Problem z zawieszaniem się dekoderów produkcji Cyfrowego Polsatu

W dniu 16.11.2015 r. Cyfrowy Polsat odnotował awarię dekoderów produkcji Cyfrowego Polsatu (HD2000/3000/5000/5500s/6000 oraz PVR7000) polegającą na ich zawieszaniu się.

Dekodery zacinają się na pojedynczym kanale, przez co nie ma możliwości przełączenia na inną pozycję. Problem może się również objawiać długim przełączaniem kanałów.

W celu przywrócenia prawidłowej pracy dekodera zalecany jest restart urządzenia poprzez odłączenie z zasilania na ok. 15 sekund.

Jeśli został wykonany powrót do ustawień fabrycznych niezbędna oczywiście jest również ponowna instalacja kanałów.

44 komentarze

  • Maciek napisał(a):

    Mój model dekodera to HD 5000,może to trochę pomoże 🙂

  • Maciek napisał(a):

    Dziękuję za odpowiedź. Problem ma miejsce gdy wchodzę w vod, filmy nie chcą się odtwarzać, Jeszcze dzisiaj to sprawdziłem i HBO go działa bez zarzutów, vod udalo mi się uruchomić film jednak tylko jednorazowo. Teraz gdy chcę powtórzyć czynność i włączyć film na vod z.mojego pakietu problem znowu się pojawia.Co mogę jeszcze spróbować zrobić aby film się zaladowal? POZDRAWIAM 🙂

  • Arek napisał(a):

    Witam.
    Mam problem z wieszającym się dekoderem PVR7000. Wymieniłem już 3 sztuki ale problem jest zawsze taki sam. Dekoder po włączeniu działa normalnie lecz po wyłączeniu i przejściu w stan czuwania po jakimś czasie przechodzi do aktualizacji, która nie chce się skończyć. Jedynym wyjściem jest wyłączenie z zasilania i ponowne włączenie. Niestety nie jest to proste gdyż żeby włączył się ponownie dekoder trzeba wyjąć i kabel HDMI i antenowy i dopiero wtedy podłączyć zasilanie i po 10 sekundach dekoder rusza. Próbowałem z jednym z nowych dekoderów od razu wymusić aktualizacje ale niestety również próbuje się zaktualizować ale po paru godzinach nic z tego nie wychodzi i trzeba go wyłączyć. Problem pojawił się w listopadzie po udostępnieniu ostatniej aktualizacji. Po za tym dekoder działa bez problemów. Pozdrawiam.

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Rozumiem, że mówimy o aktualizacji oprogramowania, a nie o aktualizacji EPG. Jaką wersję oprogramowania masz? Jaki masz sygnał na kanale TV6? Sprawdzasz sygnał po włączeniu kanału TV6, następnie przytrzymując przez kilka sekund czerwony przycisk (obok zielonego) na pilocie. Czy którykolwiek dekoder próbowałeś aktualizować na innej instalacji antenowej, na przykład w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży? Czy takie same problemy z uruchomieniem dekodera masz poprzez złącze Scart (euro)?

  • Margos napisał(a):

    Witam , mam problemy z nagrywaniem w PVR7000 …….nie nagrywa zaplanowanych programów ani bieżących ……..wcześniej było wszystko OK problem wynikł nie dawno…..
    Pozdrawiam

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Jakiś komunikat się pojawia? Dysk jest wykrywany? Ustawienia fabryczne robiłeś? Wymiana dekodera ostatecznie.

  • 1 2 3

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *