyfrowypolsat.pl/icok/
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając kolejno: 3, 1, 1 i wprowadzając za pomocą klawiatury telefonu swój numer karty.
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając 0 (połączenie z konsultantem).
  • Dzwoniąc do APS-u (Autoryzowanego Punktu Sprzedaży), lista tutaj: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele … e-kupic.cp

4. Włącz jeden z kanałów:
Polsat HD znajdujący się na pozycji 1
CBS Europa HD znajdujący się na pozycji 42
Disney Junior znajdujący się na pozycji 88
TNT HD znajdujący się na pozycji 152
Nat Geo People HD znajdujący się na pozycji 160
5. Do 3 godzin lub do pojawienia się odbioru kanałów pozostaw dekoder na jednym z w/w kanałów i nie zmieniaj kanału, aby nie przerywać procesu aktywacji. Dlatego najlepiej włączyć kanał Polsat HD, ponieważ są one dostępne w każdym pakiecie operatora.
6. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z TCOK łącząc się z konsultantem w celu sprawdzenia prawidłowego nadania pakietów w systemach CP i ewentualnego „zresetowania” nadania pakietów.

WAŻNE
Ponowienie uprawnień jest dostępne na satelicie przez 72h. Wykonanie 3 ponowień jednego dnia blokuje wykonanie kolejnego ponowienia do końca dnia.

UWAGA
Sagemcom ESI-88 – Jeśli dekoder każdego dnia około 18-ej blokuje się (komunikat: „Karta nieaktywna”), a ponowienie uprawnień odblokowuje dostęp do kanałów do następnego dnia, to jest to objaw zaległości w płatnościach.

 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Błąd 09 – Problem z kartą” (Sagemcom ESI-88: Pojawia się komunikat „Karta nieaktywna”)

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Karta nie jest sparowana z dekoderem. Komunikat występuję po dłuższym odłączeniu dekodera od zasilania lub braku sygnału z anteny satelitarnej. Ten typ błędu pojawia się również w dopiero co wydanych dekoderach abonentom, np. po wymianie serwisowej.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Upewnij się, że posiadasz aktualną wersję oprogramowania w swoim dekoderze (MENU -> USTAWIENIA -> AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA -> OK dla dekoderów CPT (HDxx00).
2. Ponów uprawnienia dla karty w wygodny dla Ciebie sposób:

  • ICOK (Internetowe Centrum Obsługi Klienta) pod adresem: https://icok.cyfrowypolsat.pl/icok/
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając kolejno: 3, 1, 1 i wprowadzając za pomocą klawiatury telefonu swój numer karty.
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając 0 (połączenie z konsultantem).
  • Dzwoniąc do APS-u (Autoryzowanego Punktu Sprzedaży), lista tuatj: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele … e-kupic.cp

3. Włącz jeden z kanałów:
Polsat HD znajdujący się na pozycji 1
CBS Europa HD znajdujący się na pozycji 42
Disney Junior znajdujący się na pozycji 88
TNT HD znajdujący się na pozycji 152
Nat Geo People HD znajdujący się na pozycji 160
4. Do 3 godzin lub do pojawienia się odbioru kanałów pozostaw dekoder na jednym z w/w kanałów i nie zmieniaj kanału, aby nie przerywać procesu aktywacji. Dlatego najlepiej włączyć kanał Polsat HD, ponieważ są one dostępne w każdym pakiecie operatora.
5. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z TCOK łącząc się z konsultantem w celu sprawdzenia prawidłowego nadania pakietów w systemach CP i ewentualnego „zresetowania” nadania pakietów.

WAŻNE
Ponowienie uprawnień jest dostępne na satelicie przez 72h. Wykonanie 3 ponowień jednego dnia blokuje wykonanie kolejnego ponowienia do końca dnia.

 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Karta zablokowana skontaktuj się z centrum obsługi klienta Błąd karty (10)

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Karta nie jest sparowana z dekoderem. Komunikat występuję po dłuższym odłączeniu dekodera od zasilania lub braku sygnału z anteny satelitarnej. Ten typ błędu pojawia się również w dopiero co wydanych dekoderach abonentom, np. po wymianie serwisowej.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Sprawdź, czy w dekoderze znajduje się prawidłowa karta przypisana do tego dekodera.
2. Upewnij się, że posiadasz aktualną wersję oprogramowania w swoim dekoderze.
3. Ponów uprawnienia dla karty w wygodny dla Ciebie sposób:

  • ICOK (Internetowe Centrum Obsługi Klienta) pod adresem: https://icok.cyfrowypolsat.pl/icok/
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając kolejno: 3, 1, 1 i wprowadzając za pomocą klawiatury telefonu swój numer karty.
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając 0 (połączenie z konsultantem).
  • Dzwoniąc do APS-u (Autoryzowanego Punktu Sprzedaży), lista tuatj: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele … e-kupic.cp

4. Włącz jeden z kanałów:
Polsat HD znajdujący się na pozycji 1
CBS Europa HD znajdujący się na pozycji 42
Disney Junior znajdujący się na pozycji 88
TNT HD znajdujący się na pozycji 152
Nat Geo People HD znajdujący się na pozycji 160
5. Do 3 godzin lub do pojawienia się odbioru kanałów pozostaw dekoder na jednym z w/w kanałów i nie zmieniaj kanału, aby nie przerywać procesu aktywacji. Dlatego najlepiej włączyć kanał Polsat HD, ponieważ są one dostępne w każdym pakiecie operatora.
6. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z TCOK łącząc się z konsultantem w celu sprawdzenia prawidłowego nadania pakietów w systemach CP i ewentualnego „zresetowania” nadania pakietów.

WAŻNE
Ponowienie uprawnień jest dostępne na satelicie przez 72h. Wykonanie 3 ponowień jednego dnia blokuje wykonanie kolejnego ponowienia do końca dnia.

 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Karta zablokowana skontaktuj się z centrum obsługi klienta Błąd karty (11)

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Karta nie jest sparowana z dekoderem. Komunikat występuję po dłuższym odłączeniu dekodera od zasilania lub braku sygnału z anteny satelitarnej. Ten typ błędu pojawia się również w dopiero co wydanych dekoderach abonentom, np. po wymianie serwisowej.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Sprawdź, czy w dekoderze znajduje się prawidłowa karta przypisana do tego dekodera.
2. Upewnij się, że posiadasz aktualną wersję oprogramowania w swoim dekoderze.
3. Ponów uprawnienia dla karty w wygodny dla Ciebie sposób:

  • ICOK (Internetowe Centrum Obsługi Klienta) pod adresem: https://icok.cyfrowypolsat.pl/icok/
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając kolejno: 3, 1, 1 i wprowadzając za pomocą klawiatury telefonu swój numer karty.
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając 0 (połączenie z konsultantem).
  • Dzwoniąc do APS-u (Autoryzowanego Punktu Sprzedaży), lista tuatj: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele … e-kupic.cp

4. Włącz jeden z kanałów:
Polsat HD znajdujący się na pozycji 1
CBS Europa HD znajdujący się na pozycji 42
Disney Junior znajdujący się na pozycji 88
TNT HD znajdujący się na pozycji 152
Nat Geo People HD znajdujący się na pozycji 160
5. Do 3 godzin lub do pojawienia się odbioru kanałów pozostaw dekoder na jednym z w/w kanałów i nie zmieniaj kanału, aby nie przerywać procesu aktywacji. Dlatego najlepiej włączyć kanał Polsat HD, ponieważ są one dostępne w każdym pakiecie operatora.
6. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z TCOK łącząc się z konsultantem w celu sprawdzenia prawidłowego nadania pakietów w systemach CP i ewentualnego „zresetowania” nadania pakietów.

WAŻNE
Ponowienie uprawnień jest dostępne na satelicie przez 72h. Wykonanie 3 ponowień jednego dnia blokuje wykonanie kolejnego ponowienia do końca dnia.

 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Nieprawidłowa karta Sprawdź instalację karty w dekoderze Błąd karty (14)

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Włączenie kanału kodowanego za pomocą innego systemu szyfrującego (inny operator nc+, Orange, TnK HD).

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Chcąc mieć dostęp do tego kanału, należy podpisać umowę z operatorem posiadającym go w ofercie, uzyskując w ten sposób odpowiednią kartę kodową lub kartę z dekoderem.

 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie
Zakodowany sygnał
Odmowa dostępu

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Dekoder nie ma uprawnień na danym kanale (nie został opłacony abonament, nie został wykupiony pakiet). Komunikat występuję po dłuższym odłączeniu dekodera od zasilania lub braku sygnału z anteny satelitarnej. Ten typ błędu może pojawić się również w dopiero co wydanych dekoderach abonentom, np. po wymianie serwisowej. Jeśli komunikat pojawia się tylko na niektórych kanałach z wykupionego i opłaconego pakietu, to powodem może też być słaby sygnał z anteny satelitarnej z częstotliwości z której nadawany jest kanał. W dekoderach CPT (HDxx00) można sprawdzić siłę i jakość sygnału przytrzymując przez kilka sekund czerwony przycisk (obok zielonego) na pilocie. Jeśli paski  lub pasek jakości sygnału jest koloru żółtego, to ustawienie anteny wymaga korekty.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Podłącz dekoder do prawidłowo ustawionej i sprawnej anteny satelitarnej.
2. Upewnij się, że posiadasz aktualną wersję oprogramowania w swoim dekoderze (MENU -> USTAWIENIA -> AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA -> OK dla dekoderów CPT (HDxx00).
3. Ponów uprawnienia dla karty w wygodny dla Ciebie sposób:

  • ICOK (Internetowe Centrum Obsługi Klienta) pod adresem: https://icok.cyfrowypolsat.pl/icok/
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając kolejno: 3, 1, 1 i wprowadzając za pomoca klawiatury telefonu swój numer karty.
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając 0 (połączenie z konsultantem).
  • Dzwoniąc do APS-u (Autoryzowanego Punktu Sprzedaży), lista tuatj: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele … e-kupic.cp

4. Włącz jeden z kanałów:
Polsat HD znajdujący się na pozycji 1
CBS Europa HD znajdujący się na pozycji 42
Disney Junior znajdujący się na pozycji 88
TNT HD znajdujący się na pozycji 152
Nat Geo People HD znajdujący się na pozycji 160
5. Do 3 godzin lub do pojawania się odbioru kanałów pozostawiaw dekoder na jednym z w/w kanałów i nie zmieniaj kanału, aby nie przerywać procesu aktywacji. Dlatego najlepiej włączyć kanał Polsat HD, ponieważ są one dostępne w każdym pakiecie operatora.
6. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z TCOK łącząc się z konsultantem w celu sprawdzenia prawidłowego nadania pakietów w systemach CP i ewentualnego „zresetowania” nadania pakietów.

WAŻNE
Ponowienie uprawnień jest dostępne na satelicie przez 72h. Wykonanie 3 ponowień jednego dnia blokuje wykonanie kolejnego ponowienia do końca dnia.

 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Samsung: „Brak zapisanych programów
Echostar: „Naciśnij MENU do zainstalowania
CPT (HDxx00): Wyświetlane MENU, nie ma możliwości wyjścia do listy kanałów
Sagem: Brak komunikatu, brak kanałów

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Dekoder nie ma zainstalowanej listy kanałów Cyfrowego Polsatu.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Sprawdź w MENU dekodera czy poziom sygnału jest prawidłowy.
2. Przeprowadź Instalację Cyfrowego Polsatu w MENU dekodera.

 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Brak sygnału
Szukam sygnału

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
– źle ustawiona antena
– nieprawidłowo podłączony zestaw antenowy lub odłączony przewód antenowy
– źle skonfigurowane ustawienia dekodera (np. wyłączone zasilanie konwertera, przełącznik DiseqC)
– uszkodzony element instalacji antenowej

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Sprawdź czy przewód antenowy jest podłączony do dekodera i czy wtyczka prawidłowo jest zarobiona lub nie jest luźna.
2. Sprawdź poziom sygnału w MENU oraz ustawienia dekodera (często pomaga wykonane „Ustawień Fabrycznych”.

a) W wypadku dekoderów PVR komunikat o braku sygnału pojawia się przy podłączeniu jednego przewodu antenowego konwertera uniwersalnego, a w MENU odbiornika wybranie opcji instalacji dwuprzewodowej.
3. Jeżeli to możliwe sprawdź sygnał za pomocą innego dekodera lub dekoder sprawdź na innej sprawnej antenie. W razie uszkodzenia dekodera udaj się z nim do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży w celu jego wymiany na sprawny.
4. Jeżeli nadal występuje brak sygnału odłącz dekoder od sieci i ponownie go podłącz.
5. Sprawdź mechaniczne uszkodzenia przewodu antenowego na całej jego długości wraz z poprawnością zarobienia wtyczek.
6. Sprawdź ustawienie anteny i/lub elementy instalacji antenowej (konwerter, przełącznik DiseqC, multiswitch, itp).
7. Wezwij wykwalifikowanego instalatora.

 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Zwarcie LNB”.

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Zwarcie na wtyczce (żyła styka się z oplotem, ekranem).
Uszkodzony mechanicznie przewód antenowy.
Uszkodzenie elektryczne i/lub mechaniczne konwertera, przełącznika DiseqC.
Uszkodzony dekoder.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Prawidłowo i z uwagą zarób wtyczki.
2. Wymień uszkodzony element.

 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Błąd instalacji”.

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
– źle ustawiona antena
– nieprawidłowo podłączony zestaw antenowy lub odłączony przewód antenowy
– źle skonfigurowane ustawienia dekodera (np. wyłączone zasilanie konwertera, przełącznik DiseqC)
– uszkodzony element instalacji antenowej

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Sprawdź czy przewód antenowy jest podłączony do dekodera i czy wtyczka prawidłowo jest zarobiona lub nie jest luźna.
2. Sprawdź poziom sygnału w MENU oraz ustawienia dekodera (często pomaga wykonane „Ustawień Fabrycznych”.
3. Jeżeli to możliwe sprawdź sygnał za pomocą innego dekodera lub dekoder podłącz do innej sprawnej anteny. W razie uszkodzenia dekodera udaj się z nim do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży w celu jego wymiany na sprawny.
4. Jeżeli nadal występuje brak sygnału odłącz dekoder od sieci i ponownie go podłącz.
5. Sprawdź mechaniczne uszkodzenia przewodu antenowego na całej jego długości.
6. Sprawdź ustawienie anteny i/lub elementy instalacji antenowej (konwerter, przełącznik DiseqC, multiswitch, itp).
7. Wezwij wykwalifikowanego instalatora.

25 komentarzy

  • 111410203 napisał(a):

    Mam zgłoszenie na ekranie „bład 06” problem z kartą. Dlaczego ? Mam opłacony za 4,90 zł abonament do czerwca 2016r. Co mam robić ? Kartę pocierałam i wkładałam i nic to nie dało. Proszę zareagować . Mój nr tel :

  • Marcin Szczęsny napisał(a):

    Rozwiązanie jest podane w tekście powyżej. Jeśli wykonanie wszystkich (WSZYSTKICH!) 6 kroków nie rozwiązuje problemu, to zostaje wykonanie kroku numer 7.
    Moja reakcja jest adekwatna, do moich możliwości w tym temacie.

  • pat1 napisał(a):

    Na multiroomie pisze ze dekoder jest zablokowany i zeby wlozyc karte z dekodera glownego, robie tak i nic nie chce sie zmienic. Wczesniej normalnie odblokowywalam lecz teraz sie nie da. Prosze o pomoc.

  • Monika napisał(a):

    Na dekoderze widnieje napis „tu” yświetlane sąinformacje na temat nowej umowy. poprzednia nam się jeszcze nie skończyła, co to może być?

  • Dlugi napisał(a):

    Na dekoderze wyskakuje mi problem z karta prosze o pomoc

  • Przemysław napisał(a):

    Witam
    Mam problem z dekoderem Dekoder HD 6000 to znaczy gdy go podłączam do sieci cały czas miga czerwona dioda i nic się nie dzieje.

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Przytrzymanie przycisku włącz/wyłącz przez kilka sekund na dekoderze nie pomaga?
      Potem zostaje wymiana dekodera z zasilaczem w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży.

  • Kamila napisał(a):

    Dlaczego dwa dekodery działają jedynie na tych samych kanałach ?? Wlanczam na głównym kanał np. 24 i na drogim już inny kanał nie działa tylko 24 :/ ci jest nie tak ?? Dodam że opłacony jest do przodu , i sygnał jak i siła jest dobra :/ proszę o pomoc :/

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      W jaki sposób oba dekodery są podłączone do anteny. Dokładny opis poproszę. Opis wskazuje na błędne podłączenie.

  • Lucyna napisał(a):

    Na ekranie, w lewym górnym rogu ciągle wyświetla się ikona nagrywania z czerwonym znaczkiem zakazu. Wszystkie programy są dostępne, ale nie działa funkcja nagrywania, zatrzymania, cofnięcia programu. Przy próbie nagrywania dekoder informuje o braku dysku. Napis: „podłącz dysk do nagrywania”. Proszę o radę.

  • Tadeusz napisał(a):

    Witam.
    Od niedawna odtwarzanie nagrań z dysku zewnętrznego DTU 320 jest utrudnione.
    Zacina wizję a audio przebiega normalnie od czasu do czasu wizja wraca zgodnie z akcja bieżącą po czym znów się zatrzymuje.
    Proszę o pomoc.
    Pozdrawiam.

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Zacznij od powrotu do ustawień fabrycznych i formatowania dysku. Jeśli problem nie ustąpi, to Twoj dysk sprawdź z innym dekoderem i Twoj dekoder z innym dyskiem. Zrobisz to w APS-ie, tylko z dostępnością dysków może być trudniej.

  • Wojtek napisał(a):

    Witam
    ostatnio wymienilem dekoder na nowy wraz z karta deodujaca. Niestety drugi dekoder z usluga multiroom zada wlozenia karty ktora juz zdalem do CP. jakies sugestie..?
    Prosze o pomoc.

  • Antek napisał(a):

    Wymieniłem dekoder na EVOBOX, multiroom żąda karty od evobokxa, ale jej nie widzi. Co z tym zrobić?

  • Mateusz napisał(a):

    Pakiet Eleven działa mi tylko na głównym dekoderze a na mulitroomach już nie, co robić? Wyskakuje że nie jest w moim abonamencie ;/

  • Monika napisał(a):

    Próbuję podłączyć dekoder i za każdym razem pisze mi uruchamianie dekodera, proszę czekać. A po chwili mi się wyłącza dekoder z telewizorem! Dlaczego tak się dzieje? Co zźle robimy?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Szczegółowo, krok po kroku, opisz co robicie. Domyślam się, że chodzi o Evobox. Jaki konwerter i ile podłączonych wejść SAT i do którego?

  • majkiel77 napisał(a):

    posiadam multiroom dekoder glowny mam ja a rodzice dekoder drugi, na moim dekoderze wyswietla sie proba pobrania aktualizacji ktora konczy sie 40 % uaktualnieniem wtedy dekoder sie resetuje wylacza i ponownie próbuje nawiazac polaczenie w celu sciagniecia aktualizacji. Natomiast u moich rodzicow tego problemu nie maja wszystkie programy dzialaja bez zarzutu. o co tutaj chodzi? pokazuja sie komunikaty uruchamianie dekodera pobieranie sekcji przygotowanie pobierania, blad pobierania wyszukiwanie 11158000, wyszukiwanie 12264000 wstrajanie tunera blad pobierania postep procesu konczy sie na 40% i na tym koniec akyualizacja nieudana, wszystko zaczyna sie od poczatku.ponawia probe i znowu klaps

  • Jurek napisał(a):

    Posiadam dekoder EVOBOX po kilkunastu minutach od uruchomienia pojawił się napis -karta zablokowana błąd karty 09- aktualizacja oprogramowania została zrobiona,dekoder od kilku godz. na TV6 i jak na razie bez efektu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *