Oferty dla obecnych abonentów Cyfrowego Polsatu dostępne od 14 lutego 2018r.

Co się zmieniło?

  • usunięto oferty z pakietem Mini HD; pakiet ten przestaje być oferowany od 14 lutego;
  • ceny pakietów zostały zaokrąglone w górę do pełnych złoty;
  • nowy pakiet Premium Max Plus składający się z pakietów: Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + HBO HD HBO GO + Cinemax HD + Pakiet Eleven Sports + Rozrywka HD;
  • zestaw antenowy z konwerterem Unicable  dostępny jest za 129zł z dekoderami HDxx00 oraz Evobox;
  • moduł WiFi dostępny we wszystkich ofertach za 1zł;

Zasady obowiązujące przy przedłużeniu umowy na usługę dostępu do kodowanej telewizji satelitarnej Cyfrowego Polsatu:

  • przedłużając umowę anulujemy sobie pozostałe miesiące do końca zobowiązania dotychczasowej umowy;
  • najatrakcyjniejsze oferty dla obecnych abonentów pojawiają się na 6 i mniej miesięcy do końca obowiązującej umowy; na 6 i 5 miesięcy do końca okresu podstawowego umowy będą to oferty z obowiązkiem przynajmniej na ten sam pakiet lub kwotę jaka była dotychczas;
  • zmniejszyć ilość obowiązkowych pakietów lub zmniejszyć wysokość abonamentu możemy na 4 i mniej miesięcy do końca obowiązującego okresu podstawowego umowy;
  • nie można przedłużyć umowy 12-miesięcznej na kolejną 12-miesięczną; kolejna umowa musi być na minimum 15 miesięcy; wyjątkiem od tej reguły jest tylko złożenie wypowiedzenia umowy z powodu zmiany jej warunków (wyłączenie z oferty kanału gwarantowanego lub zmiana regulaminu nie wynikająca ze zmiany przepisów obowiązującego prawa);

Jak uzyskać atrakcyjną ofertę?

Po pierwsze należy wypowiedzieć umowę z końcem jej okresu podstawowego. Wzór wypowiedzenia już jest na mojej stronie i regularnie z niego korzystacie. Wypowiedzenie ze swoimi danymi, podpisane przez abonenta najlepiej złożyć w dowolnym punkcie Cyfrowego Polsatu lub Plusa. Ogólnie należałoby się spodziewać złożenia jakieś oferty przez pracownika Autoryzowanego Punktu Sprzedaży w chwili składania wypowiedzenia, ale najczęściej można usłyszeć, że zostanie naliczona kara za przedwczesne rozwiązanie umowy (Cyfrowy Polsacie, to jest jeden z elementów, który należałoby poprawić!). Nie przejmujcie się tym (pod warunkiem, że użyliście wzoru z wypowiedzeniem umowy z końcem okresu podstawowego umowy), ja to słyszę za każdym razem. Nie zapłaciłem jeszcze żadnej kary, a dostałem to co chciałem w Dziale Utrzymania Klienta (tel.: 222 127 128). Dzwonię tam zwykle po kilku godzinach od złożenia wypowiedzenia z zapytaniem, czy moje pismo dotarło do Cyfrowego Polsatu. Dla zaoszczędzenia czasu obu stron, na pytanie co mnie skłoni do wycofania wypowiedzenia, mówię konkretnie co mnie skusi. Za każdym razem po około 10 minutach cieszę się już nowym aneksem.

Przykład:

8 września 2016r. zawarłem umowę na pakiet Premium za 89,99zł z dwoma pierwszymi miesiącami gratis i  dekoderem Evobox bez czynszu.

15 lutego 2018r. przedłużam umowę na 12 miesięcy pakiet Premium + pakiet sVOD. Anulowano mi pozostałe 6 miesięcy i dano 3 pierwsze miesiące gratis. Pakiet sVOD zostaje uruchomiony w ciągu kilku godzin od zaakceptowania, który zgłoszę do wyłączenia przez ICOK przed zakończeniem się 3 bezpłatnego miesiąca.

Następnie opłacę 3 rachunki po 90zł i znowu wypowiem umowę, aby ją przedłużyć na 15 miesięcy z 3 pierwszymi miesiącami gratis. Oczywiście znowu przy okazji anuluję sobie 6 miesięcy przedłużanej umowy.

Teraz liczby. Gdybym nie wykonał wyżej opisanych ruchów, to przez 24 miesiące zapłaciłbym za pakiet Premium 1979,78zł. Przedłużając tę umowę zaoszczędziłem z 1979,78zł dodatkowo kwotę 269,94zł (blisko 14%), w ciągu 24 miesięcy. Kolejne przedłużenia umowy dają mi kolejne 269,94zł za każde przedłużenie umowy.

Według mnie warto się wysilić na tyle, aby raz na kilka miesięcy pójść złożyć wypowiedzenie i w ten sposób nie wydać blisko 270zł więcej za to samo. 😉

 


 

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  • 4
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Marcin Szczęsny

Instalator anten od 2006r. Z wykształcenia elektronik. Posiadam uprawnienia SEP do 1kV. W latach 2007-2013 Pełnomocnik Handlowy Cyfrowego Polsatu w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Kilka lat temu postanowiłem założyć stronę icyfrowypolsat.pl o charakterze poradnikowo-informacyjnym, która się podoba wielu. A swego rodzaju uznaniem dla mnie jest czerpanie informacji ode mnie przez większe i starsze portale, choć nie zawsze się do tego przyznają. ;)

6 thoughts on “Oferty dla obecnych abonentów Cyfrowego Polsatu dostępne od 14 lutego 2018r.

  • 14 lutego 2018 at 21:08
    Permalink

    Nie widać pakietu:

    FM HD + SportHD + FilmHD + CinemaxHD (bez vodów i innych pierdół) za obecnie 59.99…

    Reply
    • 14 lutego 2018 at 21:14
      Permalink

      Są i w ofertach z obniżonym abonamentem w okresie promocyjnym i w ofertach z bezpłatnym okresem promocyjnym. Na spokojnie jeszcze raz przejrzyj wykaz. 😉

    • 14 lutego 2018 at 21:25
      Permalink

      Ok 🙂
      Jest 🙂

  • 15 lutego 2018 at 11:57
    Permalink

    Panie Marcinie mam pytanie:To nie ma już ofert przedłużeniowych na Familijny max za 29,99 zł,familijny 19,99 i na rodzinny 4,99?

    Reply
    • 15 lutego 2018 at 17:47
      Permalink

      Czekam na potwierdzenie z CP. Póki co mam niepotwierdzone info, że są nadal dostępne oferty specjalne. Oczywiście też z zaokrąglonymi w górę do pełnych złoty cenami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *