Wzór wypowiedzenia umowy

Od 29.12.2014r. we wszystkich umowach dla nowych klientów zawartych od tego dnia na Telewizję Satelitarną obowiązuje nowy okres wypowiedzenia umowy – 1 miesiąc.
W sierpniu 2015 roku zakończył się również proces informowania obecnych abonentów o zmianie okresu wypowiedzenia umowy z dotychczasowych 3 lub 2 miesięcy na 1 miesiąc, a dokładnie 1 cykl rozliczeniowy.
Mówi o tym zapis w umowie:
6. Warunki rozwiązania Umowy
6.1 Abonent i Cyfrowy Polsat są uprawnieni do rozwiązania Umowy za pisemnym wypowiedzeniem. Okres wypowiedzenia wynosi jeden (1) Okres Rozliczeniowy ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego.
6.3 W przypadku gdy przy zawarciu Umowy Abonent otrzymał Sprzęt udostępniony przez Cyfrowy Polsat, Abonent jest zobowiązany do zwrotu tego Sprzętu, na własny koszt, w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa. Aktualna lista Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Cyfrowego Polsatu jest dostępna na stronie www.cyfrowypolsat.pl oraz pod numerem infolinii Centrum Obsługi Klienta.

1. Wzór wypowiedzenia umowy z końcem okresu podstawowego umowy (umowy na czas określony), który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

 

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


 

 

2. Wzór wypowiedzenia umowy obowiązującej na czas nieokreślony, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


 

 

 

3. Wzór wypowiedzenia umowy na czas określony przed zakończeniem upływem umownego okresu, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec najbliższego cyklu rozliczeniowego z naliczeniem kary umownej za jej rozwiązanie przez upływem okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


 

* – wstawiamy zgodnie z tym z jakiej usługi rezygnujemy

 

 

Powyższe wypowiedzenia umowy muszą być złożone w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub dostarczone pocztą/kurierem do Biura Obsługi Klienta najpóźniej na 1 miesiąc + 1 dzień przed przed zakończeniem okresu podstawowego umowy lub okresu, kiedy chcemy rozwiązać umowę. Okres wypowiedzenia liczony jest zgodnie z cyklem rozliczeniowym.

Złożenie wypowiedzenia, to nie jest jeszcze rozwiązanie umowy. Po rozwiązaniu umowy, w razie posiadania wypożyczonego (udostępnionego) dekodera, należy go zwrócić w ciągu 30 dni, aby nie narazić się na opłatę za brak lub zwłokę w zwrocie sprzętu.

196 komentarzy

  • Lan-Bud napisał(a):

    Czyli skanem/faxem nie można wysłać wypowiedzenia? Rozumiem również, że abonament płacony jest za miesiąc następujący po płatności więc od dostarczenia wypowiedzenia zostanie już tylko jedna opłata?

    • 119786549 napisał(a):

      witam. słyszałam że jak się rezygnuje z polsatu cyfrowego to sie płaci kolosalną kare, moja znajoma zrezygnawała z polsatu i ma do zapłaty kare ponad dwa tysiące złotych.wiec o co tu chodzi,to chyba logiczne ze jesli nie chcemy korzystac z danej telewizji satelitarnej to mozna odstapic od umowy no ale jak sa takie kolosalne sumy to az strach

  • Marcin Szczęsny napisał(a):

    Wypowiedzenie można wysłać pocztą/kurierem do Biura Obsługi Klienta w Warszawie przy ulicy Łubinowej 4a lub złożyć w dowolnym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu.
    Tak, abonament jest płatny z góry, czyli za to co dopiero „zobaczymy”. Jeden abonament będzie do opłaty jeśli do końca okresu podstawowego umowy został jeden pełny cykl rozliczeniowy lub umowa jest na czas nieokreślony.

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Karę płaci się tylko za rozwiązanie umowy zawartej na czas określony przed zakończeniem umówionego okresu, czyli zawierając umowę na przykład na 2 lata rozwiązujemy powiedzmy po 6 miesiącach. Kwota kary umownej jest podana w umowie i najwyższą jaką znam to jest 1600zł. Kara ta jest proporcjonalnie pomniejszana o miesiące wykorzystane. Karę płaci się tylko za miesiące, które pozostają do końca umówionego okresu, czyli w podanym tutaj przykładzie kara za każdy miesiąc pozostający do końca umowy wynosi 66,66zł, co daje 1200zł za niewykorzystane 18 miesięcy umowy. Kolejną karą jest brak zwrotu wypożyczonego dekodera w terminie 30 dni od rozwiązania umowy w wysokości 340zł za dekoder HD, 730zł za dekoder PVR HD, 960zł za nowy dekoder Evobox, 200zł za moduł CAM.
      Za prawidłowo rozwiązaną umowę z końcem umówionego okresu umowy Cyfrowy Polsat nie nalicza żadnej kary.

      • Marcin Szczęsny napisał(a):

        Jeśli po drodze umowa nie była przedłużona na nowych warunkach, to żadnej kary nie będzie po złożeniu wypowiedzenia według drugiego wzoru.

  • Kamila napisał(a):

    Co to jest nr dekodera?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Numer dekodera znajduje się na naklejce z kodem kreskowym umieszczonej na tylnej ściance dekodera. Numer ten też można odczytać w MENU dekodera oraz w umowie.

  • Lenka napisał(a):

    Witam. Może to głupie pytanie, ale czy w „numerze telefonu” musimy wpisać swój osobisty numer, czy numer przypisany do karty sim od Cyfrowego Polsatu?

  • 241282876890 napisał(a):

    Jezeli moja umowa przeszla juz na czas nieokreslony to jaki jest czas wypowiedzenia 1, czy 3 miesiace? (na tzw. gotowcach mam 3 m-ce, a wyzej jest napisane 1 miesiac)

  • abgultras napisał(a):

    Witam, mam pytanie jezeli umowa byla podpisana na mojego tate a niestety tata zmarl przed swietami i chce umowe przepisac na siebie to najlepiej jest rozwiazac umowe i podpisac nowa?? Jezeli tak to prosilbym o wzor takiego wypowiedzenia z góry dziekuje za pomoc

  • Marcin Szczęsny napisał(a):

    W tym wypadku nie ma wypowiedzenia umowy, wystarczy przynieść do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży Cyfrowego Polsatu oryginał skróconego Aktu Zgonu. Rozwiązanie umowy nastąpi w trybie natychmiastowym. Jednocześnie proponuję zawrzeć nową umowę w aktualnej promocji. Chyba, że aktualnie oferta jest w jakieś atrakcyjnej promocji, to wtedy proponuję kontakt z Infolinią Cyfrowego Polsatu w celu dokonania cesji umowy.

  • 1 2 3 16

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *