Wzór wypowiedzenia umowy

Od 29.12.2014r. we wszystkich umowach dla nowych klientów zawartych od tego dnia na Telewizję Satelitarną obowiązuje nowy okres wypowiedzenia umowy – 1 miesiąc.
W sierpniu 2015 roku zakończył się również proces informowania obecnych abonentów o zmianie okresu wypowiedzenia umowy z dotychczasowych 3 lub 2 miesięcy na 1 miesiąc, a dokładnie 1 cykl rozliczeniowy.
Mówi o tym zapis w umowie:
6. Warunki rozwiązania Umowy
6.1 Abonent i Cyfrowy Polsat są uprawnieni do rozwiązania Umowy za pisemnym wypowiedzeniem. Okres wypowiedzenia wynosi jeden (1) Okres Rozliczeniowy ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego.
6.3 W przypadku gdy przy zawarciu Umowy Abonent otrzymał Sprzęt udostępniony przez Cyfrowy Polsat, Abonent jest zobowiązany do zwrotu tego Sprzętu, na własny koszt, w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa. Aktualna lista Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Cyfrowego Polsatu jest dostępna na stronie www.cyfrowypolsat.pl oraz pod numerem infolinii Centrum Obsługi Klienta.

1. Wzór wypowiedzenia umowy z końcem okresu podstawowego umowy (umowy na czas określony), który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

 

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 


 

 

2. Wzór wypowiedzenia umowy obowiązującej na czas nieokreślony, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 


 

 

 

3. Wzór wypowiedzenia umowy na czas określony przed zakończeniem upływem umownego okresu, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec najbliższego cyklu rozliczeniowego z naliczeniem kary umownej za jej rozwiązanie przez upływem okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

* – wstawiamy zgodnie z tym z jakiej usługi rezygnujemy


 

 

Powyższe wypowiedzenia umowy muszą być złożone w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub dostarczone pocztą/kurierem do Biura Obsługi Klienta najpóźniej na 1 miesiąc + 1 dzień przed przed zakończeniem okresu podstawowego umowy lub okresu, kiedy chcemy rozwiązać umowę. Okres wypowiedzenia liczony jest zgodnie z cyklem rozliczeniowym.

144 komentarze

  • Anna napisał(a):

    Jestem na półrocznym okresie darmowym, ale chciałabym rozwiązać umowę. Czy będzie za to kara?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Tak, będzie. Kwota kary jest podana w umowie w pozycji „Ulga przyznana abonentowi”. Kwota ta będzie proporcjonalnie pomniejszona o wykorzystane miesiące.

  • Dawid napisał(a):

    Moja umowa wygasla juz ponad pol roku temu i nie przedluzylem jej zostajac na statych warunkach teraz chce wypowiedziec umowe listownie. Na jaki adres nalezy wyslac list? I czy jesli mialem muliroom z dwoma dekoderami to czy musze cos zwracac bo nie pamietam to bylo wiele lat temu. Gdzie uzyskam informacje czy mam cos do zwrotu?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Umowa nie wygasła. Trwa na czas nieokreślony.
      Adres jest podany we wzorach wraz z informacją gdzie i w jaki sposób można złożyć wypowiedzenie.
      Status sprzętu jest podany w umowie. Można też taką informację uzyskać w Telefonicznym Biurze Obsługi Klienta, tel.: 222127222.

  • dawid napisał(a):

    Raczej tego nie honorują, wysłałem wczoraj wypowiedzenie mailem i mnie zlali :porażka: Dostałem odpowiedź że albo pocztą albo w punkcie sprzedaży, pojechałem do punktu sprzedaży i co było do przewidzenia zostałem potraktowany jak szkodnik :porażka: okazało się że na wypowiedzeniu mam napisać wszystko nr. kart nr. dekoderów przecież napisałem numer umowy i pesel to mogli by tępaki sobie sprawdzić :porażka:. Wróciłem do domu i jutro robię podejście nr.3 do wypowiedzenia tej umowy

  • Magda napisał(a):

    Witam mam pytanie podpisałam umowę z Cyfrowym Polsatem jakoś trzy lub cztery miesiące temu na internet. Teraz zauważyłam że bardzo wolno chodzi i ledwo łapie dwie kreski czasami nawet strony nie mogę załadować przez 10 minut bo nie ma zasięgu dobrego… Jest możliwość abym rozwiązała umowę bez płacenia kary ?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      No to chyba pozostaje tylko poszukać kogoś, u kogo zasięg będzie ok oraz będzie chciał korzystać z mobilnego internetu i wykonać cesję umowy. Cesję najlepiej wykonać przez Infolinię Cyfrowego Polsatu.

      • Magda napisał(a):

        Wczoraj był mój tata w Cyfrowym Polsacie i powiedzieli mu, że musi napisać podanie do głównej siedziby i opisać cały problem z internetem i czekać na odpowiedź… Tylko ja myślę że jak bym wysłała takiego coś to oni to odbiorą, że chcę zerwać z nimi umowę i od razu mi kare przyślą…

    • Mariusz napisał(a):

      Proponuję kupić porządną antenę, wtedy Internet będzie działał OK:)

  • Marcin Szczęsny napisał(a):

    Nie, nie ma takiej możliwości. A czy przypadkiem nie jest uszkodzony modem? Działa w różnych miejscach (nie tylko mieszkania) tak samo? Nie jest przekroczony pakiet danych? Nie jest modem przełączony na tylko LTE lub tylko HSPA+?

    • Magda napisał(a):

      Właśnie nie, u nas nie ma zasięgu… nawet dokupiłam antenę dodatkową żeby był lepszy zasięg i nic nie dało… a pakiet danych nie jest przekroczony bo może dwa lub trzy razy w miesiącu korzystam bo szybciej się można wkurzyć niż strona się załaduje 😀 Modem jest sprawny działa dobrze i w każdym miejscu jest taki sam zasięg a nawet słabszy..

  • Spiky napisał(a):

    Witam
    Kiedyś korzystałem przez wiele lat z ofert Polsatu Cyfrowego, dość by z analogowego na cyfrowy się przesiąść dekoder.
    Wyjechałem za granice na dwa lata i wróciłem, przez ten okres odłączyłem usługi Polsatu Cyfrowego.
    W zeszłym roku miałem zostać w Polsce i zapoznałem się z ofertą na stronach internetowych, nadal Polsat za 39,99zł ma pokaźny pakiet popularno-naukowych i te 6 miesięcy gratis…
    Jednak musiałem pozostać w Szkocji na kolejne pół roku.
    Teraz, tuż po powrocie poszedłem do salonu i od pani konsultantki dowiedziałem się że „oferta się skończyła” i jest pakiet za 20, 50 i 100 z czego pierwszy nie ma preferowanych kanałów.
    Wybrałem za 50 wraz z 2 miesięcznym gratisem.
    Dziś przeglądam ofertę na stronie, pakiety te same i 6 miesięcy gratis jak były tak są a pani telefonistka twierdziła że „pakiety mogą się różnić pomiędzy internetem, punktem Polsatu Cyfrowego a infolinią”.
    Chce natychmiast odstąpić od tej umowy, czuje się oszukany. Czy poniosę za to jakieś koszta?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Kiedy zawarta umowa w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży? Tutaj opisuję wszystkie dostępne oferty w APS-ach: http://icyfrowypolsat.pl/aktualne-oferty-dla-nowych-klientow-cyfrowego-polsatu-od-dnia-15-marzec-2016r/

      Jeśli nie minęło 10 dni od podpisania umowy w APS-ie to można od niej bezkarnie odstąpić i zdać cały pobrany sprzęt.

      • Marcin Szczęsny napisał(a):

        Pełna oferta dokumentalnych kanałów znajduje się w pakiecie Familijnym Max HD za 49,99zł W pakiecie Familijnym HD za 39,99zł brak jest: Discovery HD, Discovery Turbo Xtra HD, Discovery Scince, Discovery Historia, ID HD, NGC HD, Nat Geo People HD, Animal Planet HD, History HD, H2, paczki BBC.
        Oferta ze strony internetowej CP jest również dostępna w APS-ach, tak jak podałem w rozpisce, ale nie zawsze chętnie ją dają w APS-ach.
        Wracając do pytania. W standardowej ofercie jest opcja „TV na próbę” z 10-dniowym prawem odstąpienia od umowy, czyli proponuję cały sprzęt wydany po podpisaniu umowy zabrać z sobą i dokonać jego zwrotu wraz z odstąpieniem od umowy. Wszystko to załatwia się w APS-ie, w którym się podpisało umowę. Pracownik APS-u drukuje z systemu potwierdzenie odstąpienia i zdania sprzętu.

  • Spiky napisał(a):

    Umowa zawarta 2016.04.29 w APS Pasaż Łódzki, cytuje „promocja się skończyła, pakiet 20zł nie obejmuje edukacyjnych, 50zł albo 100zł”. Dziś miałem dopiero okazje włączyć urządzenie, folia nietknięta itd. Oferta ze strony:
    http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/oferta-tv.cp?packageGroupId=2&clientType=NEW_CLIENT
    wydaje się być bardziej ciekawsza.

  • Aga napisał(a):

    Witam. Mam usługę multiroom w cyfrowym Polsacie. Do abonentu telefonicznego została dobrana telewizja za którą miałam płacić 50% Po kilku miesiącach było przedłużenie umowy na,abonament telefoniczny na wyższą kwotę. Pomimo zapewnień,że rabat nie zostanie zabrany tak się stało. Bez żadnego powiadomienia mnie polsat nalicza 100% opłaty. Mimo że mam telewizję,Internet i telefon za,wszystko płacę pełny abonanent. Reklamacji składałamjuż trzy i bbez,skutku więc nie mam zamiaru kolejny raz tego robić bo i tak się z nimi nie wygra. Czy w tej sytuacji obowiązuje kara umowna przy zerwaniu umowy?

  • bolo500 napisał(a):

    mam wykupiony pełny pakiet sportowy HD ale za euro trzeba zapłacic 80zł to zaczełem oglądać nimieckie kanały gdzie nadawały mecze ale po pewnemczasie zablokowali te kanały powiedzili ze jest to w regulaminie dobrze ze za 2 miesiące mam koniec z nimi umowe dlatego jak plsat zastanowił by się a jestem z nimi 10 lat

  • bolus napisał(a):

    witam,2 miesiące temu przedłużyłem telefonicznie umowę z Polsatem, operator zapewnił mnie że będę miał swojej ofercie mecze na euro .Mój obecny abonament to 80 zł.Teraz okazuje się że zakodowano mecze.jak mogę rozwiązać taką umowę bez konsekwencji finansowych.Ja chciałem podpisać umowę tylko najniższy abonament.

  • wewa napisał(a):

    Niestety tzw. Smart Dom Polsatu to jedno wielkie oszustwo, podczas zawierania umowy wcześniej podałem wszystkie swoje dane w tym zawartych umów na telefony komórkowe łącznie z tym, że korzystam z ulgi za elektroniczne opłaty za telefon. Uzyskałem Potwierdzenie zamówienia i warunków cenowych i ulg po kilkakrotnym potwierdzeniu tego przez Konsultantów(rozmowy podobno nagrywane dla mojego bezpieczeństwa) umowę podpisałem. Po zakończeniu okresu promocji Polsat przestał honorować podpisaną przez siebie umowę i rozpoczął naliczanie opłat w maksymalnej wysokości. Wezwałem firmę Polsat do przestrzegania umowy ale oni takie wezwania w tzw. „Państwie prawa” mają w (d….) głębokim poważaniu. Jak wyegzekwować od Polsatu stosowanie prawidłowych rozliczeń. Podejrzewam, że jest to gigantyczne oszustwo na wielką skalę. Należy również zauważyć, że firma ta nie księguje dokonanych przedpłat unikając prawdopodobnie podatków od dochodów we właściwym czasie- po przejęciu przez Polsat podobnie postępuje Plus.

  • wera napisał(a):

    Witam braliśmy telefon w Cyfrowym Polsacie z Plusa na abonament co się okazało mieliśmy płacić 22.50 za telefon i 10 zł za rozmowy przaz 2lata teraz przychodzą rachunki na ponad 60 zł pani z cyfrowego polsatu nas oszukała telefon był brany w połowie lutego czy da się coś zrobić ?

  • 1341187766 napisał(a):

    Witam, zgodnie z umową , umowa kończy mi się 19lipca 2016r (była zawarta na 29miesięcy) chciałabym wypowiedzieć umowę z dniem 15.08.2016, i teraz nie wiem jak ponieważ umowa kończy się końcem lipca więc w sierpniu już będzie na czas nieokreślony , jednak nie chcę czekać tego okresu ( nawet nie wiem ile bo w umowie jest 3miesiące a tu piszecie że jakieś zmiany weszły od grudnia 2014 że z trzech miesięcyokresu wypowiedzenia na 1miesiąc) ja podpisałam umowę wlutym 2014 więc jest wpisane 3 miesiące) ale chodzi mi o to jak najlepiej napisać wypowiedzenie żeby umowę zakończyć 15 sierpnia jeśli okres umowy podstawowej kończy się 19 lipca,proszę o jak najszybszą odpowiedź,dziękuje i pozdrawiam

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Złożyć wypowiedzenie według drugiego wzoru w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży najpóźniej do 18 lipca 2016r (lub wysłać pocztą/kurierem do Biura Obsługi Klienta na Łubinowej w Warszawie, aby dotarło najpóźniej 18 lipca 2016r.). Wtedy umowa zostanie rozwiązana z końcem pełnego cyklu rozliczeniowego, czyli 18 sierpnia 2016r. Umowa może zostać rozwiązania tylko z końcem cyklu rozliczeniowego, nie w dniu jaki mi chcemy. Za okres 19 lipiec – 18 sierpień płatność abonamentowa będzie bez zmian. Chyba, że umowa (cennik znajduje się w regulaminie Promocyjne Warunki Umowy) przewiduje inną stawkę abonamentową w okresie na czas nieokreślony.

  • Łukasz napisał(a):

    Witam, kiedy należy nadesłać wypowiedzenie umowy mam na okres 24 miesięcy i okres ten konczy się Pozostały okres obowiązywania umowy: 2 miesiące 1.09.2014 rozpoczęta umowa zostala, więc dokument muszę wysłać do 1 sierpnia? skoro w/w pisze 1+1 wypowiedzenia czyli pismo do 1 sierpnia i wypowiedzenie będzie z konczem wrzesnia? Druga sprawa dekoder mam multiroom 2x będę musiał zwrócic do punktu sprzedazy tak? w swoim miescie

  • Marcin Szczęsny napisał(a):

    Obowiązuje ta sama zasada, którą opisałem powyżej w odpowiedzi @1341187766, tylko daty ulegają zmianie.
    Skoro umowa rozpoczęła się 1 września 2014r. na okres 24 miesięcy, to należy złożyć wypowiedzenie do końca 31 lipca 2016r., aby zakończyć umowę z końcem 24 miesiąca umowy, tj. 31 sierpnia 2016r. Od 1 do 30 września 2016 będzie czas na zwrot wypożyczonych dekoderów w dowolnym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży lub dostarczenie ich za pomocą poczty/kuriera do Biura Obsługi Klienta w Warszawie przy ulicy Łubinowej 4a.

  • 1 2 3 4 5 6

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *