Netia reklamuje świetlną wyprzedaż

Netia rozpoczęła kampanię reklamową, promującą „świetlną wyprzedaż”. W ramach komunikowanej promocji klienci otrzymają 2 usługi (internet z telewizją)  w cenie 1.

Promowana oferta „2 w cenie 1”, umożliwia klientom zakup światłowodowego dostępu do internetu do 150 Mb/s z pakietem 91 kanałów TV (kanały z pakietów Telewizji Osobistej: Na Start, TVN oraz Rozrywka) za łączną cenę 50 zł miesięcznie.

W ramach akcji komunikacyjnej zaplanowane zostały spoty radiowe z udziałem Czesława Mozila (spot 30 sek. – w załączeniu – emitowane m.in. w RMF FM, Radio ZET, Eska i wielu innych), blisko tysiąc billboardów oraz działania performace marketing w internecie. Kampania potrwa do połowy lutego br.

Od strony kreatywnej kampanię przygotowała agencja Scholtz&Friends, media zakupiły Mediacom oraz Vizeum.

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.