Już za 2 tygodnie, od 18 czerwca, usługi Netii będą dostępne w sieci sprzedaży i . Dzięki temu z usługami Netii będzie się można zapoznać i je nabyć w znacznie większej niż dotychczas liczbie punktów w całej Polsce. Zyskają też klienci i , którzy będą mogli kupić usługi z rabatem smartDOM. Na początku, w ramach pilotażu, będzie to możliwe w 181 punktach sprzedaży, a docelowo w całej sieci sprzedaży Grupy .

Oferta dla klientów i 

Grupa Cyfrowy Polsat konsekwentnie realizuje strategię rozwoju usług zintegrowanych dla domu, dołączając kolejne produkty. Tym razem są to usługi , które klienci i będą mogli nabyć z rabatem smartDOM: szybki, stacjonarny dostęp do Internetu, przede wszystkim w technologiach światłowodowych, oraz działające na jego bazie usługi telewizyjne, jak również usługi telefonii stacjonarnej.

Dostępne będą cztery warianty ofert z rabatem smartDOM w różnych konfiguracjach:

  • Internet stacjonarny – trzy opcje prędkości: do 100 Mb/s, do 300 Mb/s oraz do 900 Mb/s.
  • Internet stacjonarny + telewizja – trzy wyżej wymienione opcje dostępu do Internetu z dwoma pakietami telewizyjnymi do wyboru: TV Standard (115 kanałów telewizyjnych, w tym 60 HD) lub TV Super (157 kanałów telewizyjnych, w tym 87 HD).
  • Internet stacjonarny + telefon stacjonarny – oferta internetowa wraz z telefonem stacjonarnym w opcji 100 minut w abonamencie lub bez limitu.
  • Internet stacjonarny + telewizja internetowa + telefon stacjonarny – do wyboru wszystkie powyższe usługi.

Rabat smartDOM 10 zł naliczany jest niezależnie od tego, czy klient wybierze jedną usługę, czy „paczkę usług”.

Również dla zupełnie nowych klientów

Oferta prezentowana w punktach sprzedaży i będzie też dostępna dla nowych klientów, którzy nie posiadają usług w Grupie Cyfrowy Polsat. Każdy klient będzie mógł nabyć wspomniane wcześniej cztery warianty oferty w abonamencie standardowym, czyli bez rabatu smartDOM.

Po dołączeniu usług z rabatem smartDOM klienci i będą mogli łączyć aż trzynaście produktów: telewizję (, ), telefonię (komórkową oraz stacjonarną), , , usługi bankowe PlusBank, energię elektryczną, gaz, ERGO Hestia, oraz monitoring pomieszczeń. Tak szeroki wachlarz propozycji pomaga precyzyjnie odpowiadać na potrzeby klientów i umożliwia im stworzenie wygodnego i bezpiecznego domu. Daje również wiele możliwości osobom, które dbając o domowy budżet, szukają korzystnych rozwiązań i nie lubią przepłacać za usługi, z których korzystają na co dzień.

Na koniec pierwszego kwartału 2018 z usług łączonych Grupy Cyfrowego Polsatu korzystało niemal 1,6 mln klientów.

Od 18 czerwca na stronach internetowych oraz dostępna będzie lista punktów sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa, w których będą oferowane usługi .

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  • 6
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •