Wzór wypowiedzenia umowy

Od 29.12.2014r. we wszystkich umowach dla nowych klientów zawartych od tego dnia na Telewizję Satelitarną obowiązuje nowy okres wypowiedzenia umowy – 1 miesiąc.
W sierpniu 2015 roku zakończył się również proces informowania obecnych abonentów o zmianie okresu wypowiedzenia umowy z dotychczasowych 3 lub 2 miesięcy na 1 miesiąc, a dokładnie 1 cykl rozliczeniowy.
Mówi o tym zapis w umowie:
6. Warunki rozwiązania Umowy
6.1 Abonent i Cyfrowy Polsat są uprawnieni do rozwiązania Umowy za pisemnym wypowiedzeniem. Okres wypowiedzenia wynosi jeden (1) Okres Rozliczeniowy ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego.
6.3 W przypadku gdy przy zawarciu Umowy Abonent otrzymał Sprzęt udostępniony przez Cyfrowy Polsat, Abonent jest zobowiązany do zwrotu tego Sprzętu, na własny koszt, w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa. Aktualna lista Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Cyfrowego Polsatu jest dostępna na stronie www.cyfrowypolsat.pl oraz pod numerem infolinii Centrum Obsługi Klienta.

1. Wzór wypowiedzenia umowy z końcem okresu podstawowego umowy (umowy na czas określony), który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

 

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


2. Wzór wypowiedzenia umowy obowiązującej na czas nieokreślony, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


3. Wzór wypowiedzenia umowy na czas określony przed zakończeniem upływem umownego okresu, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec najbliższego cyklu rozliczeniowego z naliczeniem kary umownej za jej rozwiązanie przez upływem okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


* – wstawiamy zgodnie z tym z jakiej usługi rezygnujemy

 

Powyższe wypowiedzenia umowy muszą być złożone w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub dostarczone pocztą/kurierem do Biura Obsługi Klienta najpóźniej na 1 miesiąc + 1 dzień przed przed zakończeniem okresu podstawowego umowy lub okresu, kiedy chcemy rozwiązać umowę. Okres wypowiedzenia liczony jest zgodnie z cyklem rozliczeniowym.

Złożenie wypowiedzenia, to nie jest jeszcze rozwiązanie umowy. Po rozwiązaniu umowy, w razie posiadania wypożyczonego (udostępnionego) sprzętu, należy go zwrócić w ciągu 30 dni, aby nie narazić się na opłatę za brak lub zwłokę w zwrocie sprzętu. Listę elementów podlegających zwrotowi przygotowałem tutaj.


Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  • 55
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Marcin Szczęsny

Instalator anten od 2006r. Z wykształcenia elektronik. Posiadam uprawnienia SEP do 1kV. W latach 2007-2013 Pełnomocnik Handlowy Cyfrowego Polsatu w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Kilka lat temu postanowiłem założyć stronę icyfrowypolsat.pl o charakterze poradnikowo-informacyjnym, która się podoba wielu. A swego rodzaju uznaniem dla mnie jest czerpanie informacji ode mnie przez większe i starsze portale, choć nie zawsze się do tego przyznają. ;)

289 thoughts on “Wzór wypowiedzenia umowy

  • 12 stycznia 2018 at 00:18
    Permalink

    Dlaczego CP S. A. stosował niezgodną z prawem konsumenta praktykę automatycznego przedłużania umowy o 12miesięcy jeśli klient nie zgłosił że rezygnuje przed końcem z góry określonego terminu kończącego umowę?
    Jak można było bez zgody konsumenta przedłużać sobie umowę?
    Powiedziałem im że nie zgadzam się z tym to stworzyli zadłużenie o 12mscy którego nie spłacałem.
    Zdarzenie to miało miejsce bodajże w 2015r.
    Ten przez siebie wymyślony dług odsprzedali pózniej firmie windykacyjnej z którą do dziś toczę sprawę w sądzie cywilnym.
    W tym czasie również jakieś głupie pisma od komorników itd.
    Sprawe zgłosiłem do biura konsumenta polskiego, w najbliższym czasie zgłoszę to sprawę do europejskiego biura konsumenta.
    Za to całe nękanie mnie zastraszanie i marnowanie mojego czasu będę żądał wysokiego odszkodowania.
    Nie polecam CP S. A. nikomu.

    Reply
    • 12 stycznia 2018 at 17:44
      Permalink

      Od stycznia 2015r. do sierpnia 2015r. Cyfrowy Polsat wprowadzał nowy wzorzec umów zgodnie z decyzją UOKiK, który obowiązuje wszystkich abonentów od sierpnia 2015r. UOKiK zakwestionował dwa zapisy umowne:
      1. Długość okresu wypowiedzenia. Został zmieniony z 3 i 2 miesięcy na 1-miesięczny okres wypowiedzenia liczony zgodnie z cyklami rozliczeniowymi.
      2. Przedłużanie umowy na kolejne okresy oznaczone, jeśli abonent nie wyraził innej woli na piśmie. I tutaj również zapis został zmieniony (nie tylko z resztą w CP). Umowa po zakończeniu okresu minimalnego (podstawowego), na jaki została zawarta, jest kontynuowana na czas nieoznaczony (nieokreślony) jeśli abonent nie wyraził innej woli na piśmie. Zgodnie z decyzją UOKiK.
      Więc jeśli bez wypowiedzenia umowy nastąpiło przerwanie opłacania abonamentu, to dług nie został “wymyślony”, tylko niestety jest “prawdziwy”. Tzw. kara umowna za zerwanie umowy przed czasem nie przysługuje CP, ale zaległy abonament już jak najbardziej.

  • 29 stycznia 2018 at 10:55
    Permalink

    Telewizja dno od 12 do 18 nie mogę oglądać TVN bo obraz przezuca jak zdjęcia internet…. brak słów. Pomoc ze strony cp;
    Przeciesz ma pan zasięg lte i powinno działać, ale nie działa i nie działało.zastanowcie się 2 razy

    Reply
    • 29 stycznia 2018 at 11:31
      Permalink

      Jeśli telewizja (i właściwie tylko kanały z jednej częstotliwości), nie działa w pewnych przedziałach godzinowych, to problem jest w nieprecyzyjnie ustawionej antenie i/lub skręcie konwertera. Trzeba to zwyczajnie poprawić.
      Paski sygnału na grupie kanałów TVN, z prawidłowo ustawionej czaszy 70cm i odpowiednim skręcie konwertera (z zestawu CP), mają ponad 80% siły i 66% jakości na dekoderach HDxx00. Sprawdza się to poprzez przytrzymanie czerwonego (obok zielonego), przycisku na pilocie na włączonym kanale TVN. W Evobox należy przytrzymać przycisk “i” na pilocie.
      Można też wejść w MENU -> DIAGNOSTYKA -> SPRAWDZENIE SYGNAŁU Z ANTENY oraz wybrać z listy kanał, który chcemy sprawdzić.

  • 8 kwietnia 2018 at 11:03
    Permalink

    Jaki wzór obowiązuje dla wypowiedzenia umowy na czas określony która kończy się za 5 dni? Przegapiłem i nie wypowiedziałem umowy miesiąc temu, więc rozumiem, że będę jeszcze musiał miesiąc mieć umowę na czas nieokreślony. Tylko czy wzór nr 2 jest odpowiedni?

    Reply
    • 8 kwietnia 2018 at 11:06
      Permalink

      Za 5 dni umowa przejdzie na czas nieokreślony, czyli wzór nr 2. Jeśli złożysz wypowiedzenie w najbliższych 4 dniach, to miesięczny okres wypowiedzenie rozpocznie się za 5 dni.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *