Viaplay Group udzielił CANAL+ Polska sublicencji obejmującej transmisje dwóch czołowych spotkań Premier League rozgrywanych w każdej kolejce przez trzy następne sezony.

Nawiązane partnerstwo w zakresie dystrybucji pozwoli abonentom platformy satelitarnej CANAL+ Polska posiadającym pakiet kanałów CANAL+ na dostęp do serwisu streamingowego Viaplay.

Viaplay Group udzielił CANAL+ Polska sublicencji na transmisje dwóch czołowych meczów Premier League w każdej kolejce przez trzy następne sezony (2022/23, 2023/24 i 2024/25). Mecze będą dostępne na kanałach CANAL+ już od sierpnia, wraz z rozpoczęciem kolejnego sezonu rozgrywek Premier League. Viaplay Group oraz CANAL+ Polska uzgodniły również warunki partnerstwa obejmującego dystrybucję w modelu direct-to-home (DTH), które umożliwi abonentom platformy satelitarnej CANAL+ Polska posiadającym pakiet kanałów CANAL+ dostęp do serwisu streamingowego Viaplay.

Abonenci oferty satelitarnej CANAL+ Polska posiadający pakiet kanałów CANAL+ będą mogli otrzymać dostęp do unikalnej oferty Viaplay obejmującej transmisje wydarzeń sportowych na żywo, produkcje Viaplay Originals, hollywoodzkie filmy i seriale oraz programy dla dzieci. Dostęp do aplikacji Viaplay dla abonentów CANAL+ Polska będzie możliwy od jesieni tego roku. Dalsze szczegóły związane z ofertą zostaną przekazane w najbliższych tygodniach.

Począwszy od sierpnia tego roku dwa czołowe mecze Premier League rozgrywane w każdej kolejce będą dostępne na żywo na kanałach CANAL+. Umowa sublicencyjna obowiązuje przez trzy kolejne sezony (2022/23, 2023/24 oraz 2024/25). Wszystkie mecze sezonu Premier League składającego się z 38 kolejek, w trakcie których rozgrywanych jest po 10 spotkań, będą transmitowane na żywo na platformie streamingowej Viaplay.

CANAL+ Polska udzielił Viaplay Group sublicencji na transmisję w Polsce na żywo do dwóch spotkań każdej kolejki rozgrywek eWinner I Ligi Żużlowej. Sublicencjonowane mecze żużlowe będą tak jak do tej pory transmitowane równolegle na kanałach i w serwisach CANAL+.

Polska jest kluczowym rynkiem dla Viaplay i chcemy, aby jak najwięcej widzów mogło wypróbować naszą unikalną usługę. Długoterminowa umowa zawarta z jednym z największych polskich operatorów płatnej telewizji znacząco poszerzy nasz rynek w najbliższych latach, z tego względu jest ważnym krokiem na drodze do realizacji naszych ambitnych planów. Umożliwi ona także przedstawienie relacji ze spotkań Premier League jeszcze większej publiczności, pokazując jednocześnie jakość naszych transmisji sportowych kibicom w każdej części Polski.

Kim Poder, Chief Commercial Officer w Viaplay Group

Wraz z rozpoczęciem najbliższego sezonu Premier League dwa czołowe mecze każdej kolejki będzie można nadal oglądać na żywo na kanałach CANAL+, co jest niewątpliwie doskonałą wiadomością dla klientów CANAL+. Dzięki współpracy z Viaplay będziemy mogli także zaoferować naszym klientom dostęp do kolejnych unikalnych treści z wielu różnych kategorii. Nawiązanie współpracy z kolejnym tak dużym partnerem jest również potwierdzeniem naszych ambicji oraz zaangażowania w budowanie najbardziej kompletnej i konkurencyjnej oferty filmów, seriali i sportu na polskim rynku.

Edyta Sadowska, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalna CANAL+ Polska

Oprócz współpracy z CANAL+ Polska, Viaplay Group posiada w Polsce również długoterminowe partnerstwa dystrybucyjne zawarte z UPC, Vectrą oraz Play. Platforma streamingowa Viaplay jest także dostępna dla polskich widzów poprzez bezpośrednie subskrypcje.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.