Wzór wypowiedzenia umowy

Od 29.12.2014r. we wszystkich umowach dla nowych klientów zawartych od tego dnia na Telewizję Satelitarną obowiązuje nowy okres wypowiedzenia umowy – 1 miesiąc.
W sierpniu 2015 roku zakończył się również proces informowania obecnych abonentów o zmianie okresu wypowiedzenia umowy z dotychczasowych 3 lub 2 miesięcy na 1 miesiąc, a dokładnie 1 cykl rozliczeniowy.
Mówi o tym zapis w umowie:
6. Warunki rozwiązania Umowy
6.1 Abonent i Cyfrowy Polsat są uprawnieni do rozwiązania Umowy za pisemnym wypowiedzeniem. Okres wypowiedzenia wynosi jeden (1) Okres Rozliczeniowy ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego.
6.3 W przypadku gdy przy zawarciu Umowy Abonent otrzymał Sprzęt udostępniony przez Cyfrowy Polsat, Abonent jest zobowiązany do zwrotu tego Sprzętu, na własny koszt, w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa. Aktualna lista Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Cyfrowego Polsatu jest dostępna na stronie www.cyfrowypolsat.pl oraz pod numerem infolinii Centrum Obsługi Klienta.

1. Wzór wypowiedzenia umowy z końcem okresu podstawowego umowy (umowy na czas określony), który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

 

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


2. Wzór wypowiedzenia umowy obowiązującej na czas nieokreślony, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


3. Wzór wypowiedzenia umowy na czas określony przed zakończeniem upływem umownego okresu, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec najbliższego cyklu rozliczeniowego z naliczeniem kary umownej za jej rozwiązanie przez upływem okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


* – wstawiamy zgodnie z tym z jakiej usługi rezygnujemy

 

Powyższe wypowiedzenia umowy muszą być złożone w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub dostarczone pocztą/kurierem do Biura Obsługi Klienta najpóźniej na 1 miesiąc + 1 dzień przed przed zakończeniem okresu podstawowego umowy lub okresu, kiedy chcemy rozwiązać umowę. Okres wypowiedzenia liczony jest zgodnie z cyklem rozliczeniowym.

Od 2019 roku wypowiedzenie umowy można też wysłać do Cyfrowego Polsatu poprzez ICOK, jako wiadomość elektroniczną.  

Złożenie wypowiedzenia, to nie jest jeszcze rozwiązanie umowy. Za okres wypowiedzenia operatorowi należy się opłata abonamentowa, która jest pobierana “z góry”. Po rozwiązaniu umowy, w razie posiadania wypożyczonego (udostępnionego) sprzętu, należy go zwrócić w ciągu 30 dni, aby nie narazić się na opłatę za brak lub zwłokę w zwrocie sprzętu. Listę elementów podlegających zwrotowi przygotowałem tutaj.


346 thoughts on “Wzór wypowiedzenia umowy

  1. Dlaczego CP S. A. stosował niezgodną z prawem konsumenta praktykę automatycznego przedłużania umowy o 12miesięcy jeśli klient nie zgłosił że rezygnuje przed końcem z góry określonego terminu kończącego umowę?
    Jak można było bez zgody konsumenta przedłużać sobie umowę?
    Powiedziałem im że nie zgadzam się z tym to stworzyli zadłużenie o 12mscy którego nie spłacałem.
    Zdarzenie to miało miejsce bodajże w 2015r.
    Ten przez siebie wymyślony dług odsprzedali pózniej firmie windykacyjnej z którą do dziś toczę sprawę w sądzie cywilnym.
    W tym czasie również jakieś głupie pisma od komorników itd.
    Sprawe zgłosiłem do biura konsumenta polskiego, w najbliższym czasie zgłoszę to sprawę do europejskiego biura konsumenta.
    Za to całe nękanie mnie zastraszanie i marnowanie mojego czasu będę żądał wysokiego odszkodowania.
    Nie polecam CP S. A. nikomu.

    1. Od stycznia 2015r. do sierpnia 2015r. Cyfrowy Polsat wprowadzał nowy wzorzec umów zgodnie z decyzją UOKiK, który obowiązuje wszystkich abonentów od sierpnia 2015r. UOKiK zakwestionował dwa zapisy umowne:
      1. Długość okresu wypowiedzenia. Został zmieniony z 3 i 2 miesięcy na 1-miesięczny okres wypowiedzenia liczony zgodnie z cyklami rozliczeniowymi.
      2. Przedłużanie umowy na kolejne okresy oznaczone, jeśli abonent nie wyraził innej woli na piśmie. I tutaj również zapis został zmieniony (nie tylko z resztą w CP). Umowa po zakończeniu okresu minimalnego (podstawowego), na jaki została zawarta, jest kontynuowana na czas nieoznaczony (nieokreślony) jeśli abonent nie wyraził innej woli na piśmie. Zgodnie z decyzją UOKiK.
      Więc jeśli bez wypowiedzenia umowy nastąpiło przerwanie opłacania abonamentu, to dług nie został “wymyślony”, tylko niestety jest “prawdziwy”. Tzw. kara umowna za zerwanie umowy przed czasem nie przysługuje CP, ale zaległy abonament już jak najbardziej.

  2. Telewizja dno od 12 do 18 nie mogę oglądać TVN bo obraz przezuca jak zdjęcia internet…. brak słów. Pomoc ze strony cp;
    Przeciesz ma pan zasięg lte i powinno działać, ale nie działa i nie działało.zastanowcie się 2 razy

    1. Jeśli telewizja (i właściwie tylko kanały z jednej częstotliwości), nie działa w pewnych przedziałach godzinowych, to problem jest w nieprecyzyjnie ustawionej antenie i/lub skręcie konwertera. Trzeba to zwyczajnie poprawić.
      Paski sygnału na grupie kanałów TVN, z prawidłowo ustawionej czaszy 70cm i odpowiednim skręcie konwertera (z zestawu CP), mają ponad 80% siły i 66% jakości na dekoderach HDxx00. Sprawdza się to poprzez przytrzymanie czerwonego (obok zielonego), przycisku na pilocie na włączonym kanale TVN. W Evobox należy przytrzymać przycisk “i” na pilocie.
      Można też wejść w MENU -> DIAGNOSTYKA -> SPRAWDZENIE SYGNAŁU Z ANTENY oraz wybrać z listy kanał, który chcemy sprawdzić.

  3. Jaki wzór obowiązuje dla wypowiedzenia umowy na czas określony która kończy się za 5 dni? Przegapiłem i nie wypowiedziałem umowy miesiąc temu, więc rozumiem, że będę jeszcze musiał miesiąc mieć umowę na czas nieokreślony. Tylko czy wzór nr 2 jest odpowiedni?

    1. Za 5 dni umowa przejdzie na czas nieokreślony, czyli wzór nr 2. Jeśli złożysz wypowiedzenie w najbliższych 4 dniach, to miesięczny okres wypowiedzenie rozpocznie się za 5 dni.

  4. Witam ,

    Jak rozumiem jeśli nie wypowiem czy też nie przedłuże umowy to automatycznie przechodzi ona na czas nieokreślony przy czym nadal obowiązuje miesieczny okres wypowiedzenia?

    1. Tak, okres wypowiedzenia to zawsze jeden pełny cykl rozliczeniowy.

  5. Dzień dobry. Chciałem się dowiedzieć w po wypowiedzenia umowy i przedłużenia umowy przez duk. Jaki wziąć pakiet jak chce tylko pakiet sport. Kiedyś było 40 zł rodzinny i sport. A teraz jaki trzeba wziąć pakiet jak był sport najtaniej. Od razu był chciał zmienić dekoder evobox pvr na moduł ci cam.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Next Post

Innowacyjny zestaw do internetu domowego LTE w Cyfrowym Polsacie i sieci Plus - komunikat prasowy