Wymiana dekoderów PVR HD 7000 ze względu na problemy z funkcją nagrywania lub odtwarzania materiałów

pvr_hd_7000_skosDla dekoderów PVR HD 7000 zostało opracowane i umieszczone na satelicie oprogramowanie, które usuwa problem z „czarnym ekranem” przy nagrywaniu lub odtwarzaniu nagranego materiału.

Jeśli w dekoderze PVR HD 7000 występuje w/w problem z nagrywaniem lub odtwarzaniem nagrań:

W pierwszej kolejności sprawdź wersję oprogramowania w dekoderze.

Powinna przynajmniej być wersja oprogramowania: 1.44.1.4 (numer aktualnej wersji oprogramowania dostępny jest tutaj).

Jeśli wersja oprogramowania jest prawidłowa lub po przeprowadzeniu aktualizacji problem nadal występuje, należy sformatować dysk poprzez Menu dekodera:

Menu-> Ustawienia-> Dysk-> Formatowanie dysku-> Zatwierdzenie (ewentualnie kod PIN).

UWAGA! Po sformatowaniu dysku wszystkie nagrania zostaną usunięte z dysku, nie będzie można ich odtwarzać!

Dopiero wtedy, kiedy obie te czynności nie usuną problemów z nagrywaniem lub odtwarzaniem materiałów, należy udać się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży Cyfrowego Polsatu w celu wymiany dekodera.

Marcin Szczęsny

Instalator od 2006r, posiadający wykształcenie kierunkowe. W latach 2007-2013 Pełnomocnik Handlowy Cyfrowego Polsatu w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu.

15 thoughts on “Wymiana dekoderów PVR HD 7000 ze względu na problemy z funkcją nagrywania lub odtwarzania materiałów

  • 7 listopada 2016 at 17:27
    Permalink

    Co ma piernik do wiatraka? Wypisujecie takie pierdoły jakbyście w callcenter Polsatu wszyscy pracowali. Jak tam ostatnio zadzwoniłem z problemem że mi się HBO GO zawiesza i wyskakuje błąd połączenia sieciowego (dla zorientowanych – połączenie internetowe) to mi Pan z Polsatu napisał że mam na dach wleźć i sprawdzić czy konwenter mam dobrze podpięty. Dżizas k…. ja p…….. !!!!!

    Reply
    • 7 listopada 2016 at 18:23
      Permalink

      Nie żebym się czepiał, ale komentujesz artykuł mający blisko 3 lata, opisujący faktycznie wtedy występujący na dużą skalę problem.

  • 7 listopada 2016 at 17:31
    Permalink

    I to samo z nagrywaniem. Ten cud dekoder to najzwyklejszy szmelc. Czy pod względem softu czy hardwaru.

    Reply
  • 7 grudnia 2016 at 14:23
    Permalink

    Dekoder sam w sobie nie jest zły tylko oprogramowanie im nowsze tyk chu….. tak samo było sagemem póki chłopki z CP nie grzebali dekoder działał bezbłędnie

    Dodam ,że ostatnie wersja 108 jest zgrzebne niektóre programy satelitarne kratkuje zacina itp nadmienię .że na wcześniejszej wersji nic takiego się nie działo

    Reply
  • 30 grudnia 2016 at 16:42
    Permalink

    Ja będę wymieniać dekoder PVR 7000 po raz trzeci,to są kpiny z klienta,który jest w Polsacie 16 lat.Ten dekoder nagrywa co chce.Widocznie jest to taki szmelc jak mówicie.

    Reply
    • 30 grudnia 2016 at 20:32
      Permalink

      Ile do końca umowy? Może Evobox byłby lepszy? Umowa na 15 miesięcy, 3 miesiące gratis, ale musi być mniej niż 4 miesiące do końca obecnej umowy.

  • 31 grudnia 2016 at 16:49
    Permalink

    Chciałabym Evoboxa,ale do końca jest 6 mc-y,tak mi powiedziano w punkcie Cyfrowego Polsatu.Nie rozumiem,co się dzieje.Od lipca 2015 do listopada 2016 działał bez zarzutu.Może faktycznie te aktualizacje psują coś,co jest dobre.Dodaję,że umowa dotyczyła tylko multiroomu.

    Reply
    • 31 grudnia 2016 at 17:35
      Permalink

      Możesz wymieniać dekoder do skutku lub przemęczyć z nim jeszcze te dwa-trzy miesiące i wymienić go na Evobox. Nie daj się wpuścić w długą umowę, możesz mieć spokojnie krótką umowę na 15 miesięcy przy przedłużeniu i Evoboxie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *