Wymiana dekoderów PVR HD 7000 ze względu na problemy z funkcją nagrywania lub odtwarzania materiałów

pvr_hd_7000_skosDla dekoderów PVR HD 7000 zostało opracowane i umieszczone na satelicie oprogramowanie, które usuwa problem z „czarnym ekranem” przy nagrywaniu lub odtwarzaniu nagranego materiału.

Jeśli w dekoderze PVR HD 7000 występuje w/w problem z nagrywaniem lub odtwarzaniem nagrań:

W pierwszej kolejności sprawdź wersję oprogramowania w dekoderze.

Powinna przynajmniej być wersja oprogramowania: 1.44.1.4 (numer aktualnej wersji oprogramowania dostępny jest tutaj).

Jeśli wersja oprogramowania jest prawidłowa lub po przeprowadzeniu aktualizacji problem nadal występuje, należy sformatować dysk poprzez Menu dekodera:

Menu-> Ustawienia-> Dysk-> Formatowanie dysku-> Zatwierdzenie (ewentualnie kod PIN).

UWAGA! Po sformatowaniu dysku wszystkie nagrania zostaną usunięte z dysku, nie będzie można ich odtwarzać!

Dopiero wtedy, kiedy obie te czynności nie usuną problemów z nagrywaniem lub odtwarzaniem materiałów, należy udać się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży Cyfrowego Polsatu w celu wymiany dekodera.

15 komentarzy

  • 100% IQ napisał(a):

    Co ma piernik do wiatraka? Wypisujecie takie pierdoły jakbyście w callcenter Polsatu wszyscy pracowali. Jak tam ostatnio zadzwoniłem z problemem że mi się HBO GO zawiesza i wyskakuje błąd połączenia sieciowego (dla zorientowanych – połączenie internetowe) to mi Pan z Polsatu napisał że mam na dach wleźć i sprawdzić czy konwenter mam dobrze podpięty. Dżizas k…. ja p…….. !!!!!

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Nie żebym się czepiał, ale komentujesz artykuł mający blisko 3 lata, opisujący faktycznie wtedy występujący na dużą skalę problem.

  • 100% IQ napisał(a):

    I to samo z nagrywaniem. Ten cud dekoder to najzwyklejszy szmelc. Czy pod względem softu czy hardwaru.

  • Andrzej napisał(a):

    Dekoder sam w sobie nie jest zły tylko oprogramowanie im nowsze tyk chu….. tak samo było sagemem póki chłopki z CP nie grzebali dekoder działał bezbłędnie

    Dodam ,że ostatnie wersja 108 jest zgrzebne niektóre programy satelitarne kratkuje zacina itp nadmienię .że na wcześniejszej wersji nic takiego się nie działo

  • lusia napisał(a):

    Ja będę wymieniać dekoder PVR 7000 po raz trzeci,to są kpiny z klienta,który jest w Polsacie 16 lat.Ten dekoder nagrywa co chce.Widocznie jest to taki szmelc jak mówicie.

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Ile do końca umowy? Może Evobox byłby lepszy? Umowa na 15 miesięcy, 3 miesiące gratis, ale musi być mniej niż 4 miesiące do końca obecnej umowy.

  • lusia napisał(a):

    Chciałabym Evoboxa,ale do końca jest 6 mc-y,tak mi powiedziano w punkcie Cyfrowego Polsatu.Nie rozumiem,co się dzieje.Od lipca 2015 do listopada 2016 działał bez zarzutu.Może faktycznie te aktualizacje psują coś,co jest dobre.Dodaję,że umowa dotyczyła tylko multiroomu.

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Możesz wymieniać dekoder do skutku lub przemęczyć z nim jeszcze te dwa-trzy miesiące i wymienić go na Evobox. Nie daj się wpuścić w długą umowę, możesz mieć spokojnie krótką umowę na 15 miesięcy przy przedłużeniu i Evoboxie.

  • lusia napisał(a):

    Dziękuję bardzo za informację.Jestem na forum po raz pierwszy i od razu znalazłam sympatycznego człowieka,który mi wyjaśnił wiele rzeczy. Jeszcze raz dzięki.Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

  • lusia napisał(a):

    Przyjrzałam się dokładnie umowie zawartej 13.07.2015 r. na multiroom i zauważyłam coś dziwnego i jadę to wyjaśnić do przedstawiciela Polsatu.Nie wiem skąd wyliczył czas wyczekiwania na nowy dekoder na VII/2017 ,kiedy zgodnie z tą umową okres promocyjny był pół roku,ale w roku 2015/2016 .Chyba mu się lata pomyliły,bo minęło już 1,5 roku.Dzięki za info.Pozdrawiam

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Podpisałeś umowę na dwa lata w lipcu 2015r, to koniec okresu podstawowego umowy masz w lipcu 2017. Nic się nie pomyliło. Pół roku miałeś promocję (gratis?), a potem jest jeszcze 18 miesięcy obowiązkowego opłacania abonamentu. A ja mówię o furtce do wcześniejszego, bezkarnego wypowiedzenia umowy i w Twoim wypadku wymiany dekodera na Evobox w nowej promocji, w krótkiej umowie.
      Złóż wypowiedzenie w dowolnym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu zgodnie z wzorem, który Ci podałem w linku wcześniej z powodu wyłączenia CBS Drama. Potem na pytanie Działu Utrzymania Klienta, kiedy do Ciebie zadzwonią powiedz, że zostaniesz z nowym dekoderem Evobox i umową na 15 miesięcy. Będziesz miał 3 miesiące gratis. Aktywacja Evoboxa to 49zł.
      Do Działu Utrzymania Klienta możesz też zadzwonić sam pod numer telefonu 222 127 128. Ważne jest jednak, abyś najpierw złożył wypowiedzenie umowy. Bez tego nic nie ugrasz.

      • Dariusz napisał(a):

        Kolego Marcin Szczęsny czy mogę z takiej furtki skorzystać nawet gdy jestem w usłudze Smart Dom ? Nie bardzo rozumiem tej możliwości. Pozdrawiam.

        • Marcin Szczęsny napisał(a):

          Możesz. Rozwiązując jednak skutecznie umowę stracisz rabaty wynikające ze smartDOM.

          • Dariusz napisał(a):

            Dziękuję bardzo za info, raczej nie skorzystam, pozostało mi 10 miesięcy. Pozdrawiam.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *