Cesja usługi telewizyjnej Cyfrowego Polsatu – aktualizacja po 25 maja 2018r.

OD 25 MAJA 2018R. OBOWIĄZUJĄ NOWE ZASADY CESJI UMOWY:

Podczas podpisywania zgłoszenia cesji konieczna jest obecność przyszłego Abonenta (cesjonariusza) jak i obecnego (cedenta) w punkcie sprzedaży Cyfrowego Polsatu.

Jakie dokumenty są potrzebne?

Przeniesienie praw i obowiązków z umowy (usługa – Telewizja):

  • dokument potwierdzający tożsamość nowego abonenta (np. dowód osobisty);

Po uzyskaniu niezbędnych informacji Cyfrowy Polsat rozpatrzy sprawę i w celu przedstawienia decyzji skontaktuje się z zainteresowanymi stronami telefonicznie lub listownie.

 

DO 24 MAJA 2018R. OBOWIĄZYWAŁY PONIŻSZE ZASADY:

Od 02.11.2015 r. zmiana w procesie związanym z przeniesieniem praw i obowiązków na nowego abonenta dla usługi telewizji satelitarnej w Cyfrowym Polsacie (cesja).

Zmiana ta, w stosunku do obecnie obowiązującego procesu, polega na konieczności wysłania przez Klienta do Cyfrowego Polsatu dodatkowego dokumentu:

Oświadczenie nowego abonenta

Dokument ten będzie dostępny też dla klienta i możliwy do wydrukowania ze Strefy Abonenta znajdującej się na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu lub w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu.

Niezmiennie pozostaje porozumienie dotyczące przeniesienia praw i obowiązków wraz z kompletem dotychczasowych dokumentów:

  • pisemna prośba, która powinna zawierać dane pozwalające na identyfikację Klienta (np. id kontraktu, nr karty, nr dekodera);
  • kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość nowego abonenta (np. dowód osobisty);
  • dane korespondencyjne nowego abonenta;
  • podpisany dokument Oświadczenia nowego Abonenta

Jako klient i potencjalny klient masz prawo zakryć swoje dane zawarte w kopii dokumentu potwierdzającego tożsamość takie jak zdjęcie, kolor oczu, wzrost, adres zameldowania i wzór podpisu tak, aby były one niewidoczne.

Wzór prośby:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

Cesja umowy

Proszę o przeniesienie praw i obowiązków, wynikających z zawartej miedzy mną a Cyfrowym Polsatem, na inną osobę.

Dane cesjonariusza:

Nazwisko i imię:
Adres zameldowania:
Adres korespondencyjny:
PESEL:
Nr telefonu kontaktowego:

Załącznik:

 

Podpis abonenta Podpis cesjonariusza
   

 

 

 

29 thoughts on “Cesja usługi telewizyjnej Cyfrowego Polsatu – aktualizacja po 25 maja 2018r.

  1. Cyfrowypolsat celowo nie robi cesji wysylaja do punktu cyfrowegopolsatu a tam tez nie chca robic cesji przyjmowac wnioskow robia to specjalnie aby zawierac nowe umowy.jest to niezgodne z przepisami i niech wkoncu sie ktos zajmie tym.tematem.mi odmowiono dwoch cesji jak i listownie i tez w punktach sprxedazy polsatu bylem w kilku i wszedzie to samo

    1. Cyfrowy Polsat zaprzestał robić cesji umów sprzętu własnościowego abonenta, będących w tzw. jej okresie podstawowym, w którym przyznana została jakakolwiek promocja. Dodatkowo cedowane nie są umowy z tzw. puli specjalnej dla stałych abonentów, po ich okresie podstawowym. Chodzi tutaj o umowy z pakietem Rodzinnym HD za 5zł, Familijnym za 20zł, Familijnym Max HD za 30zł, itd.
      W mojej ocenie wzięło się to z nagminnego aktywowania starego, własnościowego sprzętu poprzez podpisanie umowy na takie oferty i wystawianie na sprzedaż takiego sprzętu z jednoczesną cesją umowy, na popularnych portalach aukcyjnych i ogłoszeniowych.
      Cyfrowy Polsat nie robi problemu z cesją sprzętu własnościowego, który nie jest objęty żadną promocją na pakiety TV.

  2. Jest to nie prawda co pan pisze nie moge przepisac modułu cam prepaid na siebie od innej osoby odmowiono mi ze rzekomo mam sie udac do punktu .udajac sie do punktu zadna osoba nie wie jak przyjac taki wniosek przepisania modułu cam ale dodam to iz polsat potrafił wymienic sary moduł cam ci na ci+ ale przepisac juz nie jest to celowa zagrywka aby ludzie podpisywali nowe umowy.Prosze tutaj nie nawijac makaranu na uszy ludziom do to celowa zagrywka polsatu .

    1. Odmówił Cyfrowy Polsat cesji, czy w punkcie Cyfrowego Polsatu nie potrafili złożyć wniosku o cesję? Bo to jest subtelna różnica. Z tego chaosu słowno-interpunkcyjnego ciężko jednoznacznie coś zrozumieć.
      Jeśli wiadomość z Cyfrowego Polsatu zapraszała do punktu w celu złożenia wniosku, to to nie była odmowa, tylko przejście przez pierwsze “sito”, w którym odrzucane są przypadki opisane przeze mnie w ostatnim moim komentarzu pod opisem procedury cesji.

Skomentuj Robert Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Next Post

Transfer usług po zgonie abonenta - aktualizacja po 25 maja 2018r.

ZASADY OBOWIĄZUJĄCE OD 25 MAJA 2018R.: Podczas podpisywania zgłoszenia cesji konieczna jest obecność przyszłego Abonenta (cesjonariusza) w punkcie sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Jakie dokumenty są potrzebne? Transfer po zgonie (usługa – Telewizja): dokument potwierdzający tożsamość nowego abonenta (np. dowód osobisty); kopię aktu zgonu dotychczasowego Abonenta. Po uzyskaniu niezbędnych informacji Cyfrowy Polsat rozpatrzy sprawę i w celu przedstawienia decyzji skontaktuje […]