Netia reklamuje świetlną wyprzedaż

Netia rozpoczęła kampanię reklamową, promującą „świetlną wyprzedaż”. W ramach komunikowanej promocji klienci otrzymają 2 usługi (internet z telewizją)  w cenie 1.

Promowana oferta „2 w cenie 1”, umożliwia klientom zakup światłowodowego dostępu do internetu do 150 Mb/s z pakietem 91 kanałów TV (kanały z pakietów Telewizji Osobistej: Na Start, TVN oraz Rozrywka) za łączną cenę 50 zł miesięcznie.

W ramach akcji komunikacyjnej zaplanowane zostały spoty radiowe z udziałem Czesława Mozila (spot 30 sek. – w załączeniu – emitowane m.in. w RMF FM, Radio ZET, Eska i wielu innych), blisko tysiąc billboardów oraz działania performace marketing w internecie. Kampania potrwa do połowy lutego br.

Od strony kreatywnej kampanię przygotowała agencja Scholtz&Friends, media zakupiły Mediacom oraz Vizeum.

Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Next Post

Kanał Filmbox Extra w jakości HD

Od 7 stycznia 2019r. kanał Filmbox Extra dotychczas dostępny w jakości SD, został zastąpiony wersją w wysokiej rozdzielczości. Pozycja kanału na liście operatora nie uległa zmianie i nadal jest numer 141. Na listach ulubionych w dekoderach serii HDxx00 kanał automatycznie został również podmieniony. Użytkownicy dekoderów Evobox, niestety muszą usunąć dotychczasową wersję SD kanału i dodać do listy ulubionych ponownie Filmbox Extra w jakości […]