Szkoda 99zł na Euro2016 w IPLA

Niestety kolejny raz kibice i klienci IPLI, chcący tym razem legalnie oglądać wszystkie mecze Euro2016, ogromnie się zawiedli. Poziom usługi woła o pomstę do nieba. W mojej skromnej ocenie, aby wyjść z twarzą należałoby oddać wszystkim klientom przynajmniej 98zł z zapłaconych 99zł, a nie tylko ewentualny proporcjonalny zwrot za czas “niedogodności”.

Ilość, nieraz bardzo emocjonalnych komentarzy chociażby na:

http://www.wykop.pl/link/3217501/solorz-nas-wydymal/

jak również na mojej stronie, nie pozwala myśleć, że problem dotyczy tylko garstki klientów-pieniaczy.

Jeszcze przed startem mistrzostw operator zapewniał o możliwości oglądania wszystkich meczów na urządzeniach mobilnych, komputerach i smartTV w jakości HD! Nadal taką informację można znaleźć na stronie www.ipla.tv

ipla_euro_w_hd

Pod banerem umieszczono dopisek:

cytPakiet jest dostępny na terenie Polski na www.ipla.tv, oraz w aplikacji IPLA na PC, mobile (Android, iOS), SmartTV (Samsung SmartTV). Informacje dotyczące dostępności Pakietu IPLA EURO 2016: SPRAWDŹ Liczba materiałów w pakiecie może ulegać zmianie. W trosce o to, by zapewnić najlepszą jakość usług, możliwe jest ograniczenie sprzedaży pakietu.

Nadeszła pora uznania przez operatora, że należy się zatroszczyć o jakość usług i zakończyć sprzedaż pakietu, który w rzeczywistości niewiele ma wspólnego z zapewnieniami z baneru.

Póki co jedynie co można usłyszeć od operatora, to:

cytJeśli masz problem z buforowaniem/ładowaniem obrazu, prześlij reklamację na adres pomoc@ipla.pl wraz z informacją o platformie, z której korzystasz (przeglądarka/iOS/Android/SmartTV), swoim IP, dostawcy internetu, a także aktualnym łączu potwierdzonym na stronie speed test.

 

cytNiedogodności, które mogły sporadycznie wystąpić podczas oglądania meczów na niektórych platformach, są sukcesywnie eliminowane. Dokładamy starań, żeby już się nie powtórzyły. W przypadku korzystania z przeglądarek zalecamy korzystanie z Internet Explorer (wersja 11), Mozilla Firefox (wersja 44 i nowsze) oraz Safari (wersja 9 i nowsze). Na bieżąco monitorujemy i optymalizujemy systemy, żeby zapewnić Wam jak najlepszą jakość serwisu i możliwość sprawnego korzystania z usługi.

Rzecznik Prasowy póki co nabiera wody w usta i jedynym oficjalnym stanowiskiem operatora jest informacja o sprawdzaniu źródła ewentualnych problemów technicznych.

Pozostaje składać reklamacje i żądać pełnego zwrotu za towar/usługę niezgodną z umową i oglądać ME na kanałach niemieckiej telewizji Das Erste i ZDF dostępnej w kiepskiej jakości na satelicie Hot Bird (na dekoderach Cyfrowego Polsatu pozycje na liście kanałów: 470 i 471) lub z satelity Astra w jakości HD. Mecze naszej reprezentacji i pucharowe można też oglądać w serwisie sport.tvp.pl bez zacięć oraz dodatkowych opłat.

Na koniec jeszcze jedno wprowadzanie w błąd klientów to tabela dostępności pakietów IPLA:

pakiety_ipla_dostepnosc

Znajduje się tam informacja o dostępności pakietu IPLA EURO 2016 na dekoderach Netia Player, co nie jest prawdą. Znowu pozostaje tylko pisanie reklamacji na pomoc@ipla.pl

Ponieważ jest to “powtórka z rozrywki” jaką mieliśmy podczas Mistrzostw Świata w Piłce Siatkowej, gdzie również serwery zostały przeciążone. Chyba nadeszła pora, aby przyjrzał się temu UOKiK w celu zbadania naruszenia zbiorowych interesów klientów.

PS. Rozumiem emocje jakie Wami targają, ale wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą się pojawiały pod wpisem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *