Rozwiązanie umowy z Cyfrowym Polsatem z zachowaniem okresu wypowiedzenia

Rozwiązanie umowy z Cyfrowym Polsatem z zachowaniem okresu wypowiedzenia

Od 29.12.2014r. we wszystkich umowach dla nowych klientów zawartych od tego dnia na Telewizję Satelitarną obowiązuje nowy okres wypowiedzenia umowy – 1 miesiąc.

W sierpniu 2015 roku zakończył się również proces informowania obecnych abonentów o zmianie okresu wypowiedzenia umowy z dotychczasowych 3 lub 2 miesięcy na 1 miesiąc, a dokładnie 1 cykl rozliczeniowy, który obowiązuje już wszystkich bez wyjątków.

 

Mówi o tym zapis:

6. Warunki rozwiązania Umowy
6.1 Abonent i Cyfrowy Polsat są uprawnieni do rozwiązania Umowy za pisemnym wypowiedzeniem. Okres wypowiedzenia wynosi jeden (1) Okres Rozliczeniowy ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego.
6.3 W przypadku gdy przy zawarciu Umowy Abonent otrzymał Sprzęt udostępniony przez Cyfrowy Polsat, Abonent jest zobowiązany do zwrotu tego Sprzętu, na własny koszt, w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub na adres Biura Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa. Aktualna lista Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Cyfrowego Polsatu jest dostępna na stronie operatora oraz pod numerem infolinii Centrum Obsługi Klienta.
Wzór wypowiedzenia umowy można znaleźć tutaj.

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  • 9
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

77 komentarzy

  1. witam ma od dawna problem z internetem LTE stale chodzi słabo zawiesza się wymieniano mi sprzęt i dalej nic dziś w punkcie złożyłem o rozwiązanie umowy gdyż płace za cos co nie chodzi tak jak mnie zapewniano czy bede naliczony za rozwiązanie umowy

    1. Author

      Jeśli rozwiązanie umowy nastąpi przed upływem okresu, na który została ona zawarta, to tak. Wysokość kary to “Ulga przyznana abonentowi” podzielona przez ilość miesięcy na które została zawarta umowa. Następnie wynik pomnożony przez ilość miesięcy pozostających do końca umownego okresu, po rozwiązaniu tejże umowy.
      Zupełnie inną kwestią jest “niechodzenie” usługi. Najważniejsze jest jaki był zasięg? Czy modem z kartą był sprawdzany w innej lokalizacji i z innym komputerem? Umowa zawarta w punkcie, czy przez internet/telefon?

  2. Witam posiadam również internet w cyfrowym Polsacie z telewizja chciałbym wypowiedzieć umowę z winy Polsatu brak Universal chanel mam pakiet smart dom czy jak wypowiem umowę telewizyjna to czy mogę też zrezygnować z internetu bez kary umowę na telewizję i internet zawierałem razem ale mam chyba na osobnych umowach …

    1. Author

      Bezkarnie można rozwiązać tylko umowę telewizyjną, jeśli kanał Universal Channel jest gwarantowany umową. Internet jeśli jest rabatowany, to rabat zostanie utracony.

  3. Witam,
    Jeśli nie działają od dłuższego czasu programu TVN i TVP które są wykupione w pakiecie, to można odstąpić od umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów?
    Po kilku wizytach specjalistów, wciąż nie działa.

    1. Author

      Nie, nie można. Kanał TVP1 HD jest prawidłowo nadawany przez nc+ (to nie jest pomyłka), na satelitę. To samo dotyczy kanałów TVN nadawanych przez TVN na satelitę. Przy prawidłowo ustawionej antenie i odpowiednim skręcie konwertera nie ma problemu z odbiorem tych kanałów.
      Domyślam się, że jest to antena z zestawu CP? Czasza, tzw. 70-ka wymaga dobrego ustawienia (wbrew pozorom z dobrym miernikiem, znajomością zasady działania i doświadczeniem, nie jest to zbyt skomplikowana sprawa). Ponadto skręt konwertera (odchylenie go od pionu), odgrywa tutaj bardzo ważną rolę.
      Częstym błędem jest ustawianie anteny na jednej częstotliwości (często niskiej) i uzyskanie na niej maksymalnych wskazań paska sygnału. Kończy się to najczęściej brakiem właśnie paczki TVN i/lub TVP1 HD. Ustawianie anteny tylko na samych TVN-ach, kończy się słabym sygnałem np. na paczce kanałów Polsat, Eleven i BBC.
      Nie pozostaje nic innego, jak skorygować ustawienie anteny i skrętu konwertera (samodzielnie lub za pomocą Fachowca, nie fachowca). Problemy się skończą. Na TVP1 HD, TVN HD pasek jakości z anteny z zestawu CP, powinien pokazywać 66%. Ogólnie jakość przy braku opadów, czy ciężkich chmur, nie powinna spadać poniżej 50%.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.