Wzór wypowiedzenia umowy

Od 29.12.2014r. we wszystkich umowach dla nowych klientów zawartych od tego dnia na Telewizję Satelitarną obowiązuje nowy okres wypowiedzenia umowy – 1 miesiąc.
W sierpniu 2015 roku zakończył się również proces informowania obecnych abonentów o zmianie okresu wypowiedzenia umowy z dotychczasowych 3 lub 2 miesięcy na 1 miesiąc, a dokładnie 1 cykl rozliczeniowy.
Mówi o tym zapis w umowie:
6. Warunki rozwiązania Umowy
6.1 Abonent i Cyfrowy Polsat są uprawnieni do rozwiązania Umowy za pisemnym wypowiedzeniem. Okres wypowiedzenia wynosi jeden (1) Okres Rozliczeniowy ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego.
6.3 W przypadku gdy przy zawarciu Umowy Abonent otrzymał Sprzęt udostępniony przez Cyfrowy Polsat, Abonent jest zobowiązany do zwrotu tego Sprzętu, na własny koszt, w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa. Aktualna lista Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Cyfrowego Polsatu jest dostępna na stronie www.cyfrowypolsat.pl oraz pod numerem infolinii Centrum Obsługi Klienta.

1. Wzór wypowiedzenia umowy z końcem okresu podstawowego umowy (umowy na czas określony), który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

 

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


 

 

2. Wzór wypowiedzenia umowy obowiązującej na czas nieokreślony, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


 

 

 

3. Wzór wypowiedzenia umowy na czas określony przed zakończeniem upływem umownego okresu, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec najbliższego cyklu rozliczeniowego z naliczeniem kary umownej za jej rozwiązanie przez upływem okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


 

* – wstawiamy zgodnie z tym z jakiej usługi rezygnujemy

 

 

Powyższe wypowiedzenia umowy muszą być złożone w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub dostarczone pocztą/kurierem do Biura Obsługi Klienta najpóźniej na 1 miesiąc + 1 dzień przed przed zakończeniem okresu podstawowego umowy lub okresu, kiedy chcemy rozwiązać umowę. Okres wypowiedzenia liczony jest zgodnie z cyklem rozliczeniowym.

Złożenie wypowiedzenia, to nie jest jeszcze rozwiązanie umowy. Po rozwiązaniu umowy, w razie posiadania wypożyczonego (udostępnionego) dekodera, należy go zwrócić w ciągu 30 dni, aby nie narazić się na opłatę za brak lub zwłokę w zwrocie sprzętu.

196 komentarzy

  • Tymas napisał(a):

    Szkoda że nie można tego wydrukować bez sensu to macie

  • cyfrowy napisał(a):

    Witam do końca umowy mam 5 m-cy a chce zmniejszyć pakiet czy już mogę złożyć wypowiedzenie wzór nr. 1?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Tak, ale możliwość zmniejszenia zobowiązania abonamentowego będzie przy mniej niż 4 miesiącach do końca okresu podstawowego umowy.

      • cyfrowy napisał(a):

        czyli jeśli umowa weszła w życie 28.04.16 to po 28 marca mogę do nich iść ? Na ile mogą mi zaproponować ? nie chcę zmieniać sprzętu ?

        • cyfrowy napisał(a):

          zapomniałem napisać że umowa jest na 15 m-cy

        • Marcin Szczęsny napisał(a):

          Złóż już wypowiedzenie w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Dział Utrzymania Klienta maksymalnie co Ci może zaproponować, to umowa na 12 miesięcy z 3 miesiącami gratis bez wymiany dekodera. Przedłużać umowę możesz mając 6 miesięcy do końca okresu podstawowego umowy.

          • cyfrowy napisał(a):

            A te promocje happy hours to nowe umowy ? Mogę w trakcie obowiązującej je zawierać czy też musi być zachowany jakiś okres do końca ?

          • Marcin Szczęsny napisał(a):

            Z oferty dla nowych klientów możesz skorzystać w każdym momencie. Pytanie, czy chcesz płacić dwa abonamenty? Przedłużając umowę anulujesz pozostałe jej miesiące i zyskujesz bezpłatne miesiące za przedłużenie.

  • cyfrowy napisał(a):

    czyli HH są tylko dla nowych ? Oprócz płacenia obecnego płaciłbym za HH jak za osobną umowę ?

  • Rynio napisał(a):

    wiecie moze jaka jest kara umowna za zerwanie umowy przed koncem umowy wzór 3.Czy kara zalezy ile msc zostało do konca umowy?

  • 1 14 15 16

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *