Od 1 marca 2017r. zmieniają się zasady rabatowania płatności za telewizję satelitarną Cyfrowego Polsatu w ramach programu smartDOM. Z rabatowania jako usługa numer 2 i 3 wyłączone zostają oferty dla nowych klientów z okresem promocyjnym dłuższym niż 2 miesiące.
Czyli z programu smartDOM w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży wypadają oferty dla klientów po okazaniu faktury konkurencji, oferty będące kopią ofert ze strony www Cyfrowego Polsatu oraz oferty “Ostatnia Szansa – Trafny Wybór dla klientów zdających dekoder po rozwiązaniu umowy”.
Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.
Czyli co? Przy przedłużeniu umowy lub wyborze nowej oferty nie dostanę już rabatu, czy jak?
Czyli dotyczy tylko nowych umów, nie przedłużeń i tylko wybranych ofert!