Komunikaty błedów dekoderów Cyfrowego Polsatu

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Błąd 01 – Problem z kartą” (Sagemcom ESI-88: Pojawia się komunikat „Sprawdź kartę”).

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Karta jest źle włożona do czytnika dekodera lub karta jest uszkodzona.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Sprawdź czy karta włożona jest prawidłowo do dekodera. Można delikatnie chip o delikatnym materiałem, np. ściereczką do czyszczenia okularów.

  • dekodery CPT (HDxx00) chip karty w kierunku wnętrza dekodera skierowany w dół;
  • Evobox PVR oraz Sagemcom ESI-88 – chip karty w kierunku wnętrza dekodera skierowany w górę;

2. Sprawdź czy numer karty widoczny jest w menu dekodera.

  • jeśli numer jest widoczny w MENU i kanały działają, to udało się rozwiązać problem;
  • jeśli numer jest widoczny w MENU i kanały nie działają, to odczytaj nowy komunikat błędu i postępuj zgodnie z instrukcją dla wyświetlonego błędu;
  • jeśli nadal nie możesz odczytać numeru karty w MENU i numer błędu nadal jest ten sam, przejdź do następnego kroku;

3. Przetrzyj chip karty na przykład o spodnie.
4. Power reset dekodera (odłączenie z prądu).
5. Jeżeli powyższe czynności nie przyniosą rezultatu, dekoder do wymiany w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży.


 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Błąd 02 – Problem z kartą” (Sagemcom ESI-88: Pojawia się komunikat „Sprawdź kartę”).
Błąd 05 – Problem z kartą” (Sagemcom ESI-88: Pojawia się komunikat „Sprawdź kartę”).
Błąd 06 – Problem z kartą” (Sagemcom ESI-88: Pojawia się komunikat „Sprawdź kartę”).
Błąd 07 – Problem z kartą” (Sagemcom ESI-88: Pojawia się komunikat „Sprawdź kartę”).
Błąd 08 – Problem z kartą” (Sagemcom ESI-88: Pojawia się komunikat „Sprawdź kartę”).

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Dekoder nie odczytuje karty.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Sprawdź czy karta włożona jest prawidłowo do dekodera.

  • dekodery CPT (HDxx00) chip karty w kierunku wnętrza dekodera skierowany w dół;
  • Evobox PVR oraz Sagemcom ESI-88 – chip karty w kierunku wnętrza dekodera skierowany w górę;

2. Sprawdź czy numer karty widoczny jest w menu dekodera.

  • jeśli numer jest widoczny w MENU i kanały działają, to udało się rozwiązać problem (mam nadzieję na długo);
  • jeśli nadal nie możesz odczytać numeru karty w MENU i numer błędu nadal jest ten sam z w/w grupy błędów, przejdź do następnego kroku;

3. Przetrzyj chip karty na przykład o spodnie.
4. Sprawdź czy numer karty widoczny jest w menu dekodera.

  • jeśli numer jest widoczny w MENU i kanały działają, to udało się rozwiązać problem (mam nadzieję na długo);
  • jeśli nadal nie możesz odczytać numeru karty w MENU i numer błędu nadal jest ten sam z w/w grupy błędów, przejdź do następnego kroku;

5. Power reset dekodera (odłączenie z prądu).
6. Sprawdź czy numer karty widoczny jest w menu dekodera.

  • jeśli numer jest widoczny w MENU i kanały działają, to udało się rozwiązać problem (mam nadzieję na długo);
  • jeśli nadal nie możesz odczytać numeru karty w MENU i numer błędu nadal jest ten sam z w/w grupy błędów, przejdź do następnego kroku;

7. Jeżeli powyższe czynności nie przyniosą rezultatu lub komunikat błędu wraca (możliwy inny numer błędu), dekoder do wymiany w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży.
UWAGA!
Powyższe numery błędów mogą powodować w następstwie wyświetlenie błędu 04, błędu 09 lub “Tego kanału nie ma w twoim abonamencie”. Jeśli instrukcja postępowania dla tych komunikatów nie pomaga, to konieczna jest wymiana dekodera w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży.


KOMUNIKAT BŁĘDU:
Brak karty w dekoderze – włóż ważną kartę
Proszę włożyć kartę”.

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Brak karty w czytniku dekodera.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Włóż kartę do czytnika dekodera.

