Wzór wypowiedzenia umowy

Od 29.12.2014r. we wszystkich umowach dla nowych klientów zawartych od tego dnia na Telewizję Satelitarną obowiązuje nowy okres wypowiedzenia umowy – 1 miesiąc.
W sierpniu 2015 roku zakończył się również proces informowania obecnych abonentów o zmianie okresu wypowiedzenia umowy z dotychczasowych 3 lub 2 miesięcy na 1 miesiąc, a dokładnie 1 cykl rozliczeniowy.
Mówi o tym zapis w umowie:
6. Warunki rozwiązania Umowy
6.1 Abonent i Cyfrowy Polsat są uprawnieni do rozwiązania Umowy za pisemnym wypowiedzeniem. Okres wypowiedzenia wynosi jeden (1) Okres Rozliczeniowy ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego.
6.3 W przypadku gdy przy zawarciu Umowy Abonent otrzymał Sprzęt udostępniony przez Cyfrowy Polsat, Abonent jest zobowiązany do zwrotu tego Sprzętu, na własny koszt, w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa. Aktualna lista Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Cyfrowego Polsatu jest dostępna na stronie www.cyfrowypolsat.pl oraz pod numerem infolinii Centrum Obsługi Klienta.

1. Wzór wypowiedzenia umowy z końcem okresu podstawowego umowy (umowy na czas określony), który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

 

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 


 

 

2. Wzór wypowiedzenia umowy obowiązującej na czas nieokreślony, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 


 

 

 

3. Wzór wypowiedzenia umowy na czas określony przed zakończeniem upływem umownego okresu, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec najbliższego cyklu rozliczeniowego z naliczeniem kary umownej za jej rozwiązanie przez upływem okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

* – wstawiamy zgodnie z tym z jakiej usługi rezygnujemy


 

 

Powyższe wypowiedzenia umowy muszą być złożone w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub dostarczone pocztą/kurierem do Biura Obsługi Klienta najpóźniej na 1 miesiąc + 1 dzień przed przed zakończeniem okresu podstawowego umowy lub okresu, kiedy chcemy rozwiązać umowę. Okres wypowiedzenia liczony jest zgodnie z cyklem rozliczeniowym.

161 komentarzy

  • Misiek napisał(a):

    Moja umowa z cyfrowym Polsatem kończy się pod koniec stycznia jak wzór wypowiedzenia wybrać

  • wojtas74 napisał(a):

    mam internet w CP,kończy mi się za 2 m-ce,jaki wzór wybrac?

  • wojtas74 napisał(a):

    mam też telewizje w CP,jaki wzór wybrać?

  • Kopec napisał(a):

    Czy Cyfrowy Polsat poinformuję mnie o tym czy moja umowa została rozwiązana?

  • Marek M napisał(a):

    Witam,
    Mam w CP telewizję,umowa kończy mi się 24 lutego 2017r..Nie chcę więcej przedłużać umowy.Proszę mi napisać,z którego wzoru mam skorzystać?Pozdrawiam

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Tak z czystej ciekawości zapytam. To lenistwo, czy brak umiejętności rozumienia co się czyta? Bo to jakaś plaga ostatnio jest.

      • Marek M napisał(a):

        Panie Marcinie,napewno nie jest to z lenistwa,chciałbym być w 100% pewny,że CYFROWY POLSAT otrzyma prawidłowe wypowiedzenie.Proszę o wyrozumiałość.

        • Marcin Szczęsny napisał(a):

          Skoro okres wypowiedzenia wynosi jeden pełny cykl rozliczeniowy (jeden miesiąc) a wypowiedzenie trzeba złożyć najpóźniej jeden pełny cykl rozliczeniowy plus jeden dzień przed zakończeniem okresu podstawowego umowy w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu oraz do końca okresu podstawowego umowy pozostało jeden pełny cykl rozliczeniowy i 9 dni, to odpowiedni będzie wzór?
          Celowo piszę o Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży, bo czasu jest niewiele.

  • Sylwia napisał(a):

    Witam.
    Umowa zawarta 19.05.2015 na okres 24 miesięcy. Dobrze myślę , że kończy się 18.05.2017 i wypowiedzieć powinnam najpóźniej 17.04.2017?
    Jest możliwość wysłania pisma teraz z uwzględnieniem, że chcemy aby umowa zakończyła się 18.05.2017? (Nie chcemy płacić kary).

  • Mazur Rafał napisał(a):

    Witam moja umowa kończy się za 15 miesięcy jaki wzór wybrać ? i czy trzeba będzie płacić karę ?

  • Adam napisał(a):

    Mozna wyslac wypowiedzenie na maila CP?

  • Mrówka Krzysiek napisał(a):

    Moja umowa juz sie skonczyla z telewizja i internetem i chcem wypowiedziec umowe jaki wzor wybrac

  • Angelika napisał(a):

    Witam, moja umowa z cyfrowym polsatem kończy sie 01,04,2017 roku ,,, jaki wzór wybrać ???

  • Paula napisał(a):

    Witam. Moja umowa z CP kończy się 8 lutego. Który wzór wybrać 1 czy 2 ??

  • ketit napisał(a):

    No ludzie! Nie umiecie czytać,to naprawdę jakaś plaga- jak powyżej napisał Marcin Szczęsny.

  • Dar napisał(a):

    Witam Ja z kolei proszę o wzór odstąpienia od umowy .Wiem że mam na to 14 dni ale w jakiej formie to sformułować ? Dzięki i pzdr Darek

  • Sobocinski napisał(a):

    moja umowa się skończyła 9 stycznia 2017 który wzór umowy wybrać

  • Marcin napisał(a):

    Dzień dobry,

    czy w wypowiedzeniu umowy należałoby również zawrzeć informację dotyczącą numeru karty dekodera dodatkowego oraz numeru dekodera dodatkowego? (W przypadku posiadanej usługi multiroom).

    Z góry dziękuję za odpowiedź,
    pozdrawiam,
    Marcin P

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Aby mieć usługę Multiroom HD trzeba mieć umowę na dekoder główny. Wypowiadając więc umowę dla dekodera głównego, wypowiada się wszystkie usługi dodatkowe nią objęte. Inna sprawa jeśli chcemy zrezygnować tylko z usługi Multiroom HD.

  • 1 4 5 6 7

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *