W ramówce kanału dla graczy znajdą się m.in. transmisje z rozgrywek esportowych, programy publicystyczne z udziałem twórców gier, show z gwiazdami internetu oraz recenzje najnowszych tytułów i sprzętu.
15 października br. oferta operatora największej polskiej platformy satelitarnej w Polsce, , powiększy się o kolejny kanał tematyczny – Polsat Games. Stworzona z myślą o graczach stacja będzie dostępna w od pakietu Mini HD, na pozycji 16. Nowy kanał będzie dostępny także w internecie.
Najnowsza propozycja Telewizji Polsat – Polsat Games – jest skierowana nie tylko do fanów gier komputerowych czy esportu, ale również do pasjonatów nowych technologii i animacji. Oprócz recenzji gier i sprzętu oraz talk-show z udziałem twórców gier, stacja będzie emitować także programy rozrywkowe z gwiazdami internetu (m.in. „Gry komputerowe show” prowadzone przez Generatora Frajdy). Co więcej, na kanale nie zabraknie anime (m.in. “Dragon Ball Super”) oraz programów skierowanych do młodszych widzów, które zaproponują naukę z wykorzystaniem gier.
Flagowymi produkcjami Polsat Games będą własne rozgrywki esportowe. W poniedziałki i wtorki stacja będzie transmitować projekt o nazwie Ultraliga – ligowe zmagania w League of Legends z pulą nagród o łącznej wartości 100 tysięcy złotych. Oprócz tego stacja wyemituje polską transmisję z Mistrzostw Świata w League of Legends, którą od 1 października można już oglądać w internecie.
Nowa stacja jest projektem 360°, więc programy będą dostępne w internecie nie tylko w IPLI, ale także na YouTube i Twitchu.
– Polsat Games to nie tylko telewizja – wyjaśnia dyrektor kanału Bartosz Pawlik. – Doskonale wiemy, że jako produkt skierowany dla graczy musimy być wszędzie tam, gdzie fani gier już przyzwyczaili się konsumować treści. Dlatego wszystkie nasze transmisje na żywo będzie można oglądać na Twitchu, a programy własne, po premierze w telewizji, wylądują w IPLI i na YouTube.
Polsat to pierwsza niezależna stacja telewizyjna w Polsce, wchodząca w skład grupy medialnej 9. Obecnie jest jedną z największych, najbardziej cenionych i rozpoznawalnych marek medialnych w Polsce. Najmocniejszymi filarami stacji są: doskonała rozrywka, pasjonujące kino, rzetelna informacja oraz emocjonujący (e)sport. Portfolio kanałów tematycznych Telewizji Polsat, w którym widzowie znajdą ponad 20 różnorodnych propozycji, w tym kilkanaście w jakości HD, zaspokaja zróżnicowane gusta szerokiego kręgu odbiorców.
Media społecznościowe:
Dodatkowe platformy: