Informacje 

Zmiana numeru rachunku bankowego do wpłat abonamentu

Dzisiaj w ICOK powitał mnie komunikat od Cyfrowego Polsatu:

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że z dniem 15 lipca 2019 roku zmianie uległ numer konta bankowego przeznaczony do wpłat za usługi Cyfrowego Polsatu. Prosimy o dokonywanie wpłat na nowy numer konta, który możecie Państwo sprawdzić w zakładce Płatności. Wpłaty realizowane za pośrednictwem ICOK zostaną zaksięgowane na zaktualizowany numer konta.

Jeśli macie ustawione stałe zlecenie w swoim banku, to koniecznie zaktualizujcie numer rachunku na ten podany w ICOK, w zakładce PŁATNOŚCI:

Przez krótki czas Cyfrowy Polsat będzie jeszcze transferował środki wpłacone na stare numery kont, na nowe rachunki bankowe. Ja jednak zalecam jak najszybszą aktualizację w stałych zleceniach, szybkich przelewach, szablonach.

Jeśli z jakiegoś powodu nie macie założonego konta w Internetowym Centrum Obsługi Klienta na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu, to nowy numer konta możecie odczytać na 999 kanale dekoderów z serii Evobox oraz starszych dekoderów z serii HDxx00.

Nowy numer konta otrzymaliście też prawdopodobnie już lub otrzymacie w najbliższym czasie jako wiadomość SMS na numer telefonu podany operatorowi do kontaktu. Drugą formą elektronicznego powiadomienia o nowym numerze konta jest wiadomość wysłana na adres email podany Cyfrowemu Polsatowi przez abonenta.

Tradycyjny list, dostarczany przez Pocztę Polską jest “zarezerwowany” dla abonentów, którzy nie podali operatorowi żadnego kontaktu do siebie w formie elektronicznej, czyli nie jest znany Cyfrowemu Polsatowi numer telefonu, adres email, brak konta ICOK. Listownie o zmianie rachunku, w naturalny sposób zostaną oczywiście poinformowani abonenci zamawiający blankiety do wpłaty.

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 


Pozostało jeszcze:

do złożenia wypowiedzenia bez kary umownej z powodu wyłączenia kanału CBS Action z oferty Cyfrowego Polsatu. Szczegóły i wzór wypowiedzenia znajdziesz klikając w zegar odmierzający pozostały czas.
Jeśli definitywnie rezygnujesz z Cyfrowego Polsatu, to może zainteresuje Cię oferta Platformy CANAL+, Netii, Orange, Vectra, UPC, Multimedia?


 

Może Cię również zainteresować

44 Thoughts to “Zmiana numeru rachunku bankowego do wpłat abonamentu”

  1. Mysia0205

    Ja natomiast nie otrzymałam żadnej informacji ani sms, ani e-mailem, ani w ICOK. Dzisiaj zadzwonił do mnie bardzo niemiły i arogancki pan informując mnie, że mam zmienić numer konta. Rozmawiał ze mną tak, jakbym robiła im na złość, robiąc wpłaty na numer konta zgodny z umową.
    Zmiana konta powinna być zmieniana aneksem do umowy, a nie jakąś tam informacją, jakakolwiek ona by nie była.

    A tak przy okazji, to przypominać tydzień przed zapłatą, że mija termin, to jakoś potrafią

    1. Maria

      Podzielam opinię. Ja potraktowałam dwa telefony w sprawie jako formę wyłudzania pieniędzy przez nieznanych sprawców. Żadnego maila ani listu z Polsatu nie dostałam.

    2. Marcin Szczęsny

      Czy przez telefon Ci podawano numer konta? Czy tylko informację o zmianie rachunku bankowego? Do dekodera też się włamali oszuści i dokonali aktualizacji informacji w strefie abonenta? Nie popadajmy w skrajności i nie stwarzajmy sobie dodatkowych problemów. List też mogą wysłać oszuści z numerem konta oszusta. I kto będzie wtedy winny? A sposobów na zweryfikowanie informacji wraz z podaniem oraz potwierdzeniem nowego numeru konta jest wiele i nie wymagają one ogromnego wysiłku. Za to wkrótce więcej wysiłku może kosztować odzyskanie pieniędzy wpłaconych na błędny rachunek bankowy. Będzie lament, że trzeba pisać pisma lub osobiście stawiać się w instytucji. Po co to? Kilka kliknięć przycisków na pilocie lub w przeglądarce internetowej i numer rachunku jest przed oczami. Kolejne kilka kliknięć i zlecenie przelewu w banku ma zaktualizowany numer konta odbiorcy.
      Ps. Gdybym na mojej stronie nie zasłonił mojego numeru konta w CP, to już bym do końca życia miał opłacony abonament.

  2. Anonim

    Ja też nie znalazłam jeszcze numeru konta bankowego proszę pomóżcie

    1. Marcin Szczęsny

      Zapraszam do lektury komentowanego artykułu. ?

  3. Maria

    Ja również nie otrzymałem żadnej informacji o zmianie konta bankowego..Dobrze , że mam badpłatę ale już zaczynam się martwić , iż mogą mi sygnał wyłączyć 😉 To chore , żeby zmieniać konto nie informując nikogo wcześniej listem ani na pocztę 😉 Pozdrawiam i czekam , może jeszcze ktoś się obudzi… Kazimierz …

  4. Jacek

    Pani z biura obsługi klienta – nr konta jest na kanale 999. Niestety na dekoderze brak jest tego kanału . I co teraz ?

    1. Marcin Szczęsny

      Sprawdziłem. Dzwoniąc na numer Biura Obsługi Klienta 222 127 222, w przeciągu 30 sekund automat dyktował mi numer konta, na którym mam wpłacać abonament. Nie ma potrzeby łączenia nawet z konsultantem. Wystarczy mieć przygotowany tylko numer karty dekodera.
      I tak jak napisałem w tekście, poza tym prawidłowy numer konta można znaleźć w ICOK. I tak jak napisałem w tekście, Strefa Abonenta jest dostępna w dekoderach z serii Evobox oraz HDxx00, więc nie ma co jej szukać w innych modelach.

Pozostaw odpowiedź zdziwiony Anuluj pisanie odpowiedzi