Cyfrowy Polsat informuje na swojej stronie internetowej:

Od dnia 12 kwietnia 2018 wyłączona zostanie możliwość łączeniu usług w ramach Multioferty oraz korzystania z usług telefonii komórkowej w Cyfrowym Polsacie.

Aktualizacja oferty jest naturalnym procesem wynikającym z regularnego rozwoju naszych usług. Dokładamy wszelkich starań, by proponowane Państwu usługi były na jak najwyższym poziomie i spełniały Państwa oczekiwania. Dlatego też, wraz z siecią , przygotowaliśmy dla Państwa nowoczesne i elastyczne oferty umożliwiające wybór i łączenie różnych usług dopasowane do Państwa potrzeb.

Wyłączenie Multioferty nie powoduje dla Państwa żadnych zmian w wysokości opłat za usługi. W związku z tym procesem nie poniosą Państwo żadnych dodatkowych kosztów. Zapewniamy, że nadal będą mogli Państwo korzystać ze swoich dotychczasowych usług i . Teraz będą one traktowane niezależnie.

Usługa komórkowej, po tym terminie, nie będzie już dostępna w . Jeśli jednak chcą Państwo dalej korzystać ze swojego dotychczasowego numeru telefonu, mogą Państwo złożyć wniosek o przeniesienie numeru do innego dostawcy usług telefonii komórkowej (, , , , , , itd.), bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Szczegółową informację dotyczącą zakończenia świadczenia usług Multioferty i telefonii komórkowej otrzymali Państwo w przesłanych listach. Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania, zapraszamy do Autoryzowanych Punktów Sprzedaży lub prosimy o kontakt z infolinią pod numerem 222 444 666 (opłata zgodnie z cennikiem Państwa operatora).

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  • 3
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •