Wzór wypowiedzenia umowy

Wzór wypowiedzenia umowy

Od 29.12.2014r. we wszystkich umowach dla nowych klientów zawartych od tego dnia na Telewizję Satelitarną obowiązuje nowy okres wypowiedzenia umowy – 1 miesiąc.
W sierpniu 2015 roku zakończył się również proces informowania obecnych abonentów o zmianie okresu wypowiedzenia umowy z dotychczasowych 3 lub 2 miesięcy na 1 miesiąc, a dokładnie 1 cykl rozliczeniowy.
Mówi o tym zapis w umowie:
6. Warunki rozwiązania Umowy
6.1 Abonent i Cyfrowy Polsat są uprawnieni do rozwiązania Umowy za pisemnym wypowiedzeniem. Okres wypowiedzenia wynosi jeden (1) Okres Rozliczeniowy ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego.
6.3 W przypadku gdy przy zawarciu Umowy Abonent otrzymał Sprzęt udostępniony przez Cyfrowy Polsat, Abonent jest zobowiązany do zwrotu tego Sprzętu, na własny koszt, w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa. Aktualna lista Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Cyfrowego Polsatu jest dostępna na stronie www.cyfrowypolsat.pl oraz pod numerem infolinii Centrum Obsługi Klienta.

1. Wzór wypowiedzenia umowy z końcem okresu podstawowego umowy (umowy na czas określony), który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

 

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


2. Wzór wypowiedzenia umowy obowiązującej na czas nieokreślony, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


3. Wzór wypowiedzenia umowy na czas określony przed zakończeniem upływem umownego okresu, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec najbliższego cyklu rozliczeniowego z naliczeniem kary umownej za jej rozwiązanie przez upływem okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


* – wstawiamy zgodnie z tym z jakiej usługi rezygnujemy

 

Powyższe wypowiedzenia umowy muszą być złożone w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub dostarczone pocztą/kurierem do Biura Obsługi Klienta najpóźniej na 1 miesiąc + 1 dzień przed przed zakończeniem okresu podstawowego umowy lub okresu, kiedy chcemy rozwiązać umowę. Okres wypowiedzenia liczony jest zgodnie z cyklem rozliczeniowym.

Złożenie wypowiedzenia, to nie jest jeszcze rozwiązanie umowy. Po rozwiązaniu umowy, w razie posiadania wypożyczonego (udostępnionego) sprzętu, należy go zwrócić w ciągu 30 dni, aby nie narazić się na opłatę za brak lub zwłokę w zwrocie sprzętu. Listę elementów podlegających zwrotowi przygotowałem tutaj.


Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  • 55
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

294 komentarze

  1. Czyli skanem/faxem nie można wysłać wypowiedzenia? Rozumiem również, że abonament płacony jest za miesiąc następujący po płatności więc od dostarczenia wypowiedzenia zostanie już tylko jedna opłata?

    1. witam. słyszałam że jak się rezygnuje z polsatu cyfrowego to sie płaci kolosalną kare, moja znajoma zrezygnawała z polsatu i ma do zapłaty kare ponad dwa tysiące złotych.wiec o co tu chodzi,to chyba logiczne ze jesli nie chcemy korzystac z danej telewizji satelitarnej to mozna odstapic od umowy no ale jak sa takie kolosalne sumy to az strach

    2. dziekuje za informacje
      czyli jak ja miałam umowe od 0000000006.09.2011 do nadal to jak bym chciała wypowiedziec umowe to nie płace zadnej kary?

  2. Author

    Wypowiedzenie można wysłać pocztą/kurierem do Biura Obsługi Klienta w Warszawie przy ulicy Łubinowej 4a lub złożyć w dowolnym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu.
    Tak, abonament jest płatny z góry, czyli za to co dopiero “zobaczymy”. Jeden abonament będzie do opłaty jeśli do końca okresu podstawowego umowy został jeden pełny cykl rozliczeniowy lub umowa jest na czas nieokreślony.

    1. Author

      Karę płaci się tylko za rozwiązanie umowy zawartej na czas określony przed zakończeniem umówionego okresu, czyli zawierając umowę na przykład na 2 lata rozwiązujemy powiedzmy po 6 miesiącach. Kwota kary umownej jest podana w umowie i najwyższą jaką znam to jest 1600zł. Kara ta jest proporcjonalnie pomniejszana o miesiące wykorzystane. Karę płaci się tylko za miesiące, które pozostają do końca umówionego okresu, czyli w podanym tutaj przykładzie kara za każdy miesiąc pozostający do końca umowy wynosi 66,66zł, co daje 1200zł za niewykorzystane 18 miesięcy umowy. Kolejną karą jest brak zwrotu wypożyczonego dekodera w terminie 30 dni od rozwiązania umowy w wysokości 340zł za dekoder HD, 730zł za dekoder PVR HD, 960zł za nowy dekoder Evobox, 200zł za moduł CAM.
      Za prawidłowo rozwiązaną umowę z końcem umówionego okresu umowy Cyfrowy Polsat nie nalicza żadnej kary.

    2. Author

      Jeśli po drodze umowa nie była przedłużona na nowych warunkach, to żadnej kary nie będzie po złożeniu wypowiedzenia według drugiego wzoru.

    1. Author

      Numer dekodera znajduje się na naklejce z kodem kreskowym umieszczonej na tylnej ściance dekodera. Numer ten też można odczytać w MENU dekodera oraz w umowie.

  3. Witam. Może to głupie pytanie, ale czy w “numerze telefonu” musimy wpisać swój osobisty numer, czy numer przypisany do karty sim od Cyfrowego Polsatu?

    1. Author

      Numer telefonu pod jaki ewentualnie Cyfrowy Polsat ma dzwonić.

  4. Jezeli moja umowa przeszla juz na czas nieokreslony to jaki jest czas wypowiedzenia 1, czy 3 miesiace? (na tzw. gotowcach mam 3 m-ce, a wyzej jest napisane 1 miesiac)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.