Zgłaszaliście swoje problemy z zawieszającymi się dekoderami HD2000, HD3000, HD5000, HD6000 i PVR HD7000. Zawsze następowała to według Waszych opisów około godziny 3 nad ranem, a dzisiaj (12 września 2016r.) dodatkowo przed południem.
Według informacji, które uzyskałem problem został rozpoznany i rozwiązany przez Cyfrowy Polsat. Lekarstwem ma być przełączenie dekodera niezwłocznie przynajmniej na kilkanaście minut w stan MONITORINGU, czyli wyłączyć czerwonym przyciskiem na pilocie dekoder.
Proszę jutro o informacje, czy po zastosowaniu powyższej rady Wasz problem ustąpił.
AKTUALIZACJA!
Jak udało mi się ustalić, problemem objęte były tylko osoby mające wyrażaną zgodę na przesyłanie informacji marketingowych za pomocą dekodera. Chodzi o reklamy operatora pojawiające się w prawym dolnym rogu ekranu.
Aby wyłączyć te reklamy należy zalogować się do ICOK, kliknąć link USTAWIENIA (obok WYLOGUJ) i przewinąć ekran do samego dołu: