Wzór wypowiedzenia umowy

Od 29.12.2014r. we wszystkich umowach dla nowych klientów zawartych od tego dnia na Telewizję Satelitarną obowiązuje nowy okres wypowiedzenia umowy – 1 miesiąc.
W sierpniu 2015 roku zakończył się również proces informowania obecnych abonentów o zmianie okresu wypowiedzenia umowy z dotychczasowych 3 lub 2 miesięcy na 1 miesiąc, a dokładnie 1 cykl rozliczeniowy.
Mówi o tym zapis w umowie:
6. Warunki rozwiązania Umowy
6.1 Abonent i Cyfrowy Polsat są uprawnieni do rozwiązania Umowy za pisemnym wypowiedzeniem. Okres wypowiedzenia wynosi jeden (1) Okres Rozliczeniowy ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego.
6.3 W przypadku gdy przy zawarciu Umowy Abonent otrzymał Sprzęt udostępniony przez Cyfrowy Polsat, Abonent jest zobowiązany do zwrotu tego Sprzętu, na własny koszt, w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa. Aktualna lista Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Cyfrowego Polsatu jest dostępna na stronie www.cyfrowypolsat.pl oraz pod numerem infolinii Centrum Obsługi Klienta.

 

1. Wzór wypowiedzenia umowy z końcem okresu podstawowego umowy (umowy na czas określony), który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

 

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


 

 

2. Wzór wypowiedzenia umowy obowiązującej na czas nieokreślony, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


 

 

 

3. Wzór wypowiedzenia umowy na czas określony przed zakończeniem upływem umownego okresu, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec najbliższego cyklu rozliczeniowego z naliczeniem kary umownej za jej rozwiązanie przez upływem okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


 

* – wstawiamy zgodnie z tym z jakiej usługi rezygnujemy

 

 

Powyższe wypowiedzenia umowy muszą być złożone w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub dostarczone pocztą/kurierem do Biura Obsługi Klienta najpóźniej na 1 miesiąc + 1 dzień przed przed zakończeniem okresu podstawowego umowy lub okresu, kiedy chcemy rozwiązać umowę. Okres wypowiedzenia liczony jest zgodnie z cyklem rozliczeniowym.

Złożenie wypowiedzenia, to nie jest jeszcze rozwiązanie umowy. Po rozwiązaniu umowy, w razie posiadania wypożyczonego (udostępnionego) sprzętu, należy go zwrócić w ciągu 30 dni, aby nie narazić się na opłatę za brak lub zwłokę w zwrocie sprzętu.

 


Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Marcin Szczęsny

Instalator od 2006r, posiadający wykształcenie kierunkowe. W latach 2007-2013 Pełnomocnik Handlowy Cyfrowego Polsatu w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu.

285 thoughts on “Wzór wypowiedzenia umowy

  • 12 stycznia 2018 at 00:18
    Permalink

    Dlaczego CP S. A. stosował niezgodną z prawem konsumenta praktykę automatycznego przedłużania umowy o 12miesięcy jeśli klient nie zgłosił że rezygnuje przed końcem z góry określonego terminu kończącego umowę?
    Jak można było bez zgody konsumenta przedłużać sobie umowę?
    Powiedziałem im że nie zgadzam się z tym to stworzyli zadłużenie o 12mscy którego nie spłacałem.
    Zdarzenie to miało miejsce bodajże w 2015r.
    Ten przez siebie wymyślony dług odsprzedali pózniej firmie windykacyjnej z którą do dziś toczę sprawę w sądzie cywilnym.
    W tym czasie również jakieś głupie pisma od komorników itd.
    Sprawe zgłosiłem do biura konsumenta polskiego, w najbliższym czasie zgłoszę to sprawę do europejskiego biura konsumenta.
    Za to całe nękanie mnie zastraszanie i marnowanie mojego czasu będę żądał wysokiego odszkodowania.
    Nie polecam CP S. A. nikomu.

    Reply
    • 12 stycznia 2018 at 17:44
      Permalink

      Od stycznia 2015r. do sierpnia 2015r. Cyfrowy Polsat wprowadzał nowy wzorzec umów zgodnie z decyzją UOKiK, który obowiązuje wszystkich abonentów od sierpnia 2015r. UOKiK zakwestionował dwa zapisy umowne:
      1. Długość okresu wypowiedzenia. Został zmieniony z 3 i 2 miesięcy na 1-miesięczny okres wypowiedzenia liczony zgodnie z cyklami rozliczeniowymi.
      2. Przedłużanie umowy na kolejne okresy oznaczone, jeśli abonent nie wyraził innej woli na piśmie. I tutaj również zapis został zmieniony (nie tylko z resztą w CP). Umowa po zakończeniu okresu minimalnego (podstawowego), na jaki została zawarta, jest kontynuowana na czas nieoznaczony (nieokreślony) jeśli abonent nie wyraził innej woli na piśmie. Zgodnie z decyzją UOKiK.
      Więc jeśli bez wypowiedzenia umowy nastąpiło przerwanie opłacania abonamentu, to dług nie został “wymyślony”, tylko niestety jest “prawdziwy”. Tzw. kara umowna za zerwanie umowy przed czasem nie przysługuje CP, ale zaległy abonament już jak najbardziej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *