Wzór wypowiedzenia umowy

Od 29.12.2014r. we wszystkich umowach dla nowych klientów zawartych od tego dnia na Telewizję Satelitarną obowiązuje nowy okres wypowiedzenia umowy – 1 miesiąc.
W sierpniu 2015 roku zakończył się również proces informowania obecnych abonentów o zmianie okresu wypowiedzenia umowy z dotychczasowych 3 lub 2 miesięcy na 1 miesiąc, a dokładnie 1 cykl rozliczeniowy.
Mówi o tym zapis w umowie:
6. Warunki rozwiązania Umowy
6.1 Abonent i Cyfrowy Polsat są uprawnieni do rozwiązania Umowy za pisemnym wypowiedzeniem. Okres wypowiedzenia wynosi jeden (1) Okres Rozliczeniowy ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego.
6.3 W przypadku gdy przy zawarciu Umowy Abonent otrzymał Sprzęt udostępniony przez Cyfrowy Polsat, Abonent jest zobowiązany do zwrotu tego Sprzętu, na własny koszt, w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa. Aktualna lista Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Cyfrowego Polsatu jest dostępna na stronie www.cyfrowypolsat.pl oraz pod numerem infolinii Centrum Obsługi Klienta.

1. Wzór wypowiedzenia umowy z końcem okresu podstawowego umowy (umowy na czas określony), który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

 

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 


 

 

2. Wzór wypowiedzenia umowy obowiązującej na czas nieokreślony, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 


 

 

 

3. Wzór wypowiedzenia umowy na czas określony przed zakończeniem upływem umownego okresu, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec najbliższego cyklu rozliczeniowego z naliczeniem kary umownej za jej rozwiązanie przez upływem okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

* – wstawiamy zgodnie z tym z jakiej usługi rezygnujemy


 

 

Powyższe wypowiedzenia umowy muszą być złożone w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub dostarczone pocztą/kurierem do Biura Obsługi Klienta najpóźniej na 1 miesiąc + 1 dzień przed przed zakończeniem okresu podstawowego umowy lub okresu, kiedy chcemy rozwiązać umowę. Okres wypowiedzenia liczony jest zgodnie z cyklem rozliczeniowym.

145 komentarzy

  • Darek napisał(a):

    W Plusie jest coś takiego jak dział utrzymania klienta. Dwa razy wypowiadałem im umowę i za każdym razem wymuszałem w ten sposób naprawdę korzystne warunki nowej umowy, o wiele lepsze lepsze niż wcześniejsze. Czy tak jest również w CP? Dzwonią po złożeniu wypowiedzenia? Próbują zatrzymać abonenta czy olewają? Obecna umowa kończy mi się za 2,5 miesiąca i to, co mi teraz proponują na infolinii, to po prostu szajs, nieporównywalny z tym, co dają nowym klientom. Warto ich zaszantażować wypowiedzeniem? Ktoś z Was ma może jakieś doświadczenia w tej sprawie?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Z wypowiedzeniem zdecydowanie łatwiej się negocjuje z Działem Utrzymania Klienta (nie z Infolinią) pod numerem telefonu 222127128. Do ugrania jest na pewno oferta z umową na 15 miesięcy i 5 miesiącami gratis bez wymiany dekodera lub z 3 miesiącami gratis z wymianą dekodera. W wypadku jeśli obecna umowa jest na przynajmniej 15 miesięcy, to z takimi samymi gratisami jak przy umowie na 15 miesięcy można dostać umowę na 12 miesięcy. Takie oferty są dostępne na pół roku przed zakończeniem okresu podstawowego umowy. Przedłużenie umowy na nowych warunkach anuluje oczywiście miesiące, które pozostały ze starej umowy.
      Przedłużając teraz umowę np. na 15 miesięcy z 5 miesiącami gratis, to po opłaceniu 5 rachunków, można znowu się starać o przedłużenie umowy z kolejnymi miesiącami gratis. 😉

  • kacper napisał(a):

    Mam w plusie internet.
    Czy przy wypowiedzeniu maja ciekawsze oferty jak do nich zadzwonie czy nie.?

  • Adam napisał(a):

    Świetna, przydatna stronka.

    A jak to jest gdy umowa kończy mi się 21.08.2016? Jak to ugryźć na wypowiedzeniu? Wiadomo, że jest niecały miesiąc do końca… Mam czekać do końca czy mogę to jakoś wypowiedzieć już teraz? Proszę o radę bo chciałbym się z nimi pożegnać jak najszybciej bo ten internet już mnie dobija…

    Dziękuję i pozdrawiam

  • aniap28 napisał(a):

    Witam, mam w CP telewizję, umowa kończy mi się 07 października. Czy już teraz mogę wysłać wypowiedzenie? Nie będzie za wcześnie? (Nie chcę więcej przedłużać umowy).

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Wzór nr 1. Wypowiedzenie tej treści można złożyć nawet następnego dnia, po podpisaniu umowy. Najważniejsze, aby do Cyfrowego Polsatu dotarło przynajmniej ostatniego dnia przedostatniego cyklu rozliczeniowego.

  • Gosc napisał(a):

    Lepiej wypowiedzieć umowę i zawrzeć nową na nowych lepszych warunkach.Tak naprawdę to mają gdzieś klienta i nie zaproponują nic ciekawszego i korzystniejszego dla starego abonenta.Ja już dwa razy rezygnowałam,nie przedłużałam , żeby mieć lepsze warunki.Niestety taka polityka.

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Nowi dostają maksymalnie przy umowie na 24 miesiące 6 miesięcy gratis lub 2 miesiące przy umowie na 15 miesięcy. Obecni dostają przy umowie 24-miesięcznej 8 miesięcy lub 5 miesięcy przy umowie 15-miesięcznej i 12-miesięcznej oraz anulowanie pozostałych miesięcy przedłużanej umowy. Takie oferty można dostać 6 miesięcy przed zakończeniem umowy, po złożeniu wypowiedzenia. Żadna oferta dla nowych tego nie jest w stanie pobić w Cyfrowym Polsacie.

  • Marcin napisał(a):

    Czy wypowiedzenie można wysłać e-mailem?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Myślę, że zdanie ostatniego akapitu jest bardzo wyraźne:

      Powyższe wypowiedzenia umowy muszą być złożone w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub dostarczone pocztą/kurierem do Biura Obsługi Klienta najpóźniej na 1 miesiąc + 1 dzień przed przed zakończeniem okresu podstawowego umowy lub okresu, kiedy chcemy rozwiązać umowę.

      • Dana napisał(a):

        Moj dekoder oraz pisemne, podpisane wypowiedzenie z koncem okresu podstawowego zostały dostarczone do Autoryzowanego Punktu Sprzeaży przez mojego tatę (nie mieszkam już w PL). Jednak nie zostały przyjęte, bo tata nie jest kurierem! Z treści umowy kurier/poczta są wymagani jedynie gdy adresatem jest Biuro Obsługi Klienta.

        • Marcin Szczęsny napisał(a):

          Aby móc zdać dekoder w Autoryzowanym Punkie Sprzedaży, trzeba mieć już rozwiązaną umowę i jest na to 30 dni od jej rozwiązania. Wypowiedzenie umowy może złożyć osoba trzecia i pracownik nie może odmówić jego przyjęcia. Na potwierdzeniu złożenia wypowiedzenia osoba trzecia oprócz własnoręcznego podpisu, dopisuje „w imieniu abonenta”. Tak mówi procedura Cyfrowego Polsatu. 😉

  • tomaszax napisał(a):

    za miesiac konczy mi sie umowa z cyfrowego Polsatu i chce dokonac rezygnacji ktory wzor wypowiedzenia ? prosze o pomoc

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Pierwszy? Drugi? Dobierz właściwy do swojej sytuacji. Ja się nie podejmuję zgadywania Twoich terminów, w Twojej umowie. Tak jak napisałem we wpisie, wypowiedzenie liczone jest według cykli rozliczeniowych (jeden pełny cykl rozliczeniowy) i musi być złożone przynajmniej na jeden pełny cykl rozliczeniowy + jeden dzień.

  • cakao napisał(a):

    POLSAT,PLUS,ORANGE,NETIA,VECTRA itp. wszyscy stosują ten sam scenariusz. U nich zawsze wszystko działa (a jak nie działa to winna jest „pogoda” – standardowa mowa), tak klient wszystkiemu jest winien. Warunki umów ZAWSZE są na niekorzyść klientów (czyt. podpisałeś to teraz w d..ie mamy cię).
    U wszystkich to samo.

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Jako wieloletni instalator anten wielokrotnie byłem u klientów przekonanych, że wina jest po stronie operatora. 😉
      Ja nie narzekam na takie wizyty. 😉

  • aaanet napisał(a):

    mam umowę na czas nieokreślony w PC okres rozliczeniowy do 2-ego każdego miesiąca. 15-ego listopada złozyłam wypowiedzenie. czyli już do 02 grudnia mam umowę czy do 02 stycznia?

  • Piotr napisał(a):

    Witam.Umowa kończy mi się 14 grudnia 2016r,a mam opłacone do 14 kwietnia 2017r,a chciałbym zrezygnować z umowy, czy dostanę zwrot nadpłaty a jeśli tak to jakie pismo muszę wysłać,i do kiedy

  • XVM napisał(a):

    Ludzie macie problem, nie podoba sie to rozwiazuje umowe i biore na nowych warunkach. Jak nie to zmieniam dostawce teleiwizji i po sprawie. Ja tez nie dostalem oszalamiajacej oferty z polsatu wiec arivederci i tyle w temacie

  • Arek napisał(a):

    witam moja umowa z cyfrowym polsatem konczy sie w lutem 2018 czy moge dac wypowiedzenie wczesniej

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Tak, wypowiedzenie musi być złożone najpóźniej dobę przed zakończeniem przedostatniego cyklu rozliczeniowego.

  • Mateusz napisał(a):

    Witam umowa kończy mi się 01.02.2017. Jaki wzór wybrać do wypowiedzenia umowy,ponieważ chciałbym zrezygnować z multiroom i wymienić główny dekoder na evo. Dzwoniąc do biura obsługi pani konsultantka powiedziała że muszę podpisać nową umowę żeby wymienić dekoder.

  • Paulina napisał(a):

    Czy można wypowiedzenie umowy wysłać droga elektroniczna?

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Tak jak napisałem w powyższym wpisie. Osobiście lub poprzez osobę trzecią w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży lub Pocztą Polską/Kurierem na adres Biura Obsługi Klienta w Warszawie.

  • Siasia3122007 napisał(a):

    Dobry wieczór. Nie moge znaleźć odpowiedzi, wiec:
    Umowa z CP była na tatę, tata zmarł 5 stycznia. Chciałam rozwiązać umowę (jestem córką), ale w punkcie powiedzieli, że mam dostarczyć akt zgonu + wypowiedzenie umowy. Nie mogę takowego znaleźć. Czy po prostu niekompetentna osoba tam pracuje, czy faktycznie muszę napisac wypowiedzenie??

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Wystarczy sam skrócony akt zgonu. Pracownik robi kserokopię aktu i wysyła do Cyfrowego Polsatu. Rozwiązanie umowy jest natychmiastowe. Potem masz 30 dni na zwrot dekodera z akcesoriami jeśli jest wypożyczony. Ja proponuje zrobić to po jakimś tygodniu.

  • 1 3 4 5 6

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *