Rozwiązanie umowy z Cyfrowym Polsatem z zachowaniem okresu wypowiedzenia

Od 29.12.2014r. we wszystkich umowach dla nowych klientów zawartych od tego dnia na Telewizję Satelitarną obowiązuje nowy okres wypowiedzenia umowy – 1 miesiąc.

W sierpniu 2015 roku zakończył się również proces informowania obecnych abonentów o zmianie okresu wypowiedzenia umowy z dotychczasowych 3 lub 2 miesięcy na 1 miesiąc, a dokładnie 1 cykl rozliczeniowy.

 

Mówi o tym zapis:

6. Warunki rozwiązania Umowy
6.1 Abonent i Cyfrowy Polsat są uprawnieni do rozwiązania Umowy za pisemnym wypowiedzeniem. Okres wypowiedzenia wynosi jeden (1) Okres Rozliczeniowy ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego.
6.3 W przypadku gdy przy zawarciu Umowy Abonent otrzymał Sprzęt udostępniony przez Cyfrowy Polsat, Abonent jest zobowiązany do zwrotu tego Sprzętu, na własny koszt, w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa. Aktualna lista Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Cyfrowego Polsatu jest dostępna na stronie www.cyfrowypolsat.pl oraz pod numerem infolinii Centrum Obsługi Klienta.
Wzór wypowiedzenia umowy można znaleźć tutaj.

Potrzebna pomoc dla małego Filipa!
Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  • 8
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Marcin Szczęsny

Instalator od 2006r, posiadający wykształcenie kierunkowe. W latach 2007-2013 Pełnomocnik Handlowy Cyfrowego Polsatu w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu.

72 thoughts on “Rozwiązanie umowy z Cyfrowym Polsatem z zachowaniem okresu wypowiedzenia

  • 5 grudnia 2017 at 21:53
    Permalink

    witam ma od dawna problem z internetem LTE stale chodzi słabo zawiesza się wymieniano mi sprzęt i dalej nic dziś w punkcie złożyłem o rozwiązanie umowy gdyż płace za cos co nie chodzi tak jak mnie zapewniano czy bede naliczony za rozwiązanie umowy

    Reply
    • 5 grudnia 2017 at 22:02
      Permalink

      Jeśli rozwiązanie umowy nastąpi przed upływem okresu, na który została ona zawarta, to tak. Wysokość kary to “Ulga przyznana abonentowi” podzielona przez ilość miesięcy na które została zawarta umowa. Następnie wynik pomnożony przez ilość miesięcy pozostających do końca umownego okresu, po rozwiązaniu tejże umowy.
      Zupełnie inną kwestią jest “niechodzenie” usługi. Najważniejsze jest jaki był zasięg? Czy modem z kartą był sprawdzany w innej lokalizacji i z innym komputerem? Umowa zawarta w punkcie, czy przez internet/telefon?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *