TVP1, TVP2, TVN24, TVN Turbo i TVN Style w jakości SD – Tego kanału nie ma w twoim abonamencie

19 lipca 2016 roku Cyfrowy Polsat zablokował abonentom dostęp do dubli pięciu kanałów w jakości SD.

Są to:
TVP1 – pozycja 502
TVP2 – pozycja 503
TVN24 – pozycja 510
TVN Turbo – pozycja 511
TVN Style – pozycja 512

Póki co Biuro Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu informuje, że brak dostępu jest tylko czasowy. Jednocześnie informując, że w najbliższych miesiącach zostanie zakończone ich nadawanie.

W/w kanały należą do grupy kanałów, które przestały być gwarantowane umową ponad 2 lata temu, tj. 24 czerwca 2014 roku, o czym pisałem tutaj. W związku z czym można podejrzewać, że dzisiejszy ruch Cyfrowego Polsatu jest w celu wysondowania, czy osoby, które mają jeszcze jakimś cudem te kanały gwarantowane, zauważą ich wyłączenie. Jeśli zauważą, to skontaktują się z Telefonicznym Biurem Obsługi Klienta, które zaproponuję “specjalnie przygotowaną dla takich abonentów ofertę promocyjną”, jednocześnie pozbawiając ich gwarancji dostępności tych kanałów.

Życzę udanych targów o jak najkrótszą umowę (15, a po złożeniu wypowiedzenia 12 miesięcy) z bezpłatnymi miesiącami. Nie dajcie się złapać na pierwszą, zazwyczaj najgorszą ofertę.

10 komentarzy

  • Bartek napisał(a):

    Dobrze, ze jeszcze tylko rok umowy mi został… od razu wypowiem jak będzie taka mozliwość 🙂

  • Bartek napisał(a):

    UPC – niższa cena więcej kanałów i szybki net 🙂

  • Ghost napisał(a):

    W swojej umowie, w składzie pakietów, mam jak byk “TVN Turbo” (bez “HD”). Najciekawsze jest to, że umowa jest z marca 2015. Na pewno spróbuję zerwać umowę i przenieść się do Orange. Pytanie tylko co w takim przypadku z pozostałymi częściami pakietu smart dom (internet, telefon)?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Jeśli TV jest umową uprawniająca do rabatów, to na pozostałych usługach rabat zostanie wyłączony. Jeśli TV jest umową uprawnioną do rabatów, to ważna jest wersja SmartDOM-u, bo rabaty się przesuną lub również zostaną wyłączone.

  • Ghost napisał(a):

    Na razie te programy mam dostępne, ale… Dlaczego rabat na pozostałych usługach ma być wyłączony, jeśli umowa jest zrywana z winy CP? Niestety TV jest umową podstawową. Wychodzi na to, że CP może zrobić wszystko, nawet ograniczyć pakiet do 1 programu a ja nie mogę zrezygnować z umowy jeśli nie chcę stracić rabatów? Najlepsze rozwiązanie dla mnie to zgoda CP na rezygnację ze wszystkich umów.

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Warunkiem uzyskania rabatów jest posiadanie umowy uprawniającej do nich. Jeśli umowa uprawniająca jest rozwiązana (nie ważne z jakiego powodu), to kończy się jednocześnie prawo do rabatów.

    • Ghosy napisał(a):

      Ja Ciebie rozumiem, ale jest to dla mnie nielogiczne i że szkodą dla konsumenta.

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Tego typu programy rabatowe są dla firm, a nie dla jej klientów. ?

  • amq0 napisał(a):

    Te kanały SD już znowu działają, ciekawe jak długo podziałają

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *