i rozpoczynają nowy etap w komunikacji swojej strategicznej oferty smartDOM. Ten unikalny program będzie promowany pod hasłem „Domowy Program Oszczędnościowy”. Będzie on liczył aż dziewięć produktów i usług, które można łączyć i dzięki temu oszczędzić na domowych rachunkach nawet 1000 zł rocznie!
Dziś startuje więc nowa platforma komunikacyjna i nowa kampania z udziałem ambasadorów smartDOM-u Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka, którzy ruszą w Polskę i odwiedzając zwykłe polskie rodziny, będą w ciekawy sposób prezentować bogactwo oferty i opowiadać o korzyściach z łączenia najróżniejszych produktów i usług.
Joanna Brodzik i Paweł Wilczak jadą z misją oszczędzania
Dwie najważniejsze zalety smartDOM-u, czyli bogate porfolio, obejmujące aż dziewięć produktów i usług dla nowoczesnego domu, oraz możliwość oszczędzania, są podstawą dla nowej platformy komunikacyjnej i nowej kampanii, które promują Program. Tym, którzy jeszcze go nie poznali, jego ideę w skrócie wyjaśnia nowe hasło: Domowy Program Oszczędnościowy smartDOM.
W startującej dziś kampanii, ambasadorowie Programu Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, opuszczą dom, wsiądą do kampera i ruszą w podróż po całym kraju. Ich misją będzie przekonanie wszystkich, którzy nie wiedzą jeszcze, w jak prosty sposób można zatrzymać dodatkowe pieniądze w domowym budżecie, aby spróbowali „zbudować” swój nowy, własny smartDOM. Kampania stawia na działania edukacyjne skierowane do nowych klientów, zachęcając ich do poznania Programu, i korzyści, jakie przynosi łączenie usług. Wstępem do niej były prowadzone już od 1 lutego działania teaserowe w telewizji oraz na nośnikach zewnętrznych.
Nowa platforma komunikacyjna i koncepcja kreatywna jest efektem prac Agencji Scholz & Friends Warszawa, która od nowego roku obsługuje markę smartDOM i jednocześnie odpowiada za kampanie marketingowe dla wszystkich usług telekomunikacyjnych Plusa. Startująca kampania obejmie stacje telewizyjne – Polsat i kanały tematyczne oraz TVN, radio, m.in.: RMF, RMF Classic, RMF Classic i Total Time, a także działania w Internecie i outdoor. Reżyserem nowych spotów jest Łukasz Jaworski, za produkcję odpowiada TFP, a za postprodukcję Studio Televisor. Kampanię zaplanował dom mediowy Vizeum.
Pierwsze spoty, będące wprowadzeniem do nowej komunikacji Programu smartDOM, można zobaczyć pod linkiem:
smartDOM wczoraj i dziś
Obecnie Domowy Program Oszczędnościowy smartDOM to aż dziewięć produktów i usług dla każdego domu. Oprócz flagowych i podstawowych usług: , oraz , oferuje dziś również energię elektryczną, usługi bankowe, ubezpieczeniowe oraz z zakresu bezpieczeństwa domu, a także urządzenia telekomunikacyjne oraz sprzęt RTV i AGD. Już wkrótce do oferty Programu wprowadzona zostanie także sprzedaż gazu. Bogactwo możliwości, łatwość łączenia, dokupowania i korzystania z usług oraz konkurencyjne ceny sprawiają, że ze smartDOM-u, według danych za ostatni raportowany okres, korzysta ponad 1,2 mln klientów, którzy posiadają ponad 3,6 mln usług kontraktowych.
– Po trzech latach od startu możemy śmiało powiedzieć, że smartDOM to program, który sprawdził się w polskich domach. Nasze wyniki i badania potwierdzają, że klienci są bardzo zadowoleni z korzyści, jakie przynosi im łączenie usług. Konsekwentnie poszerzamy więc naszą ofertę – mówi Justyna Kulka, Dyrektor Departamentu Strategii Marketingowej w Cyfrowym Polsacie S.A. i Polkomtelu Sp. z o.o. – Nowym klientom i wszystkim, którzy nie znają jeszcze smartDOM-u, będziemy prezentować całe portfolio produktów i pokazywać, jak wygodne i opłacalne dla nich jest zbudowanie „własnego smartDOM-u” – dodaje.
Im więcej usług, tym więcej oszczędności
Jedną z głównych, niezmiennych zasad smartDOM-u jest prosta zależność – im więcej produktów i usług posiada klient, tym więcej oszczędności może zgromadzić dzięki uzyskiwanym rabatom. Wybierając produkty w ramach Programu, można stworzyć od początku własny smartDOM i pod warunkiem spełniania określonych warunków zaoszczędzić w ten sposób nawet 1000 zł rocznie.
- Telewizja
Cyfrowy Polsat to największa polska platforma satelitarna. Abonenci mogą wybierać spośród ponad 175 kanałów, w tym ponad 70 w jakości HD, o tematyce ogólnej, filmowo-serialowej, sportowej, lifestylowej, edukacyjnej, dla dzieci i młodzieży oraz informacyjnej. Jednocześnie ponad 90 kanałów linearnych i tysiące materiałów na życzenie można oglądać w laptopach, smartfonach i tabletach w serwisie Cyfrowy Polsat GO. jest usługą, od której można rozpocząć budowę Domowego Programu Oszczędnościowego. Może też być drugim lub trzecim produktem w ramach smartDOM-u, a więc podlega zasadzie „drugi za połówkę, trzeci nawet za złotówkę”.
- Internet LTE
Grupa Cyfrowy Polsat oferuje klientom superszybki oraz . Oferta i to szybkość do 300 Mb/s dla LTE Advanced, stabilność sieci i lepsza jakość korzystania z Internetu.To także olbrzymie podstawowe pakiety danych oraz opcja użytkowania Internetu nawet po ich wyczerpaniu pod warunkiem korzysta z technologii LTE. Usługa Internetu w formie abonamentowej może być pierwszą w ramach Programu smartDOM i można do niej dołączać kolejne, a może też być „drugim produktem za połówkę, trzecim nawet za złotówkę”.
- Telefonia komórkowa
Oferta sieci daje klientom nieograniczone możliwości: nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych, nielimitowane SMS-y, MMS-y do wszystkich sieci komórkowych, duże, do 10 GB internetowe pakiety danych, a do tego nowoczesne rozwiązania w telefonie, takie jak telewizja IPLA czy HBO GO. JA+ Abonament to oferta dla klientów indywidualnych w wersji bez telefonu lub z telefonem na raty, Abonament dla Dwojga, to pomysł z dwoma kartami SIM i usługami bez limitu oraz pakietami internetowymi nawet po 10 GB, a stworzona z myślą o rodzinie oferta JA+ Rodzina pozwala na dodanie do głównej karty SIM nawet 8 kart dodatkowych, w tym dwie pierwsze są bezpłatnie, i wszystkie one współdzielą ofertę z karty głównej (np. pakiet internetowy, roaming w telefonie). Telefonia komórkowa, obok oferty Internetu oraz telewizji satelitarnej, to główny produkt mogący stanowić zalążek Programu smartDOM. Podobnie jak usługi wcześniej wymienione może też być kolejną w ramach zasady „drugi produkt za połówkę, trzeci nawet za złotówkę”.
- Usługi bankowe
Program smartDOM to także usługi bankowe oferowane przez PlusBank. Konto Plus to nowoczesny rachunek bankowy proponowany abonentom Plusa i Cyfrowego Polsatu zainteresowanym uzyskiwaniem dodatkowych benefitów finansowych w zamian za aktywne korzystanie z usług banku. Jest on szczególnie atrakcyjny dla klientów indywidualnych, którzy poszukują narzędzi pozwalających na swobodne zarządzanie gotówką, również przy wykorzystaniu aplikacji mobilnych. W ramach Konta Plus nie są pobierane opłaty m.in. za prowadzenie konta, wydanie karty debetowej, użytkowanie karty (przy transakcjach za min. 500 zł), przelewy przez Internet, wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju. Posiadacze Konta Plus, karty kredytowej PlusBanku lub kredytu gotówkowego w PlusBanku, pod warunkiem spełniania określonych warunków, mogą obniżyć swoje rachunki w Plusie lub Cyfrowym Polsacie nawet do 0 zł.
- Usługi ubezpieczeniowe
Grupa Cyfrowy Polsat we współpracy z jednym z najbardziej prestiżowych ubezpieczycieli na polskim rynku – ERGO Hestia proponuje klientom kompleksową ofertę, w skład której wchodzą ubezpieczenia domu lub mieszkania (zdarzenia losowe, kradzież, włamanie, ochrona wyposażenia, naprawa sprzętu RTV/AGD/PC), ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NNW) oraz ubezpieczenia turystyczne (koszty leczenia i NNW, ratownictwa w górach i na morzu, ochrona w czasie uprawiania sportu, ubezpieczenie bagażu). Klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu, poza dedykowaną ofertą ubezpieczeń, mogą liczyć na dodatkowy rabat smartDOM.
- Energia elektryczna
Oferta Prąd od Plusa to atrakcyjna opłata za zużyte kWh, gwarancja stałej ceny w trakcie całego kontraktu przez 36 miesięcy oraz prosty rachunek za sprzedaż i dystrybucję prądu łącznie z możliwością korzystania z Zielonej Faktury. Klienci mogą wybierać spośród dwóch typów ofert – abonamentowej, czyli stałej opłaty za wybrany pakiet rozliczanej co 6 lub 12 miesięcy, oraz płatności tylko na podstawie cyklicznych odczytów licznika. Klienci korzystający z oferty energii elektrycznej od Plusa mogą otrzymać zniżki smartDOM w wysokości 50% opłaty handlowej.
- Gaz
Jeszcze w pierwszym kwartale 2017 r. Grupa Cyfrowy Polsat przedstawi klientom ofertę gazu. Będzie ona gwarantowała stałą cenę przez całą długość kontraktu, a faktury będą wystawiane wyłącznie na podstawie rzeczywistych odczytów i dzięki umowie kompleksowej będą obejmowały opłaty zarówno za jego sprzedaż, jak i za dystrybucję. Podobnie jak w przypadku oferty energii elektrycznej klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu otrzymają w ramach smartDOM specjalne zniżki.
- Monitoring pomieszczeń
Bezpieczny Dom to usługa umożliwiające monitoring pomieszczeń, dostępna w Plusie od listopada 2016 roku. Cyfrowa kamera w połączeniu z aplikacją na smartfon lub serwisem www pozwala na sprawdzenie w każdej chwili i z każdego miejsca, co się dzieje podczas naszej nieobecności w domu lub firmie. Funkcja wykrywania ruchu oraz system powiadomień (SMS, e-mail oraz w aplikacji) umożliwiają szybką reakcję w sytuacji, gdy w pomieszczeniu pojawi się osoba nieproszona. Wykrycie ruchu przez kamerę uruchamia również automatyczne nagranie i zapis obrazu w chmurze na bezpiecznych serwerach (24 h nagrań przez 3 dni). Usługa jest dostępna w ofercie na 24 miesiące, a dla klientów smartDOM przewidziano specjalny rabat.
- Sprzęt AGD
W ofercie znalazł się również sprzęt niezbędny w każdym gospodarstwie domowym. Są to urządzenia z zakresu dużego (produkty firmy MPM): lodówka, kuchenka, pralka i zmywarka, które można nabyć za gotówkę lub skorzystać ze specjalnie na ten cel przygotowanej oferty kredytowej PlusBanku. Wszystkie sprzęty sprzedawane są z 24-miesięczną gwarancją, którą można przedłużyć o kolejny rok za dodatkową opłatą. Może je zakupić każdy, natomiast klienci Programu smartDOM oraz posiadacze Konta Plus w PlusBanku mogą skorzystać ze specjalnego rabatu 10% na cenę urządzenia.
Dziś, równo po trzech latach od uruchomienia, smartDOM to jedyny taki w Polsce program oszczędnościowy dla domu, oferujący pełen wachlarz produktów i usług, które pozwalają klientom stworzyć wygodny, bezpieczny i nowoczesny dom.