Wzór wypowiedzenia umowy

Od 29.12.2014r. we wszystkich umowach dla nowych klientów zawartych od tego dnia na Telewizję Satelitarną obowiązuje nowy okres wypowiedzenia umowy – 1 miesiąc.
W sierpniu 2015 roku zakończył się również proces informowania obecnych abonentów o zmianie okresu wypowiedzenia umowy z dotychczasowych 3 lub 2 miesięcy na 1 miesiąc, a dokładnie 1 cykl rozliczeniowy.
Mówi o tym zapis w umowie:
6. Warunki rozwiązania Umowy
6.1 Abonent i Cyfrowy Polsat są uprawnieni do rozwiązania Umowy za pisemnym wypowiedzeniem. Okres wypowiedzenia wynosi jeden (1) Okres Rozliczeniowy ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego.
6.3 W przypadku gdy przy zawarciu Umowy Abonent otrzymał Sprzęt udostępniony przez Cyfrowy Polsat, Abonent jest zobowiązany do zwrotu tego Sprzętu, na własny koszt, w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa. Aktualna lista Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Cyfrowego Polsatu jest dostępna na stronie www.cyfrowypolsat.pl oraz pod numerem infolinii Centrum Obsługi Klienta.

1. Wzór wypowiedzenia umowy z końcem okresu podstawowego umowy (umowy na czas określony), który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

 

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


 

 

2. Wzór wypowiedzenia umowy obowiązującej na czas nieokreślony, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


 

 

 

3. Wzór wypowiedzenia umowy na czas określony przed zakończeniem upływem umownego okresu, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec najbliższego cyklu rozliczeniowego z naliczeniem kary umownej za jej rozwiązanie przez upływem okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


 

* – wstawiamy zgodnie z tym z jakiej usługi rezygnujemy

 

 

Powyższe wypowiedzenia umowy muszą być złożone w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub dostarczone pocztą/kurierem do Biura Obsługi Klienta najpóźniej na 1 miesiąc + 1 dzień przed przed zakończeniem okresu podstawowego umowy lub okresu, kiedy chcemy rozwiązać umowę. Okres wypowiedzenia liczony jest zgodnie z cyklem rozliczeniowym.

Złożenie wypowiedzenia, to nie jest jeszcze rozwiązanie umowy. Po rozwiązaniu umowy, w razie posiadania wypożyczonego (udostępnionego) dekodera, należy go zwrócić w ciągu 30 dni, aby nie narazić się na opłatę za brak lub zwłokę w zwrocie sprzętu.

233 komentarze

  • Elzbieta napisał(a):

    czy musze isc sama do punktu zeby zlozyc wypowiedzenie umowy?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Zgodnie z wewnętrzną procedurą pracownik Autoryzowanego Punktu Sprzedaży powinien przyjąć podpisane przez małżonkę wypowiedzenie, a na potwierdzeniu przyjęcia dokumentu prócz podpisu osoby składającej pismo powinien znaleźć się dopisek: W imieniu abonenta.

  • Marcin Szczęsny napisał(a):

    Nie, ale musi być podpisane przez abonenta.

    • PiotrS napisał(a):

      Witam. Niestety chyba tak nie jest. Dziś w Punkcie Sprzedaży w CH Targówek przedstawiłem wypowiedzenie umowy podpisane przez abonenta. Pan stwierdził, że nie może przyjąć wypowiedzenia ponieważ nie ma abonenta i nie będzie mógł podpisać karteczki którą on wydrukuje z systemu. Abonentem jest żona.

  • Mirosllawa Platunska napisał(a):

    Witam.Jesli konczy mi sie umowa a chce przejsc na pakiet laczony z telefonem i internetem czy musze najpierw wypowiedziec umowe?

  • Marcin Szczęsny napisał(a):

    Nie, nie trzeba. Można od razu skontaktować się z Działem Utrzymania Klienta Cyfrowego Polsatu pod numerem telefonu 222127128 i negocjować ciekawe warunki umowy. Maksimum co można wywalczyć to 5 miesięcy bezpłatnych przy umowie 12 i 15-miesięcznej lub 8 miesięcy bezpłatnych przy umowie 29-miesięcznej bez wymiany dekodera głównego. Z wymianą dekodera okres bezpłatny jest 2 miesiące krótszy.
    Wypowiedzenie umowy może pomóc w negocjacjach, jeśli konsultanci nie są skłonni od razu dać ciekawej oferty.

  • Ewa napisał(a):

    Witam, chcę przejść z abonamentu za 69.90 na abonament niższy za 39.90 , czy muszę zrezygnować z umowy i podpisać nową ? Pozdrawiam.

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Nie. Wystarcz się skontaktować z Działem Utrzymania Klientów Cyfrowego Polsatu pod numerem telefonu 222127128.

  • maria napisał(a):

    Witam ! Moja umowa przekształciła się w umowę na czas nieznaczny. Czy obowiązuje mnie miesięczny okres wypowiedzenia? Mój okres rozliczeniowy przypada na 6go ,każdego miesiąca. Jeśli chciałabym zerwać umowę od kwietnia to kiedy przypada ostatecznie termin złożenia wypowiedzenia. Dzięki.

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Między 6 luty a 5 marca 2016r. musi być złożone wypowiedzenie.
      Okres wypowiedzenia wynosi jeden cykl rozliczeniowy bez względu na to, czy umowa jest na czas określony, czy nieokreślony.

  • Tomek Z. napisał(a):

    Witam. Własnie wracam z punktu Polsatu w Brzeszczach przy ulicy Dworcowej gdzie odmówiono mi przyjęcia wypowiedzenia. Jako powód podano mi brak faksu. Jak w takim przypadku skutecznie dostarczyć wypowiedzenie do tego punktu, mam przynieść własny faks?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Po co im faks? Nie potrzebują faksu, tylko robią to w systemie informatycznym Cyfrowego Polsatu i drukują z tego samego systemu potwierdzenie przyjęcia wypowiedzenia. Jeśli tego nie wiedzą w tym punkcie, to potrzebne jest im szkolenie, a przynajmniej zapoznanie się z procedurami. 😉

  • 1 2 3 4 5 18

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *