Rozwiązanie umowy z Cyfrowym Polsatem z zachowaniem okresu wypowiedzenia

Od 29.12.2014r. we wszystkich umowach dla nowych klientów zawartych od tego dnia na Telewizję Satelitarną obowiązuje nowy okres wypowiedzenia umowy – 1 miesiąc.

W sierpniu 2015 roku zakończył się również proces informowania obecnych abonentów o zmianie okresu wypowiedzenia umowy z dotychczasowych 3 lub 2 miesięcy na 1 miesiąc, a dokładnie 1 cykl rozliczeniowy.

Mówi o tym zapis w umowie:

6. Warunki rozwiązania Umowy
6.1 Abonent i Cyfrowy Polsat są uprawnieni do rozwiązania Umowy za pisemnym wypowiedzeniem. Okres wypowiedzenia wynosi jeden (1) Okres Rozliczeniowy ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego.
6.3 W przypadku gdy przy zawarciu Umowy Abonent otrzymał Sprzęt udostępniony przez Cyfrowy Polsat, Abonent jest zobowiązany do zwrotu tego Sprzętu, na własny koszt, w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa. Aktualna lista Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Cyfrowego Polsatu jest dostępna na stronie www.cyfrowypolsat.pl oraz pod numerem infolinii Centrum Obsługi Klienta.
 Wzór wypowiedzenia umowy można znaleźć tutaj.

 

42 komentarze

  • 241278361422 napisał(a):

    Dlaczego na koncie mam datę wejścia w życie umowy | zmian 14.03.2013 , skoro umowa zawarta była na 24 miesiące. Nie zgłaszałem zmian i umowa przeszła na czas nieoznaczony. Nie otrzymałem żadnego pisma o tej zmianie , ani o zmianie regulaminu , choć od stycznia do czerwca mieli być wszyscy powiadomieni. Wypowiadając w punkcie usługę , otrzymałem miesięczny termin wypowiedzenia , bo w marcu umowa przeszła na czas nieoznaczony. Wy każecie czas wydłużyć 3-miesiące , bo nie otrzymałem pisma powiadamiającego.

  • Marcin Szczęsny napisał(a):

    Ani my, ani ja nie świadczymy Panu żadnych usług. Nie mam z Panem żadnej umowy. Jest to prywatna strona o operatorze platformy satelitarnej. To tak gwoli wyjaśnień.
    W umowie z Cyfrowym Polsatem ma Pan zapis o zawarciu umowy na okres podstawowy (w Pana wypadku 24 miesiące) i jeśli Cyfrowy Polsat nie otrzyma wypowiedzenia umowy, to umowa jest kontynuowana na tych samych zasadach przez kolejne 12 miesięcy. Okres wypowiedzenia wynosi w Pana umowie 3 miesiące (a precyzyjne 3 cykle rozliczeniowe). Skoro nie otrzymał Pan jeszcze pisma o zmianie zapisów dotyczących okresu wypowiedzenia i przekształcania umowy na czas nieokreślony po okresie podstawowym, to Pana obowiązują zapisy umowne.
    Korespondencja o zmianie zapisów umownych z tego co mi wiadomo jest rozłożona w czasie i jeszcze się nie zakończyła (mi jest znana informacja o zakończeniu procesu we wrześniu).
    PS. Jeśli chciał Pan zakończyć swoją umowę z dniem 14 marzec 2015r. należało złożyć wypowiedzenie umowy do 13 grudnia 2014r.

  • icyfrowypolsat.pl napisał(a):

    icyfrowypolsat.pl, a cyfrowypolsat.pl to nie ta sama strona 🙂

  • Ewa napisał(a):

    Witam,mam umowę z Cyfrowym Polsatem na czas nieokreślony. Rozumiem ,że teraz wypowiedzenie umowy muszę złożyć 30 dni przed końcem okresu rozliczeniowego?
    Pozdrawiam.

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Najpóźniej w ostatnim dniu cyklu rozliczeniowego. Wypowiedzenie trwa pełny jeden cykl rozliczeniowy.

  • anna1982 napisał(a):

    A czy rezygnację z dalszej kontynuacji umowy po okresie podst. mogę wysłać poprzez portal icok-scan rezygnacji podpisany. Będzie on obligatoryjny dla obu stron.

    • admin napisał(a):

      Poczta/kurier lub osobiście w dowolnym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży można złożyć wypowiedzenie.

  • uska 10 napisał(a):

    4 lutego 2016 skończył mi się okres umowy z cyfrowym Polsatem. Wypowiedzenie umowy złożyłam osobiście 4 stycznia 2016 r. tylko dlatego ,iż 1 styczeń święto, 2 styczeń sobota ,3 styczeń niedziela -czy przy wypowiedzeniu umowy nie obowiązuje zasada że jeżeli ostateczny termin wypada na dzień świąteczny to można tego dokonać w najbliższy dzień roboczy.

    P.S. nawet Urząd Skarbowy wydłużył w tym roku czas na złożenie PIT ze względu na w.w. zasadę

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Opisana przez Ciebie zasada obowiązuje tylko urzędy Państwowe. Okres wypowiedzenia jest jasno opisany w regulaminie i nie trzeba (nawet nie należy) czekać do końca ze złożeniem pisma. Wypowiedzenie można złożyć nawet następnego dnia po podpisaniu umowy, byleby zawrzeć w treści zwrot „wypowiadam umowę z końcem okresu podstawowego umowy”. Aby się zmieścić w terminie wystarczyło złożyć to pismo między 28 a 31 grudnia 2015, skoro musiało być złożone na ostatnią chwilę.

  • pelelele napisał(a):

    Witam. Mam zamiar rozwiązać w tym miesiącu umowę z CP z ich winy. Okres rozliczeniowy mam do 19 dnia danego miesiąca. I teraz moje pytanie: czy przy rozwiązywaniu umowy z winy CP również obowiązuje jednomiesięczny okres rozliczeniowy? A jeśli tak to jeśli wyślę wypowiedzenie z dzisiejszą datą to do kiedy będzie obowiązywać moja umowa?

  • KINGA napisał(a):

    Witam podpisywałam umowę z cyfrowym polsatem w salonie PLUSa był to takzwany trzeci produkt za złotówkę skonczyła się umowa 17.07.2016 nie dostałam teraz żadnej faktury do zapłaty i pytanie moje jest takie bo rozumiem że abonamet nie będzie już raczej za złotówkę a dzieci oglądają tam tylko jeden kanał bajek 🙂 .Chciałabym z w związku z tym wypowiedzieć umowę .Czy ja też mam miesiąc okresu wypowiedzenia bo rozumiem ze automatycznie umowa przeszła na cas nieokreślony i czy nie będę ponosiła za to jakiejś kary że nie dopilnowałam terminu .Pozdrawiam

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Normalny, jednomiesięczny tryb wypowiedzenia Cię obowiązuje. Jeśli do końca aktualnego cyklu rozliczeniowego złożysz wypowiedzenie, to to 17 października zakończy się Twoja umowa na TV. Jeśli Twoja umowa nie przewidywała zmiany stawki abonamentu przy umowie na czas nieokreślony (a w wielu wypadkach tak było), to dla Ciebie (finansowo) się nic nie zmienia. Chcesz być spokojniejsza, to zadzwoń do Biura Obsługi Klienta lub zadaj zapytanie poprzez ICOK na stronie Cyfrowego Polsatu.
      Oczywiście kar żadnych nie ma za rozwiązanie umowy zawartej na czas nieokreślony.

  • Dawid napisał(a):

    Witajcie. Umowe podpisalem 14.12.2014 roku na 24msc. Czy rowniez obowiazuje mnie 1msc okres wypowiedzenia ? Czy nadal 3msc ? Na poczatku pisze iz wszystkie zawarte od dnia 29.12.2014, ale widze, ze sa tutaj osoby ktore zawieraly umowy jescze przede mna a mimo wszystko zalecacie 1msc wypowiedzenie. Jak to sie ma do tego co jest napisane na poczatku owej informacji ?

  • andzia415 napisał(a):

    Witam.
    Napisałam wypowiedzenie umowy z dniem 01.09.2016 r. i wysłałam osobiście na adres cyfrowego polsatu. Raz składam wypowiedzenie w punkcie i zaginęło, nie chciałam powtórzyć tego samego błędu. uwzględniłam właśnie ten miesięczny okres wypowiedzenia. Dostałam zwrotną wiadomość, że wypowiedzenie dopiero skończy mi się 05.11.2016 r. Bo pismo dostali 05.09 i dopiero od przyszłego miesiąca czyli poaździernika będzie liczone wypowiedzenie. Co to ma cholera znaczyć??? z tego co ja wiem liczy się data wypowiedzenie kiedy zostało napisane pismo. Cyfrowy Polsat to oszuści!!!

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Nie było tak, że obowiązuje data napisania pisma. W wypadku pism adresowanych do urzędów państwowych i nadanych za pośrednictwem Poczty Polskiej obowiązuje data nadania. W wypadku firm i osób fizycznych obowiązuje data doręczenia. Ponadto umowa oraz regulamin dokładnie opisują ten przypadek. Ponieważ wypowiedzenie liczone jest zgodnie z pełnymi cyklami rozliczeniowymi, a wypowiedzenie dotarło pierwszego dnia cyklu rozliczeniowego wszystko się zgadza i w jest w zgodzie z umową, a tym bardziej prawem.
      Żadnego oszustwa ze strony Cyfrowego Polsatu po prostu nie ma.

  • bea 48. napisał(a):

    Dzień dobry. Mam pytanie, podpisaliśmy umowę na POLSAT CYFROWY w salonie Plusa dnia 20.09 2016 r.Podpisując umowę zapytaliśmy , czy jest możliwość drugiego dekodera.Pani odpowiedziała ze tak i to jest koszt 10 zł co miesiąc. Mąż zapytał czy musi podjąć dzisiaj decyzję, pani w Plusie odpowiedziała że nie w każdej chwili możemy dobrać. Na drugi dzień , nawet nie wiem czy minęło 24 godziny, udaliśmy się do tego samego salonu Plusa , by dobrać drugi dekoder.Inna pani odpowiedziała ze nie możemy dobrać drugiego dekodera, dopiero po 6 miesiącach możemy. Gdyż pani musi zrobić aneks do umowy a w tedy tracimy promocje. Chcieliśmy wypowiedzieć umowę to powiedziano nam ze poniesiemy karę. Nie wiem dlaczego takie problemy stwarzają. , chcemy tylko dobrać drugi dekoder (multi room) i płacić te 10 zł co miesiąc. Proszę pomóc nam rozwiązać ten problem.Z góry dziękuję.

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Jaka to była oferta? Tylko TV?

      • bea 48. napisał(a):

        Tak , tylko tv.Smartdom.Maz do abonamentu telefonicznego dobrał tv.

        • Marcin Szczęsny napisał(a):

          Czyli była to oferta w opcji „TV na próbę” pozwalająca do 10 dni od podpisania umowy bezkarnie od niej odstąpić w tym punkcie, w którym się zawierało umowę. W umowie jest stosowny zapis. Zwrotowi podlega dekoder z akcesoriami za który zwracana jest aktywacja. Zestaw antenowy nie podlega zwrotowi. Do APS-u nie trzeba przychodzić z żadnym pismem. Stosowne oświadczenie i potwierdzenie zwrotu pracownik drukuje z systemu informatycznego operatora.
          Dobranie Multiroom HD w Cyfrowym Polsacie zawsze wiąże się z podpisaniem aneksu do umowy, tym samym zakończeniem dotychczasowej oferty promocyjnej. Ponadto w niektórych wypadkach może się wiązać ze zmianą obowiązku pakietowego na większy. Najwcześniej darmowe miesiące przy aneksie umowy można uzyskać na 6 miesięcy przed zakończeniem okresu podstawowego umowy.

          • bea 48. napisał(a):

            Dziękuję bardzo za pomoc.Zrobiliśmy tak jak napisał. Odstapilismy od umowy, i podpisaliśmy druga z Multiroomem.Pozdrawiam.

  • bea 48. napisał(a):

    Przepraszam za błąd, miało być tak jak pan napisał.

  • Wlal napisał(a):

    Dzień dobry,
    Mam pytanie. Miałem z CP internet mobilny po 24 miesiącach umowa zmieniła się na czas nieokreślony. Według danych z faktury mam okres rozliczeniowy od 2 dnia miesiąca do 1 dnia kolejnego miesiąca. W dniu 06.04.2016 złożyłem pismo z rezygnacją z usługi. Czy dobrze rozumiem że pozostało mi półtora okresu rozliczeniowego i usługa powinna zostać wyłączona z dniem 01.06.2016 ?
    pozdrawiam

  • Edzia napisał(a):

    Witam, mam CP tvgdzie.umowa konczy sie pod koniec tego roku. Pod koniec zeszlego roku domowilam sobie multiroom ale chce z niego w chwili obecnej zrezygnować, nie korzystam z niego. Powiedziano mi że nie moge zrezygnować z samego multiroomu. Czy to jest prawda ? Mam CP tv, internet i telefon w Plusie czyli korzystam z promocyjnego pakietu. Chce zostawić sobie nadal te 3 usługi, zrezygnowac z multiroomu korzystajac nadal z promocji „3 produkt za złotówkę (czy jakos tak to było:) ). Czy moge cos z tym zrobic ?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Usługa Multiroom HD nie jest rabatowana i nie bierze udziału w kwocie minimalnego zobowiązania w ramach programu smartDOM, więc rezygnacja z tej usługi nie ma wpływu na program lojalnościowy. Należy złożyć pisemną rezygnację z usługi Multiroom HD z końcem okresu podstawowego umowy (wyraźnie należy zaznaczyć, że chodzi tylko o usługę Multiroom), w dowolnym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży lub wysłać pocztą/kurierem do Biura Obsługi Klienta w Warszawie, przy ulicy Łubinowej 4a.

  • KM-T napisał(a):

    Witam.Umowa z CP skonczyla sie 27.10 po miesiecznym wypowiedzeniu. 27. 10 o godz 18 zablokowano mi dekoder.
    Dlaczego o tej godz a nie o 24?.

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Na jaki dzień miesiąca były wymagane płatności? 27, czy 28 dzień miesiąca? Jeśli na 27, to umowa wygasła z końcem 26 października 2016r.

  • 1 2

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *