Od 1 stycznia 2021 r. do oferty Polsat Media dołączy Telewizja Puls, będąca właścicielem dwóch kanałów naziemnych – TV Puls i Puls 2.

Telewizja Puls to trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce – nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów uniwersalnych TV Puls i PULS 2 z wielogodzinnym pasmem dla dzieci i rodziców  „Puls Kids”, będącym liderem na rynku w grupie 4-12 z wynikiem 14%*. Jako Grupa Telewizja Puls odnotowała wynik 6,31% **.

Telewizja Puls gwarantuje najlepszą rozrywkę dla każdego – w zróżnicowanej ofercie programowej obu kanałów  znajdują się m.in.: premierowe hity filmowe i seriale, najlepsze światowe animacje z wiodących studiów, produkcje własne (seriale: „Lombard. Życie pod zastaw”, „Rodzinny interes”) oraz transmisje z największych artystycznych wydarzeń na skalę ogólnopolską.

Dołączenie kanałów Telewizji Puls do oferty reklamowej Polsat Media będzie istotnym elementem wzbogacającym szerokie portfolio, które od stycznia 2021 roku będzie liczyć 80 stacji.

Dzięki temu Polsat Media stanie się największym biurem reklamy nie tylko pod względem liczby obsługiwanych kanałów, ale również udziału w oglądalności (prawie 40% w grupie A16-49) oraz udziału w rynku reklamy telewizyjnej.

*Nielsen, 09.03.-14.12.2020, pn-pt 06:45-19:59, bez świąt

**Nielsen, SHR 16-49, 01.01-30.11.20

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.