Wzór wypowiedzenia umowy

Od 29.12.2014r. we wszystkich umowach dla nowych klientów zawartych od tego dnia na Telewizję Satelitarną obowiązuje nowy okres wypowiedzenia umowy – 1 miesiąc.
W sierpniu 2015 roku zakończył się również proces informowania obecnych abonentów o zmianie okresu wypowiedzenia umowy z dotychczasowych 3 lub 2 miesięcy na 1 miesiąc, a dokładnie 1 cykl rozliczeniowy.
Mówi o tym zapis w umowie:
6. Warunki rozwiązania Umowy
6.1 Abonent i Cyfrowy Polsat są uprawnieni do rozwiązania Umowy za pisemnym wypowiedzeniem. Okres wypowiedzenia wynosi jeden (1) Okres Rozliczeniowy ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego.
6.3 W przypadku gdy przy zawarciu Umowy Abonent otrzymał Sprzęt udostępniony przez Cyfrowy Polsat, Abonent jest zobowiązany do zwrotu tego Sprzętu, na własny koszt, w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa. Aktualna lista Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Cyfrowego Polsatu jest dostępna na stronie www.cyfrowypolsat.pl oraz pod numerem infolinii Centrum Obsługi Klienta.

1. Wzór wypowiedzenia umowy z końcem okresu podstawowego umowy (umowy na czas określony), który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

 

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 


 

 

2. Wzór wypowiedzenia umowy obowiązującej na czas nieokreślony, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 


 

 

 

3. Wzór wypowiedzenia umowy na czas określony przed zakończeniem upływem umownego okresu, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec najbliższego cyklu rozliczeniowego z naliczeniem kary umownej za jej rozwiązanie przez upływem okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

* – wstawiamy zgodnie z tym z jakiej usługi rezygnujemy


 

 

Powyższe wypowiedzenia umowy muszą być złożone w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub dostarczone pocztą/kurierem do Biura Obsługi Klienta najpóźniej na 1 miesiąc + 1 dzień przed przed zakończeniem okresu podstawowego umowy lub okresu, kiedy chcemy rozwiązać umowę. Okres wypowiedzenia liczony jest zgodnie z cyklem rozliczeniowym.

144 komentarze

  • Lan-Bud napisał(a):

    Czyli skanem/faxem nie można wysłać wypowiedzenia? Rozumiem również, że abonament płacony jest za miesiąc następujący po płatności więc od dostarczenia wypowiedzenia zostanie już tylko jedna opłata?

    • 119786549 napisał(a):

      witam. słyszałam że jak się rezygnuje z polsatu cyfrowego to sie płaci kolosalną kare, moja znajoma zrezygnawała z polsatu i ma do zapłaty kare ponad dwa tysiące złotych.wiec o co tu chodzi,to chyba logiczne ze jesli nie chcemy korzystac z danej telewizji satelitarnej to mozna odstapic od umowy no ale jak sa takie kolosalne sumy to az strach

  • Marcin Szczęsny napisał(a):

    Wypowiedzenie można wysłać pocztą/kurierem do Biura Obsługi Klienta w Warszawie przy ulicy Łubinowej 4a lub złożyć w dowolnym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu.
    Tak, abonament jest płatny z góry, czyli za to co dopiero „zobaczymy”. Jeden abonament będzie do opłaty jeśli do końca okresu podstawowego umowy został jeden pełny cykl rozliczeniowy lub umowa jest na czas nieokreślony.

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Karę płaci się tylko za rozwiązanie umowy zawartej na czas określony przed zakończeniem umówionego okresu, czyli zawierając umowę na przykład na 2 lata rozwiązujemy powiedzmy po 6 miesiącach. Kwota kary umownej jest podana w umowie i najwyższą jaką znam to jest 1600zł. Kara ta jest proporcjonalnie pomniejszana o miesiące wykorzystane. Karę płaci się tylko za miesiące, które pozostają do końca umówionego okresu, czyli w podanym tutaj przykładzie kara za każdy miesiąc pozostający do końca umowy wynosi 66,66zł, co daje 1200zł za niewykorzystane 18 miesięcy umowy. Kolejną karą jest brak zwrotu wypożyczonego dekodera w terminie 30 dni od rozwiązania umowy w wysokości 340zł za dekoder HD, 730zł za dekoder PVR HD, 960zł za nowy dekoder Evobox, 200zł za moduł CAM.
      Za prawidłowo rozwiązaną umowę z końcem umówionego okresu umowy Cyfrowy Polsat nie nalicza żadnej kary.

      • Marcin Szczęsny napisał(a):

        Jeśli po drodze umowa nie była przedłużona na nowych warunkach, to żadnej kary nie będzie po złożeniu wypowiedzenia według drugiego wzoru.

  • Kamila napisał(a):

    Co to jest nr dekodera?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Numer dekodera znajduje się na naklejce z kodem kreskowym umieszczonej na tylnej ściance dekodera. Numer ten też można odczytać w MENU dekodera oraz w umowie.

  • Lenka napisał(a):

    Witam. Może to głupie pytanie, ale czy w „numerze telefonu” musimy wpisać swój osobisty numer, czy numer przypisany do karty sim od Cyfrowego Polsatu?

  • 241282876890 napisał(a):

    Jezeli moja umowa przeszla juz na czas nieokreslony to jaki jest czas wypowiedzenia 1, czy 3 miesiace? (na tzw. gotowcach mam 3 m-ce, a wyzej jest napisane 1 miesiac)

  • abgultras napisał(a):

    Witam, mam pytanie jezeli umowa byla podpisana na mojego tate a niestety tata zmarl przed swietami i chce umowe przepisac na siebie to najlepiej jest rozwiazac umowe i podpisac nowa?? Jezeli tak to prosilbym o wzor takiego wypowiedzenia z góry dziekuje za pomoc

  • Marcin Szczęsny napisał(a):

    W tym wypadku nie ma wypowiedzenia umowy, wystarczy przynieść do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży Cyfrowego Polsatu oryginał skróconego Aktu Zgonu. Rozwiązanie umowy nastąpi w trybie natychmiastowym. Jednocześnie proponuję zawrzeć nową umowę w aktualnej promocji. Chyba, że aktualnie oferta jest w jakieś atrakcyjnej promocji, to wtedy proponuję kontakt z Infolinią Cyfrowego Polsatu w celu dokonania cesji umowy.

  • abgultras napisał(a):

    Czyli nie potrzebuje zadnego pisma, bo osoba pracujaca w takim punkcie powiedziala mi ze potrzebuje takie pismo i dla pewnosci wolalem zapytac o wzór czegos takiego.

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Jeśli nastąpił zgon abonenta, to członek rodziny informuje o tym fakcie operatora dostarczając skrócony Akt Zgonu. Jeśli członek rodziny chce „przepisać” umowę na siebie po zmarłym abonencie, to od 2 listopada 2015r. taka możliwość istnieje. Najszybciej wtedy taką sprawę można załatwić poprzez infolinię Cyfrowego Polsatu, która prześle wymagane dokumenty wymagające podpisu nowego abonenta i odesłania do Biura Obsługi Klienta.

  • Grzegorz napisał(a):

    Czy nr dekodera to to samo co Nr seryjny? Nr modułu CA?

  • Marcin Szczęsny napisał(a):

    Nr seryjny jest tożsamy z numerem dekodera, ale już nr modułu CA to zupełnie coś innego.

  • nie pamietam napisał(a):

    Witam.
    Czy po wypowiedzeniu umowy muszę oddać dekoder.
    Pracownik punktu powiedział, że tak. Nie rozumiem tego przecież za niego zapłaciłem.
    Po wygaśnięciu umowy w telefonii cyfrowej nie muszę oddawać telefonu,

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Dekodery w Cyfrowym Polsacie są oferowane w dwóch formach, na własność lub na udostępnienie. Dekoderów zakupionych na własność nie trzeba zwracać, ale dekodery udostępnione na czas umowy należy zwrócić w ciągu 30 dni od rozwiązania umowy. W wypadku braku zwrotu wypożyczonego dekodera w terminie, naliczana jest kara w wysokości 340zł za dekoder HD, 730zł za dekoder PVR, 200zł za moduł CAM. Pełny cennik dostępny jest na stronie operatora: http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-files/reg-repo/cennik-dla-abonentow.pdf

      • piotr napisał(a):

        czy możliwy jest zwrot dekodera razem z wypowiedzeniem umowy? dekoder jest nieużywany a umowa czeka na wygaśnięcie

  • Abonent CP napisał(a):

    W dniu dzisiejszym złożyłem wypowiedzenie umowy w punkcie CP. Przy składaniu wypowiedzenia poinformowałem panią, że chcę się przełączyć na pakiet Darmowe HD. Pani ładnie przytaknęła. Po chwili oczekiwania dała mi do podpisania potwierdzenie wypowiedzenia umowy, co też uczyniłem. Na koniec Pani powiedziała, że trzeba będzie zwrócić dekoder. Zdziwiłem się i powiedziałem, że dekoder mam kupiony na własność. Pani odpowiedziała, że to niemożliwe, bo CP nie prowadzi sprzedaży swoich dekoderów. Zapytałem w takim razie, co z darmowymi programami w pakiecie Darmowe HD? A ona odrzekła, że pierwsze o czymś takim słyszy i ogólnie, że nie ma czegoś takiego i nigdy nie było. Jak powiedziałem, że przyjdę z dowodem zakupu dekodera na własność i umową z regulaminem gdzie jest napisane, że po zakończeniu mogę przejść na darmowe programy, to Pani powiedziała, że i tak już jest za późno, bo właśnie podpisałem wypowiedzenie. Pozdrawiam cały CP 😉

  • Marcin Szczęsny napisał(a):

    Chcąc uruchomić pakiet Darmowy HD po okresie podstawowym umowy na sprzęcie własnościowym, należy to wyraźnie zaznaczyć w piśmie. W przeciwnym wypadku może być problem z uruchomieniem pakietu Darmowego HD.

  • Marcin Szczęsny napisał(a):

    Można zdać tylko dekoder, na którym umowa już wygasła.

  • Elzbieta napisał(a):

    czy musze isc sama do punktu zeby zlozyc wypowiedzenie umowy?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Zgodnie z wewnętrzną procedurą pracownik Autoryzowanego Punktu Sprzedaży powinien przyjąć podpisane przez małżonkę wypowiedzenie, a na potwierdzeniu przyjęcia dokumentu prócz podpisu osoby składającej pismo powinien znaleźć się dopisek: W imieniu abonenta.

  • 1 2 3 6

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *