Od kilku dni pojawiają się sygnały od klientów posiadających dekoder Evobox i ułożoną na nim własną listę kanałów, że kanały TVP HD oraz TVP Seriale mimo prawidłowego sygnału z anteny, zacinają się, pikselują.

Doraźnym rozwiązaniem problemu jest ustawienie kanału TVP Seriale na swojej liście ulubionych kanałów na pozycji 48, czyli takiej samej jak na głównej liście operatora.

Pozostaje nam czekać na usunięcie usterki przez techników Cyfrowego Polsatu.

3 komentarze

  1. Dopiero teraz przeczytałem, że nie tylko ja miałem taki wydawałoby się irracjonalny problem. W moim przypadku pomogło równie bezsensowne i nielogiczne rozwiązanie. Wystarczyło przedzielić zacinające się kanały, na liście ulubionych innymi. U mnie przed “awarią” sąsiadowały za sobą na poz. 13 i 14, obecnie od ponad miesiąca są 14 i 18 i wszystko jest OK. Ciekawi mnie przyczyna, bo nie rozumiem co, oprócz błędu oprogramowania może powodować taki efekt.

  2. Ustawienie na 11 i 16 w Ulubionych też działa.
    Ale w sumie to skandal, żeby przez kilka miesięcy CP nie zadbało o usunięcie tego błędu.
    No chyba, że to zamierzone…

  3. Też mam ten ciekawy problem. “Pan” z infolinii PC potrafił tylko poradzić reset albo wymianę dekodera na nowy 😛
    U mnie problem jest tylko gdy te dwa kanały są blisko siebie na liście (miejsce nie ważne). Duży problem gdy są bezpośrednio obok siebie, mniejszy gdy są rozdzielone jednym innym.
    Pewnie mają alergię na siebie 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.