Rozwiązanie umowy z Cyfrowym Polsatem z zachowaniem okresu wypowiedzenia

Od 29.12.2014r. we wszystkich umowach dla nowych klientów zawartych od tego dnia na Telewizję Satelitarną obowiązuje nowy okres wypowiedzenia umowy – 1 miesiąc.

W sierpniu 2015 roku zakończył się również proces informowania obecnych abonentów o zmianie okresu wypowiedzenia umowy z dotychczasowych 3 lub 2 miesięcy na 1 miesiąc, a dokładnie 1 cykl rozliczeniowy.

Mówi o tym zapis:

6. Warunki rozwiązania Umowy
6.1 Abonent i Cyfrowy Polsat są uprawnieni do rozwiązania Umowy za pisemnym wypowiedzeniem. Okres wypowiedzenia wynosi jeden (1) Okres Rozliczeniowy ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego.
6.3 W przypadku gdy przy zawarciu Umowy Abonent otrzymał Sprzęt udostępniony przez Cyfrowy Polsat, Abonent jest zobowiązany do zwrotu tego Sprzętu, na własny koszt, w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa. Aktualna lista Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Cyfrowego Polsatu jest dostępna na stronie www.cyfrowypolsat.pl oraz pod numerem infolinii Centrum Obsługi Klienta.
 Wzór wypowiedzenia umowy można znaleźć tutaj.

 

70 komentarzy

  • KINGA napisał(a):

    Witam podpisywałam umowę z cyfrowym polsatem w salonie PLUSa był to takzwany trzeci produkt za złotówkę skonczyła się umowa 17.07.2016 nie dostałam teraz żadnej faktury do zapłaty i pytanie moje jest takie bo rozumiem że abonamet nie będzie już raczej za złotówkę a dzieci oglądają tam tylko jeden kanał bajek 🙂 .Chciałabym z w związku z tym wypowiedzieć umowę .Czy ja też mam miesiąc okresu wypowiedzenia bo rozumiem ze automatycznie umowa przeszła na cas nieokreślony i czy nie będę ponosiła za to jakiejś kary że nie dopilnowałam terminu .Pozdrawiam

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Normalny, jednomiesięczny tryb wypowiedzenia Cię obowiązuje. Jeśli do końca aktualnego cyklu rozliczeniowego złożysz wypowiedzenie, to to 17 października zakończy się Twoja umowa na TV. Jeśli Twoja umowa nie przewidywała zmiany stawki abonamentu przy umowie na czas nieokreślony (a w wielu wypadkach tak było), to dla Ciebie (finansowo) się nic nie zmienia. Chcesz być spokojniejsza, to zadzwoń do Biura Obsługi Klienta lub zadaj zapytanie poprzez ICOK na stronie Cyfrowego Polsatu.
      Oczywiście kar żadnych nie ma za rozwiązanie umowy zawartej na czas nieokreślony.

  • Dawid napisał(a):

    Witajcie. Umowe podpisalem 14.12.2014 roku na 24msc. Czy rowniez obowiazuje mnie 1msc okres wypowiedzenia ? Czy nadal 3msc ? Na poczatku pisze iz wszystkie zawarte od dnia 29.12.2014, ale widze, ze sa tutaj osoby ktore zawieraly umowy jescze przede mna a mimo wszystko zalecacie 1msc wypowiedzenie. Jak to sie ma do tego co jest napisane na poczatku owej informacji ?

  • andzia415 napisał(a):

    Witam.
    Napisałam wypowiedzenie umowy z dniem 01.09.2016 r. i wysłałam osobiście na adres cyfrowego polsatu. Raz składam wypowiedzenie w punkcie i zaginęło, nie chciałam powtórzyć tego samego błędu. uwzględniłam właśnie ten miesięczny okres wypowiedzenia. Dostałam zwrotną wiadomość, że wypowiedzenie dopiero skończy mi się 05.11.2016 r. Bo pismo dostali 05.09 i dopiero od przyszłego miesiąca czyli poaździernika będzie liczone wypowiedzenie. Co to ma cholera znaczyć??? z tego co ja wiem liczy się data wypowiedzenie kiedy zostało napisane pismo. Cyfrowy Polsat to oszuści!!!

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Nie było tak, że obowiązuje data napisania pisma. W wypadku pism adresowanych do urzędów państwowych i nadanych za pośrednictwem Poczty Polskiej obowiązuje data nadania. W wypadku firm i osób fizycznych obowiązuje data doręczenia. Ponadto umowa oraz regulamin dokładnie opisują ten przypadek. Ponieważ wypowiedzenie liczone jest zgodnie z pełnymi cyklami rozliczeniowymi, a wypowiedzenie dotarło pierwszego dnia cyklu rozliczeniowego wszystko się zgadza i w jest w zgodzie z umową, a tym bardziej prawem.
      Żadnego oszustwa ze strony Cyfrowego Polsatu po prostu nie ma.

  • bea 48. napisał(a):

    Dzień dobry. Mam pytanie, podpisaliśmy umowę na POLSAT CYFROWY w salonie Plusa dnia 20.09 2016 r.Podpisując umowę zapytaliśmy , czy jest możliwość drugiego dekodera.Pani odpowiedziała ze tak i to jest koszt 10 zł co miesiąc. Mąż zapytał czy musi podjąć dzisiaj decyzję, pani w Plusie odpowiedziała że nie w każdej chwili możemy dobrać. Na drugi dzień , nawet nie wiem czy minęło 24 godziny, udaliśmy się do tego samego salonu Plusa , by dobrać drugi dekoder.Inna pani odpowiedziała ze nie możemy dobrać drugiego dekodera, dopiero po 6 miesiącach możemy. Gdyż pani musi zrobić aneks do umowy a w tedy tracimy promocje. Chcieliśmy wypowiedzieć umowę to powiedziano nam ze poniesiemy karę. Nie wiem dlaczego takie problemy stwarzają. , chcemy tylko dobrać drugi dekoder (multi room) i płacić te 10 zł co miesiąc. Proszę pomóc nam rozwiązać ten problem.Z góry dziękuję.

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Jaka to była oferta? Tylko TV?

      • bea 48. napisał(a):

        Tak , tylko tv.Smartdom.Maz do abonamentu telefonicznego dobrał tv.

        • Marcin Szczęsny napisał(a):

          Czyli była to oferta w opcji “TV na próbę” pozwalająca do 10 dni od podpisania umowy bezkarnie od niej odstąpić w tym punkcie, w którym się zawierało umowę. W umowie jest stosowny zapis. Zwrotowi podlega dekoder z akcesoriami za który zwracana jest aktywacja. Zestaw antenowy nie podlega zwrotowi. Do APS-u nie trzeba przychodzić z żadnym pismem. Stosowne oświadczenie i potwierdzenie zwrotu pracownik drukuje z systemu informatycznego operatora.
          Dobranie Multiroom HD w Cyfrowym Polsacie zawsze wiąże się z podpisaniem aneksu do umowy, tym samym zakończeniem dotychczasowej oferty promocyjnej. Ponadto w niektórych wypadkach może się wiązać ze zmianą obowiązku pakietowego na większy. Najwcześniej darmowe miesiące przy aneksie umowy można uzyskać na 6 miesięcy przed zakończeniem okresu podstawowego umowy.

          • bea 48. napisał(a):

            Dziękuję bardzo za pomoc.Zrobiliśmy tak jak napisał. Odstapilismy od umowy, i podpisaliśmy druga z Multiroomem.Pozdrawiam.

  • bea 48. napisał(a):

    Przepraszam za błąd, miało być tak jak pan napisał.

  • Wlal napisał(a):

    Dzień dobry,
    Mam pytanie. Miałem z CP internet mobilny po 24 miesiącach umowa zmieniła się na czas nieokreślony. Według danych z faktury mam okres rozliczeniowy od 2 dnia miesiąca do 1 dnia kolejnego miesiąca. W dniu 06.04.2016 złożyłem pismo z rezygnacją z usługi. Czy dobrze rozumiem że pozostało mi półtora okresu rozliczeniowego i usługa powinna zostać wyłączona z dniem 01.06.2016 ?
    pozdrawiam

  • Edzia napisał(a):

    Witam, mam CP tvgdzie.umowa konczy sie pod koniec tego roku. Pod koniec zeszlego roku domowilam sobie multiroom ale chce z niego w chwili obecnej zrezygnować, nie korzystam z niego. Powiedziano mi że nie moge zrezygnować z samego multiroomu. Czy to jest prawda ? Mam CP tv, internet i telefon w Plusie czyli korzystam z promocyjnego pakietu. Chce zostawić sobie nadal te 3 usługi, zrezygnowac z multiroomu korzystajac nadal z promocji “3 produkt za złotówkę (czy jakos tak to było:) ). Czy moge cos z tym zrobic ?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Usługa Multiroom HD nie jest rabatowana i nie bierze udziału w kwocie minimalnego zobowiązania w ramach programu smartDOM, więc rezygnacja z tej usługi nie ma wpływu na program lojalnościowy. Należy złożyć pisemną rezygnację z usługi Multiroom HD z końcem okresu podstawowego umowy (wyraźnie należy zaznaczyć, że chodzi tylko o usługę Multiroom), w dowolnym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży lub wysłać pocztą/kurierem do Biura Obsługi Klienta w Warszawie, przy ulicy Łubinowej 4a.

  • 1 2 3 4 5

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *