Od 1 marca 2017r. zmieniają się zasady rabatowania płatności za telewizję satelitarną Cyfrowego Polsatu w ramach programu smartDOM. Z rabatowania jako usługa numer 2 i 3 wyłączone zostają oferty dla nowych klientów z okresem promocyjnym dłuższym niż 2 miesiące.

Czyli z programu smartDOM w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży wypadają oferty dla klientów po okazaniu faktury  konkurencji, oferty będące kopią ofert ze strony www Cyfrowego Polsatu oraz oferty “Ostatnia Szansa – Trafny Wybór dla klientów zdających dekoder po rozwiązaniu umowy”.

2 thoughts on “Wybrane oferty dla nowych klientów TV wyłączone z programu smartDOM”

    1. Z rabatowania jako usługa numer 2 i 3 wyłączone zostają oferty dla nowych klientów z okresem promocyjnym dłuższym niż 2 miesiące.

      Czyli dotyczy tylko nowych umów, nie przedłużeń i tylko wybranych ofert!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.