Wzór wypowiedzenia umowy

Od 29.12.2014r. we wszystkich umowach dla nowych klientów zawartych od tego dnia na Telewizję Satelitarną obowiązuje nowy okres wypowiedzenia umowy – 1 miesiąc.
W sierpniu 2015 roku zakończył się również proces informowania obecnych abonentów o zmianie okresu wypowiedzenia umowy z dotychczasowych 3 lub 2 miesięcy na 1 miesiąc, a dokładnie 1 cykl rozliczeniowy.
Mówi o tym zapis w umowie:
6. Warunki rozwiązania Umowy
6.1 Abonent i Cyfrowy Polsat są uprawnieni do rozwiązania Umowy za pisemnym wypowiedzeniem. Okres wypowiedzenia wynosi jeden (1) Okres Rozliczeniowy ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego.
6.3 W przypadku gdy przy zawarciu Umowy Abonent otrzymał Sprzęt udostępniony przez Cyfrowy Polsat, Abonent jest zobowiązany do zwrotu tego Sprzętu, na własny koszt, w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa. Aktualna lista Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Cyfrowego Polsatu jest dostępna na stronie www.cyfrowypolsat.pl oraz pod numerem infolinii Centrum Obsługi Klienta.

1. Wzór wypowiedzenia umowy z końcem okresu podstawowego umowy (umowy na czas określony), który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

 

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


 

 

2. Wzór wypowiedzenia umowy obowiązującej na czas nieokreślony, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


 

 

 

3. Wzór wypowiedzenia umowy na czas określony przed zakończeniem upływem umownego okresu, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec najbliższego cyklu rozliczeniowego z naliczeniem kary umownej za jej rozwiązanie przez upływem okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


 

* – wstawiamy zgodnie z tym z jakiej usługi rezygnujemy

 

 

Powyższe wypowiedzenia umowy muszą być złożone w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub dostarczone pocztą/kurierem do Biura Obsługi Klienta najpóźniej na 1 miesiąc + 1 dzień przed przed zakończeniem okresu podstawowego umowy lub okresu, kiedy chcemy rozwiązać umowę. Okres wypowiedzenia liczony jest zgodnie z cyklem rozliczeniowym.

Złożenie wypowiedzenia, to nie jest jeszcze rozwiązanie umowy. Po rozwiązaniu umowy, w razie posiadania wypożyczonego (udostępnionego) dekodera, należy go zwrócić w ciągu 30 dni, aby nie narazić się na opłatę za brak lub zwłokę w zwrocie sprzętu.

233 komentarze

  • Anna napisał(a):

    Witam , mam pytanie dosyć dziwne . podpisałam umowę naświadczenie usłóg jednaj dekoder znajduje się w mieszkaniu znajomego ( starszy pan po 80) co w przypadku gdy on umrze ? Chodzi dokładnie o zwrot sprzętu , pan ten nie ma żadnej rodziny i gdyby zmarł to następuje zaplombowanie mieszkania i spis majątku itd. Nie mam w tedy możliwości zwrotu sprzętu w ciągu miesiąca od rozwiązania umowy . Czy okres zwrotu tegoż sprzętu może być wydłużony w takiej sytuacji?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Niestety nie. O ile rozumiem chęć pomocy, to pamiętaj o tym zapisie regulaminu:

      “11. Abonent nie jest upoważniony do przekazywania udostępnionego mu Urządzenia ani Karty osobom trzecim pod
      jakimkolwiek tytułem prawnym, w szczególności poprzez użyczenie, najem. W przypadku naruszenia tego zakazu
      Cyfrowy Polsat uprawniony jest do natychmiastowej dezaktywacji Urządzenia i Karty.”

      • Anna napisał(a):

        Dziękuję za radę ale sugerując się tym zapisem regulaminu celowo doradza Pan łamienie tegoż regulaminu na niekorzyść klienta ….
        Marcin Szczęsny napisał(a):
        21 kwietnia 2017 o 21:12
        Niestety zmniejszenie zobowiązania abonamentowego jest dostępne najwcześniej na 4 miesiące do końca okresu podstawowego umowy. Ktoś z rodziny nie chce takiego pakietu?

        Pozdrawiam serdecznie .

        • Marcin Szczęsny napisał(a):

          W tamtym wypadku potencjalnie jest możliwa cesja umowy w razie zainteresowania rodziny.

  • Piotr napisał(a):

    Witam
    Mam jeszcze umowie 18 miesięcy, pakiet premium. Dekoder evobox. Chciałem mieć tylko pakiet sport, ponieważ ja tylko oglądam mecze. Chciałem obniżyć obonament do minimum tylko możliwością oglądanie meczów. Kiedy mogę zanieść wypowiedzie umowy? Przepraszam pisze dziwne, bo jestem osobą niepełnosprawna. Mnie można oszukać raz dwa. Pozdrawiam

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Tak jak już Ci pisałem wcześniej, wypowiedzenie możesz złożyć w każdym momencie. Zmniejszyć swój abonament poprzez zmianę pakietów na mniejsze, możesz dopiero za 14 miesięcy.

  • Piotr napisał(a):

    Aha dziękuję. Słyszałem można obniżyć obonament rodzinny do 4,99 to jest prawda? A jeszcze jedno do tego rodzinnego 4,99 można wziąć pakiet sport i eleven i jaki będę płacił?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Tak, to prawda. Tylko pakiet Eleven do tego pakietu można dokupić w tej wersji oferty.

  • Piotr napisał(a):

    Rozumiem. To co mam zrobić jak odzyskać taki rodzinny pakiet w tej cenie? Myślę był musiał też oddać evobox do cyfrowego Polsatu.

  • Piotr napisał(a):

    Dobrze dziękuję. Za pomoc.

  • Piotr napisał(a):

    Dzień dobry. Mam pytanie do Pana, mam internet i telefon w plusie, to ile wcześniej można wypowiedzieć umowie bez kary? Przepraszam wiem to jest o cyfrowy Polsat tylko słyszałem cyfrowy Polsat kupił plusa.

  • 1 16 17 18

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *