Ponieważ artykuł stał się nieco mało czytelny, przez zamieszanie z zmieniającym się komunikatem o zmianach w ofercie Cyfrowego Polsatu, postanowiłem przeredagować stary wpis i umieścić w nim obowiązujący już tylko ostatni, prawidłowy komunikat operatora. Ponadto okazało się, że pominąłem jeszcze okres gwarantowanego umową kanału Universal Channel (SD). 1 maja 2017r. kanał Universal Channel został zastąpiony kanałem Universal Channel HD i stąd abonenci mający w swoich umowach aktualnie obowiązujących gwarantowany jeszcze Universal Channel w wersji SD, mogą to zrobić bez ponoszenia kary.
Komunikat Cyfrowego Polsatu może być świetnym argumentem do ugrania z Działem Utrzymania Klienta Cyfrowego Polsatu atrakcyjnej umowy w zamian za pozostanie z operatorem. Na przykład przez kolejne 12 miesięcy z 3 miesiącami bez opłat. A za 6 miesięcy znowu przedłużyć umowę z bezpłatnymi miesiącami. Lub też może być to świetny sposób na rozstanie się z Cyfrowym Polsatem i skorzystanie z oferty nc+ z nowym dekoderem 4K oraz meczami w 4K na Canal+ Now, Orange (dla klientów IPTV Netflix i Eleven Sports 1 w 4K), Netii, Vectra, Multimedia, itd.
Treść komunikatu:
Informujemy, że z dniem 31.12.2017 r. kanał Universal Channel HD, który dostępny jest na pozycji 49 i 144 zakończy nadawanie na terenie Polski. W miejsce kanału Universal Channel HD zostanie uruchomiony kanał Epic Drama w jakości HD (pozycja 49).
Z dniem 31.12.2017 r. zostanie również wyłączony kanał Blue Hustler dostępny na pozycji 905. W miejsce kanału Blue Hustler zostanie uruchomiony kanał Vivid Touch (pozycja 905).
Z dniem 31.12.2017 r. zostanie wyłączony kanał Moje Polskie Radio dla Abonentów Pakietu Ekstra TV Mobilnej.
Jednocześnie z myślą o naszych Abonentach wciąż wzbogacamy ofertę kanałów telewizyjnych.
01.01.2018 r. do oferty Cyfrowego Polsatu dołączy kanał Epic Drama w jakości HD.
Kanał tematyczny w całości poświęcony światowej klasy serialom kostiumowym z gwiazdorską obsadą. Ponad 600 godzin kontentu w jakości HD, produkcje premierowe oraz nowości.
Wielbiciele tematyki obyczajowej otrzymają dostęp do długo oczekiwanych i wysoko ocenianych produkcji z Wielkiej Brytanii, USA, Hiszpanii, Francji, Włoch, Australii i Kanady. Wybierać będzie można spośród wachlarza gatunków i szerokiej tematyki. Historia, polityka, władza, namiętność, pasja i zbrodnie – to tylko kilka z zapowiadanych wątków. W ofercie nie zabraknie również ekranizacji literatury klasycznej.
Od 01.01.2018 r. ofertę kanałów, skierowanych dla Abonentów powyżej 18 roku życia, wzbogacają także kanały Vivid Touch, Vivid RED HD oraz BrazzersTV.
Mamy nadzieję, że nowe kanały, które dołączą do naszej oferty dostarczą Państwu najlepszych telewizyjnych wrażeń.
Jeżeli kanały Universal Channel HD lub Moje Polskie Radio są gwarantowane w Państwa Umowie lub Aneksie lub korzystają Państwo z Pakietu Rozrywka HD, w którym dostępny jest kanał Blue Hustler i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 30.01.2018 r. w Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa.
Imię i Nazwisko: |
miejscowość, data |
Biuro Obsługi Klienta Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4a 03-878 Warszawa |
WYPOWIEDZENIE UMOWY
Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A., bez zachowania okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec cyklu rozliczeniowego, na podstawie Regulaminu Świadczenia Usług Cyfrowego Polsatu – wyłączenie z oferty kanały Universal Channel.
Z poważaniem, |
czytelny podpis |
Kiedy umowa zostanie rozwiązana?
Odpowiem na zasadzie przykładu, który datami należy dostosować do swojego przypadku.
Jeśli Twój cykl rozliczeniowy rozpoczyna się każdego 9 dnia miesiąca, to powyższe wypowiedzenie złożone do 8 stycznia 2018r. spowoduje rozwiązanie umowy z końcem 8 stycznia 2018r i nie będziesz musiał już opłacać abonamentu za okres 9 styczeń – 8 luty 2018r. Do 8 lutego 2018r. będziesz miał tez obowiązek zdać udostępniony (nie własnościowy) dekoder wraz z akcesoriami w dowolnym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży
Jeśli pismo zostanie złożone między 9 a 30 stycznia 2018r., to umowa zostanie rozwiązana 8 lutego 2018r. i za okres od 9 stycznia do 8 lutego 2018r. wymagana jeszcze będzie od Ciebie ostatnia płatność abonamentowa. Do 8 marca 2018r. będziesz miał tez obowiązek zdać udostępniony (nie własnościowy) dekoder wraz z akcesoriami w dowolnym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub Plusa. Można też w tym terminie wysłać na swój koszt i ryzyko sprzęt do Warszawy na ulicę Łubinową 4a.
Witam,
Umowę podpisywałem dnia 12 lipca 2017 roku. W mojej ofercie Premium znajduję się Pakiet Familijny HD, Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet HBO HD, Pakiet Cinemax HD, Pakiet HBO GO oraz Pakiet VOD. Z tego co widzę to łapię się w ramach czasowych które Pan podał tj do 14 lipca 2017 roku. Do umowy została dołączona lista programów wchodzących w skład danych pakietów i wśród nich mam zagwarantowane Universal Channel HD.
Zamierzam się wybrać dzisiaj do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży złożyć wypowiedzenie.
Pytanie czy komuś udało się skutecznie to załatwić bez żadnych kar umownych?
Teraz już tylko z karą umowną. Do 30 stycznia 2018r. było bez kary.
No ja mam kłopot z rozwiązaniem umowy. Umowę rozwiązałam 7.12.2017 r.
Piszą mi po raz kolejny to samo:
Ponownie informujemy, że podpisując Umowę złożył Pan oświadczenie, iż przed jej zawarciem zapoznał się z jej warunkami, Regulaminem świadczenia usług, promocyjnymi warunkami Umowy oraz Cennikiem i akceptuje ich treść.
Zaznaczamy, że zgodnie z § 9 pkt 3 Regulaminu świadczenia usług Abonentowi mogą zostać udostępnione, bez dodatkowych opłat, programy telewizyjne lub radiowe niewchodzące w skład Pakietów, w szczególności w ramach dodatkowej promocji lub testowego rozprowadzania programów. Zarówno udostępnianie, jak i wycofywanie takich programów nie wymaga zmiany Umowy ani uprzedniego powiadomienia o tym Abonenta.
Wyjaśniamy, że kanał Universal Chanel HD od dnia 1 października 2015 r. był nadawany w ramach dodatkowej promocji oraz nie był gwarantowany warunkami zawartej przez Pana w dniu 28 listopada 2016 r. Umowy.
Mając na uwadze powyższe zawiadamiamy, że Cyfrowy Polsat nie widzi podstaw od anulowania wystawionej noty obciążeniowej z tytułu rozwiązania Umowy przed upływem jej Okresu Podstawowego w wysokości 684,25 zł.
Przedstawione przez Pana dodatkowe informacje nie uzasadniają w naszej opinii zmiany stanowiska w kwestii rozpatrzenia Pana sprawy.
Co ja mogę im na to odpisać?
Pozdrawiam i dziękuję, Aneta
Co odpisać? Nic nie pisać i zapłacić notę obciążeniową lub przeprosić w piśmie i zapłacić notę obciążeniową.
W moim wpisie, pod którym pojawiają się Wasze komentarze, jest dokładnie podany okres kiedy kanał Universal Channel był gwarantowany umową i tylko osoby mające zawartą umowę w tym okresie (nową lub przedłużenie), mogły bezkarnie ją rozwiązać.
Zgodnie z powyższym, umowa zawarta (nieważne czy była to nowa umowa, czy przedłużenie), 28 listopada 2016r. nie gwarantowała w żadnym pakiecie kanału Universal Channel, dlatego Cyfrowy Polsat zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług wystąpił o zwrot udzielonej ulgi abonentowi.
Jedynie co mogę poradzić, to na przyszłość (u jakiegokolwiek operatora), takie decyzje podejmować należy na chłodno.