Wymiana dekoderów PVR HD 7000 ze względu na problemy z funkcją nagrywania lub odtwarzania materiałów

Dla dekoderów PVR HD 7000 zostało opracowane i umieszczone na satelicie oprogramowanie, które usuwa problem z „czarnym ekranem” przy nagrywaniu lub odtwarzaniu nagranego materiału.

Jeśli w dekoderze PVR HD 7000 występuje w/w problem z nagrywaniem lub odtwarzaniem nagrań:

W pierwszej kolejności sprawdź wersję oprogramowania w dekoderze.

Powinna przynajmniej być wersja oprogramowania: 1.44.1.4 (numer aktualnej wersji oprogramowania dostępny jest tutaj).

Jeśli wersja oprogramowania jest prawidłowa lub po przeprowadzeniu aktualizacji problem nadal występuje, należy sformatować dysk poprzez Menu dekodera:

Menu-> Ustawienia-> Dysk-> Formatowanie dysku-> Zatwierdzenie (ewentualnie kod PIN).

UWAGA! Po sformatowaniu dysku wszystkie nagrania zostaną usunięte z dysku, nie będzie można ich odtwarzać!

Dopiero wtedy, kiedy obie te czynności nie usuną problemów z nagrywaniem lub odtwarzaniem materiałów, należy udać się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży Cyfrowego Polsatu w celu wymiany dekodera.

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Marcin Szczęsny

Instalator od 2006r, posiadający wykształcenie kierunkowe. W latach 2007-2013 Pełnomocnik Handlowy Cyfrowego Polsatu w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu.

15 thoughts on “Wymiana dekoderów PVR HD 7000 ze względu na problemy z funkcją nagrywania lub odtwarzania materiałów

  • 31 grudnia 2016 at 20:55
    Permalink

    Dziękuję bardzo za informację.Jestem na forum po raz pierwszy i od razu znalazłam sympatycznego człowieka,który mi wyjaśnił wiele rzeczy. Jeszcze raz dzięki.Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    Reply
  • 1 stycznia 2017 at 12:35
    Permalink

    Przyjrzałam się dokładnie umowie zawartej 13.07.2015 r. na multiroom i zauważyłam coś dziwnego i jadę to wyjaśnić do przedstawiciela Polsatu.Nie wiem skąd wyliczył czas wyczekiwania na nowy dekoder na VII/2017 ,kiedy zgodnie z tą umową okres promocyjny był pół roku,ale w roku 2015/2016 .Chyba mu się lata pomyliły,bo minęło już 1,5 roku.Dzięki za info.Pozdrawiam

    Reply
    • 1 stycznia 2017 at 13:29
      Permalink

      Podpisałeś umowę na dwa lata w lipcu 2015r, to koniec okresu podstawowego umowy masz w lipcu 2017. Nic się nie pomyliło. Pół roku miałeś promocję (gratis?), a potem jest jeszcze 18 miesięcy obowiązkowego opłacania abonamentu. A ja mówię o furtce do wcześniejszego, bezkarnego wypowiedzenia umowy i w Twoim wypadku wymiany dekodera na Evobox w nowej promocji, w krótkiej umowie.
      Złóż wypowiedzenie w dowolnym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu zgodnie z wzorem, który Ci podałem w linku wcześniej z powodu wyłączenia CBS Drama. Potem na pytanie Działu Utrzymania Klienta, kiedy do Ciebie zadzwonią powiedz, że zostaniesz z nowym dekoderem Evobox i umową na 15 miesięcy. Będziesz miał 3 miesiące gratis. Aktywacja Evoboxa to 49zł.
      Do Działu Utrzymania Klienta możesz też zadzwonić sam pod numer telefonu 222 127 128. Ważne jest jednak, abyś najpierw złożył wypowiedzenie umowy. Bez tego nic nie ugrasz.

    • 9 stycznia 2017 at 10:49
      Permalink

      Kolego Marcin Szczęsny czy mogę z takiej furtki skorzystać nawet gdy jestem w usłudze Smart Dom ? Nie bardzo rozumiem tej możliwości. Pozdrawiam.

    • 9 stycznia 2017 at 11:05
      Permalink

      Możesz. Rozwiązując jednak skutecznie umowę stracisz rabaty wynikające ze smartDOM.

    • 9 stycznia 2017 at 11:21
      Permalink

      Dziękuję bardzo za info, raczej nie skorzystam, pozostało mi 10 miesięcy. Pozdrawiam.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *