Promocje 

Wybrane oferty dla nowych klientów TV wyłączone z programu smartDOM

Od 1 marca 2017r. zmieniają się zasady rabatowania płatności za telewizję satelitarną Cyfrowego Polsatu w ramach programu smartDOM. Z rabatowania jako usługa numer 2 i 3 wyłączone zostają oferty dla nowych klientów z okresem promocyjnym dłuższym niż 2 miesiące.

Czyli z programu smartDOM w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży wypadają oferty dla klientów po okazaniu faktury  konkurencji, oferty będące kopią ofert ze strony www Cyfrowego Polsatu oraz oferty “Ostatnia Szansa – Trafny Wybór dla klientów zdających dekoder po rozwiązaniu umowy”.

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  • 1
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.

 


Pozostało jeszcze:

do złożenia wypowiedzenia bez kary umownej z powodu wyłączenia kanału CBS Action z oferty Cyfrowego Polsatu. Szczegóły i wzór wypowiedzenia znajdziesz klikając w zegar odmierzający pozostały czas.
Jeśli definitywnie rezygnujesz z Cyfrowego Polsatu, to może zainteresuje Cię oferta Platformy CANAL+, Netii, Orange, Vectra, UPC, Multimedia?


 

Może Cię również zainteresować

2 Thoughts to “Wybrane oferty dla nowych klientów TV wyłączone z programu smartDOM”

  1. Dominik

    Czyli co? Przy przedłużeniu umowy lub wyborze nowej oferty nie dostanę już rabatu, czy jak?

    1. Marcin Szczęsny

      Z rabatowania jako usługa numer 2 i 3 wyłączone zostają oferty dla nowych klientów z okresem promocyjnym dłuższym niż 2 miesiące.

      Czyli dotyczy tylko nowych umów, nie przedłużeń i tylko wybranych ofert!

Leave a Comment