Rozwiązanie umowy z Cyfrowym Polsatem z zachowaniem okresu wypowiedzenia

Od 29.12.2014r. we wszystkich umowach dla nowych klientów zawartych od tego dnia na Telewizję Satelitarną obowiązuje nowy okres wypowiedzenia umowy – 1 miesiąc.

W sierpniu 2015 roku zakończył się również proces informowania obecnych abonentów o zmianie okresu wypowiedzenia umowy z dotychczasowych 3 lub 2 miesięcy na 1 miesiąc, a dokładnie 1 cykl rozliczeniowy.

Mówi o tym zapis:

6. Warunki rozwiązania Umowy
6.1 Abonent i Cyfrowy Polsat są uprawnieni do rozwiązania Umowy za pisemnym wypowiedzeniem. Okres wypowiedzenia wynosi jeden (1) Okres Rozliczeniowy ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego.
6.3 W przypadku gdy przy zawarciu Umowy Abonent otrzymał Sprzęt udostępniony przez Cyfrowy Polsat, Abonent jest zobowiązany do zwrotu tego Sprzętu, na własny koszt, w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa. Aktualna lista Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Cyfrowego Polsatu jest dostępna na stronie www.cyfrowypolsat.pl oraz pod numerem infolinii Centrum Obsługi Klienta.
 Wzór wypowiedzenia umowy można znaleźć tutaj.

 

70 komentarzy

  • Henio napisał(a):

    Bardzo dziękuję i pozdrawiam.

  • katarzyna napisał(a):

    witam
    umowę z PC mam w smart dom telewizja i Internet. Umowa o internet skończyła mi się w lutym i podpisałam z dniem 01.02.2017 nową. teraz kończy mi się umowa o telewizję, niestety oferta jaka została mi przedstawiona nie spełnia moich oczekiwań i chce zerwać umowę z PC. Jakie koszty będę musiała ponieść zrywając umowę o internet.

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      W umowie masz podaną kwotę ulgi przyznanej abonentowi. Tę kwotę dzielisz przez ilość miesięcy, na które zawarłaś umowę. Uzyskasz w ten sposób kwotę kary za każdy miesiąc pozostający do końca Twojego umownego zobowiązania na internet.

  • Arkadiusz napisał(a):

    Moje zdanie na temat odbioru sygnału w Cyfrowym Polsacie jest NEGATYWNE, już nawet myślałem o konkurencyjnej firmie, ale Przyjaciel mi odradził. Wiele razy dzwoniłem do Nich w tej sprawie i z 5 razy byłem w POK w Radomsku w C.H. Baszta (punktu już nie ma, przeniesiony gdzie indziej). Zgłaszałem, że podczas obojętnie jakiegokolwiek lekkiego opadu (śnieg lub deszcz) po prostu nie mogę oglądać telewizji, a w sąsiedzi, którzy mają Naziemną Telewizję Cyfrową (NTC) mogą spokojnie oglądać. Poinformowałem, że dom jednorodzinny mam połączony z sąsiadami i nie da się u mnie osłonić talerza oraz jest w stronę Częstochowy, bo na północ bym w ogóle nie miałbym sygnału. Rozumiałbym, że byłaby śnieżyca, burza (mocny opad i wiatr). W zeszłym roku się zdenerwowałem. Zmieniłem kabel antenowy, talerz z konwektorem i wezwałem fachowców CP. Goście gwarantowali, że odbiór będzie bardzo dobry. Był, do pierwszego deszczu. W słuchawce znowu usłyszałem 150 złotych, że przyjadą i poprawią, Ja na to: “Chyba Państwo sobie żartujecie, kolejne 150? Płacę 40zł bez 10gr co miesiąc więc taką usługę powinienem mieć w umowie za darmo, wszystkie śruby i konwektor są w porządku. Moim zdaniem to już naciąganie klientów na dodatkowe koszty”. Nie wiem czy to prawda, ale według komputerów Cyfrowego Polsatu sygnał jest dostarczany, ale czy jest odbierany to już sprawa Abonenta. To jeśli oni mają to w czterech literach, że Klient opłaca, zgłasza, a nic w tym kierunku nie robią, to ludzie się odwrócą. Prosta zasada handlowa na linii Sprzedawca – Klient. Ja już postanowiłem przechodzę na NTC. PODPISUJESZ UMOWĘ WITAMY I MAMY CIĘ! Mogą sobie mnie kusić ofertami – ja nie ulegnę! Umowa jest do 29 kwietnia 2017 roku i KONIEC! Czy żałuję, że podpisałem z CP umowę – odpowiedź: TAK. To była pierwsza sprawa. Druga jest następująca. Pod koniec czerwca 2014 roku mój Wujek wziął wówczas nowy dekoder CP w HD (wcześniejszy był już stary, zacinał się, typ SD). Wujek zmarł nagle po niespełna 2 miesiącach od podpisania umowy. Znalazłem wszystkie dokumenty związane z Cyfrówką, Wuja przecięty dowód osobisty oraz skrócony akt zgonu (SAZ) i udałem się do POK Radomsko. Wówczas ta Pani umówiła się, abym był tydzień później. Dokumenty przesłała przez faks. Poczekałem. Powiedziała mi, abym przyniósł dekoder. Próbowała zeskanować kod kreskowy, ale nie wchodził. Sama się zdziwiła, że nie da rady się zdać sprzętu. Zadzwoniła do Warszawy, a ona mając to wszystko na głośno mówiącym dowiedzieliśmy się, że umowa jest zbyt świeża i trzeba opłacać. Chodziłem co miesiąc, aż do kwietnia 2015. Kusiło mnie by napisać przed imieniem i nazwiskiem Wujka – Świętej Pamięci (Ś.P.), ciekawe czy by się zorientowali o co mi chodzi? Nawet wysłałem list z kserokopią SAZ Wujka z listem do Cyfrowego Polsatu z moim imieniem i nazwiskiem to nadali “Do rodziny…”. Już pierwsze 2 słowa mnie wkurzyło i nawet nie przeczytałem owego listu do końca, poszedł w piec. Postanowiłem, że kupie laptopa i założę internet (nie tylko ze względu na CP, a kontakt z ludźmi). Znalazłem w przepisach art. 8 § 1 Kodeksu cywilnego. Wujek nie był żonaty, ani nie posiadał dzieci. Poszedłem ostatni raz do POK CP Radomsko i powiedziałem o tym przepisie. Wysłała E-maila, że powołuję się na ten artykuł. Nawet nie odpisali na adres korespondencyjny. Poddałem się. Oddałem swojej Mamie (Wujka siostrze) wszystkie dokumenty, a ona ot tak załatwiła wszystko w Bełchatowie i nawet oddali 13zł z groszami. Nie wiem ile czasu ma Cyfrowy Polsat aby rozpatrzyć wniosek o zgonie danego człowieka, ale 6 miesięcy to przesada, skoro to było zgłaszane kilka dni po pogrzebie. Moim zdaniem powinni oddać mi (ewentualnie mojej Mamie) za okres września 2014 do kwietnia 2015 roku, czyli 19,90 razy 6 miesięcy = 119,40zł. Opinia o CP: BARDZO NEGATYWNA!

  • Ewa bis napisał(a):

    Prosze napiszcie jaki jest termin wypowieszenia umowy gdy termin danej unowy wygasł i jestem na umowie bezterminowej?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Treść wpisu jest niewidoczna u Ciebie?

    • Mariusz napisał(a):

      W każdej chwili można zrezygnować,tylko trzeba napisać pisemnie oświadczenie o rezygnacje.Pozdrawiam.

  • Krzysztof Leitgeber napisał(a):

    Witam. Czy wypowiedzenie moze byc podpisahe recznie i zeskanowane i przeslane na maila

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Wypowiedzenie umowy musi być złożone w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub dostarczone pocztą/kurierem do Biura Obsługi Klienta w Warszawie przy ulicy Łubinowej 4a

  • 1 4 5 6

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *