Cyfrowy Polsat wydłuża i wzbogaca „otwarte okno”.

W związku z utrzymującym się stanem epidemiologicznym Cyfrowy Polsat po raz kolejny wydłużył i udostępnił jeszcze więcej kanałów w „otwartym oknie”. 33 kanały dostępne będą bez dodatkowych opłat aż do 15 czerwca 2020 r. na dekoderach satelitarnych oraz do odbioru telewizji kablowej w technologii IPTV, a także mobilnie – w serwisie Cyfrowy Polsat GO (z aktywną opcją ON THE GO). Klienci sieci Plus otrzymają bez dodatkowych opłat aż 30 kanałów w serwisie IPLA – w pakiecie IPLA PLUS.

33 kanały w „otwartym oknie” w Cyfrowym Polsacie

Cyfrowy Polsat dba o zapewnienie rzetelnej informacji, relaksu oraz atrakcyjnej rozrywki swoim abonentom. Do udostępnionych już wcześniej w „otwartym oknie” kanałów dołączyły kolejne: BBC Brit, BBC Earth, BBC First, BBC Lifestyle, CBeebies, Disney Junior, FOX oraz Sundance TV. Wśród 33 kanałów widzowie odkryją zróżnicowaną ofertę, a w niej: seriale kryminalne, sci-fi, fantasy, obyczajowe i sensacyjne, tytuły światowego kina niezależnego, programy rozrywkowe, dokumentalne i naukowe oraz produkcje ukazujące niesamowity świat zwierząt i magię otaczającej przyrody.

Dla najmłodszych widzów operator wraz z partnerami przygotował dodatkową niespodziankę, która umili czas spędzony w domu. Oprócz kanałów dla dzieci czekają na nich również specjalne książeczki do wydrukowania, a w nich bohaterowie ulubionych bajek, m.in. „Psi Patrol”, „Vampirina”, „Myszka Miki” czy „Spongebob” – w postaci kolorowanek, wycinanek oraz quizów.

Wśród dodatkowych propozycji znalazły się kanały:

  • filmowo-serialowe: 13 Ulica, AMC, AXN, AXN Black, AXN Spin, AXN White, BBC First, Comedy Central, Epic Drama, FOX, Paramount Channel, Polsat Comedy Central Extra, Romance TV, SCI FI, SundanceTV;
  • rozrywkowo-lifestylowe: BBC Brit, BBC Lifestyle, CBS Reality, E! Entertainment, Lifetime, MTV Polska;
  • dla dzieci: CBeebies, Disney Channel, Disney Junior, NickJr., Nickelodeon, NickToons;
  • dokumentalne: HISTORY, HISTORY2, National Geographic;
  • edukacyjne: BBC Earth, Da Vinci;
  • sportowe: Extreme Sports Channel.

Powyższe kanały są dostępne dla abonentów telewizji satelitarnej od pakietu Mini HD oraz dla abonentów telewizji kablowej IPTV od pakietu Rodzinnego IP. Liczba otrzymanych w prezencie kanałów zależna jest od pakietu, z którego klient korzysta. „Otwarte okno” dostępne jest również dla abonentów tych usług w serwisie Cyfrowy Polsat GO z aktywną opcją ON THE GO – na go.cyfrowypolsat.pl oraz mobilnie na urządzeniach z systemem Android lub iOS.

Szczegóły „otwartego okna” oraz książeczki dla dzieci do samodzielnego wydruku dostępne są na: www.cyfrowypolsat.pl/bezwychodzenia.

30 kanałów dla wszystkich w sieci Plus w bezpłatnym pakiecie IPLA PLUS

Klienci sieci Plus korzystający z internetowego serwisu rozrywki IPLA teraz znajdą w dedykowanym im pakiecie IPLA PLUS aż 30 kanałów. Po zalogowaniu do IPLI numerem telefonu w Plusie uzyskają dodatkowo dostęp do 25 poniższych kanałów telewizyjnych:

  • filmowo-serialowych: AMC, BBC First, Comedy Central, Epic Drama, FOX, Paramount Channel, Polsat Comedy Central Extra, Romance TV, SundanceTV;
  • rozrywkowo-lifestylowych: BBC Brit, BBC Lifestyle, Lifetime, MTV Polska;
  • dla dzieci: CBeebies, Disney Channel, Disney Junior, NickJr., Nickelodeon, NickToons;
  • dokumentalnych: HISTORY, HISTORY2, National Geographic;
  • edukacyjnych: BBC Earth, Da Vinci;
  • sportowych: Extreme Sports Channel.
 oo_ipla_plus.png

Bezpłatny dla klientów sieci Plus pakiet IPLA PLUS standardowo obejmuje pięć kanałów: Polsat News HD, Polsat News 2, Polsat Play HD, Superstacja i Polsat Cafe HD, filmy, a także seriale i programy rozrywkowe Telewizji Polsat bez reklam. Korzystanie z IPLI w sieci Plus jest zwolnione z naliczania opłat za przesyłanie danych.

Szczegóły na promo.ipla.tv/zostanwdomzipla.

Udogodnienia i działania Grupy Polsat w ramach akcji #zostańwdomu

Wśród dotychczasowych rozwiązań ofertowych i programowych oraz działań charytatywnych, które Grupa Polsat zrealizowała w ramach społecznej akcji #zostańwdomu i walki z epidemią, znalazły się:

  • Zakup 200 tysięcy testów na koronawirusa wraz z niezbędną aparaturą laboratoryjną za kwotę ponad 16 milionów złotych oraz przekazanie ich Ministerstwu Zdrowia w celu zwiększenia możliwości testowania, identyfikowania i izolacji zakażonych, jako kluczowych elementów do walki z epidemią w Polsce.
  • Przekazanie 2200 tabletów z dostępem do Internetu najbardziej potrzebującym dzieciom.
  • Zebranie 3 milionów złotych dzięki „Reklamie na Ratunek – Razem w walce z koronawirusem” oraz przekazanie ich szpitalom i instytucjom zaangażowanym w walkę z epidemią.
  • Przeznaczenie przez Fundację Polsat 2 milionów złotych z środków własnych na zakup najpotrzebniejszego sprzętu dla służby zdrowia.
  • „SMS na ratunek” – dedykowany spot Fundacji Polsat i Telewizji Polsat, z którego cały dochód przeznaczony zostanie na zakup niezbędnych środków ochrony osobistej dla służby zdrowia.
  • Wsparcie dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego “Meditrans” SP ZOZ w Warszawie.
  • Plus wsparty przez ZTE Poland przekazał 10 tys. sztuk maseczek dla szpitali.
  • #okonamalucha – sieć Plus przekazała karty SIM z internetem do Kliniki Neonatologii i Intensywnej Terapii Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w Szpitalu Klinicznym im. ks. Anny Mazowieckiej.
  • Zaangażowanie pracowników w akcję „Poczuj smak pomocy” – z zebranych środków 4 Smaki Restaurants&Catering przekazuje darmowe posiłki Centralnemu Szpitalowi Klinicznemu MSWiA.
  • Przekazanie ponad 3000 żonkili do Fundacji Wolne Miejsce na rzecz akcji „Śniadanie Wielkanocne dla Samotnych”.
  • „Pomagajmy sobie nawzajem” – kampania prospołeczna Grupy Polsat zachęcająca do pomocy seniorom.
  • #CzytamyDlaDzieci – znani i lubiani czytają bajki – codziennie o godzinie 20:00 na oficjalnym profilu Fundacji Polsat na Instagramie.
  • #JesteśmyDlaDzieci – program pod patronatem Fundacji Polsat, w którym poruszane są ważne tematy związane z zagrożeniami i konsekwencjami, jakie koronawirus może przynieść dzieciom i ich rodzicom.
  • W ramach wspólnej akcji producent urządzeń mobilnych OPPO przekazał 188 smartfonów, a Plus 188 starterów z bezpłatnymi rozmowami, SMS-ami i internetem dla podopiecznych Fundacji Polki Mogą Wszystko – sprzęt trafił do podopiecznych 24 świetlic środowiskowych.
  • Transmisja niedzielnych Mszy świętych na kanałach Polsat News i Polsat Rodzina i w serwisie IPLA.
  • Codzienne treningi z trenerem personalnym na antenie Polsat News oraz codzienna rozrywka z gwiazdami Telewizji Polsat za pośrednictwem transmisji na żywo na Facebook’u i Instagramie.
  • Filmowa oferta największego serwisu rozrywki internetowej IPLA – mocne tytuły, które w ostatnim czasie miały swoje kinowe premiery.
  • Darmowy pakiet 10 GB dla wszystkich klientów Plusa i Plusha oraz nowy pakiet 20 GB za 10 zł.
  • Darmowy pakiet 10 GB dla klientów Cyfrowego Polsatu korzystających z wybranych taryf internetowych oraz nowy dodatkowy pakiet 20 GB za 10 zł.
  • Dodatkowe 33 kanały w ramach „otwartego okna” dla abonentów telewizji satelitarnej i kablowej w technologii IPTV Cyfrowego Polsatu.
  • 25 dodatkowych kanałów dla wszystkich w sieci Plus w bezpłatnym pakiecie IPLA PLUS, łącznie 30 kanałów.
  • Internet stacjonarny od sieci Plus w technologiach HFC, ETTH, PON przyspieszony do maksymalnych prędkości, nawet do 1 Gb/s, bez dodatkowych opłat.
  • TIDAL bez limitu danych dla klientów sieci Plus, a dla nowych użytkowników serwisu muzycznego bezpłatny 90-dniowy dostęp do TIDAL.
  • Duże dodatkowe pakiety internetowe oraz więcej GB jako bonus za doładowanie konta w ofertach „na kartę” w sieci Plus.
  • Przekazywanie wszystkich bieżących informacji związanych z pandemią koronawirusa w serwisie Polsatnews.pl i w aplikacji mobilnej Polsat News oraz na antenach Polsat i Polsat News.
  • Darmowy transfer danych w aplikacji Polsat News dla klientów Plusa.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Next Post

Majowe "otwarte okno" w Netii - komunikat prasowy

Netia od początku akcji #zostańwdomu organizuje dla swoich klientów między innymi tzw. okna otwarte, w ramach których odkodowanych było już kilkadziesiąt kanałów z bogatej oferty TV. Równie teraz, aż do 16 czerwca br. operator odkoduje ponad 30 kanałów. Netia, która świętuje właśnie przekroczenie liczby 250 tys. świadczonych usług telewizyjnych (wzrost liczby usług TV o 15 proc. w ciągu roku!), regularnie organizuje tzw. […]