Wymiana dekoderów PVR HD 7000 ze względu na problemy z funkcją nagrywania lub odtwarzania materiałów

Wymiana dekoderów PVR HD 7000 ze względu na problemy z funkcją nagrywania lub odtwarzania materiałów

Dla dekoderów PVR HD 7000 zostało opracowane i umieszczone na satelicie oprogramowanie, które usuwa problem z „czarnym ekranem” przy nagrywaniu lub odtwarzaniu nagranego materiału.

Jeśli w dekoderze PVR HD 7000 występuje w/w problem z nagrywaniem lub odtwarzaniem nagrań:

W pierwszej kolejności sprawdź wersję oprogramowania w dekoderze.

Powinna przynajmniej być wersja oprogramowania: 1.44.1.4 (numer aktualnej wersji oprogramowania dostępny jest tutaj).

Jeśli wersja oprogramowania jest prawidłowa lub po przeprowadzeniu aktualizacji problem nadal występuje, należy sformatować dysk poprzez Menu dekodera:

Menu-> Ustawienia-> Dysk-> Formatowanie dysku-> Zatwierdzenie (ewentualnie kod PIN).

UWAGA! Po sformatowaniu dysku wszystkie nagrania zostaną usunięte z dysku, nie będzie można ich odtwarzać!

Dopiero wtedy, kiedy obie te czynności nie usuną problemów z nagrywaniem lub odtwarzaniem materiałów, należy udać się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży Cyfrowego Polsatu w celu wymiany dekodera.

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

17 komentarzy

  1. Co ma piernik do wiatraka? Wypisujecie takie pierdoły jakbyście w callcenter Polsatu wszyscy pracowali. Jak tam ostatnio zadzwoniłem z problemem że mi się HBO GO zawiesza i wyskakuje błąd połączenia sieciowego (dla zorientowanych – połączenie internetowe) to mi Pan z Polsatu napisał że mam na dach wleźć i sprawdzić czy konwenter mam dobrze podpięty. Dżizas k…. ja p…….. !!!!!

    1. Author

      Nie żebym się czepiał, ale komentujesz artykuł mający blisko 3 lata, opisujący faktycznie wtedy występujący na dużą skalę problem.

  2. I to samo z nagrywaniem. Ten cud dekoder to najzwyklejszy szmelc. Czy pod względem softu czy hardwaru.

  3. Dekoder sam w sobie nie jest zły tylko oprogramowanie im nowsze tyk chu….. tak samo było sagemem póki chłopki z CP nie grzebali dekoder działał bezbłędnie

    Dodam ,że ostatnie wersja 108 jest zgrzebne niektóre programy satelitarne kratkuje zacina itp nadmienię .że na wcześniejszej wersji nic takiego się nie działo

  4. Ja będę wymieniać dekoder PVR 7000 po raz trzeci,to są kpiny z klienta,który jest w Polsacie 16 lat.Ten dekoder nagrywa co chce.Widocznie jest to taki szmelc jak mówicie.

    1. Author

      Ile do końca umowy? Może Evobox byłby lepszy? Umowa na 15 miesięcy, 3 miesiące gratis, ale musi być mniej niż 4 miesiące do końca obecnej umowy.

  5. Chciałabym Evoboxa,ale do końca jest 6 mc-y,tak mi powiedziano w punkcie Cyfrowego Polsatu.Nie rozumiem,co się dzieje.Od lipca 2015 do listopada 2016 działał bez zarzutu.Może faktycznie te aktualizacje psują coś,co jest dobre.Dodaję,że umowa dotyczyła tylko multiroomu.

    1. Author

      Możesz wymieniać dekoder do skutku lub przemęczyć z nim jeszcze te dwa-trzy miesiące i wymienić go na Evobox. Nie daj się wpuścić w długą umowę, możesz mieć spokojnie krótką umowę na 15 miesięcy przy przedłużeniu i Evoboxie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.