Wzór wypowiedzenia umowy

Od 29.12.2014r. we wszystkich umowach dla nowych klientów zawartych od tego dnia na Telewizję Satelitarną obowiązuje nowy okres wypowiedzenia umowy – 1 miesiąc.
W sierpniu 2015 roku zakończył się również proces informowania obecnych abonentów o zmianie okresu wypowiedzenia umowy z dotychczasowych 3 lub 2 miesięcy na 1 miesiąc, a dokładnie 1 cykl rozliczeniowy.
Mówi o tym zapis w umowie:
6. Warunki rozwiązania Umowy
6.1 Abonent i Cyfrowy Polsat są uprawnieni do rozwiązania Umowy za pisemnym wypowiedzeniem. Okres wypowiedzenia wynosi jeden (1) Okres Rozliczeniowy ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego.
6.3 W przypadku gdy przy zawarciu Umowy Abonent otrzymał Sprzęt udostępniony przez Cyfrowy Polsat, Abonent jest zobowiązany do zwrotu tego Sprzętu, na własny koszt, w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa. Aktualna lista Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Cyfrowego Polsatu jest dostępna na stronie www.cyfrowypolsat.pl oraz pod numerem infolinii Centrum Obsługi Klienta.

1. Wzór wypowiedzenia umowy z końcem okresu podstawowego umowy (umowy na czas określony), który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

 

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 


 

 

2. Wzór wypowiedzenia umowy obowiązującej na czas nieokreślony, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 


 

 

 

3. Wzór wypowiedzenia umowy na czas określony przed zakończeniem upływem umownego okresu, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec najbliższego cyklu rozliczeniowego z naliczeniem kary umownej za jej rozwiązanie przez upływem okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

* – wstawiamy zgodnie z tym z jakiej usługi rezygnujemy


 

 

Powyższe wypowiedzenia umowy muszą być złożone w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub dostarczone pocztą/kurierem do Biura Obsługi Klienta najpóźniej na 1 miesiąc + 1 dzień przed przed zakończeniem okresu podstawowego umowy lub okresu, kiedy chcemy rozwiązać umowę. Okres wypowiedzenia liczony jest zgodnie z cyklem rozliczeniowym.

161 komentarzy

  • Andrzej napisał(a):

    Witam.
    Mam umowę na czas nieokreślony bo umowa skończyła mi się we wrześniu tego roku chcę wypowiedzieć umowę jak we wzorze powyżej. Posiadam również dekodery jeden stary który dostałem kilka lat temu jak podpisywałem pierwszą umowę i nowy który dostałem przy przydłużaniu ostatniej umowy. Czy obydwa dekodery muszę zwrócić? i ewentualnie muszę je wysłać do Warszawy czy oddać w autoryzowanym punkcie. Okres rozliczeniowy mam do 4 dnia miesiąca czyli jak wyślę wypowiedzenie to wejdzie w życie dopiero 4 kwietnia. Gdzie mogę się dowiedzieć czy mam jakieś ewentualne zaległości w płatnosciach czy coś takiego. Dziękuję za pomoc.

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Zwrócić trzeba tylko dekoder wypożyczony. Skoro starego dekodera CP nie wymagał zwrotu, to jest on na własność. Obecny jeśli jest wypożyczony trzeba zdać do 30 dni po zakończeniu umowy wysyłając go do Warszawy na swój koszt lub oddając go w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży CP.
      Tak, rozwiązanie umowy nastąpi 4 kwietnia, jeśli wypowiedzenie będzie złożone do 3 marca 2016r.
      Płatności (szczególnie przy niejasnościach) najlepiej wyjaśnić w Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta. Aktualne saldo można też sprawdzić w Internetowym Centrum Obsługi Klienta.

  • 241139368686 napisał(a):

    Witam.
    Zmuszony jestem do rozwiązania umowy na tv która była przedłużana z powodu promocji na HBO w maju zaszłego roku na 29 miesięcy. Powodem jest przeprowadzka a nie żadne głupoty. Nie mam balkonu a administracja bloku nie wyraziła mi zgody na montaż anteny na dachu ani elewacji bo blok będzie remontowany. Mam nawet pismo od administracji. Wiem, że nie jest to wina CP, ale czy po wysłaniu takiej rezygnacji jest szansa na anulowanie/zmniejszenie kary umownej lub chociaż rozbicie jej na raty. Okres rozliczeniowy mam co 28 każdego miesiąca i rozumiem, że składając wypowiedzenie do 27 lutego w punkcie, umowa skończy się 27 marca i dopiero wtedy będę mógł oddać sprzęt.
    Pozdrawiam

  • Marcin Szczęsny napisał(a):

    Tak, umowa zostanie rozwiązana 27 marca.
    Do wypowiedzenia proponuję dołączyć kserokopię decyzji administracji i swojej prośby o umożliwienie montażu anteny satelitarnej. W treści wypowiedzenia dołączyć prośbę o polubowne rozwiązanie umowy z zachowaniem okresu wypowiedzenia bez naliczania kary umownej w związku z załączonymi pismami. Nie obiecuję sukcesu, ale znam przypadki pozytywnego rozpatrzenia takich próśb.

  • Arek napisał(a):

    28 maja konczy mi sie umowa z cyfrowym polsatem, czy moge wysłac wczesniej wypowiedzenie umowy np w lutym? opłaty bede robił normalnie do konca umowy.Chce to wysłac wczesniej poniewaz nie chce zeby mi sie automatycznie przedłuzyła umowa

  • Marcin napisał(a):

    Witam. Mam podpisana umowe na internet do 27 stycznia 2017. Umowa byl dostarczony przez kuriera,a usluga zamawina telefonicznie. Chcial bym zrezygnowc z powodu wyjazdu za granice. Jakie obowiazuja mnie zasady,i ktory wzor wypowiedzenia?

  • Marcin Szczęsny napisał(a):

    Najnowszy, trzeci wzór. Ponadto: http://icyfrowypolsat.pl/rozwiazanie-umowy-z-cyfrowym-polsatem-z-zachowaniem-okresu-wypowiedzenia/
    Jak już w komentarzach pisałem:
    Kara umowna = (Uldze przyznanej abonentowi / Ilość miesięcy, na które została zawarta umowa) * Ilość miesięcy, które pozostaną do końca okresu podstawowego umowy po rozwiązaniu umowy
    Nota obciążeniowa jest wysyłana listownie do abonenta po rozwiązaniu umowy i upłynięciu 30-dniowego terminu na zwrot wypożyczonego dekodera.

  • Dariusz napisał(a):

    Panie Marcinie, bardzo Pana przepraszam ale im bardziej wgłębiam się w temat tym jestem co raz głupszy. Zawarłem umowę na internet 09.03.2014 na 24 m-ce, nie chcę przedłużać umowy. Kiedy mam złożyć pismo o wypowiedzenie umowy?

    • adiamo napisał(a):

      witam,
      Zawarłem właśnie nową umowę która wchodzi w życie od 17/02.jednak w międzyczasie okazało się że musimy wyjechać za granice.
      jaki będzie koszt zerwania tej umowy jeżeli wypowiem ją w czasie trwania starej?tj. przed 16/02??
      rabat na nowej jest wyliczony na 1500zł.
      umowa na 15 miesięcy(w tym 5gratis)
      Pozdrawiam
      Adam

      • Marcin Szczęsny napisał(a):

        Umowa zawarta w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży, czy telefonicznie?

        • adiamo napisał(a):

          jutro jest ostatni dzień starej umowy, nie wiem czy wypowiadać i narazić się na 1400 zł kary.
          czy też kara będzie 100zł??

          Pozdrawiam
          Adam

          • Marcin Szczęsny napisał(a):

            Czyli wypowiedzenie według trzeciego wzoru z karą 1300zl. Dekoder można zdać dopiero po rozwiązaniu umowy. Jest na to 30 dni. Może to zrobić też osoba trzecia w imieniu abonenta. W wypadku braku zwrotu udostępnionego dekodera w podanym terminie naliczana jest kara za brak zwrotu.

        • Marcin Szczęsny napisał(a):

          Skoro telefonicznie to jest 14 dniowy termin na odstąpienie od umowy zawartej na odległość, bez ponoszenia konsekwencji. Wyjątkiem od tej reguły jest tylko wyrażenie zgody na natychmiastowe świadczenie usług według nowej umowy. Wzorzec odstąpienia dołączony jest do nowej umowy.

  • Marcin Szczęsny napisał(a):

    Jak najszybciej, według wzoru numer 1. Cykle rozliczeniowe dla usługi internetu są sztywne i nie przypadają na dzień podpisania umowy. W Panu wypadku powinien to być 2 dzień miesiąca. Proszę sprawdzić na fakturze za internet kiedy przypada cykl rozliczeniowy.
    Jeśli dobrze wyliczyłem cykl rozliczeniowy, to rozwiązanie umowy nastąpi 2 kwietnia 2016r.

  • Ada napisał(a):

    Witam , czy mozna wypowiedziec umowe mailowo? jak tak to na jaki adres? z gory dziekuje

  • Marcin Szczęsny napisał(a):

    W ostatnim akapicie wpisu jest:

    Powyższe wypowiedzenia umowy muszą być złożone w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub dostarczone pocztą/kurierem najpóźniej na 1 miesiąc + 1 przed przed zakończeniem okresu podstawowego umowy lub dniem, kiedy chcemy zakończyć umowę. Okres wypowiedzenia liczony jest zgodnie z cyklem rozliczeniowym.

  • adiamo napisał(a):

    telefonicznie,

  • adiamo napisał(a):

    od rozmowy mija już 26 dni co w tym przypadku??

    Pozdrawiam
    Adam

  • Gallardo napisał(a):

    Witam, mam umowę z CP zawartą w dniu 23-10-2013. umowa na 29 miesięcy. Nie chcę przedłużenia umowy, chcę zrezygnować z cyfrowego polsatu, ponieważ mam nową pracę i nie ma mnie w domu całymi tygodniami. Nie potrzebuję telewizji dlatego chcę zrezygnować z Cp. Co musze zrobić, by wypowiedzieć umowę, gdy zostało do jej zakończenia mniej niż 3 miesiące (wg umowy taki mam okres wypowiedzenia). Proszę o szybką porade ponieważ za kilka dni znowu wyruszam do pracy i zaś nie będzie mnie 2,5 miesiąca.

  • justyna napisał(a):

    witam , chce rozwiazac umowę , mam podpisana przez infolinie , zawarta w marcu 2015r. czy będzie jakas kara jak tak to ile ?

  • Marcin Szczęsny napisał(a):

    Proszę pomóc mojej szklanej kuli w udzieleniu odpowiedzi podając ciut więcej szczegółów zawartej umowy lub przeczytać wcześniejsze komentarze.

  • 1 2 3 4 5 7

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *