Rozwiązanie umowy z Cyfrowym Polsatem z zachowaniem okresu wypowiedzenia

Od 29.12.2014r. we wszystkich umowach dla nowych klientów zawartych od tego dnia na Telewizję Satelitarną obowiązuje nowy okres wypowiedzenia umowy – 1 miesiąc.

W sierpniu 2015 roku zakończył się również proces informowania obecnych abonentów o zmianie okresu wypowiedzenia umowy z dotychczasowych 3 lub 2 miesięcy na 1 miesiąc, a dokładnie 1 cykl rozliczeniowy.

Mówi o tym zapis:

6. Warunki rozwiązania Umowy
6.1 Abonent i Cyfrowy Polsat są uprawnieni do rozwiązania Umowy za pisemnym wypowiedzeniem. Okres wypowiedzenia wynosi jeden (1) Okres Rozliczeniowy ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego.
6.3 W przypadku gdy przy zawarciu Umowy Abonent otrzymał Sprzęt udostępniony przez Cyfrowy Polsat, Abonent jest zobowiązany do zwrotu tego Sprzętu, na własny koszt, w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa. Aktualna lista Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Cyfrowego Polsatu jest dostępna na stronie www.cyfrowypolsat.pl oraz pod numerem infolinii Centrum Obsługi Klienta.
 Wzór wypowiedzenia umowy można znaleźć tutaj.

 

70 komentarzy

  • uska 10 napisał(a):

    4 lutego 2016 skończył mi się okres umowy z cyfrowym Polsatem. Wypowiedzenie umowy złożyłam osobiście 4 stycznia 2016 r. tylko dlatego ,iż 1 styczeń święto, 2 styczeń sobota ,3 styczeń niedziela -czy przy wypowiedzeniu umowy nie obowiązuje zasada że jeżeli ostateczny termin wypada na dzień świąteczny to można tego dokonać w najbliższy dzień roboczy.

    P.S. nawet Urząd Skarbowy wydłużył w tym roku czas na złożenie PIT ze względu na w.w. zasadę

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Opisana przez Ciebie zasada obowiązuje tylko urzędy Państwowe. Okres wypowiedzenia jest jasno opisany w regulaminie i nie trzeba (nawet nie należy) czekać do końca ze złożeniem pisma. Wypowiedzenie można złożyć nawet następnego dnia po podpisaniu umowy, byleby zawrzeć w treści zwrot “wypowiadam umowę z końcem okresu podstawowego umowy”. Aby się zmieścić w terminie wystarczyło złożyć to pismo między 28 a 31 grudnia 2015, skoro musiało być złożone na ostatnią chwilę.

    • uska 10 napisał(a):

      dziękuję za szybką odpowiedz

  • pelelele napisał(a):

    Witam. Mam zamiar rozwiązać w tym miesiącu umowę z CP z ich winy. Okres rozliczeniowy mam do 19 dnia danego miesiąca. I teraz moje pytanie: czy przy rozwiązywaniu umowy z winy CP również obowiązuje jednomiesięczny okres rozliczeniowy? A jeśli tak to jeśli wyślę wypowiedzenie z dzisiejszą datą to do kiedy będzie obowiązywać moja umowa?

  • KINGA napisał(a):

    Witam podpisywałam umowę z cyfrowym polsatem w salonie PLUSa był to takzwany trzeci produkt za złotówkę skonczyła się umowa 17.07.2016 nie dostałam teraz żadnej faktury do zapłaty i pytanie moje jest takie bo rozumiem że abonamet nie będzie już raczej za złotówkę a dzieci oglądają tam tylko jeden kanał bajek 🙂 .Chciałabym z w związku z tym wypowiedzieć umowę .Czy ja też mam miesiąc okresu wypowiedzenia bo rozumiem ze automatycznie umowa przeszła na cas nieokreślony i czy nie będę ponosiła za to jakiejś kary że nie dopilnowałam terminu .Pozdrawiam

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Normalny, jednomiesięczny tryb wypowiedzenia Cię obowiązuje. Jeśli do końca aktualnego cyklu rozliczeniowego złożysz wypowiedzenie, to to 17 października zakończy się Twoja umowa na TV. Jeśli Twoja umowa nie przewidywała zmiany stawki abonamentu przy umowie na czas nieokreślony (a w wielu wypadkach tak było), to dla Ciebie (finansowo) się nic nie zmienia. Chcesz być spokojniejsza, to zadzwoń do Biura Obsługi Klienta lub zadaj zapytanie poprzez ICOK na stronie Cyfrowego Polsatu.
      Oczywiście kar żadnych nie ma za rozwiązanie umowy zawartej na czas nieokreślony.

    • KINGA napisał(a):

      super bardzo dziękuję za odpowiedz pozdrawiam

  • Dawid napisał(a):

    Witajcie. Umowe podpisalem 14.12.2014 roku na 24msc. Czy rowniez obowiazuje mnie 1msc okres wypowiedzenia ? Czy nadal 3msc ? Na poczatku pisze iz wszystkie zawarte od dnia 29.12.2014, ale widze, ze sa tutaj osoby ktore zawieraly umowy jescze przede mna a mimo wszystko zalecacie 1msc wypowiedzenie. Jak to sie ma do tego co jest napisane na poczatku owej informacji ?

  • andzia415 napisał(a):

    Witam.
    Napisałam wypowiedzenie umowy z dniem 01.09.2016 r. i wysłałam osobiście na adres cyfrowego polsatu. Raz składam wypowiedzenie w punkcie i zaginęło, nie chciałam powtórzyć tego samego błędu. uwzględniłam właśnie ten miesięczny okres wypowiedzenia. Dostałam zwrotną wiadomość, że wypowiedzenie dopiero skończy mi się 05.11.2016 r. Bo pismo dostali 05.09 i dopiero od przyszłego miesiąca czyli poaździernika będzie liczone wypowiedzenie. Co to ma cholera znaczyć??? z tego co ja wiem liczy się data wypowiedzenie kiedy zostało napisane pismo. Cyfrowy Polsat to oszuści!!!

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Nie było tak, że obowiązuje data napisania pisma. W wypadku pism adresowanych do urzędów państwowych i nadanych za pośrednictwem Poczty Polskiej obowiązuje data nadania. W wypadku firm i osób fizycznych obowiązuje data doręczenia. Ponadto umowa oraz regulamin dokładnie opisują ten przypadek. Ponieważ wypowiedzenie liczone jest zgodnie z pełnymi cyklami rozliczeniowymi, a wypowiedzenie dotarło pierwszego dnia cyklu rozliczeniowego wszystko się zgadza i w jest w zgodzie z umową, a tym bardziej prawem.
      Żadnego oszustwa ze strony Cyfrowego Polsatu po prostu nie ma.

  • 1 2 3 4 6

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *