Wzór wypowiedzenia umowy

Od 29.12.2014r. we wszystkich umowach dla nowych klientów zawartych od tego dnia na Telewizję Satelitarną obowiązuje nowy okres wypowiedzenia umowy – 1 miesiąc.
W sierpniu 2015 roku zakończył się również proces informowania obecnych abonentów o zmianie okresu wypowiedzenia umowy z dotychczasowych 3 lub 2 miesięcy na 1 miesiąc, a dokładnie 1 cykl rozliczeniowy.
Mówi o tym zapis w umowie:
6. Warunki rozwiązania Umowy
6.1 Abonent i Cyfrowy Polsat są uprawnieni do rozwiązania Umowy za pisemnym wypowiedzeniem. Okres wypowiedzenia wynosi jeden (1) Okres Rozliczeniowy ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego.
6.3 W przypadku gdy przy zawarciu Umowy Abonent otrzymał Sprzęt udostępniony przez Cyfrowy Polsat, Abonent jest zobowiązany do zwrotu tego Sprzętu, na własny koszt, w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa. Aktualna lista Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Cyfrowego Polsatu jest dostępna na stronie www.cyfrowypolsat.pl oraz pod numerem infolinii Centrum Obsługi Klienta.

1. Wzór wypowiedzenia umowy z końcem okresu podstawowego umowy (umowy na czas określony), który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

 

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


 

 

2. Wzór wypowiedzenia umowy obowiązującej na czas nieokreślony, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


 

 

 

3. Wzór wypowiedzenia umowy na czas określony przed zakończeniem upływem umownego okresu, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec najbliższego cyklu rozliczeniowego z naliczeniem kary umownej za jej rozwiązanie przez upływem okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


 

* – wstawiamy zgodnie z tym z jakiej usługi rezygnujemy

 

 

Powyższe wypowiedzenia umowy muszą być złożone w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub dostarczone pocztą/kurierem do Biura Obsługi Klienta najpóźniej na 1 miesiąc + 1 dzień przed przed zakończeniem okresu podstawowego umowy lub okresu, kiedy chcemy rozwiązać umowę. Okres wypowiedzenia liczony jest zgodnie z cyklem rozliczeniowym.

Złożenie wypowiedzenia, to nie jest jeszcze rozwiązanie umowy. Po rozwiązaniu umowy, w razie posiadania wypożyczonego (udostępnionego) dekodera, należy go zwrócić w ciągu 30 dni, aby nie narazić się na opłatę za brak lub zwłokę w zwrocie sprzętu.

245 komentarzy

  • nie pamietam napisał(a):

    Witam.
    Czy po wypowiedzeniu umowy muszę oddać dekoder.
    Pracownik punktu powiedział, że tak. Nie rozumiem tego przecież za niego zapłaciłem.
    Po wygaśnięciu umowy w telefonii cyfrowej nie muszę oddawać telefonu,

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Dekodery w Cyfrowym Polsacie są oferowane w dwóch formach, na własność lub na udostępnienie. Dekoderów zakupionych na własność nie trzeba zwracać, ale dekodery udostępnione na czas umowy należy zwrócić w ciągu 30 dni od rozwiązania umowy. W wypadku braku zwrotu wypożyczonego dekodera w terminie, naliczana jest kara w wysokości 340zł za dekoder HD, 730zł za dekoder PVR, 200zł za moduł CAM. Pełny cennik dostępny jest na stronie operatora: http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-files/reg-repo/cennik-dla-abonentow.pdf

    • piotr napisał(a):

      czy możliwy jest zwrot dekodera razem z wypowiedzeniem umowy? dekoder jest nieużywany a umowa czeka na wygaśnięcie

  • Abonent CP napisał(a):

    W dniu dzisiejszym złożyłem wypowiedzenie umowy w punkcie CP. Przy składaniu wypowiedzenia poinformowałem panią, że chcę się przełączyć na pakiet Darmowe HD. Pani ładnie przytaknęła. Po chwili oczekiwania dała mi do podpisania potwierdzenie wypowiedzenia umowy, co też uczyniłem. Na koniec Pani powiedziała, że trzeba będzie zwrócić dekoder. Zdziwiłem się i powiedziałem, że dekoder mam kupiony na własność. Pani odpowiedziała, że to niemożliwe, bo CP nie prowadzi sprzedaży swoich dekoderów. Zapytałem w takim razie, co z darmowymi programami w pakiecie Darmowe HD? A ona odrzekła, że pierwsze o czymś takim słyszy i ogólnie, że nie ma czegoś takiego i nigdy nie było. Jak powiedziałem, że przyjdę z dowodem zakupu dekodera na własność i umową z regulaminem gdzie jest napisane, że po zakończeniu mogę przejść na darmowe programy, to Pani powiedziała, że i tak już jest za późno, bo właśnie podpisałem wypowiedzenie. Pozdrawiam cały CP 😉

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Proponuje szybki kontakt z Działem Utrzymania Klienta pon numerem telefonu: 222 127 128

  • Marcin Szczęsny napisał(a):

    Chcąc uruchomić pakiet Darmowy HD po okresie podstawowym umowy na sprzęcie własnościowym, należy to wyraźnie zaznaczyć w piśmie. W przeciwnym wypadku może być problem z uruchomieniem pakietu Darmowego HD.

  • Marcin Szczęsny napisał(a):

    Można zdać tylko dekoder, na którym umowa już wygasła.

  • Elzbieta napisał(a):

    czy musze isc sama do punktu zeby zlozyc wypowiedzenie umowy?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Zgodnie z wewnętrzną procedurą pracownik Autoryzowanego Punktu Sprzedaży powinien przyjąć podpisane przez małżonkę wypowiedzenie, a na potwierdzeniu przyjęcia dokumentu prócz podpisu osoby składającej pismo powinien znaleźć się dopisek: W imieniu abonenta.

  • 1 2 3 4 5 27

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *