To nie awaria w Cyfrowym Polsacie, to nocna wichura poprzestawiała anteny odbiorcze. Od rana zasypują mnie SMS-y i telefony moich klientów. Niestety konieczna jest interwencja i ponowne ustawienie anteny, a czasem niestety ponowny montaż. W zależności od wyrządzonych szkód przed silne podmuch wiatru.
Czas oczekiwania na usługi u różnych instalatorów może być wydłużony. Wichura wyrządziła wiele szkód. Przestawiona antena to najmniejszy problem.

2 komentarze

  1. I jeszcze co wymyślisz awaria jest w systemie i tyle
    ja mam siłe sygnału 86% a jakość 82% i brak większości kanałów , a polsat jak zwykle mydli oczy swoim klientom a
    przepraszam to za wiele

    1. Author

      Jaki masz pakiet wykupiony? Jakich kanałów brakuje u Ciebie? Jaki wyświetlany jest komunikat na brakujących kanałach u Ciebie?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.