Na stronie Internetowego Centrum Obsługi Klienta pod adresem: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp pojawił się mały problem z logowaniem, spowodowany błędem programistów serwisu internetowego operatora. Po wejściu na stronę ICOK zakładka VOD zasłania pole do wpisania loginu, co jest zobrazowane na poniższym zrzucie ekranu:
Rozwiązaniem problemu, do czasu zajęcia się sprawą przez informatyków , jest najechanie kursorem na ikonę domku lub znajdujące się na prawo od niej “”, “”, “”, “VOD“. W ten sposób zniknie baner zasłaniający pole logowania.
AKTUALIZACJA 11.04.2016r.
Problem został rozwiązany przez informatyków .
1
Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.
wszystko do d ……
Mam problem z logowaniem…..dobrze wpisuję swoje dane…..a tu nic…Nie chcę już więcej tego Polsatu .Poczekam aż skończy mi się umowa i już nigdy więcej Polsatu ….NIGDY !!!!!
Pod jakim adresem próbujesz się logować do ICOK?
Mam problem z logowaniem,prosze o pomoc.
Nie mogę się zalogować do icok nie pamiętam hasła a przy odnowienie hasła wyskakuje niepoprawny format meila.
Konto zablokowane jak odblokować
Tylko przez kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta.
nie moge zalogowac sie na icok wyskakuje błedne hasło lub loging,,,,a wpisuje poprawnie co moze byc przyczyna
Komunikat o tej treści pojawia się przy wprowadzeniu błędnego loginu (nazwy użytkownika), będącego numerem karty lub adresu email podanego przy rejestracji konta ICOK. Ten sam komunikat pojawia się po wpisaniu błędnego hasła.
Zakładam, że logujesz się na właściwej stronie.
Ostatecznie pozostaje kontakt z Telefonicznym Biurem Obsługi Klienta w celu zresetowania dostępu do konta ICOK.