„Otwarte okno” HISTORY w Cyfrowym Polsacie – komunikat prasowy

„Otwarte okno” HISTORY w Cyfrowym Polsacie – komunikat prasowy

Od 11 kwietnia do 5 maja br. wszyscy abonenci Cyfrowego Polsatu otrzymają w ramach „otwartego okna” promocyjny dostęp do kanału HISTORY, na którym obejrzą wiele nowości, w tym drugi sezon serialu, który w zeszłym roku podbił serca polskich widzów – „Wikingowie”. Pierwsze cztery odcinki drugiego sezonu „Wikingów” będą dostępne dla klientów Cyfrowego Polsatu w telewizji internetowej IPLA przed premierą telewizyjną, a kolejne równocześnie z pierwszą emisją na kanale HISTORY.

Podobnie jak w przypadku pierwszej serii, HISTORY zapewnia klientom Cyfrowego Polsatu wyjątkowe możliwości obejrzenia drugiego sezonu „Wikingów”. Cztery przedpremierowe odcinki serialu pojawią się w IPLI w dwa kolejne poniedziałki – po dwa odcinki 21 i 28 kwietnia. Kolejne przygody bohaterów będzie można śledzić w IPLI równolegle z emisją telewizyjną. Każdy z 10 odcinków będzie można obejrzeć także przez 6 kolejnych dni po emisji w IPLI w ramach catch-up TV. Klienci usług telewizyjnych i internetowych Cyfrowego Polsatu zobaczą serial bezpłatnie na stronie www.ipla.tv oraz w aplikacji na: komputery z systemem Windows, wybrane modele Smart TV, telefony i tablety z systemem Android oraz dekodery Cyfrowego Polsatu. Dla pozostałych użytkowników IPLI „Wikingowie” będą dostępni w ramach pakietów oferujących seriale.

Premiera telewizyjna drugiego sezonu „Wikingów” w Polsce odbędzie się we wtorek 22 kwietnia o 22:00 wyłącznie na kanale HISTORY, do którego od 11 kwietnia do 5 maja wszyscy abonenci Cyfrowego Polsatu będą mieli dostęp w ramach „otwartego okna”. Widzowie platformy satelitarnej mogą oglądać HISTORY na pozycji 79.

„Wikingowie” to w Stanach Zjednoczonych najpopularniejszy nowy serial telewizyjny wśród produkcji stacji kablowych i satelitarnych w 2013 roku. Cztery premierowe odcinki drugiego sezonu w tym roku przyciągnęły już do HISTORY średnio ponad 5 milinów widzów. W tym sezonie legendarny Ragnar Lodbrok (Travis Fimmel) wykorzystuje nowo zdobytą pozycję jarla, by plądrować, grabić i odkrywać nowe królestwa wraz z grupą swoich nieustraszonych wojowników. Dzięki sojuszowi z królem Horikiem (Donal Logue), Ragnar posiada władzę większą niż kiedykolwiek. Okupiona jest ona jednak wielkim kosztem – zdradą brata, Rollo, kryzysem w małżeństwie z Lagerthą (Katheryn Winnick) i trudnym relacjami z jego ukochanym synem, Björnem. Bohaterowie spiskują, wyrównują rachunki, przelewają krew, a wszystko to pod czujnym okiem nordyckich bogów.

Oprócz serialu „Wikingowie” na wiosnę HISTORY przygotowała wiele innych nowości.W czwartki od 24 kwietnia od 21:00 na kanale zagoszczą zapierające dech w piersiach prędkości, zwariowane popisy kaskaderskie oraz spektakularne renowacje starych aut w produkcjach: „Warsztat Danny’ego” z charyzmatycznym Dannym Kokerem, „Ale bryka!” prowadzone przez Willa i Elo, właścicieli Londyńskiego Muzeum Aut i „Chłopaki chojraki” o współczesnych naśladowcach legendarnego Evela Knievela.W niedziele od 27 kwietnia o 22:00 w serialu „Wielka historia”, stworzonym przy współpracy z The Big History Project wspieranym przez Billa Gatesa, zostaną postawione ważne, jak i z pozoru błahe pytania, które z pewnością zmienią sposób, w jaki patrzymy na świat – od czasów Wielkiego Wybuchu po tematy z pierwszych stron dzisiejszych gazet. W poniedziałki od 5 maja o 23:00 HISTORY zaprasza ponownie na przedmieścia Las Vegas w 11 sezonie najpopularniejszej produkcji kanału „Gwiazdy lombardu”. Trzy pokolenia rodziny Harrisonów – dziadek Richard, syna Rick i wnuk Corey, tocząc zabawne spory, prowadzą wspólnie interes, który polega przed wszystkim na umiejętnym oszacowaniu wartości przedmiotów przynoszonych jako zastaw lub sprzedaży, od rzeczy dziwacznych po autentycznie zabytkowe.

„Otwarte okno” HISTORY w Cyfrowym Polsacie, możliwość oglądania „Wikingów” w IPLI oraz nową ramówkę HISTORY wspierać będzie kampania reklamowa w telewizji (Polsat, kanały A+E Networks – HISTORY, HISTORY HD i CI POLSAT), Internecie (serwisy IPLA, Netshare, Filmweb i wyszukiwarki), prasie, sieci kin Multikino, a także kampania outdoorowa. Widzowie będą mogli także wziąć udział w konkursie na profilach Cyfrowego Polsatu i IPLI w serwisie Facebook.

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.