AWARIA USUNIĘTA PRZEZ OPERATORA!
Próbowałem zalogować się do serwisu go.cyfrowypolsat.pl, ale niestety się nie udało. Pojawił się komunikat:
Błąd zapytania.
Kod błędu: 5001/16000::f45dfde9-63f1-46ba-a909-f37a8c9d99a8-3
Po lekturze kilku miejsc w sieci, okazało się, że nie tylko ja mam ten problem. Można więc uznać, że Cyfrowy Polsat aktualnie ma awarię, ponieważ problem w godzinach porannych jeszcze nie występował.
W Cp go mam aktualnie dostepne tylko 3 kanaly Paramount Channel, Comedy Family i Music tv.
Czy coś wiadomo skad ten problem? Usuwalem aplikacje i ponownie zainstalowalem. Nie pomoglo.
Ciasteczka, itp. usuwałeś? Kontaktowałeś się z Biurem Obsługi Klienta? Bo zakładam, że CP GO masz wykupione.
Pewnie technicy kradną i dystrybuują dostęp do kanałów tv i zarabjaja na tym przez co sa częste problemy z oglądaniem przez osoby które płaca za to.Sam doświadczam częstych problemow z Polsat go z błędami po stronie konfiguracji serwerów i sieci Polsatu. Kontakty z BOK to śmiech i nawet nie warto sobie głowy zajmować. Ma ktoś sile walczyć to zgłosić do odpowiedniego urzędu regulacji albo zmienić dostawce. Przydałoby się aby Polsat publikował jaki ma poziom dostępności (SLA) w ciągu roku czy miesiąca. Bo mam wrażenie ze na poziomie 70% funkcjonuje dostępność.
A co zrobić, gdy się usunęło ciasteczka? I nie można się teraz zalogować?
Po wpisaniu prawidłowych danych logowania, czyli adresu email przypisanego do konta ICOK lub numeru karty oraz prawidłowego hasła, nie ma problemu z logowaniem. Sprawdziłem u siebie.
Nadal nie działa – ani aplikacje na TV ani strona www- można się zalogować ale brak treści.