Wyłączenie usługi telefonii komórkowej Cyfrowego Polsatu

Wyłączenie usługi telefonii komórkowej Cyfrowego Polsatu

Cyfrowy Polsat informuje na swojej stronie internetowej:

Od dnia 12 kwietnia 2018 wyłączona zostanie możliwość łączeniu usług w ramach Multioferty oraz korzystania z usług telefonii komórkowej w Cyfrowym Polsacie.

Aktualizacja oferty jest naturalnym procesem wynikającym z regularnego rozwoju naszych usług. Dokładamy wszelkich starań, by proponowane Państwu usługi były na jak najwyższym poziomie i spełniały Państwa oczekiwania. Dlatego też, wraz z siecią Plus, przygotowaliśmy dla Państwa nowoczesne i elastyczne oferty umożliwiające wybór i łączenie różnych usług dopasowane do Państwa potrzeb.

Wyłączenie Multioferty nie powoduje dla Państwa żadnych zmian w wysokości opłat za usługi. W związku z tym procesem nie poniosą Państwo żadnych dodatkowych kosztów. Zapewniamy, że nadal będą mogli Państwo korzystać ze swoich dotychczasowych usług TelewizjiInternetu. Teraz będą one traktowane niezależnie.

Usługa telefonii komórkowej, po tym terminie, nie będzie już dostępna w Cyfrowym Polsacie. Jeśli jednak chcą Państwo dalej korzystać ze swojego dotychczasowego numeru telefonu, mogą Państwo złożyć wniosek o przeniesienie numeru do innego dostawcy usług telefonii komórkowej (Plus, Play, T-Mobile, Orange, Virgin Mobile, Nju Mobile, itd.), bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Szczegółową informację dotyczącą zakończenia świadczenia usług Multioferty i telefonii komórkowej Cyfrowego Polsatu otrzymali Państwo w przesłanych listach. Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania, zapraszamy do Autoryzowanych Punktów Sprzedaży lub prosimy o kontakt z infolinią pod numerem 222 444 666 (opłata zgodnie z cennikiem Państwa operatora).

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  • 3
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.