Od 15 kwietnia br. dwa lifestylowe kanały z portfolio CANAL+ funkcjonować będą pod nowymi nazwami. W ofercie CANAL+ DOMO i CANAL+ KUCHNIA widzowie znajdą zarówno znane już tytuły, jak i wiele nowości o różnorodnej tematyce.
Celem zmian jest lepsze wykorzystanie siły marki CANAL+ oraz podkreślenie różnorodności tematycznej oferty programowej pod brandem CANAL+. Stacje CANAL+ DOMO i CANAL+ KUCHNIA ze swoimi bogatymi ramówkami od lat znakomicie dopełniają naszą szeroką ofertę serialową, filmową i sportową. Teraz ich treści będą wzmacniać parasolowy brand CANAL+ i odwrotnie. – mówi Małgorzata Seck, wiceprezes ds. programowych CANAL+.
Portfolio kanałów to zarówno znane i lubiane produkcje, jak i wiele nowości o różnorodnej tematyce.
Na widzów CANAL+ KUCHNIA czekają najlepsze programy zdradzające kulisy zdrowego stylu życia, wprowadzające w arkana sztuki kulinarnej oraz produkcje kulinarno-podróżnicze odkrywające tajemnice kuchni całego świata. Wśród nowości znajdą się takie programy, jak „Jakubiak rozgryza Polskę” autorstwa jednego z najpopularniejszych polskich szefów kuchni, czy najnowszy program powszechnie znanego i uwielbianego na całym świecie Jamiego Olivera „Jamie Oliver: łatwe przepisy na każdy dzień”.
Na antenie CANAL+ DOMO nie zabraknie programów poradnikowych. W produkcjach takich, jak „Remont w 48h” czy „Cudotwórcy” widzowie znajdą mnóstwo inspiracji i praktycznych wskazówek do zmian, zobaczą także wyjątkowe remonty i metamorfozy wnętrz. Z kolei w najnowszym autorskim programie ogrodniczym stacji „Grunt to ogród” prowadząca Katarzyna Bellingham przekaże widzom praktyczne i proste do zastosowania porady, dzięki którym każdy z nas będzie mógł założyć ogród marzeń, czy to w domu, czy na balkonie.
Kanały dostępne są za pośrednictwem dekoderów CANAL+, w ofercie sieci kablowych oraz online, na platformie canalplus.com – wiodącym europejskim serwisie online z najszerszą w Polsce ofertą filmowo-serialową na życzenie oraz ze sportem na żywo.