  • dekodery CPT (HDxx00) chip karty w kierunku wnętrza dekodera skierowany w dół;
  • Evobox PVR oraz Sagemcom ESI-88 – chip karty w kierunku wnętrza dekodera skierowany w górę;

 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Błąd 03 – Problem z kartą” (Sagemcom ESI-88: Pojawia się komunikat „Karta nieaktywna”)

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Karta nie jest sparowana z tym dekoderem. Najczęściej występuje po wymianie dekodera na nowy lub poprzez włożenie karty przypisanej do innego dekodera (np. z usługi Multiroom)

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Włóż właściwą kartę prawidłowo do dekodera.

  • dekodery CPT (HDxx00) chip karty w kierunku wnętrza dekodera skierowany w dół;
  • Evobox PVR oraz Sagemcom ESI-88 – chip karty w kierunku wnętrza dekodera skierowany w górę;

 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Błąd 04 – Problem z kartą” (Sagemcom ESI-88: Pojawia się komunikat „Karta nieaktywna”)

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Karta nie jest sparowana z dekoderem. Błąd typowy dla braku płatności. Ten typ błędu pojawia się również w dopiero co wydanych dekoderach abonentom, np. po wymianie serwisowej.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Upewnij się, że płatność za bieżący okres rozliczeniowy została dokonana i została zaksięgowana na koncie CP.
2. Upewnij się, że posiadasz aktualną wersję oprogramowania w swoim dekoderze (MENU -> USTAWIENIA -> AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA -> OK dla dekoderów CPT (HDxx00)
3. Ponów uprawnienia dla karty w wygodny dla Ciebie sposób:

  • ICOK (Internetowe Centrum Obsługi Klienta) pod adresem: https://icok.cyfrowypolsat.pl/icok/
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając kolejno: 3, 1, 1 i wprowadzając za pomocą klawiatury telefonu swój numer karty.
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając 0 (połączenie z konsultantem).
  • Dzwoniąc do APS-u (Autoryzowanego Punktu Sprzedaży), lista tutaj: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele … e-kupic.cp

4. Włącz jeden z kanałów:
Polsat HD znajdujący się na pozycji 1 (zalecane)
CBS Europa HD znajdujący się na pozycji 42
Disney Junior znajdujący się na pozycji 88
TNT HD znajdujący się na pozycji 152
Nat Geo People HD znajdujący się na pozycji 160
5. Do 3 godzin lub do pojawienia się odbioru kanałów pozostaw dekoder na jednym z w/w kanałów i nie zmieniaj kanału, aby nie przerywać procesu aktywacji. Dlatego najlepiej włączyć kanał Polsat HD, ponieważ są one dostępne w każdym pakiecie operatora.
6. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z TCOK łącząc się z konsultantem w celu sprawdzenia prawidłowego nadania pakietów w systemach CP i ewentualnego “zresetowania” nadania pakietów.

WAŻNE
Ponowienie uprawnień jest dostępne na satelicie przez 72h. Wykonanie 3 ponowień jednego dnia blokuje wykonanie kolejnego ponowienia do końca dnia.

UWAGA
Sagemcom ESI-88 – Jeśli dekoder każdego dnia około 18-ej blokuje się (komunikat: „Karta nieaktywna”), a ponowienie uprawnień odblokowuje dostęp do kanałów do następnego dnia, to jest to objaw zaległości w płatnościach.


 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Błąd 09 – Problem z kartą” (Sagemcom ESI-88: Pojawia się komunikat „Karta nieaktywna”)

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Karta nie jest sparowana z dekoderem. Komunikat występuję po dłuższym odłączeniu dekodera od zasilania lub braku sygnału z anteny satelitarnej. Ten typ błędu pojawia się również w dopiero co wydanych dekoderach abonentom, np. po wymianie serwisowej.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Upewnij się, że posiadasz aktualną wersję oprogramowania w swoim dekoderze (MENU -> USTAWIENIA -> AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA -> OK dla dekoderów CPT (HDxx00).
2. Ponów uprawnienia dla karty w wygodny dla Ciebie sposób:

  • ICOK (Internetowe Centrum Obsługi Klienta) pod adresem: https://icok.cyfrowypolsat.pl/icok/
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając kolejno: 3, 1, 1 i wprowadzając za pomocą klawiatury telefonu swój numer karty.
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając 0 (połączenie z konsultantem).
  • Dzwoniąc do APS-u (Autoryzowanego Punktu Sprzedaży), lista tuatj: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele … e-kupic.cp

3. Włącz jeden z kanałów:
Polsat HD znajdujący się na pozycji 1 (zalecane)
CBS Europa HD znajdujący się na pozycji 42
Disney Junior znajdujący się na pozycji 88
TNT HD znajdujący się na pozycji 152
Nat Geo People HD znajdujący się na pozycji 160
4. Do 3 godzin lub do pojawienia się odbioru kanałów pozostaw dekoder na jednym z w/w kanałów i nie zmieniaj kanału, aby nie przerywać procesu aktywacji. Dlatego najlepiej włączyć kanał Polsat HD, ponieważ są one dostępne w każdym pakiecie operatora.
5. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z TCOK łącząc się z konsultantem w celu sprawdzenia prawidłowego nadania pakietów w systemach CP i ewentualnego “zresetowania” nadania pakietów.

WAŻNE
Ponowienie uprawnień jest dostępne na satelicie przez 72h. Wykonanie 3 ponowień jednego dnia blokuje wykonanie kolejnego ponowienia do końca dnia.


 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Karta zablokowana skontaktuj się z centrum obsługi klienta Błąd karty (10)

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Karta nie jest sparowana z dekoderem. Komunikat występuję po dłuższym odłączeniu dekodera od zasilania lub braku sygnału z anteny satelitarnej. Ten typ błędu pojawia się również w dopiero co wydanych dekoderach abonentom, np. po wymianie serwisowej.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Sprawdź, czy w dekoderze znajduje się prawidłowa karta przypisana do tego dekodera.
2. Upewnij się, że posiadasz aktualną wersję oprogramowania w swoim dekoderze.
3. Ponów uprawnienia dla karty w wygodny dla Ciebie sposób:

  • ICOK (Internetowe Centrum Obsługi Klienta) pod adresem: https://icok.cyfrowypolsat.pl/icok/
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając kolejno: 3, 1, 1 i wprowadzając za pomocą klawiatury telefonu swój numer karty.
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając 0 (połączenie z konsultantem).
  • Dzwoniąc do APS-u (Autoryzowanego Punktu Sprzedaży), lista tuatj: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele … e-kupic.cp

4. Włącz jeden z kanałów:
Polsat HD znajdujący się na pozycji 1 (zalecane)
CBS Europa HD znajdujący się na pozycji 42
Disney Junior znajdujący się na pozycji 88
TNT HD znajdujący się na pozycji 152
Nat Geo People HD znajdujący się na pozycji 160
5. Do 3 godzin lub do pojawienia się odbioru kanałów pozostaw dekoder na jednym z w/w kanałów i nie zmieniaj kanału, aby nie przerywać procesu aktywacji. Dlatego najlepiej włączyć kanał Polsat HD, ponieważ są one dostępne w każdym pakiecie operatora.
6. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z TCOK łącząc się z konsultantem w celu sprawdzenia prawidłowego nadania pakietów w systemach CP i ewentualnego “zresetowania” nadania pakietów.

WAŻNE
Ponowienie uprawnień jest dostępne na satelicie przez 72h. Wykonanie 3 ponowień jednego dnia blokuje wykonanie kolejnego ponowienia do końca dnia.


 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Karta zablokowana skontaktuj się z centrum obsługi klienta Błąd karty (11)

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Karta nie jest sparowana z dekoderem. Komunikat występuję po dłuższym odłączeniu dekodera od zasilania lub braku sygnału z anteny satelitarnej. Ten typ błędu pojawia się również w dopiero co wydanych dekoderach abonentom, np. po wymianie serwisowej.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Sprawdź, czy w dekoderze znajduje się prawidłowa karta przypisana do tego dekodera.
2. Upewnij się, że posiadasz aktualną wersję oprogramowania w swoim dekoderze.
3. Ponów uprawnienia dla karty w wygodny dla Ciebie sposób:

  • ICOK (Internetowe Centrum Obsługi Klienta) pod adresem: https://icok.cyfrowypolsat.pl/icok/
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając kolejno: 3, 1, 1 i wprowadzając za pomocą klawiatury telefonu swój numer karty.
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając 0 (połączenie z konsultantem).
  • Dzwoniąc do APS-u (Autoryzowanego Punktu Sprzedaży), lista tuatj: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele … e-kupic.cp

4. Włącz jeden z kanałów:
Polsat HD znajdujący się na pozycji 1 (zalecane)
CBS Europa HD znajdujący się na pozycji 42
Disney Junior znajdujący się na pozycji 88
TNT HD znajdujący się na pozycji 152
Nat Geo People HD znajdujący się na pozycji 160
5. Do 3 godzin lub do pojawienia się odbioru kanałów pozostaw dekoder na jednym z w/w kanałów i nie zmieniaj kanału, aby nie przerywać procesu aktywacji. Dlatego najlepiej włączyć kanał Polsat HD, ponieważ są one dostępne w każdym pakiecie operatora.
6. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z TCOK łącząc się z konsultantem w celu sprawdzenia prawidłowego nadania pakietów w systemach CP i ewentualnego “zresetowania” nadania pakietów.

WAŻNE
Ponowienie uprawnień jest dostępne na satelicie przez 72h. Wykonanie 3 ponowień jednego dnia blokuje wykonanie kolejnego ponowienia do końca dnia.


 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Nieprawidłowa karta Sprawdź instalację karty w dekoderze Błąd karty (14)

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Włączenie kanału kodowanego za pomocą innego systemu szyfrującego (inny operator nc+, Orange, TnK HD).

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Chcąc mieć dostęp do tego kanału, należy podpisać umowę z operatorem posiadającym go w ofercie, uzyskując w ten sposób odpowiednią kartę kodową lub kartę z dekoderem.


 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie
Zakodowany sygnał
Odmowa dostępu

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Dekoder nie ma uprawnień na danym kanale (nie został opłacony abonament, nie został wykupiony pakiet). Komunikat występuję po dłuższym odłączeniu dekodera od zasilania lub braku sygnału z anteny satelitarnej. Ten typ błędu może pojawić się również w dopiero co wydanych dekoderach abonentom, np. po wymianie serwisowej. Jeśli komunikat pojawia się tylko na niektórych kanałach z wykupionego i opłaconego pakietu, to powodem może też być słaby sygnał z anteny satelitarnej z częstotliwości z której nadawany jest kanał. W dekoderach CPT (HDxx00) można sprawdzić siłę i jakość sygnału przytrzymując przez kilka sekund czerwony przycisk (obok zielonego) na pilocie. Jeśli paski  lub pasek jakości sygnału jest koloru żółtego, to ustawienie anteny wymaga korekty.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Podłącz dekoder do prawidłowo ustawionej i sprawnej anteny satelitarnej.
2. Upewnij się, że posiadasz aktualną wersję oprogramowania w swoim dekoderze (MENU -> USTAWIENIA -> AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA -> OK dla dekoderów CPT (HDxx00).
3. Ponów uprawnienia dla karty w wygodny dla Ciebie sposób:

  • ICOK (Internetowe Centrum Obsługi Klienta) pod adresem: https://icok.cyfrowypolsat.pl/icok/
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając kolejno: 3, 1, 1 i wprowadzając za pomoca klawiatury telefonu swój numer karty.
  • Dzwoniąc do TCOK (Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta) pod numerem: 222 127 222, 699 00 22 22 i wybierając 0 (połączenie z konsultantem).
  • Dzwoniąc do APS-u (Autoryzowanego Punktu Sprzedaży), lista tuatj: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele … e-kupic.cp

4. Włącz jeden z kanałów:
Polsat HD znajdujący się na pozycji 1 (zalecane)
CBS Europa HD znajdujący się na pozycji 42
Disney Junior znajdujący się na pozycji 88
TNT HD znajdujący się na pozycji 152
Nat Geo People HD znajdujący się na pozycji 160
5. Do 3 godzin lub do pojawania się odbioru kanałów pozostawiaw dekoder na jednym z w/w kanałów i nie zmieniaj kanału, aby nie przerywać procesu aktywacji. Dlatego najlepiej włączyć kanał Polsat HD, ponieważ są one dostępne w każdym pakiecie operatora.
6. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z TCOK łącząc się z konsultantem w celu sprawdzenia prawidłowego nadania pakietów w systemach CP i ewentualnego “zresetowania” nadania pakietów.

WAŻNE
Ponowienie uprawnień jest dostępne na satelicie przez 72h. Wykonanie 3 ponowień jednego dnia blokuje wykonanie kolejnego ponowienia do końca dnia.


 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Samsung: „Brak zapisanych programów
Echostar: „Naciśnij MENU do zainstalowania
CPT (HDxx00): Wyświetlane MENU, nie ma możliwości wyjścia do listy kanałów
Sagem: Brak komunikatu, brak kanałów

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Dekoder nie ma zainstalowanej listy kanałów Cyfrowego Polsatu.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Sprawdź w MENU dekodera czy poziom sygnału jest prawidłowy.
2. Przeprowadź Instalację Cyfrowego Polsatu w MENU dekodera.


 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Brak sygnału
Szukam sygnału

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
– źle ustawiona antena
– nieprawidłowo podłączony zestaw antenowy lub odłączony przewód antenowy
– źle skonfigurowane ustawienia dekodera (np. wyłączone zasilanie konwertera, przełącznik DiseqC, itp.)
– uszkodzony element instalacji antenowej

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Sprawdź czy przewód antenowy jest podłączony do dekodera i czy wtyczka prawidłowo jest zarobiona lub nie jest luźna.
2. Sprawdź poziom sygnału w MENU oraz ustawienia dekodera (często pomaga wykonane “Ustawień Fabrycznych”.

a) W wypadku dekoderów PVR komunikat o braku sygnału pojawia się przy podłączeniu jednego przewodu antenowego konwertera uniwersalnego, a w MENU odbiornika wybranie opcji instalacji dwuprzewodowej.
3. Jeżeli to możliwe sprawdź sygnał za pomocą innego dekodera lub dekoder sprawdź na innej sprawnej antenie. W razie uszkodzenia dekodera udaj się z nim do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży w celu jego wymiany na sprawny.
4. Jeżeli nadal występuje brak sygnału odłącz dekoder od sieci i ponownie go podłącz.
5. Sprawdź mechaniczne uszkodzenia przewodu antenowego na całej jego długości wraz z poprawnością zarobienia wtyczek.
6. Sprawdź ustawienie anteny i/lub elementy instalacji antenowej (konwerter, przełącznik DiseqC, multiswitch, itp).
7. Wezwij wykwalifikowanego instalatora.


 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Zwarcie LNB”.

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
Zwarcie na wtyczce (żyła styka się z oplotem, ekranem).
Uszkodzony mechanicznie przewód antenowy.
Uszkodzenie elektryczne i/lub mechaniczne konwertera, przełącznika DiseqC.
Uszkodzony dekoder.

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Prawidłowo i z uwagą zarób wtyczki.
2. Wymień uszkodzony element.


 

KOMUNIKAT BŁĘDU:
Błąd instalacji”.

POWÓD WYŚWIETLENIA KOMUNIKATU:
– źle ustawiona antena
– nieprawidłowo podłączony zestaw antenowy lub odłączony przewód antenowy
– źle skonfigurowane ustawienia dekodera (np. wyłączone zasilanie konwertera, nieprawidłowo skonfigurowany przełącznik DiseqC)
– uszkodzony element instalacji antenowej

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:
1. Sprawdź czy przewód antenowy jest podłączony do dekodera i czy wtyczka prawidłowo jest zarobiona lub nie jest luźna.
2. Sprawdź poziom sygnału w MENU oraz ustawienia dekodera (często pomaga wykonane “Ustawień Fabrycznych”.
3. Jeżeli to możliwe sprawdź sygnał za pomocą innego dekodera lub dekoder podłącz do innej sprawnej anteny. W razie uszkodzenia dekodera udaj się z nim do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży w celu jego wymiany na sprawny.
4. Jeżeli nadal występuje brak sygnału odłącz dekoder od sieci i ponownie go podłącz.
5. Sprawdź mechaniczne uszkodzenia przewodu antenowego na całej jego długości.
6. Sprawdź ustawienie anteny i/lub elementy instalacji antenowej (konwerter, przełącznik DiseqC, multiswitch, itp).
7. Wezwij wykwalifikowanego instalatora.


 

79 thoughts on “Komunikaty błedów dekoderów Cyfrowego Polsatu

  1. Witam komunikat -BŁĄD NAGRYWANIA
    Na wybranym kanale nie można zlecić nagrania.
    Tydzień temu nagrywałem a od wczoraj taki problem gość na infolinii zlecił ponowienie sygnału bez rezultatu.

  2. Dziękuję za dokładne opisanie problemu mama kupiła nowy telewizor i po podłączeniu wszystkich urządzeń zero kanałów dekoder został włączony po 4,5 miesiąca ponownie teraz wiem ŻE trzeba będzie wezwać fachowca do tego typu usterek

  3. Jak już widzę komunikat że mam włożyć kartę z dekodera matki to jestem chory. Potem pół godziny walki by dekoder przestał pokazywać błąd karty 01

Skomentuj Marcin Szczęsny Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Next Post

Love wyłączone z oferty Cyfrowego Polsatu, można odstąpić od umowy

Od 20 listopada 2013 roku przez 30 dni istnieje prawo odstąpienia od umowy w związku z wyłączeniem z oferty kanału LOVE, zgodnie z zapisami Regulaminu świadczenia usług Cyfrowego Polsatu: Rozdział 5.Warunki świadczenia Usług § 7 5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, […]