Zmiany w dostępności kanałów w pakietach od 11 lipca 2016r.

11 lipca 2016r. Cyfrowy Polsat wprowadza zmiany w dostępności kanałów w pakietach.

  • Eurosport 2 SD zakończy nadawanie. Klienci starej pakietyzacji otrzymają w zamian kanał Eurosport 2 HD.
  • Fightklub znajdzie się w grupie kanałów nadawanych promocyjnie (kanał nie będzie już gwarantowany umową).  31.07.2016 r. Fightklub przestanie być nadawany.
  • CBS Action znajdzie się w grupie kanałów nadawanych promocyjnie dla Klientów począwszy od Pakietu Rodzinnego HD. Zastąpi kanał CBS Drama, który od 17.05.2016 r. dostępny był promocyjnie od Pakietu Rodzinnego HD. Kanałem gwarantowanym pozostanie w Pakiecie Film HD.

Tak więc osoby, które mają w swoich aktualnych umowach gwarantowany jeszcze kanał Fightklub (gwarantowany był od 1 sierpnia 2013, do 10 lipca 2016r.), to będą miały furtkę od 1 do 30 sierpnia 2016r. do zakończenia umowy, bez zachowania okresu wypowiedzenia z powodu zmiany warunków umowy, na podstawie zapisów Regulaminu Świadczenia Usług:

cyt§9 SZCZEGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA DLA USŁUG TELEWIZJI

4. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu lub na kanale dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej.

 

Poniżej wzór wypowiedzenia umowy dla osób mających kanał Fightklub gwarantowany umową:

 

 

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A., bez zachowania okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec cyklu rozliczeniowego, na podstawie §9, pkt.4 Regulaminu Świadczenia Usług Cyfrowego Polsatu – wyłączenie z oferty kanały Fightklub.

Z poważaniem,

 

czytelny podpis

 


Powyższe wypowiedzenie można dopiero wysłać do Biura Obsługi Klienta w Warszawie przy ulicy Łubinowej 4a lub złożyć w dowolnym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu dopiero po wyłączeniu kanału, czyli od 1 sierpnia 2016! Nie wcześniej!

Po skutecznie rozwiązanej umowie z końcem cyklu rozliczeniowego, w którym wypowiedzenie złożymy zastosowanie ma punkt regulaminu mówiący:

cytW przypadku gdy przy zawarciu Umowy Abonent otrzymał Sprzęt udostępniony przez Cyfrowy Polsat, Abonent jest zobowiązany do zwrotu tego Sprzętu, na własny koszt, w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa. Aktualna lista Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Cyfrowego Polsatu jest dostępna na stronie www.cyfrowypolsat.pl oraz pod numerem infolinii Centrum Obsługi Klienta.

 

Oczywiście zamiast rozwiązywać skutecznie umowę można pozwolić skusić się na atrakcyjne warunki pozostania z Cyfrowym Polsatem na 24 miesiące z ośmioma pierwszymi miesiącami gratis, na 15 miesięcy z pięcioma pierwszymi miesiącami gratis lub nawet dla osób nie mających aktualnie umowy na 12 miesięcy, umowa na 12 miesięcy z pięcioma pierwszymi miesiącami bez opłat. Takie okresy umów i bezpłatnych miesięcy można otrzymać przy każdym pakiecie! Nawet najmniejszym – Mini HD! Jeśli ktoś przy okazji chce wymienić dotychczasowy dekoder na inny, okres promocyjny (bezpłatny) jest o 2 miesiące krótszy.

47 komentarzy

  • k napisał(a):

    Witam czy można wypowiedzieć umowę jak zniknie CBS Drama ponieważ mam go jako kanał gwarantowany czy poczekać na zniknięcie Fightklub.

    Pozdrawiam

  • k napisał(a):

    Witam

    Czy jak Cyfrowy polsat uruchamia
    Polsat Sport Fight o tej samej tematyce co fightklub to przysługuje wypowiedzenie umowy bez kary czy nie.

    Pozdrawiam.

  • Wites423 napisał(a):

    Witam
    Jak i gdzie można sprawdzić czy program fightklub jest gwarantowany w mojej umowie? Czy ma znaczenie kiedy zawierałem/aneksowałem umowę? Czy jeżeli mam obowiązek utrzymania pakietu sport hd to automatycznie z tego faktu wynika iż ten kanał miałem gwarantowany?
    POZDRAWIAM

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Samo posiadanie pakietu Sport HD nie powoduje automatycznej gwarancji umową kanału Fightklub. Kanał Fightklub był gwarantowany umową dla abonentów z pakietem Sport HD od 1 sierpnia 2013r., do 10 lipca 2016r. Bezkarnie mogą wypowiadać umowy osoby, które zawarły umowy z Cyfrowym Polsatem na pakiet Sport HD w tym okresie.

  • mingo napisał(a):

    Witam. Mam pytanie orientacyjne, że tak to nazwę. Otóż planuję wysłać wypowiedzenie z powodu usunięcia FightKlubu. Mój okres rozliczeniowy kończy się 16go sierpnia wobec czego zastanawiam się, czy wypowiedzenie zanieść przed czy może już po 16tym sierpnia? Dwa tygodnie wystarczą na załatwienie wszystkiego(chodzi mi o zamianę jednego z deków multiroom na Evobox i oczywiście przedłużenie umowy)? Nie chciałbym obudzić się z ręką w nocniku i 16go być zmuszonym do oddania całego sprzętu z tego powodu.

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      W drugim przypadku Cyfrowy Polsat będzie miał miesiąc na skontaktowanie się. Nikt gwarancji nie da, że się wyrobi.

      • mingo napisał(a):

        Ok, a przypuszczalnie jeśli złożyłbym wypowiedzenie w poniedziałek i powiedzmy w środę zadzwonię do nich i wszystko dogadam, to ile może trwać dostarczenie umowy przez kuriera? Tak orientacyjnie? 🙂

        • Marcin Szczęsny napisał(a):

          Teoretycznie do 7 dni roboczych kurier przyjeżdża ze sprzętem i umową. W praktyce są to zwykle 2-4 dni robocze od rozmowy z konsultantem.

          • mingo napisał(a):

            Ok, tak czy siak, chyba złożę wypowiedzenie dopiero po 16-tym sierpnia. Wtedy będę mógł załatwić wszystko na spokojnie, a nie w pośpiechu 🙂

          • mingo napisał(a):

            A jest możliwość wycofania wypowiedzenia?

          • Marcin Szczęsny napisał(a):

            Zawsze można wycofać lub przedłużyć umowę na nowych warunkach.

          • mingo napisał(a):

            To jeszcze jedno pytanko i już nie męczę 🙂 Mogę złożyć wypowiedzenie z datą zakończenia umowy na 16go września a nie sierpnia?

          • Marcin Szczęsny napisał(a):

            Po co te kombinacje? Wzór przecież podałem powyżej. Wystarczy go tylko złożyć w odpowiednim terminie, czyli między 16 a 30 sierpnia 2016r., aby mieć miesiąc na negocjacje!

          • mingo napisał(a):

            Wtedy miałbym 1,5 miesiąca 🙂 No ale widzę, że tak raczej się nie da 🙂 Złoże po 16tym i wtedy załatwię na spokojnie. Jeszcze raz dzięki za pomoc i sorry za namolność 🙂

  • k napisał(a):

    Ale bałagan muszę do 03.08 br. zanieść wypowiedzenie najlepiej 02.08br tak konsultant powiedział abym miał do 03.09 negocjację.

    • Marcin Szczęsny napisał(a):

      Jeśli złożysz wypowiedzenie z powodu wyłączenia kanału Fightklub w dniach 1-2 sierpnia 2016r., to 3 sierpnia 2016r. nastąpi wyłączenie rozwiązanie umowy! Proponuję przeczytanie ze zrozumieniem zwrotu:

      W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej.

      Składając wypowiedzenie między 3 a 30 sierpnia 2016r. rozwiązanie umowy nastąpi 3 września 2016r., przy braku odwołania wypowiedzenia lub nie decydując się na przedłużenie umowy!

      • Pio napisał(a):

        Czy mając SmartDom edycję pierwszą a tv jest umową 3 z rabatem 48.90 składając wypowiedzenie można skorzystać z oferty 15/5 lub 12/5 i nie utraci się rabatów? Pomimo tego że przy przystąpieniu do SD trzeba bylo podpisać umowę na 24 mce?

        • Marcin Szczęsny napisał(a):

          Aby utrzymać rabaty SmartDOM trzeba zachować jego warunki, czyli zachować niemniejszy abonament od dotychczasowego oraz przedłużyć umowę na przynajmniej 24 miesiące.

          • cabott napisał(a):

            W pierwszej edycji smartdom nie jest wymagana umowa na 24 miesiące przy przedłużeniu (w regulaminie nie było żadnych wyłączeń). Sam umowę uprawniającą przedłużyłem 15/3 a umowę I (50%) na internet na czas nieoznaczony oraz na telefon 26 miesięcy (II umowa, rabat 48 zeta). SD nadal działa.

          • Marcin Szczęsny napisał(a):

            Uprawniającą tak, ale uprawniona musi być na 24 miesiące. A Pio, jak zrozumiałem ma TV jako uprawnioną umowę.

          • cabott napisał(a):

            Uprawnioną umowę (2) przedłużyłem (na 3 miesiące przed końcem) na czas nieoznaczony. Znam przypadki, gdzie jako Uprawnioną umowę w plusie przedłużono o 12 miesiecy (tylko sim).
            Wskaż punkt w regulaminie, na którym opierasz te 24 miesiące.

            Mogę Ci załączyć screeny na priv, jeśli nie dajesz wiary 😉 na słowo.

          • Pio napisał(a):

            Moja umowa jest trzecią umową. Pierwsza to telefon a druga internet. To już sam nie wiem. Bezpieczniej wezme 24 mce z 8 darmowymi.

          • Marcin Szczęsny napisał(a):

            Konsultanci DUK mają “filtr” ofert do SmartDOM. Ja bazuję zaś dokumencie (skrótowcu) opisującym, jakie muszą być warunki spełnione, aby utrzymać rabat. W wolnej chwili zerknę w regulaminy kolejnych edycji SmartDOM. Chyba, że cabott mnie wyręczy. 😉

          • cabott napisał(a):

            Marcin, fyi link do regulaminow z wyróżnieniem różnic (nie chce mi się kopiować, bo klepię z fona)
            http://forum.satkurier.pl/topic/12776-smartdom-pytania-wątpliwości-czy-dostanę-rabat/page-8#entry1100107

            jak pisałem, II umowę (50% rabat przedłużyłem na czas nieoznaczony i mam papoery na to 😉 a rabat dalej jest).

          • Pio napisał(a):

            A czy przedłużając z darmowymi miesiącami utrzymuje się rabat?

          • Marcin Szczęsny napisał(a):

            Tak, tylko po miesiącach bezpłatnych abonament za pakiety TV musi być przynajmniej na tym samym poziomie co w przedłużanej umowie.

  • k napisał(a):

    Witam
    To czyli jak pan napisał że w dniach 1-2 po wyłączeniu Fightklub mogę do 3.08. rozwiązać całkowicie umowę tylko warunek 1.08 muszą wyłączyć kanał i 3.08 br mam już rozwiązaną umowę bez kary dobra wielkie dzięki już łapię pozdrawiam.

  • Greg napisał(a):

    Witam. Ostatnią umowę przedłużyłem w grudniu 2015 r. Warunki niemal identyczne, co wcześniej: Familijny Max HD+Film HD+Sport HD+Cinemax HD w opcji 12|5 (w okresie promocyjnym miałem jeszcze Iplę i pseudoVOD za free), umowa planowo kończy się w połowie grudnia. Rozumiem, że kanał Fightklub zaliczał się do pakietu kanałów gwarantowanych Sport HD. A więc mogę teraz bez przeszkód zerwać obecny cyrograf?

  • 1 2 3

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *