2 miliony złotych na walkę z epidemią od Fundacji Polsat.

2 miliony złotych dla służby zdrowia

Fundacja Polsat podjęła decyzję o kolejnym wsparciu walki z epidemią. Ze środków własnych Fundacja przeznacza 2 miliony złotych na zakup najpotrzebniejszego sprzętu dla służby zdrowia.

Zostały już złożone zamówienia między innymi na kombinezony, gogle medyczne, maski chirurgiczne, maski KN 95 P2 czy rękawiczki ochronne.

Pierwsze zamówienie jest już realizowane, dzięki czemu jeszcze w tym tygodniu sprzęt dotrze do lekarzy i pielęgniarek będących dzisiaj na pierwszej linii frontu walki z koronawirusem.

„Reklama na Ratunek – Razem w walce z koronawirusem” – akcja Telewizji Polsat i Polsat Media

Fundacja bierze również udział w akcji Telewizji Polsat i Biura Reklamy Polsat Media. W czwartek – 2 kwietnia – o 18.45 przed głównym wydaniem „Wydarzeń” zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy. Telewizja Polsat podjęła decyzję o przekazaniu czasu antenowego w postaci specjalnego bloku reklamowego, z którego przychód zostanie przeznaczony na rzecz walki z koronawirusem. Każdy bez wychodzenia z domu może wesprzeć, najbardziej potrzebujące szpitale i instytucje.

Grupa Polsat przekazuje 2200 tabletów z dostępem do Internetu w ramach akcji #zostańwdomu

Fundacja wzięła również udział w przekazaniu przez Grupę Polsat – sieć PlusCyfrowy Polsat – 2200 tabletów dla ponad 400 domów dziecka, rodzinnych domów dziecka, rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych z 16 województw. Jest to  więcej niż początkowo deklarowano, ale udało się pozyskać dodatkowe 200 tabletów dla najbardziej potrzebujących.

Dzięki temu w sumie przekazano 2200  tabletów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Next Post

#ZostańWDomu z PLAY NOW - Play wydłuża czas odkodowanych kanałów

Aby zachęcić swoich klientów do pozostania w domu, Play przedłuża okres odkodowania 40 kanałów oraz filmów i seriali w usłudze PLAY NOW oraz PLAY NOW TV o kolejne dwa tygodnie tj. do 15 kwietnia. W ofercie dostępnych jest zarówno wiele nowości, jak i klasyków. Play w ramach akcji #ZostańWDomu wprowadził „otwarte okno” dla dwóch popularnych pakietów – Kids i Extra. Dostęp do 40 kanałów […]