Utrata rabatów w ramach programu smartDOM przy przedłużaniu umowy

Kiedy abonent dokonuje przedłużenia umowy/zmiany taryfy na umowie będącą składową Superoferty, w celu zachowania rabatów wystarczy aby nowa kwota abonamentu w ofertach Tylko SIM lub telefon w ofercie ratalnej przed uwzględnieniem zniżki za e-fakturę, nie była niższa od poprzedniej kwoty, dla umów:

  • zawartych przed 01.08.2014 r., kiedy do kwalifikacji w programie smartDOM nie była uwzględniana e-faktura,
  • zawartych w promocji bez możliwości uzyskania rabatu za e-fakturę.

Przykład:

Klient posiada  umowę w Superofercie np. z zobowiązaniem 59,90 zł bez możliwości uzyskania rabatu za e-fakturę  lub zawarł umowę przed 01.08.2014 r. oraz  zawrze aneks do umowy ze zbliżoną kwotą abonamentu – w tym przykładzie 59,99 zł (+ ewentualna rata za telefon nie podlegająca rabatowi) – ale z możliwością uzyskania rabatu za e-fakturę (czyli po rabacie za e-fakturę płaci 49,99 zł) to rabaty zostaną utrzymane.

W pozostałych przypadkach, dla zachowania zniżek z Superoferty, wymagane jest, aby nowy abonament, po rabacie za e-fakturę, nie był niższy, od poprzedniego.


 

Plus Mix jako usługa uprawniająca do rabatów

Utrata rabatów dotyczy też klientów, którzy wykonali wszystkie kontraktowe zasilenia na umowach w Plus Mix.

Do klientów Plus Mix, którym zostało kilka zasileń do wypełnienia wszystkich kontraktowych zasileń prowadzona jest wysyłka SMS z informacją o konieczności przedłużenia umowy, w przeciwnym wypadku nastąpi utrata rabatów Superofery II lub Superoferty I.

 

WAŻNE!

Poniżej znajdują się informacje dotyczące warunków, kiedy obniżenie abonamentu na umowie uprawniającej poprzez przedłużenie umowy  nie spowoduje utraty rabatów na umowach uprawnionych w ramach Superoferty:

  • Plus Abonament

Jeżeli w umowie uprawniającej abonent miał dotychczas abonament większy niż 99,99 zł z e-fakturą (109,99 zł z fakturą papierową), realizując ofertę przy przedłużeniu umowy należy wybierać plan cenowy o dostępnym abonamencie w danej promocji, jednak nie niższy niż 99,99 zł (+ ewentualna rata za telefon nie podlegająca rabatowi) z e-fakturą. Obniżenie poniżej tego poziomu spowoduje usunięcie rabatów dla umów uprawnionych.

  • Internet CP i PLK oraz Telewizja CP

Jeżeli w umowie uprawniającej abonent miał dotychczas abonament większy niż 89,90 zł (w przypadku Internetu jest to wartość z e-fakturą), realizując ofertę przy przedłużeniu umowy należy wybierać plan cenowy o dostępnym abonamencie w danej promocji, jednak nie niższy niż 89,90 zł z e-fakturą (obniżenie poniżej tego poziomu spowoduje usunięcie rabatów dla umów uprawnionych).

  • Plus Mix

Jeżeli Klient miał dotychczas w umowie uprawniającej umowę ze zobowiązaniem 100 zł, a obecnie w ofercie najwyższa kwota zasilenia wynosi 80 zł, Klient może przedłużyć tę umowę ze zobowiązaniem na poziomie 80 i wówczas nie straci rabatów.

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  • 2
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

49 komentarzy

  1. Witam .mam smardom,od 2,5 roku,,,umowę sami przedłużyli bez żadnej informacji ,za przedłużenie nie ma nic kompletnie…za jakikolwiek sprzęt dodatkowe raty…w ramach abonamentu za telfon również nic,wziołem pochopnie tv lg49 i doliczyli mi raty na 2400,a tv kosztuje 200…czuje sie naciągnięty i oszukany…a ramach abonamentu nie ma nic,,,dla stałych klijentów w plusie 15 lat nie ma nic ,ale nowych są rabaty i oferty,,,

    1. Author

      O kontynuacji umowy na czas nieokreślony po okresie podstawowym, jest zapis w umowie.
      Oferty na kontynuacje TV są. I to atrakcyjniejsze niż dla nowych, tylko trzeba o nie zapytać w Dziale Utrzymania Klienta lub wysłać wypowiedzenie – sami zadzwonią.
      Oprócz umów na 29 i 24 miesiące z 8 miesiącami gratis, są umowy na 15 i 12 miesięcy z 5 miesiącami gratis bez wymiany dekodera. Z wymianą dekodera okresy bezpłatne są dwa miesiące krótsze.
      Reszty nie komentuję. Pretensje możesz mieć tylko do siebie.

    2. “Oferty na kontynuacje TV są. I to atrakcyjniejsze niż dla nowych, tylko trzeba o nie zapytać w Dziale Utrzymania Klienta lub wysłać wypowiedzenie – sami zadzwonią…” Ha,ha,ha. Bzdura. Dzwoniłem do CP i powiedzieli mi że żadne rabaty nie są przyznawane.Mało tego następna umowa zawsze była dłuższa, podkreślę, że jestem/byłem wieloletnim abonentem CP Złożyłem wypowiedzenie(likwidacja kanału), dodam, że miałem najwyższy abonament.

    3. Author

      Pod jaki numer dzwoniłeś?

    4. Witaj.
      801 08 08 08

      Jest jeszcze śmieszniejsza sytuacja :
      14 stycznia złożyłem wypowiedzenie umowy w punkcie sprzedaży CP o treści :

      Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem bez zachowania okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec cyklu rozliczeniowego na podstawie par §9 pkt4 Regulaminu Świadczenia Usług CP – wyłączenie z oferty kanału CBS Drama.

      Telefonu żadnego nie było, mało tego
      Otrzymałem odpowiedź że :
      Potwierdzamy wpłynięcie pisma……
      Korzystając z okazji dziękujemy za współpracę……umowa abonencka zostanie rozwiązana zgodnie z jej warunkami oraz Regulaminem Świadczenia Usług. Rozwiązanie umowy będzie obowiązywało od 2017-01-18.
      W przypadku rozwiązania umowy przed końcem Okresu Podstawowego, zostanie wystawiona nota obciążeniowa, którą przekażemy w oddzielnej korespondencji.

      Aneks do umowy podpisałem marzec 2016
      CBS Drama kanał gwarantowany

    5. Author

      Telefon do Działu Utrzymania Klienta to 222 127 128. I tylko Dział Utrzymania Klienta ma atrakcyjne oferty z miesiącami bezpłatnymi i anulowaniem dotychczasowych miesięcy umowy.

  2. Ch ciałabym się dowiedzieć, bo kończy mi się umowa :internet 59,90, drugi produkt telewizja 39,95 , i tel. za 1zł, czy internet musi być pierwszym produktem, a jeżeli nie czy abonament może być niższy.

  3. Może mi ktoś powiedzieć w którym punkcie umowy jest to zawarte?

    1. Author

      Regulamin smartDOM.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.